Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meilläpä on viisas koira, entä teillä

Vierailija
27.03.2026 |

Koira ymmärtää kaikenlaisia sanontoja ja monesti sen saa huomata. Eilen keskustelin naapurin naisihmisen kanssa ja koirista oli keskustelu ja minulla oli koira mukana. Minä sanoin, että tämän koiran kanssa tulee välillä hiki, kun koira vetää välillä naru kireällä, kun jokin haju on tullut ja koira alkaa vetämään. Koira käännähti minuun päin ja katsoi minua hetken aikaa. Kyllä koira ilmeestä päätellen tajusi, että siitä puhuttiin 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se viisas koira ja se ei enää hauku, kun omistaja on lenkille lähtemässä sen kanssa. Minä olen käyttänyt lenkillä koiraa ja silloin on koira haukkunut innoissaan ja omistajalla tuli tauko koiran lenkkeilytykseen.

Vierailija
2/5 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako se edes ratkaista toisen kertaluvun osittaisdifferentiaaliyhtälöitä? Ei taida osata eli ei ole kovin viisas se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Uskon, että emme tajua oikein hyvin vieläkään sitä, paljonko ne eläimet oikeasti ymmärtävät. 

Itse olen tässä seurannut erästä peuraliveä, jossa käy myös loukkaantuneita peuroja syömässä ruokintakaukalosta. Siellä oli emo ja nuorehko vasa, jolla oli joku vamma jalassa. Mitään haavaa tai muuta ei siinä ollut, jalka oli vain paksuuntunut ja vääntynyt sen vamman kohdalta. Ja emo nuoli välillä sitä vammakohtaa. Jotenkin se vaan tiesi, missä se vamma ja kipukohta sillä vasalla oli.

Vierailija
4/5 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako se edes ratkaista toisen kertaluvun osittaisdifferentiaaliyhtälöitä? Ei taida osata eli ei ole kovin viisas se.

Koiralla on omanlainen älykkyys ja koira on viisaampi, kuin ihminen luuleekaan.

Vierailija
5/5 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole haisevaa piskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä