Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa naisia, jotka myöntävät, että varsinkin 15-30 ikävälillä valitsivat ihan vääriä miehiä ja

Vierailija
25.01.2021 |

...ihan väärillä kriteereillä?

Kommentit (416)

Vierailija
161/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset luulette, miltä miehestä tuntuu, jos mies on vaikka 37 vuotias, ja ollut muutamassa epäonnistuneessa tapailu-/ seurustelusuhteessa, ja sitten mies tapaa ekaa kertaa naisen, joka oikeasti tuntuu haluavan hänet kumppaniksi, mutta myös naisen joka on 34v ja ollut viimeiset 20 vuotta putkeen erilaisissa suhteissa, usein ns. jännien miesten kanssa?

Sinun lapselliset mustasukkaisuutesi on ihan sinun ongelmasi, ei kenenkään muun.

Vierailija
162/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset luulette, miltä miehestä tuntuu, jos mies on vaikka 37 vuotias, ja ollut muutamassa epäonnistuneessa tapailu-/ seurustelusuhteessa, ja sitten mies tapaa ekaa kertaa naisen, joka oikeasti tuntuu haluavan hänet kumppaniksi, mutta myös naisen joka on 34v ja ollut viimeiset 20 vuotta putkeen erilaisissa suhteissa, usein ns. jännien miesten kanssa?

Mitäs itse luulet, että naisesta tuntyu, jos nainen on vaikka 37- vuotias ja ollut muutamassa epäonnistuneessa tapailu-/ seurusyelusuhteesa, ja sitten nainen tapaa ekaa kertaa miehrn, jokaoikeasti tubtuu haluavan hänet kumppaniksi, mutta myös miehrn , joka on 34v ja omlutviineisen 20 vuotta putkeen bs jännirmen naistrn kanssa?

Luulen että miehestä tuntuu, että nainen on kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tuntua hyvältä, kun on kerran löytänyt ihmisen joka haluaa suhteeseen. Jos ei tunnu, on parempi jatkaa yksinään tai hankkia vaikka kotieläin seuraksi.

Vierailija
164/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa ulimiehet tämä palstanaisten egojen pönkittäminen. Miettikääpä nyt itsekin ihan tosissaan. Luuletteko tosiaan että aamusta iltaan tällä palstalla olevat naiset ovat edes alastonta miestä nähneet livenä? =D Joskus täällä on ehkä semmoisia naisia ollut, ei enää nykyään. Jos haluatte ulista niin siirtäkää se edes pois tältä palstalta kun täällä ei ole ne naiset kenelle te haluaisitte ulista.

Voi voi, ap, jatka vaan ulinaa. Meillä av- mammoilla on kumppanit ja perheet- sinulla ei ole koskaan ollut, eikä koskaan tule olemaankaan. Olet lähinnä säälittävä reppana

Joo, minäkin olen keisari. Mistä sinä revit että minä olisin ap? Oletko sinä nyt ihan kunnossa?

En tiedä kumpi on säälittävämpää, internetissä anonyyminä valehtelu vai ulimiesten kanssa tappelu klo 7-23.

Vierailija
165/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsin 15-40 ikävälillä. Eli juuri niitä seksikkäitä alfauroksia, jotka sitten ei osoittautuneet ylläri kyllä yhtään uskollisiksi ja kunnollliseksi aviomiesmateriaaliksi. Se, että hain seurani lähinnä baareista ja yökerhoista, ei auttanut asiaa. Mutta koin etten vaan pysty ihastumaan muihin kuin erityisen miehekkäisiin ja komeisiin. Niinpä lopulta jäin vanhaksipiiiaksi ja lapsettomaksi, kun sitten taas 40 jälkeen kukaan ei ole minusta enää kiinnnostunut kun olen lihonutkin paljon.

Ihanaa poikarakkautta! Koska tuon kirjoittaja on mies. Ja tulee kuolemaankin neitsyenä :)

Olen suorastaan hämmästynyt, kuinka huonon "naisena" kirjoitetun teksti joku voikin näppäimistöltään suoltaa! :D 

Vierailija
166/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotta kelpaatte AV- palstan katkeromiehille tulee meidän olla impiä ihania, jolla ei ole mitään ihmissuhdehistoriaa ja ihailla katkeroa rajattomasti ja ehdottomasti.😀

Vierailija
167/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 20-vuotiaana ryhdyin ensimmäiseen parisuhteeseen, koska ihastuin kiltinoloiseen poikaan. Joka vielä mainosti joka välissä olevansa niin kiltti ja hieno ihminen. Pieleen meni, poika oli minulle maailman epäsopivin tyyppi. Laiska, itsekeskeinen, aggressiivinen, jopa julma.

