Mikä pienen pieni asia ärsyttää puolisossasi? Haussa niin mitättömät jutut, ettei niitä melkein kehtaa edes mainita.
Minua ärsyttää, kun mies käyttää joskus suosikkimukiani kahvin juontiin,vaikka tietää, että se on minun mukini
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mua myös riepoo, kun mies käyttää minun omaa myslikippoani. En halua, että kukaan muu käyttää sitä.
Myös tiskialtaaseen valumaan jätetyt huuhdellut maitopurkit raivostuttaa. Mies on kova juomaan maitoa ja siellä on aina purkki töröttämässä.
Siis mihin ne maitopurkit pitäisi laittaa valumaan jos ei tiskialtaaseen?
No sinne tiskialtaaseen, mutta kun ne JÄÄ sinne. Mies ei vie niitä ikinä omatoimisesti pois. Ei sen purkin tarvitse vuorokautta olla siellä altaassa pyörimässä edessä.
Istu vessanpytyllä kännykän kanssa pitkiä aikoja. Tässä ärsyttää sekä hygienia että joutavanpäiväinen vetelehtiminen. Ei sillä, että hänen tarvitsisi tehdä sillä aikaa mitään muutakaan, ihan on omaa aikaansa, kuten ennen sitä ja sen jälkeenkin on. Lapset ovat jo isoja, eikä tuo vessajämähdys ole mistään muusta pois. Toinen vessakin on, jos hätä tulee itselle, mutta...
Jatkuva niistäminen ja yskiminen. Tiedän kyllä että johtuu allergiasta mutta silti ärsyttää!!
Yritän olla näyttämättä mutta välillä tuhahtelen vihaisesti.
Tuosta leivästä- minä säilytän jääkaapissa sekä ruis- että vaaleaa leipää mutta pöytään aina paahtimen
kautta. Tulee hyvää!
Laulaa vessassa. Niin kovaa kuin ääntä lähtee. Kuvittelee kai olevansa estradilla.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ihan älytön jouluintoilija. Onneksi joulu on viimein ohi ja saan muutaman kuukauden elää joulutonta elämää, mutta syys-lokakuussa se koristelu taas alkaa.
Meillä on joululauluja vuodet ympäri PÄIVITTÄIN. Joulu on myös tarkkaan säännelty mitä saa tehdä ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Mies raapii ja raapii ja raapii jogurttipurkkia saadakseen jokaisen minimaalisen jogurttipisaran syödäkseen.
Välillä olen kehottanut häntä ottamaan toisenkin purkin jogurttia, kun näyttää raaputuksesta päätellen, että hän haluaisi sitä lisää.
Heh, miehelläni oli sama tapa, ja joskus heräsi keskellä yötä ja söi jugurttia ja kauhealla vimmalla raapi sitä purkkia niin, että koko talon väki heräsi siihen.
No ei ole teidän puolisoilla helppoa, kun jopa hengitys ärsyttää 😂
Ei nyt oikeastaan ärsyttävä, mutta automaattivastaukset, kun puhun, koska ei kuuntele ollenkaan. Selitän jotain asiaa, niin kuuluu vain "Mmmh" ja "Aa'a" ja "Okeeei" :D Sitten kun kysyn, että mitä mieltä on, niin lähes poikkeuksetta tulee tähänkin automaattivastauksena "On kai se ihan jees" ja ei tiedä yhtään mistä puhun, kun kysyn. Huvittaa enimmäkseen tämmöinen ja kun alan hekottamaan itsekseni kumppanini automaattivastauksille, hän havahtuu välillä, että mille oikein nauran. Välilä selitänkin hänelle tarkoituksellisesti jotain todella absurdia ja kysyn typeriä asioita viihdyttääkseni itseäni ja katson, kauanko menee, että hän huomaa.
Äänekäs hengittäminen suun kautta, välillä ikäänkuin melkein kuorsaa vaikka on ihan hereillä. Äänekäs syöminen, sitä on vaikea kuvailla, ei pelkkää maiskuttamista vaan rouske, läiske ja huohotus yhtä aikaa. Itse en edes pysty matkimaan sitä, jopa voileipää syödessä onnistuu pitämään sellaista kosteaa ääntä.
Puree kynsiä. Jos hetkenkin toimettomuus, vaikka töllöä katsoo, sormet välittömästi suussa. Naks naks vaan kuuluu. Tulen hulluksi. Ja kynnet niin kamalan näköiset että häpeän sitä esim ravintolassa. Jos ei lopeta otan eron!
Vierailija kirjoitti:
Se kun katotaan telkkaa ja mies näprää ja haroo samalla partaansa. Tuun hulluks kun näen sivusilmällä liikettä kun ei vaan voi istua paikallaan ja siitä karheasta parrasta kuuluu semmonen vieno raapsraaps ääni.
Heh, mun mielestä parran hierominen on seksikästä. Just se ääni, se karheus. Oon aika lailla heti valmis sen äänen kuullessani.
Kun makoilemme sängyllä tai sohvalla telkkaria katselemassa, rapsuttaa mies välillä vehkeitään ja hetken päästä "salakavalasti" vaivihkaa nuuhkaisee sormiaan. Sanoo, että kaikki miehet tekee näin mutten usko. Ällöttävää :D
Vierailija kirjoitti:
Mies syö illalla keittiössä käydessään kauhalla suoraan ruokaa, esim. makaronilaatikkoa. Kauhoo siitä vain ison nokareen suuhunsa ja mussuttaa onnellisena, vaikka olen sanonut, että loppu on säästettävä huomiseksi ja ruoka on esillä vain siksi, että se on liian lämmintä jääkaappiin laitettavaksi vielä.
Anna sen nyt ees syödä! :)
Vierailija kirjoitti:
Ei pese käsiänsä vessakäynnin jälkeen. Aina saan sanoa..
Sama täällä mutta en kehtaa sanoa. Välillä pesee, välillä ei, mistähän sekin riippuu...
Mun mies ei anna mun puristaa sen selässä olevaa isoa mustapäätä. Asiasta on tullut pakkomielle.
Yritin puristaa salaa, kun mies oli sammunut, mutta heräsi perhana...
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kun makoilemme sängyllä tai sohvalla telkkaria katselemassa, rapsuttaa mies välillä vehkeitään ja hetken päästä "salakavalasti" vaivihkaa nuuhkaisee sormiaan. Sanoo, että kaikki miehet tekee näin mutten usko. Ällöttävää :D
Kaikki miehet tekevät näin ja se on aivan totta :D Useimmat salaa, mutta monet vähemmän salaa.
Jättää ärsyttäviä asioita lojumaan. Esim. tyhjää kauppakassin tavarat jääkaappiin, mutta jättää pussin siihen tasolle vielä sellaiseen seisovaan asentoon, että siinä se pussi sitten nököttää asennossa ja vie puolet tason tilasta. Mitä järkeä? Miksi jättää homma kesken puoli sekuntia ennen maalia?
Mies raapii ja raapii ja raapii jogurttipurkkia saadakseen jokaisen minimaalisen jogurttipisaran syödäkseen.
Välillä olen kehottanut häntä ottamaan toisenkin purkin jogurttia, kun näyttää raaputuksesta päätellen, että hän haluaisi sitä lisää.