Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Peugeot e208. Olen ollut tyytyväinen! Äppi on huono mutta auto itsessään hyvä.
x5 46e plug-in-hybrid
Loistava SAK:n lakkoillessa. Ei haittaa polttoainelakot, voi ladata. Jos kaappaavat ydinvoimalan, voi tankata jerrykannuista.
Vapaus!
Olen nyt ajanut 15000km ykkösvaihteella.Joko voin vaihtaa kakkosvaihteelle?
Vierailija kirjoitti:
Volvo V60 T6. N40
Se on oikeasti Kiinalainen Geely.
Ford Puma 2023. Täyttää tarpeeni.
Seat Leon 2.0 TDI. 4 -veto manuaali vaihde.
Miksi diesel on se että en luota VW konsernin. Tsi moottoreihin enkä DSG vaihteistoon
Haluan autolta kayttovarmuuttaa ja luotettavuutta ..diesel on useimmiten toiminta varmempi kuin bensavehkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota Corolla 1,6 bensa-06. Ei ole ollut koskaan mitään vikaa, pian 300tkm mittarissa, joista olen ajanut yli 150tkm.
Toyota on kyllä tekniikalta kestävä, mutta ainakin vanhemmat Toyotat ruostui turhan nopeasti.
Itsellä vanha VW Golf 1.4 2003 eikä ruostetta juuri yhtään ja teknikka on myös toiminut hyvin, ajettu reilu 330tkm.
Noissa on ainut ongelma vanhemmiten, että ovet menee usein itsestään lukkoon, joka johtuu oven lukossa olevasta mikrokytkimestä, mitä ei tietenkään saa erikseen, eli muutaman euron osan takia pitäisi ostaa monen sadan koko lukkolaite ja vaihtokin on tosi veemäinen.
Ehkä nuo vanhemmat Volkkari. Ei ruostunut toista on nämä nykypäivän Volkkarit jotka ruostuu käsiin
Porsche Taycan turbo s . Vaimon rahoilla hankittu . Vaikuttaa hyvältä vaikkakin hiukan ahdas.
Mulla on 4 autoa, olen tyytyväinen
Toyota Corolla 1.8 hybrid. Vuosimalli on muistaakseni -21, ostin käytettynä noin vuosi sitten, jolloin kilometrejä oli 29000. Mä olen ajanut sillä nyt vähän alle 20tkm. Hyvä ja toimiva, samaa merkkiä ja malliakin on ollut ennenkin ensimmäisinä autoina.
Minulla on Tesla model y ...hieman on ruma auto ja tuntuu että joka toisella joka tulee vastaan on nykyään sama auto....pitäisi varmaan. Vaihtaa parempaan
Toyota Corolla 2006 manuaali, olemme 100% tyytyväisiä.
VW ID.3 Pro Performance. Hyvin mahtuu isotkin turvaistuimet taakse. Toimii huoltovarmalla ja edullisella kotimaisella sähköllä. Ei tule rahoittaneeksi Ukrainan sotaa. Suomikin tuo venäläistä öljyä Intian kautta viherpestynä.
Toyota ei ole ruosteessa, aina menee korjaamatta läpi katsastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Toyota ei ole ruosteessa, aina menee korjaamatta läpi katsastuksesta.
Ooh! Onpa tosi kova meriitti. Minulla on aina kaikki autot menneet korjaamatta läpi katsastuksesta eikä ole yhtäkään Toyotaa ollut.
Toyota on kyllä tekniikalta kestävä, mutta ainakin vanhemmat Toyotat ruostui turhan nopeasti.
Itsellä vanha VW Golf 1.4 2003 eikä ruostetta juuri yhtään ja teknikka on myös toiminut hyvin, ajettu reilu 330tkm.
Noissa on ainut ongelma vanhemmiten, että ovet menee usein itsestään lukkoon, joka johtuu oven lukossa olevasta mikrokytkimestä, mitä ei tietenkään saa erikseen, eli muutaman euron osan takia pitäisi ostaa monen sadan koko lukkolaite ja vaihtokin on tosi veemäinen.