Mikä pienen pieni asia ärsyttää puolisossasi? Haussa niin mitättömät jutut, ettei niitä melkein kehtaa edes mainita.
Minua ärsyttää, kun mies käyttää joskus suosikkimukiani kahvin juontiin,vaikka tietää, että se on minun mukini
Kommentit (246)
Mies jää aina juttelemaan ns. henkilökunnan kanssa. Nykyään monissa kaupoissa ja myös apteekeissa on tapana, että joku henkilökunnasta tulee aika nopeasti kysymään, että voisinko jotenkin auttaa. Näiden kanssa mies saa aina keskustelun aikaiseksi. Samoin kassahenkilöiden. Eikä mitään väliä ole sillä, kertyykö selän taakse kiukkuisen näköinen kiireinen jono. Kauppahallissa sama juttu, huoltamoilla, ihan missä vaan. Joskus se juttelee ihan vain vastaantulijoiden kanssa, jos saa keskustelun käyntiin.
Tämä on toki tavallaan ihan viehättävä ominaisuus ihmisessä ja mieheni on erittäin miellyttävä ja ystävällinen ihminen ja kiva juttukaveri, mutta se mikä tässä ärsyttää pikkuisen on se, että olemme aina kroonisesti myöhässä ihan kaikkialta. Jos on oikeastikin kiire jonnekin, niin yritän vähän hoputella, mutta muuten annan miehen jutella, koska en halua olla nalkuttava "mennään jo" -akka.
Kyseessä siis ihan pikkuruinen ärsytys, kun sellaista kerran kysyttiin. Muuten mun mies on erinomainen kumppani ja rakas ihminen minulle.
Ostelee kaikenlaista ajattelematta etukäteen, tarvitaanko tai onko edes hyötyä. Joskus onnistuu ostamaan jotain käyttökelpoista mutta useimmiten käyttämättä jää.
Ihana ketju, kiitos päivän nauruista😂
Vinkuu myös huomaamattaan. Vinkuu siis sillä tavalla hampaiden välistä, vetää ilmaa sisään. Sillä saa paljon erilaisia vinkaisuja aikaan. Pahin on, kun mikromme on itsestään jo niin raivostuttava: "PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP" ja pyrin aina nollaamaan ajan ennen kuin mikro ehtii loppuun. Miestäkin ärsyttää se mikro, mutta joka ikinen kerta hän antaa mikron mennä loppuun, ja sen jälkeen itse vielä matkii sitä mikroa omalla vinkumisellaan! Välillä pitkiä vinkuja tehdessään kuulostaa makkaralta, jota paistetaan mikrossa.
Syö omenaa tai järsii porkkanaa sohvalla, kun katsotaan telkkua vierekkäin. En uskalla mainita asiasta rouvalle...
Miehesi tekee ihan oikein jättäessään ovia auki, VARSINKIN vessan/kylppärin oven. Miten luulet, että koneellisessa, saatika painovoimaisessa ilmanvaihdossa ilma kiertää jos joka paikka mistä "vanhaa ilmaa" imetään pois on säpissä?