Onneksi 24-vuotiaana tiesin jo millaisen miehen tarvitsen. Nyt on talo, lapset ja onnellinen avioliitto.

Vierailija
168/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaniehdokkaiden löytäminen on helpompaa kuin ikinä aiemmin, mutta silti ainakin naisten mielestä rakastuminen on samalla vaikeampaa kuin ikinä aiemmin. Kummallinen maailma.

Vierailija
169/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsin 15-40 ikävälillä. Eli juuri niitä seksikkäitä alfauroksia, jotka sitten ei osoittautuneet ylläri kyllä yhtään uskollisiksi ja kunnollliseksi aviomiesmateriaaliksi. Se, että hain seurani lähinnä baareista ja yökerhoista, ei auttanut asiaa. Mutta koin etten vaan pysty ihastumaan muihin kuin erityisen miehekkäisiin ja komeisiin. Niinpä lopulta jäin vanhaksipiiiaksi ja lapsettomaksi, kun sitten taas 40 jälkeen kukaan ei ole minusta enää kiinnnostunut kun olen lihonutkin paljon.

Ihanaa poikarakkautta! Koska tuon kirjoittaja on mies. Ja tulee kuolemaankin neitsyenä :)

Olen suorastaan hämmästynyt, kuinka huonon "naisena" kirjoitetun teksti joku voikin näppäimistöltään suoltaa! :D 

Naisena kirjoittelu on hauskaa, laadusta riippumatta.

t. eri

Vierailija
170/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se mies ihastuu/rakastuu nimenomaan sellaisessa naisessa, joka on aiemmin hengaillut linnakundien, muiden rötöstelijöiden, moottoripyöräkerholaisten, kovisten ym kanssa?

(Ai etkö tarkoittanutkaan jännällä heitä? Miksi aikuinen, lähes nelikymppinen mies sitten käyttää noin lapsellista sanaa?  Sinulla voisi olla 14-vuotias poika, joka puhuu jännistä, nelikymppiseltä odottaisi hieman enemmän aikuisuutta.)

Vierailija
171/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlasin kuusi vuotta nuoruudestani täysin väärän miehen kanssa, koska hän oli ihastunut minuun ja mukava ja kunnollinen. Ikinä en ollut pätkääkään rakastunut mutta myötätunnosta aloin seurustelemaan. Ikinä en enää ala millekään jos en itse tunne mitään. Olkoot vaikka kuinka laadukas ja kilttimies.

Vierailija
172/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppaniehdokkaiden löytäminen on helpompaa kuin ikinä aiemmin, mutta silti ainakin naisten mielestä rakastuminen on samalla vaikeampaa kuin ikinä aiemmin. Kummallinen maailma.

Selittäisitkö tätä hieman?

Vierailija
173/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 15-vuotiaana kun en ollut koskaan seurustellut tai kukaan poika ollut yläasteella minusta kiinnostunut. Enkä ollut edes ruma tai lihava. Kun lähdin opiskelemaan rakastuin ensimmäiseen mieheen joka osoitti kiinnostusta minua kohtaan. Paljon minua vanhempi, ja osoittautui alkoholistiksi. Siinä meni liki kymmenen vuotta ja paras nuoruus hukkaan.

Kyllä osasin sitten 25-vuotiaana rakastua hyvään mieheen. 20 vuotta ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
174/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vasta tältä palstalta opin, että nuorena nimenomaan olisi kannattanut pokailla leukalentäjiä ja NHL-kiekkoilijoita, koska markkina-arvoni oli silloin korkeimmillaan. Tyhmänä tuhlasin nuoruuteni ensin kiltin maalaispojan kanssa (1. poikaystävä) ja sittemmin avioiduin urheilua harrastavan yrittäjämiehen kanssa ja elin kiltisti avioliitossa ja perheenäitinä.

Toivottavasti nuoremmat naiset ottavat opikseen opetuksistanne ja kaatavat niitä NHL-tähtiä sydämensä kyllyydestä ennenkuin heidän arvonsa romahtaa.

