Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty hyväksymään etten ole hyvännäköinen

Vierailija
09.04.2026 |

Mä en kykene hyväksymään että en ole hyvännäköinen. Se estää painonpudotuksen kun tajuaa että vaikka kuinka iso ero olis nykyisen ja sen paremman näköisen välillä silti se olis joku max 7.  Joku ihan nätti kuulostaa sellaiselta joo kelpaa, niin kun muutakaan ei ole. Yhtä näkymätön sitä silloinkin olisi.  En oikein kykene ajattelemaan että tämä olis jotain pelkkää katkeruutta vaan täyttä totta vaikka sitä kuinka silottaisi. 

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
2/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.

Ja terapia tueksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.

Miksi lääkkeet? Ja mitkä lääkkeet? Painonpudotus vai jotkut mt tabut?. Ei ole kyse mistään harhaisuudesta

Vierailija
4/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kun ikää tulee tarpeeksi, koko asia unohtuu. Aluksi voit poistaa peilit  asunnosta, helpottaa kummasti, kokemuksen äänellä sanon sen.

Vierailija
5/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.

Ja terapia tueksi.

Lääkkeet mihin?mitä vittua. Minä näen asian selkeästi ja sä vaan yrität mua tyrkytä pimentoon

Vierailija
6/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, kun ikää tulee tarpeeksi, koko asia unohtuu. Aluksi voit poistaa peilit  asunnosta, helpottaa kummasti, kokemuksen äänellä sanon sen.

Jaaha. Taas vain vähätellään. 

Vierailija
7/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko oplla mies ja se laatikkoleuasta puhuva. 

Kukaan normaalipäinen ei luokittele ihmisä numeroin.

Vierailija
8/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo itsesi kauniiksi.

Vierailija
9/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaperäisellä tyylillä herätät sekä huomiota että kiinnostusta. Myös puheet ja tekemiset ovat tärkeitä. Ihminen ei ole pelkkä kuva.

Vierailija
10/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän on pakko oplla mies ja se laatikkoleuasta puhuva. 

Kukaan normaalipäinen ei luokittele ihmisä numeroin.

En ole mies vaan nainen. Olen syntynyt naiseksi. 

Vierailija
11/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on iha muita vikoja. 

Vierailija
12/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaperäisellä tyylillä herätät sekä huomiota että kiinnostusta. Myös puheet ja tekemiset ovat tärkeitä. Ihminen ei ole pelkkä kuva.

Hyvin pitkälle on. Olen väsynyt kompensoimaan ei niin hyvää ulkonäköä jollain hauskoilla jutuilla 

Vierailija
13/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykymaailma pyörii ulkonäön ympärillä ja niin sanottu ihmisarvo määrittyy ulkonäön perusteella.kun luopuu kokonaan tästä ulkonäön murehtimisesta saa rauhan elämäänsä. Itse myin asunnon Suomesta ja ostin kreikasta suht edullisen talon. Elän yksin rauhassa ilman ulkonäköpaineita. 

Vierailija
14/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tankkerina olet 5 ja laihtuneena 7 niin onhan tuossa huima ero. Terveydellinen ero kun kehon rasvaprosentti on pienempi ja kaupasti saa ostettua kivempiä vaatteita kun ei tarvitse aina käyttää sitä perussäkkiä. Kyllähän tämä piristää ketä tahansa.

Vierailija
15/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kauneus leikkaukseen.

Vierailija
16/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on iha muita vikoja. 

Mistäs sinä tiedät? Minkä takia Ohitat mun oman kokemuksen siitä että kärsin etten ole syntynyt hyvännäköiseksi. Miksi tämä pitää aina vaientaa. Hyvännäköisyys on hyvin paljon asioita helpottava ominaisuus vaikka kuinka siellä väität muuta. 

Vierailija
17/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymättömyyshän on hienoa. On mahtavaa voida kulkea kadulla niin, ettei kukaan kiinnitä suhun mitään huomiota. Oikeastiko haluaisit kaikki häiriköt kimppuusi? 

Vierailija
18/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä toi samaa, mut oon melkein alipainoinen...vaikea hyväksyä ettei oikein voi muuttaa omaa ulkonäköään paremmaksi 😥

Vierailija
19/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tankkerina olet 5 ja laihtuneena 7 niin onhan tuossa huima ero. Terveydellinen ero kun kehon rasvaprosentti on pienempi ja kaupasti saa ostettua kivempiä vaatteita kun ei tarvitse aina käyttää sitä perussäkkiä. Kyllähän tämä piristää ketä tahansa.

Niin kai. Mutta silti en minä kykene siihen helvetin kovaan työhön 

Vierailija
20/88 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ulkonäkö ei vaikuta lainkaan siihen, mitä mieltä siitä on. On tyytyväisiä rumia sekä kauniita, jotka inhoavat ulkonäössään kaikkea. Korjaa pääsi sisältö, niin alkaa kelvata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi