MITÄ JÄRKEÄ KÄYDÄ K-KAUPOISSA, kun S-Market ja Prisma ovat paljon edullisempia ja saa bonustakin.
Citymarketissa meni rahat eikä plussaa kertynyt juuri yhtään.
Esim. Citymarketissa ostokset maksoi aina n. 80 eur ja S:ssä vastaavat n. 65 eur.
Cittarista sai plussaa silloin tällöin 5 € tai 10 €. S:stä on tullut jo 400 €.
Kyllä kannatti kaupanvaihto!!!
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
On lähellä. Siinä järki.
Joo mullakin se oli työkeikalla lähikauppa. Kävin jatkuvasti sen takia CM
Sincc
Siinä oppi hyvin tuntemaan mitkä tuotteet siellä on oikeasti halpoja .. Tai, ainakin halvempia kuin Prismassa.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
K-Supermarket Musta Pekka Helsingissä paras.
Laadusta kannattaa maksaa.
On hyvä mutta ei niin hyvä kuin Järvenpään Citymarket joka muistuttaa jo hiukan eurooppalaista ruokakauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Cittari on todella kallis kauppa. Ihmettelen et ihmiset siellä käy. Huvittavinta on, et sieltä ilmoitettiin aina suurella, et sinulla on 5000 tai 10000 plussapistettä kasassa, ja pienellä präntillä, et plussarahasi on 5 euroa!!!! Naurettavaa huijausta ja sumutusta.
K-kauppiaathan on paikkakuntien verokuninkaita suurine tuloineen, aivan, ostajien selkänahasta kaikki riivitty. Tyytyisivät vähempään, niin saisimme tuotteita edullisemmin. Ihme tabu, josta koskaan ei puhuta!
On hyvä tiedostaa, että K-kaupan avaaminen on äärimmäisen kallista. Yrittäjä joutuu pelkästään Keskolle maksamaan oikeudesta tulla kauppiaaksi todella paljon omista taskuistaan. Täten yrittäjän on otettava henkilökohtaista lainaa saadakseen kauppansa avattua. Näitä lainoja yrittäjä sitten makselee vuosikausia, samalla kun maksaa K-kauppansa voitosta yli 50% veroja ennen kuin raha siirtyy hänen henkilökohtaiselle tilillensä. Helppoa se on olla K-kauppias, jolla on jo citymarket ja muutama K-supermarket, mutta pienyrittäjillä ei helppoa ole tässä maassa.
MITÄ JÄRKEÄ ON IHMETELLÄ toisten ihmisten erilaisia kaupassakäyntitottumuksia? Se, mikä minulle on lähikauppa, ei ole sitä sinulle. Se mikä sinulle tulee autoilijana edullisimmaksi ei ole sitä minulle kävellen liikkuvalle.
😄
Asioin useimmiten citymarketissa, mutta tietyt tuotteet ovat niin paljon halvempia Lidlissä tai S-marketissa, että niissäkin tulee käytyä. Opiskelijan-plussa on tosi hyvä ja myös henkilökohtaiset kohdennetut tarjoukset.
Prisman tilaus- ja maksusysteemi on niin huono, että ollaan nykyään Cittarin asiakkaita.
Juuri yhtään? Kertyyhän, kun on keskittänyt ostokset K:hon.
Mitä järkeä on ajaa pitkälle Prismaan, missä omituisen merkkisiä tuotteita, kun lähiseudun kaikki kaupat on K:ta?
Miks käydä noista kummassakaan kun voi käydä lidlissä hahahaha huutonaurua huutonaurua huutonaurua huutonaurua huutonaurua huutonaurua huutonaurua huutonaurua huutonaurua :DDDDDDD
Lidlistä saa yli kaksi kassillista ruokaa samalla rahalla kuin s-marketistä (ääsmarketti :D) tai kkaupasta.
Onneksi me järkevät ihmiset olemme jo tiedostaneet tämän ja käymme lidlissä :)))
Huutaaa tahdissa LIDL, LIDL ,LIDL !!!
Se on joku kumma myytti jonka mukaan s-ryhmä olisi paljon edullisempi kuin kesko. Se on totta että tuotteet ovat pääsääntöisesti muutamia senttejä edullisempia s-ryhmän kaupoissa mutta keskon liikkeissä on paljon enemmän tarjouksia jotka puuttuvat lähes kokonaan s-ryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cittari on todella kallis kauppa. Ihmettelen et ihmiset siellä käy. Huvittavinta on, et sieltä ilmoitettiin aina suurella, et sinulla on 5000 tai 10000 plussapistettä kasassa, ja pienellä präntillä, et plussarahasi on 5 euroa!!!! Naurettavaa huijausta ja sumutusta.
K-kauppiaathan on paikkakuntien verokuninkaita suurine tuloineen, aivan, ostajien selkänahasta kaikki riivitty. Tyytyisivät vähempään, niin saisimme tuotteita edullisemmin. Ihme tabu, josta koskaan ei puhuta!On hyvä tiedostaa, että K-kaupan avaaminen on äärimmäisen kallista. Yrittäjä joutuu pelkästään Keskolle maksamaan oikeudesta tulla kauppiaaksi todella paljon omista taskuistaan. Täten yrittäjän on otettava henkilökohtaista lainaa saadakseen kauppansa avattua. Näitä lainoja yrittäjä sitten makselee vuosikausia, samalla kun maksaa K-kauppansa voitosta yli 50% veroja ennen kuin raha siirtyy hänen henkilökohtaiselle tilillensä. Helppoa se on olla K-kauppias, jolla on jo citymarket ja muutama K-supermarket, mutta pienyrittäjillä ei helppoa ole tässä maassa.
Mikään yritysverotus ei kyllä ole 50 %.
Matka lähimpään S-Marketiin, joka on todella ruuhkainen ja ahdistava, 1 km, Prismaan 8,3 km. Lähimpään K-Supermarketiin 650 m, Cittariin 1,7 km. Siinäpä se.
Valitsen kauppani paitsi hintojen, myös valikoiman perusteella. Olen keliaakikko ja minulla on kotini lähellä S-market sekä K-supermarket, joista jälkimmäisessä on huomattavasti parempi valikoima gluteenittomia elintarvikkeita. Tuotteita myös helppo toivoa valikoimiin. Hevi-osastokin K-kaupassa tässä tapauksessa parempi, kauppias on panostanut siihen ja tavaran tuoreuteen. Yleisilme on siisti ja huoliteltu koko myymälässä
Yksittäisten kauppojen välilläkin on isoja eroja, ketjusta riippumatta. Jos S-market olisi valikoimaltaan ja tunnelmaltaan minulle mieluisempi, kävisin siellä.
Lidliä ei ole lähettyvillä, tämä vähän harmittaa.
Kaikkien tuotteiden hinnat olisivat 2-5% halvempia ilman bonusjärjestelmää mihin uppoaa tuhottomasti rahaa.
Ihmiset ovat iloisia järjestelmästä mistä on enemmän haittaa, kuin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Koska mä saan Cittarista sen kaiken yhdestä kaupasta mitä tarvitsen, ei ole aikaa eikä halua juosta useampaa kauppaa läpi ruuan takia. Ja mä sain kyllä viimeeksikin 80€ plussarahaa, että en tiedä, mikä toi 5€ sitten on...
Aika älyttömät ostokset, jos sait viimeksi 80 euroa Plussa-rahaa. Meidän talouden ostokset K-ryhmässä on n. 9000 e vuodessa, ja Plussa-rahaa tulee 10-15 e/kk. Vai oliko 80 e koko vuoden?
kyllä lidl on reilusti halvin. ja hyvät tuotteet
Vierailija kirjoitti:
kyllä lidl on reilusti halvin. ja hyvät tuotteet
Näin on, lisäisivät enemmän myymälöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä saan Cittarista sen kaiken yhdestä kaupasta mitä tarvitsen, ei ole aikaa eikä halua juosta useampaa kauppaa läpi ruuan takia. Ja mä sain kyllä viimeeksikin 80€ plussarahaa, että en tiedä, mikä toi 5€ sitten on...
Aika älyttömät ostokset, jos sait viimeksi 80 euroa Plussa-rahaa. Meidän talouden ostokset K-ryhmässä on n. 9000 e vuodessa, ja Plussa-rahaa tulee 10-15 e/kk. Vai oliko 80 e koko vuoden?
9000 eurolla saa 9000 perus-plussa pistettä, eli 45 euroa (1000 pisteen arvo 5€). Tähän päälle tulee niin sanotut palkintopisteet joihin vaikuttaa muun muassa se millaisessa toimipaikassa on asioinut.