Onko olemassa naisia, jotka myöntävät, että varsinkin 15-30 ikävälillä valitsivat ihan vääriä miehiä ja
Kommentit (416)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, vasta tältä palstalta opin, että nuorena nimenomaan olisi kannattanut pokailla leukalentäjiä ja NHL-kiekkoilijoita, koska markkina-arvoni oli silloin korkeimmillaan. Tyhmänä tuhlasin nuoruuteni ensin kiltin maalaispojan kanssa (1. poikaystävä) ja sittemmin avioiduin urheilua harrastavan yrittäjämiehen kanssa ja elin kiltisti avioliitossa ja perheenäitinä.
Toivottavasti nuoremmat naiset ottavat opikseen opetuksistanne ja kaatavat niitä NHL-tähtiä sydämensä kyllyydestä ennenkuin heidän arvonsa romahtaa.
Tämä on niin totta!!!! Harmi, kun silloin kun minä olin 15-30 vuotias ei ollut av- palstaa, jolta olisi voinut lukea elämän totuuksista. On se harmin paikka, kun jäi jännikset , alfat, kalsarimallit ja miljardööri- kirurgi-astronautit kokematta, ihan vaan olin ihastunut saman koulun poikiin tai tuttuihin tms. Damn
Astronautti olis kyllä kiinnostavaa seuraa - hän voisi näyttää lomakuvia avaruudesta ja antaa sinne hyviä matkavinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Kiva tietää, et neitsyt ei saa kysyy naisen rellestämisistä, vaikka ite olis rehellinen omasta kokemattomuudesta. :) Oikein reilulta kuulostaa. :)
Miksi ei saa kysyä? Et kai sinä aikuisten oikeasti ota ohjeita tuntemattomien ihmisten nettikeskusteluista? Kyllä saa kysyä, jos pitää sitä tärkeänä. Ja se toinen osapuoli saa päättää kuinka kysymyksiin suhtautuu.
Oon saanu sellase kuvan, et menneisyys on menneisyyttä ja niistä asioista ei saa kysyy. Mie en haluu olla missää tekemisis sellaste naisten kaa, jotka harrastaa yhe illan juttuja tai FWB-suhteita. Tuntuu, et just tollaset rellestäjät on niitä, jotka joko valehtelee tai pillastuu, jos kysys. Ja jos asettas neitsyyden naisen kriteeriks, nii sit oot pahin mies ikinä. :D Et ei toi kovin reilulta tunnu. Paitsi tietenki naiselle, ku pystyy tavallaan hallitsee tilannetta.
Tottakai sinä saat hakea kokematonta naista! Et ihan oikeasti tarvitse siihen kenenkään lupaa. Ja kun kerrot asian tavalla tai toisella jo profiilissasi, niin muunlaiset eivät edes vie aikaasi.
Sinä kirjoittelit täällä ennen paljon positiivisempia juttuja ja vaikutit symppikseltä, nyt tekstejäsi on ikävä lukea.
Just. Luuletko, et jos ton sanos, nii sais yhtää viestii? :D Vähä luule ite, et aika moni nainen kattos ton pahalla. Ja en todellakaa oo mikää symppis, ku miuu on kiusattu täl sivul ensimmäisestä päivästä asti.
On totta, että et välttämättä saisi yhtään viestiä, jos hakisit neitsyttä. Itsekään en esim. olisi nuorena ja kokemattomana todellakaan kiinnostunut miehestä, joka olisi hakenut neitsyttä, tai jolle naisen neitsyys olisi plussaa. Mutta luulen, että ajattelutapojen ero olisi paljastunut kyllä livenäkin. Ja toisaalta en luultavasti olisi deittailun alkumetreillä edes kertonut olevani kokematon - olisin kertonut sen sitten vasta ennen kuin päädytään sänkyyn. Ja sinnehän asti emme olisi päätyneet, koska sinulla olisi ollut se neitsyys-toive.
Ei neitsyttä kannata hakea, se kuulostaa friikiltä. Mutta minusta kannattaisi ilmaista olevansa itse kokematon ja etsivänsä samanlaista/samanlaisessa tilanteessa olevaa/naista joka myös etsii vasta elämänsä ensimmäistä (ja toivottavasti viimeistä) rakkautta tms.
Tässähän oli hyvä ja konkreettinen neuvo tämänkin ketjun ulisijoille. Tuollainen teksti kuulostaa ihan asialliselta, se karsisi kaikki bilettäjät, seksin perässä olevat, fwb-harrastajat ja irtosuhteilijat, niin ei sitten tarvitse miesten pelätä, että vahingossa joutuvat vähän hurjemman muikkelin pyöritykseen.
No jos olisin oikeasti saanutkin valita niin olisin nuorena päätynyt ihan erilaisen miehen kanssa yhteen, mutta tämä mies antoi minulle pakit.
Sitten jatkossa pitikin enää valita onko yksin vaiko antaako mahdollisuuden miehelle joka ei tunnu kovinkaan sopivalta, koska jatkossakaan ne itselle sopivat ei minua lähestyneet ja minun tehdessä aloitteen he antoivat aina pakit. Muutama tällainen ei-sopiva mies tuli kokeiltua kunnes totesin vajaa 30-vuotiaana että okei, mä olen tosiaan mieluummin yksin.
Tarkennan jo nyt, että yksikään mies ei ollut laatikkoleukainen kalsariastronautti vaan nuo pakit antaneet oli niitä hieman hiljaisempia ja rauhallisempia introverttejä kuten olen itsekin ja nuo jotka lähestyi itse oli sitten enempi näitä jonkun sortin päihdeongelmaisia ja mustasukkaisia katkeroita joilla ei ollut minkäänlaista käsitystä parisuhteessa elämisestä.
Miksi muuten jotkut tyhjäpäiset palstamiehet kuvittelevat, että joku 15-vuotias tyttö haaveilee jostain "jännämiehestä"? Todella lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten jotkut tyhjäpäiset palstamiehet kuvittelevat, että joku 15-vuotias tyttö haaveilee jostain "jännämiehestä"? Todella lapsellista.
Palstamiehet ovat aikoinaan olleet teinipoikia, ja nähneet ja kuulleet sen mitä teinitytöt haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehet ovat aikoinaan olleet teinipoikia, ja nähneet ja kuulleet sen mitä teinitytöt haluavat.
Noinkohan on? Minä kun väitän, että palstapojat eivät nimenomaan teini-iässä olleet lähelläkään teinityttöjä eivätkä siis tiedä heidän ajatuksistaan, haaveistaan, toiveistaan ja elämästään yhtään mitään. Eiköhän se teini-ikä mennyt tietokoneen ja pelikoneen parissa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Naurattaa "omakohtainen" kokemus. Tyttäreni alkoi "seurustelemaan" 15-vuotiaana pojan kanssa, josta näki kilometrien päähän että oli kaapissa oleva homo. No mikäs siinä, mukava poika. Taisivat seukkailla pari kuukautta. 18-vuotiaana löysi toisen pojan, nyt ovat olleet yhdessä pari vuotta. Aivan ihan poika. Mutta en minä määrittele, ovatko yhdessä loppuikänsä vaiko eivät. Se on heidän asiansa. Eikä ollut kummallekaan pojalle myöskään ensimmäinen seurustelusuhde. Kyllä se kuuluu nuoruuteen, se testaaminen. Että menkääs ny palstapojat pois täältä mammojen joukosta ja etsikää itsellenne sopivia tyttöjä.
N53
Vierailija kirjoitti:
Noinkohan on? Minä kun väitän, että palstapojat eivät nimenomaan teini-iässä olleet lähelläkään teinityttöjä eivätkä siis tiedä heidän ajatuksistaan, haaveistaan, toiveistaan ja elämästään yhtään mitään. Eiköhän se teini-ikä mennyt tietokoneen ja pelikoneen parissa.
Kun muistelen omia kouluvuosiani, niin lähinnä ne koulun pahikset seurustelivat, ainakin julkisesti.
Jotkut sitten kuvittelevat, että tämä on luonnonlaki, joka pätee kaikille ikävuosille aina ja ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä he halusivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun muistelen omia kouluvuosiani, niin lähinnä ne koulun pahikset seurustelivat, ainakin julkisesti.
Jotkut sitten kuvittelevat, että tämä on luonnonlaki, joka pätee kaikille ikävuosille aina ja ikuisesti.
Niin - koulun pahispojat ja kovistytöt seurustelivat meidänkin koulussa yläasteella. Sitten lukiossa seurustelivat sellaiset vuotta tai kahta vanhemmat, jotka jostain syystä olivat joko aloittaneet lukion vuotta vanhempina tai muusta syystä meitä muita vanhempia, sekä muutama muu. Suurin osa ei seurustellut yläasteella, ja merkittävän iso osa ei vielä lukiossakaan.
Ja pahispojista ei todellakaan kaikki olleet kiinnostuneet. Ainakin meidän luokassa lähinnä oltiin ärsyyntyneitä heidän häiriköintiinsä tunnella, koulukiusaamiseen jota harrastivat, ja suoranaiseen tyhmyyteen, joka tuli ilmi puheissa.
Kyllä teinityttönä saattoi haaveilla jostain "jännittävästä" kohteesta, mutta ei se jännittävä ollut mikään rikollinen motoristi, vaan enemmän joku romanttisempi hahmo, tai vaikka joku hyvännäköinen taiteilija.
Ei naisillakaan niin helppoa ole. Moni mies haluaa lähinnä äidin. Lisäksi pitäisi olla kylän paras lypsäjä tai mitä älytöntä milloinkin. Tunne-elämältään täysin epäkypsää porukkaa. Eivät hae yksilöä, vaan jotain instituutiota. Että olisi muija ja mukulat ilman, että millään lailla pistää itseään peliin. Läheisyys pelottaa heitä enemmän kuin kuolema. Itsellänikin meni vuosia löytää mieheni. Onneksi meni myttyyn kaikki ne aiemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan eivät ole kuulleet. En minä ainakaan seksuaalisromanttisia haaveitani kertoillut luokkakavereille.
Mitä sitten? Ei niiden miesten kanssa ole tarkoituskaan mennä naimisiin, vaan pitää hauskaa.
Olisi ollut hirveää tylsistyä jonkun ”kunnon” miehen kanssa 25-vuotiaana. Hell no!
🇺🇦🇮🇱
Yläasteikäisenä omat ihastukseni ainakin olivat turvallisia haaveilujuttuja, yleensä kohteena joku julkkis.
Lukioikäisenä sitä kypsyi jo sen verran että ihastus saattoikin olla ihan tavallinen ihminen joka oli lähempänä kuin joku kaukainen julkimo. Se finninaamainen lökäpöksy, jolla oli hauska hymy ja kivat jutut.
Sen lökäpöksyn kanssa saattoi päätyä yhteen tai sitten ei. Saatettiin olla hetken aikaa pari ja erota tai kasvaa ja kypsyä yhdessä aikuisiksi.
Ovatko nämä sankarit siis jääneet sinne yläasteaikaan jumiin, kun "tytöille kelpaa vaan komeat ja rikkaat julkkikset"?
Vierailija kirjoitti:
Yläasteikäisenä omat ihastukseni ainakin olivat turvallisia haaveilujuttuja, yleensä kohteena joku julkkis.
Lukioikäisenä sitä kypsyi jo sen verran että ihastus saattoikin olla ihan tavallinen ihminen joka oli lähempänä kuin joku kaukainen julkimo. Se finninaamainen lökäpöksy, jolla oli hauska hymy ja kivat jutut.
Sen lökäpöksyn kanssa saattoi päätyä yhteen tai sitten ei. Saatettiin olla hetken aikaa pari ja erota tai kasvaa ja kypsyä yhdessä aikuisiksi.
Ovatko nämä sankarit siis jääneet sinne yläasteaikaan jumiin, kun "tytöille kelpaa vaan komeat ja rikkaat julkkikset"?
Kärjistyksiä tarvitaan, jotta naiset ymmärtävät millaista ilmiötä kritisoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää millainen mies itselle sopii ennen kuin niitä testaa. En minä autoakaan ilman koeajoa osta.
Aivan sama mulla naisten suhteen. Kun vasta herkkänä poikana 18-vuotiaana pääsin paneskelemaan ekan kerran niin sen jälkeen naisia on kaatunut, ja olen saanut häntäheikin maineen. Ei auta kun on mentävä eteenpäin ja taas on uusi nainen kiikarissa. Koska hyvänen aika nämä naiset loppuu. 35M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää millainen mies itselle sopii ennen kuin niitä testaa. En minä autoakaan ilman koeajoa osta.
Aivan sama mulla naisten suhteen. Kun vasta herkkänä poikana 18-vuotiaana pääsin paneskelemaan ekan kerran niin sen jälkeen naisia on kaatunut, ja olen saanut häntäheikin maineen. Ei auta kun on mentävä eteenpäin ja taas on uusi nainen kiikarissa. Koska hyvänen aika nämä naiset loppuu. 35M
MItä sinä siis etsit ja testailet? Kuulostaa siltä, että et tuossa nyt etsi oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä sankarit siis jääneet sinne yläasteaikaan jumiin, kun "tytöille kelpaa vaan komeat ja rikkaat julkkikset"?Kärjistyksiä tarvitaan, jotta naiset ymmärtävät millaista ilmiötä kritisoidaan.
Olette kyllä onnistuneet kärjistämään niin vahvasti, että ko. ilmiö vaikuttaa lähinnä keksityltä. Toisaalta, tuossa kommentissasi on aika paljon selityksen makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli pointti? Tykkäätkö elämästäsi noin, oletko onnellinen? Jos vastaat kyllä, niin jatka samaan malliin. Jos et, voit vain itse muuttaa jotain.
Paha sanoa, kun ei nainen halua tuollaista luuseria.