Pissaleikeistä kiinostuneita naisia?
Aiemmin oli yhdessä keskustelussa, mutta, käsittämättömästä syystä keskustelu poistettiin.
M+50
Kommentit (10)
Kusi on portti paskaleikkeihin, pedofiliaan ja nekrofagiaan.
Seksin aikana en oo kokeillut mutta oon sellanen salakusija. Tykkään kusta salaa eri mestoihin ja kiihotun siitä. Pesutuvan viemäri ja hissi ihan vakio ja luulisin että menee aina jonkun miehen syyksi.
Aikoinaan tapasin muutamia kertoja erästä miestä, joka tykkäsi katsoa, kun virtsasin. Vessan pytylläkin istuessani, hän polvistui eteeni lattialle, levitti häppäreitäni työntäen samalla sormiaan sisälleni Pissasin samanaikaisesti hänen sormettaessaan pilluani. Sen jälkeen hän nuoli sormensa.
Olen kerran istunut vähän vanhemman miehen kasvoille ja pissannut suuhun hänen pyynnöstään. Mies tuntui nauttivan ja itseäni ällötti hänen niellessä pissaani. Sänky oli onneksi hänen, sillä se kyllä kastui ihan kunnolla. Ei todellakaan kiihottanut.
Minua kiihottaa pissata miehen päälle, varsinkin suuhun. Sillä tavalla hieman alistavalla meiningillä. Esim niin, että istun kasvoilla ja mies nuolee mulle orgasmin, jonka jälkeen pissaan ja hän joutuu juomaan, ja sitten vielä nuolee puhtaaksi. Se on suora osoitus, että hän on mun palvelija.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa pissata miehen päälle, varsinkin suuhun. Sillä tavalla hieman alistavalla meiningillä. Esim niin, että istun kasvoilla ja mies nuolee mulle orgasmin, jonka jälkeen pissaan ja hän joutuu juomaan, ja sitten vielä nuolee puhtaaksi. Se on suora osoitus, että hän on mun palvelija.
Kuulostaa kiihottavalta. Kelpaisi minulle. Kiitos vastauksesta. Kiitos muillekin asiallisista vastauksista.
Laittakaa lisää. Löytyykö naisia, jotka nauttisivat kultaisista suihkuista?
M+50
Meillä on vähän sama juttu kuin no. 7:llä. Eli bdsm-leikkien yhteydessä tyttöystävä mielellään ns. pakottaa ensin nuolemaan orgasmin ja sitten ottamaan kiltisti pissit päälle ja suuhun. Sitten vielä puhtaaksinuolenta ja hänen jaloissaan suihkussa odottelu, että hän peseytyy ensin. Tämä juttu tuli viimeisenä mukaan noihin leikkeihin, koska kumpikaan ei kai ollut kehdannut tunnustaa haluavansa kokeilla. Mutta nykyään se on ihan kohokohta molemmille. Siinä on vain jotain niin mahtavan nöyryyttävää ja hänelle kai vallan tunnetta. Molemmat nautitaan.
Sopii mainiosti alistus juttuihin, mutta itselleni kelpaisi ihan tasavertaisessakin tilanteessa. Siihen ei tarvitse (välttämättä) valta-asetelmia, kunhan tietää että kumpikin osapuoli nauttii tilanteesta.
M+50
Älkää naiset ujostelko, ette varmasti ole ainoita joita asia kiinnostaa.