Tämä on niin totta!!!! Harmi, kun silloin kun minä olin 15-30 vuotias ei ollut av- palstaa, jolta olisi voinut lukea elämän totuuksista. On se harmin paikka, kun jäi jännikset , alfat, kalsarimallit ja miljardööri- kirurgi-astronautit kokematta, ihan vaan olin ihastunut saman koulun poikiin tai tuttuihin tms. Damn

Vierailija
175/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se mies ihastuu/rakastuu nimenomaan sellaisessa naisessa, joka on aiemmin hengaillut linnakundien, muiden rötöstelijöiden, moottoripyöräkerholaisten, kovisten ym kanssa?

(Ai etkö tarkoittanutkaan jännällä heitä? Miksi aikuinen, lähes nelikymppinen mies sitten käyttää noin lapsellista sanaa?  Sinulla voisi olla 14-vuotias poika, joka puhuu jännistä, nelikymppiseltä odottaisi hieman enemmän aikuisuutta.)

Kato kun ihmissuhteet toimii niin, että jossain on hurjan pitkät rivit miehiä ja naisia ja sitten naiset sieltä valikoi ja kelpuuttaa niitä miehiä. Miehillä ei tässä ole sananvaltaa, paitsi jos ovat alfojen alfoja.

Vierailija
176/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet nyt on sellaisia että ei toisen tai oman menneisyyden suhteen voi nyt enää tehdä mitään muuta kuin päättää haluaako jatkaa vai ei. Minä löysin ihanan miehen, joka on hoitanut asiansa hyvin ja on todella empaattinen ja kunnollinen, mutta jouduin käsittelemään tiedon siitä että hän on yksinäisinä vuosinaan ostanut seksiä. Ei ollut mulle mieluinen tieto, mutta sen jälkeen piti päättää haluanko jatkaa vai en. Halusin jatkaa, koska rakastan ja mies oli rehellinen ja pystyi keskustelemaan ratkaisustaan. Tiedän siis että hän ei salaile epämieluisiakaan asioita.

Kun ihminen oli yli 30-vuotias, on taustalla sinkulla joko epäonnistuneita suhteita, irtosuhteita, jopa seksin ostoa tai myyntiä, omia lapsia joista joko kantaa vastuun tai ei, tai yksinäisyyttä joka oireilee suhteessa epärealistisina odotuksina ja joustamattomuutena. Tämmöistä tämä...

Vierailija
177/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, vasta tältä palstalta opin, että nuorena nimenomaan olisi kannattanut pokailla leukalentäjiä ja NHL-kiekkoilijoita, koska markkina-arvoni oli silloin korkeimmillaan. Tyhmänä tuhlasin nuoruuteni ensin kiltin maalaispojan kanssa (1. poikaystävä) ja sittemmin avioiduin urheilua harrastavan yrittäjämiehen kanssa ja elin kiltisti avioliitossa ja perheenäitinä.

Toivottavasti nuoremmat naiset ottavat opikseen opetuksistanne ja kaatavat niitä NHL-tähtiä sydämensä kyllyydestä ennenkuin heidän arvonsa romahtaa.

Tämä on niin totta!!!! Harmi, kun silloin kun minä olin 15-30 vuotias ei ollut av- palstaa, jolta olisi voinut lukea elämän totuuksista. On se harmin paikka, kun jäi jännikset , alfat, kalsarimallit ja miljardööri- kirurgi-astronautit kokematta, ihan vaan olin ihastunut saman koulun poikiin tai tuttuihin tms. Damn

Luen tätä ketjua huvittuneena. Toisaalta on surullista, että en ole varmaan koskaan tavannut alfamiljärdööriastronauttikalsarimallia. Vain mukavia ja ei niin mukavia miehiä.

Ja olen jo 51-vuotias, monessa maassakin asunut :/

Vierailija
178/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole minä nuorena, enkä edelleenkään retkahtanut vääriin miehiin, kun jos olet ruma, vaikka nuori, niin ei ole noita tarjokkaita ollut. Kaikki naiset eivät löydä miestä, panokumppanin kylläkin. Minua ärsyttää tämä palstan miesten kaksinaismoralusmu- haukutaan naisia , kun he eivät muka nuorina kelpaa, mutta itse ovat kyllä yhtä kranttuja, en nimittäin usko, että yksikään näistä uleista huolisi rumaanaista muuta kuin kertapanokdi säkki päässä.

Vierailija
179/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena kirjoittelu on hauskaa, laadusta riippumatta.

t. eri

Tahtoisit olla nainen, ei yllätä. Mikset vaan tule reilusti kaapista?

Vierailija
180/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti