Mikä pienen pieni asia ärsyttää puolisossasi? Haussa niin mitättömät jutut, ettei niitä melkein kehtaa edes mainita.
Minua ärsyttää, kun mies käyttää joskus suosikkimukiani kahvin juontiin,vaikka tietää, että se on minun mukini
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Käsi on housuissa koko ajan. Siis omissa housuissa. Luulisi että 40 ikävuoteen mennessä se oma alapää olisi jo tuttu eikä vaadi jatkuvaa räpeltämistä.
Tämä on tuttua. Meillä mies myös haistelee niitä käsiä. Myös b-osastoa rapsutellaan ja käsiä haistellaan. Mua pakotetaan haistelemaan niitä käsiä. Joskus on pierty mun naamalle väkisin, ja teki saman tempun myös tyttärensä kissalle.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vonkaa kokoajan seksiä. Se on kyllä ärsyttävää.
Oletan, että olet nainen. Mutta syy tähän on ajattelemisen arvoinen. Usein naiset sanovat, että ero tuli, koska mies on muuttunut ihan toiseksi. Ei ole se sama johon rakastuin. Mutta oletteko ajatelleet. Ehkä mies ei muuttunutkaan vaan sinä. Ei ihme, että vonkaa seksiä, jos alussa oli päivittäin, ja nyt viikottain. Siis kukahan on nyt muuttunut?
Kun mies menee autoon, se ensin katsoo peiliin ja sukii hiuksiaan rauhassa. Sitten kiireesti liikkeelle. Turvavyöhälytin alkaa ulvoa. Jossain ensimmäisessä risteyksessä, kun hälytin piippaa jo täysillä, aletaan ajon aikana varoa vyötä kiinni. No sitä ei siis ehdi laittaa ennen lähtöä kiinni, kun aina on kiire! Tukkaa ehtii kyllä sukia - joskus jopa nyppii irti pitkiä kulmakarvojaan ennen ajoon lähtöä!
Meillä menee niin päin, että monet ketjussa mainitut ärsyttävyydet on mun (=nainen) tapoja:
- jätän kaappien ovia auki
- sanon 'maitu', ja tölkit on melko pitkään valumassa+kuivumassa
- mun syöminen on todella äänekästä, ja siis todellakin suu kiinni syön - en tajua, miten ne äänet voi sieltä tunkea kuuluville vieläpä melkein kuin vahvistimen kautta
- jätän jatkuvasti kaikkea epämääräistä tavaraa ties minne, erityisesti keittiön lattialle ja ruokapöydälle
- tehdessäni kotoa lähtöä sanon 'hei hei' helposti ainakin viisi kertaa
Miten mun mies kestää? 😄 Tosin ei se ole puhunut muista kuin noista tavaroiden jättämisestä joskus ihan ystävällisesti maininnut.
Mua sen sijaan haittaa jostain syystä aivan hirveästi toi parran näpräily. Joudun joskus vaihtaa huonetta estääkseni järjettömän raivokohtauksen.
Ai kauheeta, oikeasti varmaan mies menee aina välillä vessaan istumaan vain huutaakseen mulle äänettömästi.
töiden jälkeen maataan sohvalla vähän aikaa että jaksetaan sitten kokata jotakin epäterveellistä ja sit sohvalle makaileen, valtavia pieruja pukkaa koko illan ja tämä toistuu 7 pv viikossa
Vierailija kirjoitti:
töiden jälkeen maataan sohvalla vähän aikaa että jaksetaan sitten kokata jotakin epäterveellistä ja sit sohvalle makaileen, valtavia pieruja pukkaa koko illan ja tämä toistuu 7 pv viikossa
Täähän on vaan hyvä !
Meillä mies sellaisessa tietyssä ärsyttävässä mielentilassa menee sohvalla velttoon asentoon ja alkaa nuljata etuhiustupsuaan. Tekee sitä niin kauan että hiustupsu jää sojottamaan päähän sellaisena rasvaisena patukkana. Tietää että vihaan sitä, tekee silti, joten tämä koko prosessi saa sappeni välittömästi kiehahtamaan.
Meillä tämä ilmenee eniten peli-illoissa, joissa kuluu muutama tuopperoinen sihijuomaa. Eli vessassa ramppaaminen. Ei muuten, mutta miten voi käydä vessassa JATKUVASTI? Miten siinä kerkee mitään pelata kun homma menee näin. Peli päälle, kalja auki, pelin latauksen odotus. Jaa-a, kävis tässä ootellessa röökillä (ei siis polta kuin silloin kun juo muutaman oluen). Sieltä tullessa, ohhoh, kyllpä pissattaa. Sitten hetkeksi pelaamaan, joku 10 min, jolloin pitää käydä vessassa taas. Sitten pelataan yksi rata, jonka jälkeen noustaan hakemaan uusi kalja. jonka jälkeen pelatan yksi rata jonka jälkeen kävis röökillä tässä välissä, ja arvatenkin vessassa siihen päälle...
Jättää kengät aina keskelle eteisen lattiaa.
Ei mua oikein ärsytä mikään. En ole sellanen ärsyyntyvä tyyppi, elä ja anna toisten elää.
Liian vähän aikaa hukattavaksi sellaseen, asioita pitää vaan katsoa läpi sormien. Itsehän olen sen valinnut.
Puolisoni on supersiisti, oikea talousihminen. Pyyhkii tasot aina käytön jälkeen, laittaa astiat heti koneeseen jne. Mutta koskaan hän ei muista laittaa kahvinkeittimen käytettyä suodatinpussia roskiin. :D jos emme keitä kahvia niin pussi jää vaikka viikoksikin keittimeen.
Minä sen tietenkin aina ongin sieltä, mutta ihmettelen, kun tämä yksi pieni seikka ei ole koskaan juurtunut hänen siivousrutiiniinsa.
Tämä on siis luokkaa micro-ärsytys. Kun puoliso siivoaa, olen pelkästään hyvilläni siististä keittiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jättää kengät aina keskelle eteisen lattiaa.
Meillä on nyt eteisen lattialla neljät miehen kengät. Lattiaa ei pysty kunnolla edes imuroimaan, kun ne rahjukkeen työkengät painaa niin paljon eikä ne kunnolla liiku imurilla törkkimällä.
Tämä ei ole pieni ärsytys vaan aika iso. Mies jättää valot päälle ja joudun sitten käymään erikseen niitä sammuttelemassa. Piipahdus keittiössä, valot päälle ja sitten telkkaria katsomaan. Joskus huutelen, että sammuta valot, mutta en jaksa koko ajan kytätä mitä mies tekee. Yritän saada kuluja pienemmäksi ja sähköön menee paljon rahaa. Me maksetaan laskut puoliksi, joten minua ärsyttää maksaa tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee niin päin, että monet ketjussa mainitut ärsyttävyydet on mun (=nainen) tapoja:
- jätän kaappien ovia auki
- sanon 'maitu', ja tölkit on melko pitkään valumassa+kuivumassa
- mun syöminen on todella äänekästä, ja siis todellakin suu kiinni syön - en tajua, miten ne äänet voi sieltä tunkea kuuluville vieläpä melkein kuin vahvistimen kautta
- jätän jatkuvasti kaikkea epämääräistä tavaraa ties minne, erityisesti keittiön lattialle ja ruokapöydälle
- tehdessäni kotoa lähtöä sanon 'hei hei' helposti ainakin viisi kertaaMiten mun mies kestää? 😄 Tosin ei se ole puhunut muista kuin noista tavaroiden jättämisestä joskus ihan ystävällisesti maininnut.
Mua sen sijaan haittaa jostain syystä aivan hirveästi toi parran näpräily. Joudun joskus vaihtaa huonetta estääkseni järjettömän raivokohtauksen.
Ai kauheeta, oikeasti varmaan mies menee aina välillä vessaan istumaan vain huutaakseen mulle äänettömästi.
Hilpeetä ja kauheen rehellistä! =D
Mutta miehet ei ole niin herkkiä ärsyyntymään yleensä. Miettiny joskus sitä, että kuin naiset voisivat elää toisensa kanssa... Ehkä ne osaisi olla toista huomioivia sitten, vailla yhtään ketään ärsyttävää tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä pikkujuttuja on paljon. Tässä muutama: pyyhkiessään nenää taittelee paperin teräväksi puikoksi ja töpöttelee sitä sieraimiin.
Maitotölkki kun tyhjenee, se jää pöydälle rokiksen yläpuolelle. Hän siis siirtää sen ruokapöydästä pois, mutta roskikseen asti tölkit ei päädy. Kuitenkin pyykit osaa viedä koriin.
Välillä jostain hankalammasta asiasta puhuessa mies raapii päätään simpanssityylillä.
Anteeksi mutta miten sinä "pyyhit nenän"? Jätät kaiken rään sieraimien etuosaan kuivumaan? Vai onko räkäsi kenties niin vetistä, että se poistuu pyyhkimällä nenän ulkopuolelta? Tuo ei ole mikään ärsyttävä ongelma vaan ainoa tapa tehdä asia niin että nenään ei jää räkää. Mikäli täysin tavallisesti suoritettu asia on sinulle ongelma, niin suosittelisin kyllä asian tuktimista.
Rapistelee jääkaapilla kinkku ja nakkipaketteja kun olen etäpalaverissa.
Oon miettiny miten joku saa sipsien syönnistä aikaseks niin järkyn kovan äänen mitä se saa, jos samaan aikaan kattoo telkkaa joutuu siihen lisään ääntä.
Pieru- ja kakkavitsit. Olen yrittänyt sanoa, että ne ärsyttää mutta kun itsekin purskahdan nauruun niin ei ole kovin uskottavaa.
Mies on neuroottinen verhojen sulkija "ettei naapurit kyttää" kun minä taas pidän valosta.
Ravaa pakonomaisesti ympäri asuntoa puhuessaan puhelimessa. Ja saattaa puhua 1-2 tunnin puheluita.
Enpä muuta moitittavaa hänestä keksi.
Joudut varmaan elämään elämäsi yksin, jos tällaiset asiat ovat dealbreakreita. Yhdessä eläessä jonkun kanssa kummalliset asiat voi ruveta nyppimään. Sitten pitää vain vetää syvään henkeä ja olla välittämättä.
Isommat hyvät asiat varmaan kompensoi näitä ärsyttäviä asioita, ainakin mun miehessä. Jotkin näistä viesteistä oli minun mielestä aika hellyttäviä kuten alushousujen ja sukkien riisuminen yhtä aikaa..niin miehisen käytännöllistä.
Mutta miten huonosti kulkee informaatio esim. sen pyykkinsä myttynä koriin laittaman miehen ja vaimon välillä. Luulisi kyseessä olevan tiedotusluontoisen asian: älä myttää pyykkejä yhteen.