Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pienen pieni asia ärsyttää puolisossasi? Haussa niin mitättömät jutut, ettei niitä melkein kehtaa edes mainita.

Hullut jutut
27.01.2021 |

Minua ärsyttää, kun mies käyttää joskus suosikkimukiani kahvin juontiin,vaikka tietää, että se on minun mukini

Kommentit (246)

Vierailija
221/246 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen pieni ja mitätön, se löytyy jalkovälistä jos osaa etsiä. Tarkkana täytyy olla.

Vierailija
222/246 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie pyykit 'pyykkikoppaan', mutta tähtäystä saisi vaan harjotella kun pyykit lentää pyykkikorin yli lattialle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/246 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa sormen kakkoseen nuolemisen ajaksi ja sitten kun nousee päälleni, haroo hiuksia ja suutelee niin, että pitää kasvoista kiinni, niin että se sama sormi nenän vieressä...

Vierailija
224/246 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun makoilemme sängyllä tai sohvalla telkkaria katselemassa, rapsuttaa mies välillä vehkeitään ja hetken päästä "salakavalasti" vaivihkaa nuuhkaisee sormiaan. Sanoo, että kaikki miehet tekee näin mutten usko. Ällöttävää :D

Usko tai älä, mun Vaimo tekee tota. Todellakin ällöttää!

Vierailija
225/246 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa sormen kakkoseen nuolemisen ajaksi ja sitten kun nousee päälleni, haroo hiuksia ja suutelee niin, että pitää kasvoista kiinni, niin että se sama sormi nenän vieressä...

Tekee muuten ihan tarkotuksella. Joku päivä tyrkkää saman sormen sulle suuhun, otetaas kultsi atm meidän normiksi... Onnea vaan.

Vierailija
226/246 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin kykenemätön pitämään keittiöpyyhkeen/vessan käsipyyhkeen omalla paikallaan, vaan kuljettaa ne AINA mukanaan käsiä kuivatessaan sinne, minne ikinä olikaan matkalla seuraavaksi. Sitten seuraava saa märin käsin/astian kuivauksen tarpeessa haahuilla etsimässä pyyhettä

Apua. Mä teen noin. Samoin raahaan keittiön talouspaperirullaa aina vaikka mihin. Ja joudun itsekin etsimään. 😅

Vierailija
227/246 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin jo aiemmin siitä miten miehen huulien päristely ärsyttää. MUTTA: kerran onneksi muistui mieleen, miten tutustuessamme ja rakastuessamme hän suorastaan pelasti elämäni ja on itse asiassa aivan mahtava tyyppi. Siis nyt kun ärsyttää, alan muistella tuota eikä ärsytä enää (melkein) yhtään.

Vierailija
228/246 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajjaanilainen kirjoitti:

Minä kerroin jo aiemmin siitä miten miehen huulien päristely ärsyttää. MUTTA: kerran onneksi muistui mieleen, miten tutustuessamme ja rakastuessamme hän suorastaan pelasti elämäni ja on itse asiassa aivan mahtava tyyppi. Siis nyt kun ärsyttää, alan muistella tuota eikä ärsytä enää (melkein) yhtään.

Meillä myös viheltelee ja hyräilee koko aika, joskus häiritsee kun yritän itse keskittyä johonkin. Olen huomannut että silloin on kaikki hyvin kun viheltelee, joten se vähän auttaa ettei ärsytä niin paljon. Kiitos muistutuksesta, meillä myös mies pelasti elämäni

Vierailija
229/246 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen lähdössä jonnekin alkaa selostamaan jotain asiaa juuri kun olen ovella. Roikun siinä kahvassa vaikka kuinka kauan ja yritän päästä lähtemään. Kun vihdoin saan oven auki alkaa uusi selostus - tällöin yleensä vain lähden - tiedän olen inhottava

Sama!!! Eikä osaa a) puhua yhtään nopeampaa kuin normaali rauhallinen puhenopeutensa b) tiivistää kertomustaan, vaan aloittaa kaiken Aatamista ja Eevasta. Tämä hämäläinen hitaus kyllä ärsyttää muissakin tilanteissa, esim. kun sattuukin olemaan kiire ja pitäisi vaikka ottaa muutama nopeampi askel, tai luoja nähköön, ihan juoksaista muutama metri...

Vierailija
230/246 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirallehan kuuluu puhua,se on elävä olento ja perheenjäsen.

Kun ulkoilutan tyttäreni koiraa(on välillä"lomalla" meillä),niin lenkkipolulla juttelen sille kaikesta,luonnosta,eläinten jäljistä,muista koirista jne jne.

Ei miehenne ole tuossa mitenkään outoja,eläinrakkaita ihmisiä.

Puhun minä kissallekin,samalla tavalla.

Vierailija
231/246 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta pientä asiaa ärsyttää, mm. se kun haroo tuuheaa partaansa mietteliäänä ruokapöydän ääressä ja sitten niitä paksuja, kiharia karvoja ja naamahilsettä varisee pöydälle.

Vierailija
232/246 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää usein leipäpussin suun auki niin että se leipä jää kuivamaan

Samoin limsapulloja pöydälle/lattioille korkki auki

Olohuoneen lattia täynnä kahvimukiansoja: juuri näitä puoliksi juotuja kupillisia löytyy esim puolittain sohvanjalan alta ja muista epämääräisistä paikoista, joihin helposti osuu jalalla (useimmiten hän itse, tosin...)

