Mikä pienen pieni asia ärsyttää puolisossasi? Haussa niin mitättömät jutut, ettei niitä melkein kehtaa edes mainita.
Minua ärsyttää, kun mies käyttää joskus suosikkimukiani kahvin juontiin,vaikka tietää, että se on minun mukini
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Käsi on housuissa koko ajan. Siis omissa housuissa. Luulisi että 40 ikävuoteen mennessä se oma alapää olisi jo tuttu eikä vaadi jatkuvaa räpeltämistä.
Tää ei lopu koskaan. On kuulema yksi maailman parhaita juttuja, p allien rapsutus 😁
Mua ei ärsytä toi mutta jatkuva parran pyörittäminen sitäkin enemmän. Siitä kuuluu raivostuttava ääni ja se näyttää myös typerältä
Se, kun huomauttaa joka kerta käyttäessäni vedenkeitintä, että ”muistathan lisätä siihen vettä”.
Vierailija kirjoitti:
Säilyttää leipää jääkaapissa. En tykkää syödä kylmää leipää.
Meillä tykkää pitää hedelmäkarkkeja jääkaapissa. En tajua miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää lasien ja mukien pohjalle sentin verran juomaa. Nää lentää sitten pitkin lattioita, kun laitan astioita koneeseen.
Tähän haluaisin saada joltain selityksen, että miksi? Meillä yksi vieras tekee tuota ja aina se jaksaa ärsyttää, kun en muista varautua. Miten vaikea on ottaa se viimeinen kulaus?
Minulla on jäänyt tämä tapa entisajoilta, kun kahvi keitettiin panulla. Kahvin piti antaa tovin aikaa selvitä, mutta silti niitä sakkoja oli aina kupin pohjalla, eikä niitä tehnyt mieli juoda. Vielä nykyäänkin jätän kahvimukin pohjalle ne kuvitellut sakat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää lasien ja mukien pohjalle sentin verran juomaa. Nää lentää sitten pitkin lattioita, kun laitan astioita koneeseen.
Tähän haluaisin saada joltain selityksen, että miksi? Meillä yksi vieras tekee tuota ja aina se jaksaa ärsyttää, kun en muista varautua. Miten vaikea on ottaa se viimeinen kulaus?
Minulla on jäänyt tämä tapa entisajoilta, kun kahvi keitettiin panulla. Kahvin piti antaa tovin aikaa selvitä, mutta silti niitä sakkoja oli aina kupin pohjalla, eikä niitä tehnyt mieli juoda. Vielä nykyäänkin jätän kahvimukin pohjalle ne kuvitellut sakat.
Anteeksi...keitettiin pannulla...
Niin käytännönläheinen, että toimii tarvittaessa tehokkaasti kuin robotti. Mikä on tylsää.
Ei kuivaa vehjettään paperilla pissalla käynnin jälkeen, ravistaa vain. Ällöä, kusitippa imeytyy sitten aina boksereihin.
Hengittää vain nenän kautta, kuuluu jatkuva tuhina, ei halua hengittää suun kautta vaikka selvästi ahtaat sieraimet jos koko ajan kuuluu hengitys. Tunnistan myös glugg glugg äänet, ja ajatellut että jotain vikaa nielussa ehkä, mutta mitään ei ole koskaan todettu. Pallien rapsutus on aivan järkyttävää mutta se vaikuttaa olevan miespuolisten otusten normikäytöstä, eli se ei parane vaihtamalla otusta toiseen. Onneksi kuitenkin molemmilla omat osoitteet ja näin tulee aina olemaankin.
Laittaa astiat liian nopeasti tiskialtaaseen. Ottaa esimerkiksi puhtaan veitsen, voitelee sillä yhden leivän ja heittää sitten veitsen altaan pohjalle sen sijaan, että jättäisi sen johonkin muidenkin käytettäväksi eikä tulisi niin paljon tiskiä. Noh, tiskaamme vuorotellen joten ei oikeasti haittaa, mutta aina ihan vähön ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hengittää vain nenän kautta, kuuluu jatkuva tuhina, ei halua hengittää suun kautta vaikka selvästi ahtaat sieraimet jos koko ajan kuuluu hengitys. Tunnistan myös glugg glugg äänet, ja ajatellut että jotain vikaa nielussa ehkä, mutta mitään ei ole koskaan todettu. Pallien rapsutus on aivan järkyttävää mutta se vaikuttaa olevan miespuolisten otusten normikäytöstä, eli se ei parane vaihtamalla otusta toiseen. Onneksi kuitenkin molemmilla omat osoitteet ja näin tulee aina olemaankin.
Vierailija kirjoitti:
Hänen ruokansa purekselusta kuuluu poikkeuksellisen ärsyttävä ääni. Ei siis mässytä tai syö suu auki, mutta jotenkin vain pureskelee niin, että kaikki rouskuva rouskuu todella äänekkäästi ja muusta ruosta kuuluu äänekäs maiskutus. Olen huomannut, että muut henkilöt syövät samoja ruokia hiljempaa kuin mieheni. :D Aina en huomaa koko asiaa, mutta silloin kyllä jos on v-käyrä jo valmiiksi korkealla tai yritän tehdä töitä kun toisesta huoneesta kuuluu sipsin rouskutusta. Joskus saatan pyytää lopettamaan sipsin syömisen. Ollaan meihen kanssa kehitetty teoria, että hänellä on harvinaisen ontto pää, jossa ruoskutuksen ja maiskutuksen ääni kaikuu hyvin.
Minun mieheni on alkanut maiskuttaa syödessään. Ja hän pureskelee banaania raivokkaasti ja äänekkäästi. Kulkee ympäri taloa syödessään ja suusta kuuluu kumea muk muk muk muk 🤯
Se kun katotaan telkkaa ja mies näprää ja haroo samalla partaansa. Tuun hulluks kun näen sivusilmällä liikettä kun ei vaan voi istua paikallaan ja siitä karheasta parrasta kuuluu semmonen vieno raapsraaps ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää sanaa "tarvia". Se sana on tarvitsee!!!!!! Ei tarvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Akka käyttää sanaa "kotoonta". Se on kotoa!!!!!!
Lahest vai Kymenlaaksost?
Vierailija kirjoitti:
myttää sukkaparin palloksi pyykkikoriin, inhottaa aukoa niitä likaisia sukkia koneeseen laittaessa
Minun mieheni riisuu näppärästi ja ekonomisesti alushousunsa ja sukkansa yhdellä alaspäin sujahtavalla liikkeellä.
Myttyyntyneet sukat jäävät lymyilemään alushousujen mutkiin, mistä ne putoavat ärsyttävällä tavalla, kun nostelen pyykkiä koneeseen laitettavaksi.
Ryttyisiä kuitteja löytyy sieltä täältä kun niitä tippuu sen taskuista. Muuten mainio mies!
Kantapää astuja, yritin suosiolla kehottaa kävelemään normaalisti kun meillä oli alakerrassa naapurit. Suuttui ja tömisteli menemään vielä enemmän. On jo ex ihan muista syistä. Sori ex naapureille!
Se, että hän käytti UNIRIEPUA. Tosin jo exä.