Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ JÄRKEÄ KÄYDÄ K-KAUPOISSA, kun S-Market ja Prisma ovat paljon edullisempia ja saa bonustakin.

Vierailija
26.01.2021 |

Citymarketissa meni rahat eikä plussaa kertynyt juuri yhtään.
Esim. Citymarketissa ostokset maksoi aina n. 80 eur ja S:ssä vastaavat n. 65 eur.
Cittarista sai plussaa silloin tällöin 5 € tai 10 €. S:stä on tullut jo 400 €.

Kyllä kannatti kaupanvaihto!!!

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien tuotteiden hinnat olisivat 2-5% halvempia ilman bonusjärjestelmää mihin uppoaa tuhottomasti rahaa.

Ihmiset ovat iloisia järjestelmästä mistä on enemmän haittaa, kuin hyötyä.

Ihan huuhaa skeidaa. Laittaa senkin järjestelmän pyörittämisen hintojen alentamiseen, niin saa enempi asiakkaita.

Sincc

Vierailija
62/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä "bonuksena" saat, on jo sinulta kassalla ostostesi mukana laskutettu.

Ei kukaan maksa sinulle siitä jotta käyt juuri heidän kaupassaan, saatika vapaaehtoisesti vähennä katteitaan saadaksesi juuri sinut ostoksille. Itse sinä ne "bonuksesi" maksat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä lidl on reilusti halvin. ja hyvät tuotteet

Näin on, lisäisivät enemmän myymälöitä.

No eivät lisää, Lidl on vain sellaisissa pikoissa missä se kannattaa ja saa reilusti voittoa. Mikään muu ei Lidliä kiinosta.

S- ja k- ryhmä ovat laittaneet kaupat myös pienemmille paikkakunnille ja lähiöihin. Haluavat tarjota myös heille palvelua. Lidliä ei kiinosta.

Vierailija
64/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle henkilökohtaisesti Cittarin valikoima on S-ryhmän valikoimaa parempi. Sen vuoksi käytän pääasiassa Cittaria, mutta satunnaisesti myös Prismaa (1-2 tiettyä tuotetta on sellaisia mitä saa taas sitten sieltä paremmin). Palvelun laatu on myös ainakin mun paikallisissa vaihtoehdoissa parempaa Cittarissa.

Vierailija
65/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä saan Cittarista sen kaiken yhdestä kaupasta mitä tarvitsen, ei ole aikaa eikä halua juosta useampaa kauppaa läpi ruuan takia. Ja mä sain kyllä viimeeksikin 80€ plussarahaa, että en tiedä, mikä toi 5€ sitten on...  

Aika älyttömät ostokset, jos sait viimeksi 80 euroa Plussa-rahaa. Meidän talouden ostokset K-ryhmässä on n. 9000 e vuodessa, ja Plussa-rahaa tulee 10-15 e/kk. Vai oliko 80 e koko vuoden?

9000 eurolla saa 9000 perus-plussa pistettä, eli 45 euroa (1000 pisteen arvo 5€). Tähän päälle tulee niin sanotut palkintopisteet joihin vaikuttaa muun muassa se millaisessa toimipaikassa on asioinut.

Juu. Tarkistin sähköpostiin tulleet Plussa-tiedotteet vuoden ajalta, ja 01/20-01/21 oon saanut Plussa-rahaa 120 eurolla. Ostokset samalta ajalta 8900 e. Varmaan jtn extratuplaruplajuttuja tullut, kun muuten tuo 120 e olisi ilmeisesti vaatinut 12 000 euron vuosiostokset.

S-ryhmällä olisi tullut kai bonusta ainakin 356 euroa, eli aika reilusti enemmän kuin K-ryhmältä. Ei vain satu olemaan hyviä S-kauppoja lähellä, joten ei tule käytyä.

Vierailija
66/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä saan Cittarista sen kaiken yhdestä kaupasta mitä tarvitsen, ei ole aikaa eikä halua juosta useampaa kauppaa läpi ruuan takia. Ja mä sain kyllä viimeeksikin 80€ plussarahaa, että en tiedä, mikä toi 5€ sitten on...  

Aika älyttömät ostokset, jos sait viimeksi 80 euroa Plussa-rahaa. Meidän talouden ostokset K-ryhmässä on n. 9000 e vuodessa, ja Plussa-rahaa tulee 10-15 e/kk. Vai oliko 80 e koko vuoden?

9000 eurolla saa 9000 perus-plussa pistettä, eli 45 euroa (1000 pisteen arvo 5€). Tähän päälle tulee niin sanotut palkintopisteet joihin vaikuttaa muun muassa se millaisessa toimipaikassa on asioinut.

% kasvaa sitä mukaa, mitä enemmän on ostoja kertynyt kuukauden aikana. Kun keskittää ja ostaa kaikki ostokset K:sta, niin tietysti se kertymäprosenttikin on isompi kuin 1.

Vierailija
67/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain meidän perheessä päivittäin/usein käytettäviä tuotteita ei myydä ollenkaan S-ryhmällä, tästä syystä vakkarikauppamme on Cittari. Lisäksi olemme tosiaan sitä mieltä, että Cittarin asiakaskunta on paljon siistimpää, kuin muualla.

Vierailija
68/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös K-Citymarketin ja K-supermarketin vakiasiakas. Hyvä valikoima, valikoimaan saa myös toivottua ihan mitä haluaa ja kauppias toteuttaa. Plussatarjoukset, henk. koht. tarjoukset. Lisäksi 5€-15€ joka kuukausi plussarahaa. Joskus tulee myös näitä, että "osta 50€ ja saat 10€ alea" Tai jonkun prosenttiosuuden alea. Satunnaisesti käyn lidlissä halpojen tuotteiden takia.

