Mitä vikoja teidän vuokra-asunnossa on?
Kommentit (39)
Talvikuukausina tänne jäätyy. Ensimmäinen ja viimeinen talvi oli tässä asunnossa.
Puutteena on liian pieni lämminvesivaraaja ja oman pihan puute, se kun on naapurin kanssa yhteinen ja nuo ei ymmärrä, että jos meillä käy kavereita, niin autot on pakko jättää siihen, mihin mahtuu. Jos he ei pääse pois pihasta, niin ei se ole meidän vika.
Ei suihkua. En tiedä onko se hyöty vai haitta. Itse koen hyödyksi. Tämän takia vuokra on vain 550e. Voin käyttää taloyhtiön suihkutiloja milloin haluan. Tai no. Viikossa on 8 tuntia jolloin siellä on jonkun saunavuoro niin silloin en.
-200m mannerheimintielle
heti kun aurinko alkaa lämmittämään keväällä niin kämpän sisälämpötila nousee yli 25 asteen..nyt yli 26 vaikka ulkona ollut yli viikon jo viileämpi. Joskus syyskuussa sitten helpottaa..eli aika monta kuukautta vuodessa liian lämpimässä. Helteillä toki menee jo sinne 28 yli. Siirrettävää ilmastointilaite löytyy, muttei sitä viitsi huudattaa 5 kk putkeen eli käytän vain pahimpina hellepäivinä.
Naapurit, ei tuuletusikkunoita eikä peilikaappia.
Oikeastaan ensimmäinen rivarikämppäni oli täydellinen, se olin vain minä se apina siellä joka riehui enkä osannut arvostaa. Sen jälkeen karma on kostanut ja olen saanut joka asunnossa olla itse melusta kärsijänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei suihkua. En tiedä onko se hyöty vai haitta. Itse koen hyödyksi. Tämän takia vuokra on vain 550e. Voin käyttää taloyhtiön suihkutiloja milloin haluan. Tai no. Viikossa on 8 tuntia jolloin siellä on jonkun saunavuoro niin silloin en.
-200m mannerheimintielle
No harvempi asuu manskulla 550e vuokralla.
Uuni lämmittää ruuan epätasaisesti, perästä enemmän, edestä vähemmän, mutta muuten on lähes täydellinen.
Kerran asuin vuokralla.
Paskinta oli isännöitsijä, joka yritti lähtiessämme laskuttaa kahdesta kuolleesta kärpäsestä, maalauttaa koko seinän kun maalia oli irronnut 0.5cm matkalta ja vaihdattaa lavuaarin altaan kun paskalaatuinen metallisihti oli ruostunut.
Ainoa ongelma että viemäristä tulee hajua. Johtunee siitä että alakerran asuntoa käytetään niin vähän. V 2024 valmistunut 51m2 parvekkeella. Luhtitalossa
Vierailija kirjoitti:
heti kun aurinko alkaa lämmittämään keväällä niin kämpän sisälämpötila nousee yli 25 asteen..nyt yli 26 vaikka ulkona ollut yli viikon jo viileämpi. Joskus syyskuussa sitten helpottaa..eli aika monta kuukautta vuodessa liian lämpimässä. Helteillä toki menee jo sinne 28 yli. Siirrettävää ilmastointilaite löytyy, muttei sitä viitsi huudattaa 5 kk putkeen eli käytän vain pahimpina hellepäivinä.
Et ole verhoista kuullut?
Rumat tapetit ja suihku on vähän outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-200m mannerheimintielle
Se on aika pitkä katu, aina Huopalahteen asti
Oikein ihmettelen miten hyvin tämä talo on tehty. Varmaan Kirkkonummella ollut parempia työmiehiä kuin vaikka Stadissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-200m mannerheimintielle
Se on aika pitkä katu, aina Huopalahteen asti
Töölön kohdalla mennään. Vuokra on pienempi kuin vastaavassa suihkullisessa mellunmäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-200m mannerheimintielle
en asuis tollasessa röttelössä edes ilmaiseksi missään helsingissä, pelkkiä ma tu ja paikka täys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole verhoista kuullut?
nokkelaa...pimennysverhot kiinni 24/7..voit kuvitella mitä olisi lämpötila ilman näitä..
Täydellisempi on kuin nämä vuokra-asuntospämmit tänään.