Mikä pienen pieni asia ärsyttää puolisossasi? Haussa niin mitättömät jutut, ettei niitä melkein kehtaa edes mainita.
Minua ärsyttää, kun mies käyttää joskus suosikkimukiani kahvin juontiin,vaikka tietää, että se on minun mukini
Kommentit (246)
Ei vaihda uutta roskapussia kun roskis on täynnä,vaan taiteilee ja tunkee sen äärimmilleen. Seuraava kun aukaisee roskiksen niin roskakasa vyöryy päälle🙄 tästä on puhuttu moooooooonta kertaa😄
On täysin kykenemätön pitämään keittiöpyyhkeen/vessan käsipyyhkeen omalla paikallaan, vaan kuljettaa ne AINA mukanaan käsiä kuivatessaan sinne, minne ikinä olikaan matkalla seuraavaksi. Sitten seuraava saa märin käsin/astian kuivauksen tarpeessa haahuilla etsimässä pyyhettä
Tulee telkkarin ääreen soffalle rapisevan pähkinäpussin kanssa ja sitten ottaa = rapistelee sieltä pussista pähkinän yhden kerrallaan. Se tauoton rapina tekee mut hulluksi. Joku ilta vielä tempaisen ne pähkinät ja kippaan johonkin kippoon, joka ei jumalauta rapise.
Kävelee ilman sukkia. Jää sitten jälkiä lattiaan.
Hänellä ilmeisesti lähtee ihorasvaa ja pintakerros ja hikeä tavallista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kaivaa nenäänsä, kun luulee, ettei kukaan näe
Kyllä! Ja syö löytönsä. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
On täysin kykenemätön pitämään keittiöpyyhkeen/vessan käsipyyhkeen omalla paikallaan, vaan kuljettaa ne AINA mukanaan käsiä kuivatessaan sinne, minne ikinä olikaan matkalla seuraavaksi. Sitten seuraava saa märin käsin/astian kuivauksen tarpeessa haahuilla etsimässä pyyhettä
Kokeile ihan huviksesi laittaa pyyhen sellaisella nipsulla kiinni, ja katso miten miehen käy kun hän rimpuilee irtoamattoman pyyhkeen kanssa :D
- Jättää valot päälle joka huoneeseen
- Unohtaa tyhjentää kauppakassit
- "Neuvoo" esim. pyykkien lajittelussa, ruuanlaitossa, jne, mutta harvoin näen hänen kokkailevan tai lajittelevan pyykkejä. Vähän tulee sellainen "no miksi et sitten tee itse jos osaat paremmin" -fiilis.
Tämä on todellakin pikkujuttu, mutta ärsyttää, että mies käyttää samaa mukia ja lasia päivästä toiseen ja jättää ne tiskipöydälle likaisina. Siis ihan järkevää olla ottamatta aina uutta astiaa, mutta vituttaa ne likaiset kupit pöydällä. Olen sanonut, että pesisi ja laittaisi kaappiin tai ihan vain laittaisi kaappiin, mutta ei hän sitä tee. Lisäksi hän jättää monet roskat, kuten maitopurkit, kumolleen tiskialtaaseen valumaan, mutta ei korjaa niitä KOSKAAN pois.
Miehen leukaluut lonksuvat syödessä. Ei siis maiskuta, vaan luut kolisevat yhteen. Pikkutarkka joka asiassa. Onneksi minulla on hyvä palkka, koska muuten tulisi riitaa rahasta.
- Likaset astiat ei jostain syystä päädy tiskikoneeseen,vaikka se olis tyhjä
- Vaatteita on siellä ja täällä lojumassa
- Kaapinovet jätetään auki
- Pienikin roska jää pöydälle vaikka roskis ois aivan lähellä
Lisäyksenä ei me kaikki miehet olla sottapyttyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua oikein ärsytä mikään. En ole sellanen ärsyyntyvä tyyppi, elä ja anna toisten elää.
Liian vähän aikaa hukattavaksi sellaseen, asioita pitää vaan katsoa läpi sormien. Itsehän olen sen valinnut.
Minäkin siis varmaan tällainen. Kirjoitin tuon yhden miksi helvetissä olette yhdessä jos noin nyppii kommentin. Eiköhän elämässä ole muutakin mietittävää kuin ärsyyntyä pikku jutuista. Vähän asennekysymys. En ehkä kestäisi päivääkään tuollaista pikkujutuista ärsyyntyjää. 😅
Luultavasti, jos asut jonkun kanssa on hän "pikkujutuista ärsyyntyä". Mutta ihan kuin muutkin ihmiset täällä ketjussa ymmärtää sen, että joskus vaan ärsyttää, eikä siitä tarvitse nipottaa. Minulla esim. entinen poikaystävä piti siivouksesta, koti oli aina puhdas ja siisti, vaikka itse en ehtinyt silloisten töiden takia lähes ikinä siivota. Silti joskus ärsytti hänen tapa jättää rätti tiskialtaaseen myttyyn. Mitä tein? Huuhtelin rätin ja laitoin kuivumaan kunnolla. Ja ostin enemmän rättejä, kun niitä haisevia piti useammin heittää pois. Meillä kaikilla on ärsyttäviä tapoja, niistä voi sanoa, jos ärsyttävät todella paljon, mutta suurimmalta osin ne pitää vain hyväksyä osana toista. Silti voi joskus asiat ärsyttää ja niitä voi purkaa vaikka kaverille tai täällä ketjussa.
-Mies lähtee ulos tekemään asiaa X ja sitten alkaa juoksemaan ovella. Tuotko huonon pyyhkeen? Annatko sakset? Haetko muovipussin? Etsi vasara. Jne. Miksi ei voi etukäteen miettiä, mitä tarvisee ja hakea itse ennen pihalle menoa?
-Olen ovenraossa lähtemässä jonnekin ja mies sanoo sitten, vie kierrätysjutut samalla. Eli pitäisi haalia paperit, pahvit, muovit, lasit, metallit, patterit ja tyhjät pullot/tölkit sinne eteiseen ja lastata vielä autoon! Ei tapahdu ihan 2 minuutissa. Unohtamatta että ne täytyy palauttaa vielä kolmeen eri osoitteeseen. Tätäkään asiaa ei voi yhtään ennakoida.
Oi rakas mieheni, joskus menee vähän hermo.
Vierailija kirjoitti:
- Likaset astiat ei jostain syystä päädy tiskikoneeseen,vaikka se olis tyhjä
- Vaatteita on siellä ja täällä lojumassa
- Kaapinovet jätetään auki
- Pienikin roska jää pöydälle vaikka roskis ois aivan lähelläLisäyksenä ei me kaikki miehet olla sottapyttyjä.
Aattelin, että ootko mun mies, mutta laitan kyllä astiat koneeseen :D
Meillä miehellä on myös ihme kasoja vaatteita, puolipitoisia. Minun on sentään likaisia, niin osaa ne pyykille mennessä kerätä mukaan, mutta ei noista miehen vaatteista voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen lähdössä jonnekin alkaa selostamaan jotain asiaa juuri kun olen ovella. Roikun siinä kahvassa vaikka kuinka kauan ja yritän päästä lähtemään. Kun vihdoin saan oven auki alkaa uusi selostus - tällöin yleensä vain lähden - tiedän olen inhottava
törkeetä kontrollointia, jonka sinä itse mahdollistat. Vaatteet päälle, ovelle, hihkasett heipat ja lähdet. Jos sieltä sohvan uumenista alkaa kuulua mutinaa niin sanot vaan että jutellaan lisää kun palaat, nyt pitää mennä ja hei.
Eksä harrasti samaa ja mökötti useesti kun en lähtenyt leikkiin mukaan. Kun hänellä oli just tärkeetä asiaa. No ei kyllä ollut.
Vierailija kirjoitti:
-Mies lähtee ulos tekemään asiaa X ja sitten alkaa juoksemaan ovella. Tuotko huonon pyyhkeen? Annatko sakset? Haetko muovipussin? Etsi vasara. Jne. Miksi ei voi etukäteen miettiä, mitä tarvisee ja hakea itse ennen pihalle menoa?
-Olen ovenraossa lähtemässä jonnekin ja mies sanoo sitten, vie kierrätysjutut samalla. Eli pitäisi haalia paperit, pahvit, muovit, lasit, metallit, patterit ja tyhjät pullot/tölkit sinne eteiseen ja lastata vielä autoon! Ei tapahdu ihan 2 minuutissa. Unohtamatta että ne täytyy palauttaa vielä kolmeen eri osoitteeseen. Tätäkään asiaa ei voi yhtään ennakoida.
Oi rakas mieheni, joskus menee vähän hermo.
Tuotko huonon pyyhkeen? Annatko sakset? Haetko muovipussin? Etsi vasara. Jne. Miksi ei voi etukäteen miettiä, mitä tarvisee ja hakea itse ennen pihalle menoa?
- en nyt kerkiä, haepa itse mitä tarvitset
vie kierrätysjutut samalla
- kerääpä sinä kulta kierrätettävät valmiiksi kasaan sillä kun ole asioillani niin laitetaan en autoon valmiiksi seuraavaa kauppareissua oottamaan
Minua ei juoksuteta piikalikkana ympäri taloa etsimässä muille työkaluja. Kukin toki tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
- Jättää valot päälle joka huoneeseen
- Unohtaa tyhjentää kauppakassit
- "Neuvoo" esim. pyykkien lajittelussa, ruuanlaitossa, jne, mutta harvoin näen hänen kokkailevan tai lajittelevan pyykkejä. Vähän tulee sellainen "no miksi et sitten tee itse jos osaat paremmin" -fiilis.
Mitä jos sanoisit "tee itse kun kerran osaat paremmin". Vai tuleeko nyrkistä?
Miehelle soittaa joku tuttu ja kysyy jotain. Alkaa jonkun ihme rallattelu: “öp, öp, öp, öp, öp, öö.... Totaaa... " Tai joskus jopa päästää semmosen huulipärisytyksen kun miettii vastausta.
Ai hitto, nyt tuli mieleen. Puoliso on muuten täsmällinen, mutta silloin kun pitäisi lähteä jonnekin, minne on kiire, hän alkaa viedä roskapussia tai ruokkia eläimiä ihan viimeisellä minuutilla. Ei voi tehdä asiaa yhtään aiemmin eikä menon jälkeen.
Eli poken katselu kuuluu sinulla aamuun ja iltaan. Älä puhu seksistä kun tarkoitat poken katselua.