Vierailija
233/246 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin kykenemätön pitämään keittiöpyyhkeen/vessan käsipyyhkeen omalla paikallaan, vaan kuljettaa ne AINA mukanaan käsiä kuivatessaan sinne, minne ikinä olikaan matkalla seuraavaksi. Sitten seuraava saa märin käsin/astian kuivauksen tarpeessa haahuilla etsimässä pyyhettä

Kokeile ihan huviksesi laittaa pyyhen sellaisella nipsulla kiinni, ja katso miten miehen käy kun hän rimpuilee irtoamattoman pyyhkeen kanssa :D

Tehtiin keittiöremontti ja itse asiassa naulasin sen (jostain olohuoneesta löytämäni) pyyhkeen kiinni tasoon. En tiedä mitä tapahtui, mutta pyyhe löytyi myöhemmin takkahuoneesta :D Mies perustelee pyyhkeiden käteen ottamista sillä, että on niin pitkä ja kumartelu ärsyttää, mutta en ymmärrä miksi sitä ei voi laittaa takaisin IKINÄ.

Vierailija
234/246 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua häiritsee puheet maitotölkeistä yms. roskikseen. KIERRÄTTÄKÄÄ!

Vierailija
235/246 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua häiritsee puheet maitotölkeistä yms. roskikseen. KIERRÄTTÄKÄÄ!

Mitä?? Minä ainakin kierrätän kaiken mahdollisen, mutta sanon silti laittavani sen roskikseen. Roskis se pahviroskiskin on.

Vierailija
236/246 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana asua omassa kodissa, juoda omasta mukista ja käyttää omaa lautasta. Miehen kanssa käydään viikonloppuisin vuorotellen toistemme luona.

Aina kun palaan sieltä kotiini ja käyn illalla nukkumaan, niin voi sitä onnen tunnetta. Kotonani saan olla rauhassa ja just niinkuin haluan. En enää kestäisi miehen ärsyttäviä tapoja.

Tämä ketju on taas muistutus siitä, että saan olla kiitollinen.

Sama täällä. En kestä enää ukon naksuvia leukoja syödessään. En halua nähdä haisevia sukkia lattialla. En partakarvoja lavuaarissa enkä paskarantuja vessanpöntössä.

En pesemättömiä astioita tiskipöydällä ja valumaan jätettyjä haisevia maitopurkkeja. Varsinkaan en halua nähdä enää koko ukkoa!

Avioero on totta eikä yllä mainitut asiat olleet niitä pahimpia. Olen estänyt häneltä kaikki yhteydenotot. Se oli siinä. 15 vuotta.

Vierailija
237/246 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa kun käytiin sukulaisissa, aikataulut eivät koskaan pitäneet. Jos sanoin vaikka, että ois hyvä lähteä ajamaan takaisin kotiin siinä viiden maissa, niin viiden maissa ollaan eteisessä laittamassa kenkiä jalkaan, mutta jotenkin päädytään takaisin keittiöön juomaan vielä yhdet kahvit ja lähtö tapahtuu 2-3 tuntia myöhemmin, kun puhumista riittää niin tolkuttomasti. Ja kyse siis sukulaisista, jotka nähtiin vähän väliä, ei sellaisia joiden kanssa ei koskaan pääsisi juttelemaan.

Vierailija
238/246 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ruokakaupassa käydessä vertaile kilohintoja tai edes katso mitä asiat maksavat, vaan ottaa hyllystä silmien korkeudelta ensimmäisenä käteen osuvan asian, ja sitten ihmettelee että miksi ruokakauppaan meni taas niin paljon rahaa.

Vierailija
239/246 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mies riisuu vetoketjullisen hupparin niin, että hän avaa vetoketjun ja alkaa sitten tehdä kummallisia nytkähtäviä liikkeitä ensin olkapäillään. Ja kun huppari on liikkeiden takia liukunut olkapäiltä pois, hän nytkäyttelee käsivarsiaan, kunnes takki tippuu päältä pois.

Tavallaan sama, kun jos päällä oleva takki olisi tosi sileää ja liukuvaa kangasta. Sellainenhan tipahtaisi helposti päältä, jos olkapäitä ja käsivarsia työntäisi taaksepäin. Mutta kun huppari ei ole liukas, niin pitää nytkyttää.

Olen kysynyt, miksi se ei voi vetää hihasta ja sitten toisesta, olisi paljon nopeampaakin. Ei osannut vastata. Ei ollut edes tajunnut, että siinä olisi jotain omituista.

Vierailija
240/246 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus ajat sitten kertoneeni tämän jossain toisessa ketjussa, mutta kerrotaanpa uudestaan: Ex-mies käytti aina vuodenajasta ja tilanteesta riippumatta pitkävartisia urheilusukkia. Kun koneellinen näitä sukkia oli pesty, ne kosteat sukat piti ensin kerätä käteen isoksi sukkanipuksi ja sitten sitä pitkää nippua piti heiluttaa väkivaltaisesti ensin yhden olkapään taakse ja sitten toisen ja uudestaan. Vähän niin kuin juhannusvihta mutta raivokkaampi tahti. Vasta sitten sai levittää ne kuivumaan. En koskaan saanut selville miksi näin piti tehdä.