Vierailija
69/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ainoat vaihtoehdot ihmisille ovat vain nämä suuret automarketit? Alepoissakin nykyään todella hyvät valikoimat, eikä jonottaa tarvitse usein juuri ollenkaan.

Vierailija
70/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä lidl on reilusti halvin. ja hyvät tuotteet

Näin on, lisäisivät enemmän myymälöitä.

No eivät lisää, Lidl on vain sellaisissa pikoissa missä se kannattaa ja saa reilusti voittoa. Mikään muu ei Lidliä kiinosta.

S- ja k- ryhmä ovat laittaneet kaupat myös pienemmille paikkakunnille ja lähiöihin. Haluavat tarjota myös heille palvelua. Lidliä ei kiinosta.

Muistaakseni Lidl:n emoyhtiö on antanut tarkat määräykset paljonko kaupassa pitää olla neliöitä ja erilaisia tuotteita myynnissä. Lidl Suomi ei voisi pistää kerrostalojen kivijalkoihin kauppoja vaikka haluaisivat.

Vierailija
71/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonuslammas, mene lidliin jos ruokakassin hinta on tärkein.

Mene Lidliin jos haluat saada Suomen verot ylös! Lidlin omistaa saksalainen säätiö, eikä se maksa voitoistaan veroja Suomeen.

Lidlin valikoimat ovat myös aika surkeat: useinkaan ei löydy juuri sitä tuotetta, mitä oli hakemassa. Siksi joutuu tyytymään siihen vähän sinne päin olevaan nashisivan omaan tuotokseen.

Vierailija
72/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan aina ihmetellä näitä aloituksia ja ap:n kaltaisia ihmettelijöitä: Mitä se heitä nappaa, missä kaupassa muut asioivat? Ja kuvittelevatko he, että aikuiset ihmiset eivät ole ihan itse osanneet tehdä valintaa kauppojen suhteen, vaan tarvitsetvat "hyvää tarkoittavia" neuvoja asiasta?

Vierailija
73/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on melkein jokaisessa artikkelissa halvempi kuin Cittari. Lidl on kaikista halvin, mutta valikoima on suppea. Asioin Lidlissä ja Prismassa ja jos tarvitsen jotain erikoisempaa niin silloin Cittarissa, muuten välttelen sitä mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
74/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään käydä, varsinkin viikonloppuostokset, niin cittarissa! Koen, että siellä on parempi valikoima ja palvelutiski voittaa mennen tullen prisman.

Vierailija
75/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ainoat vaihtoehdot ihmisille ovat vain nämä suuret automarketit? Alepoissakin nykyään todella hyvät valikoimat, eikä jonottaa tarvitse usein juuri ollenkaan.

Mä tulen täältä naapurikunnasta autolla joten on helpoin mennä siihen kehätien automarkettiin. Alepoilla ei ole parkkipaikkoja. Alepan kärryyn ei mahdu perheellisen viikon ruokaostokset, eikä niitä saa vietyä autolle ilman kärryä. Ja edelleen se valikoima. Cittarissakaan ei ole jonoa kuin joskus ja juhannuksena kun ei perjantaina klo 16 ole menossa.

Vierailija
76/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Prismoista. S-marketeissa käyn joskus. S-etukorttia en edes omista.

Sittarissa on aina ihanan rauhallista ja siellä on yleensä kaikkea vähän erikoisempaa. Lisäksi löydän etsimäni helposti!

Onneksi meillä on myös Minimani ja Halpahalli, niissä käyn eniten.

Vierailija
77/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä vissiin. Minun ostoillani ei kyllä s-bonustakaan saa kuin joskus euron kuussa. K-kaupassa tosin voi olla plussatarjouksia.

Eilen kävin k-superissa, mutten saanut niitä tuotteita joita olin netistä katsonut. Jäin ihmettelemään sitäkin ettei vaikkapa naudan paahtopaistia/sisäpaistia löytynyt k-supermarketista. Mikä supermarket se sellainen on? Eikö nuo ole ihan tavallisia? Vain kanaa+ jauhelihaa oli, ja jotain pihvejä ja suikaleita, possua lähinnä.

"Kokeile vaikka noita valmiita suikaleita. Ne on aika suosittuja nykyään."

Vierailija
78/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien tuotteiden hinnat olisivat 2-5% halvempia ilman bonusjärjestelmää mihin uppoaa tuhottomasti rahaa.

Ihmiset ovat iloisia järjestelmästä mistä on enemmän haittaa, kuin hyötyä.

Ihan huuhaa skeidaa. Laittaa senkin järjestelmän pyörittämisen hintojen alentamiseen, niin saa enempi asiakkaita.

Sincc

Olet oikeassa kyllä tuossa.

Vierailija
79/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Prismoista. S-marketeissa käyn joskus. S-etukorttia en edes omista.

Sittarissa on aina ihanan rauhallista ja siellä on yleensä kaikkea vähän erikoisempaa. Lisäksi löydän etsimäni helposti!

Onneksi meillä on myös Minimani ja Halpahalli, niissä käyn eniten.

Minimani Jyväskylä

Minimani Kokkola

Minimani Lempäälä

Minimani Rovaniemi

Minimani Seinäjoki

Minimani Vaasa

Sincc

Vierailija
80/105 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan siis Kokkolaa ;)