Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Vierailija kirjoitti:
RollsRoyce. Lisäksi minulla on oma kuski, päässä silinterihattu kädessä keppi ja jalassa damaskit.
Voin sanoa, että olen ollut todella tyytyväinen.
Volkswagen Passat Variant 1,4 TSI ecofuel eli biokaasulla kulkeva farkkupassatti. 2009 malli, 260 t ajettu ja manuaalivaihteisto. Velaton ja pitäs vähän koria huoltaa kun on ruostetta lokarien kaarissa. Hyvä auto ajella ja edullinen ajaa ja pitää.
Vuoden 1976 Fiat Mirafiori 1300
Mukava, luotettava ja aika ruosteessa.
Renkaat 205/60-13 erikoisvanteillla ja varusteita riittämiin!
Vuoden -18 Skoda Superb ja vuoden -22 Hymer matkailuauto
Audi E-Tron 50 -20, täyssähkö, ei mitään valittamista :)
BMW iX3 sähköauto, vm. -23
Erinomainen ajaa pääosin sekä halpa ajaa.
Tämä on takavetoinen ja talviloskapaskassa tosin ikävä edellistä neliveto-Volvoa (XC60), muuten tää bemmi on täydellinen.
Vw kombi eli viispaikkainen henkilöauto, vanha maija, matkailuautoksi eli veronkiertoautoksi muutettu tukeva, tilava ja mukava ja täysin järjetön kun lähinnä yksin ajelen mutta tykkään tästä. Ajettu vasta vajaa 500 tuhatta kilsaa.
Porsche Panamera Turbo S, 2021. Huippuauto, parasta käyttöautoa mitä rahalla saa.
Olikohan 1988 nelivetoletukka avolava(katteella), bensakoneella. Mukava, lämmin ja voimakas kun tarvii noita hevos- ym. vaunuja usein hinailla. Bensat menee firman piikkiin. On ollut hyvä laite vaikka en GM:n pienempiä laitteita diggaakaan. Museoonhan tää jo joutais mutta mikä tilalle. Ajettu alle 100 tuhatta mailia.
Toyota Yaris 2019 Hybrid. Joskus kuuluu jarruista laahaavaa ääntä ajettaessa hitaasti. Mutta muuten toimii hyvin. Ajovalot saisivat olla kirkkaammat. Navigaattorin kartan toivoisin päivittyvän automaattisesti huollossa.
Volkswagen Polo, automaatti 2010. Pätkälle sinkkutytölle hyvä peli. Tuntuu ajossa kokoaan isommalta ja vakaalta. Tykkään kaikesta muusta paitsi tavaratilan koosta, joka on nafti. Tosin takapenkit kääntyy, niin aika isoakin tavaraa menee. Olen kuskannut isoja mattoja ja taulutelkkarinkin tällä.
Vierailija kirjoitti:
Noin 15 vuotta vanha Nopsa.
Onko Nopsa joku automerkki?
1992 w124 3,0da.vasta 810tkm ajettu.korroosio hiukka vaivaa mutta kemppi on keksitty.
Cadillac Escalade
Tyrmään Micrasi ;-)
Lapsuuden puinen vaaleansininen polkuauto löytyy.