MITÄ JÄRKEÄ KÄYDÄ K-KAUPOISSA, kun S-Market ja Prisma ovat paljon edullisempia ja saa bonustakin.
Citymarketissa meni rahat eikä plussaa kertynyt juuri yhtään.
Esim. Citymarketissa ostokset maksoi aina n. 80 eur ja S:ssä vastaavat n. 65 eur.
Cittarista sai plussaa silloin tällöin 5 € tai 10 €. S:stä on tullut jo 400 €.
Kyllä kannatti kaupanvaihto!!!
Kommentit (105)
Minulla on siitä onnekas elämäntilanne, että en katso hintoja vaan ostan mitä haluan. K-ryhmällä on tuotevalikoina, joka miellyttää minua enemmän. Kauniaisten S-Market tosin muistuttaa hieman K-kauppaa.
Sittarissa on aina siistiä ja hyllyt täynnä sekä tietenkin riittävästi kassoja auki. S-kaupassa on perussiistiä, mutta parhaat tuotteet aina loppu ja pitkät jonot. Lidlissä väki tulee iholle, hyvät tuotteet ovat aina jotain kampanjatuotteita, joita saa kerran vuodessa, muuten kasvissyöjälle valikoima aika kehno. Ja aina ne piiiitkät jonot, joissa takana oleva yrittää suorastaan kiivetä reppuselkään.
Käyn pääasiassa Sittarissa, toisinaan S-kaupassa, mutta kyllä sittari on sydämeni vienyt. Olen itse ollut sekä ässällä että keskolla töissä, ja siinäkin mielessä kesko voitti kirkkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Sittarissa on aina siistiä ja hyllyt täynnä sekä tietenkin riittävästi kassoja auki. S-kaupassa on perussiistiä, mutta parhaat tuotteet aina loppu ja pitkät jonot. Lidlissä väki tulee iholle, hyvät tuotteet ovat aina jotain kampanjatuotteita, joita saa kerran vuodessa, muuten kasvissyöjälle valikoima aika kehno. Ja aina ne piiiitkät jonot, joissa takana oleva yrittää suorastaan kiivetä reppuselkään.
Käyn pääasiassa Sittarissa, toisinaan S-kaupassa, mutta kyllä sittari on sydämeni vienyt. Olen itse ollut sekä ässällä että keskolla töissä, ja siinäkin mielessä kesko voitti kirkkaasti.
Litiin tuli nyt ne (aikamatkaajalle 6 kerran) juustohyllyt, jotka taitaa olla pysyviä. Tietty äkkiä sekin repertuaari on läpi käyty ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä saan Cittarista sen kaiken yhdestä kaupasta mitä tarvitsen, ei ole aikaa eikä halua juosta useampaa kauppaa läpi ruuan takia. Ja mä sain kyllä viimeeksikin 80€ plussarahaa, että en tiedä, mikä toi 5€ sitten on...
Aika älyttömät ostokset, jos sait viimeksi 80 euroa Plussa-rahaa. Meidän talouden ostokset K-ryhmässä on n. 9000 e vuodessa, ja Plussa-rahaa tulee 10-15 e/kk. Vai oliko 80 e koko vuoden?
Mä vilkaisin ton, plussa-raha oli joulukuulta (jossa toki oli jotain joululahjoja Intersportissa tms ja tietty jouluruuat, n. 450€) Kuukauden ostokset oli pikkusen vajaa 2000€. Viime vuoden puolella muutamanakin kuukautena tuli toi. Kaikki ruokaostokset on keskitetty cittariin kotiinkuljetuksella, viisihenkinen perhe.
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ?