Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
BMW M440i xDrive coupe. Uutena ostin ja ihan tyytyväinen olen toistaiseksi ollut.
Vierailija kirjoitti:
VW ID.3 Pro Performance. Hyvin mahtuu isotkin turvaistuimet taakse. Toimii huoltovarmalla ja edullisella kotimaisella sähköllä. Ei tule rahoittaneeksi Ukrainan sotaa. Suomikin tuo venäläistä öljyä Intian kautta viherpestynä.
Mulla sama, vm 2021. Oon tykännyt, vaikka eihän se mikään erikoinen talviauto ole. Seuraava auto vähän isompi. Kisoja on tullut puolessa vuodessa n. 10000.
Sama täällä. On vaan hemmetin hyvä auto, niin ei viitsis vaihtaa.
Mercedes E220 4Matic webastolla
Eka automaattini ja on kyllä hieno ajettava ilmajousilla ja adaptiivisella vakkarilla.
Renault Arkana. Hyvä maavara, hyvä ajettava.
Pakkasilla huomattiin että lämmitysteho aika huono Audiin verrattuna.
Bentley Continental GTS. Hyvä ajaa. Nopee.
Koenigseggillä ajelen arkiajot ja pyhäksi on sitten Pagani :D
Honda Civic farmari vm. 2016. Ominaisuudet sopii omaan käyttötarkoitukseen loistavasti ja kohtuu hintainen. Ihmeen vähän näitä myyty uutena vaikka hinta/laatusuhde mielestäni hyvä.
Skoda Oktavia Scout, paras auto mökkiautona, ei haittaa tiellä kivetkään korkean maavaran vuoksi, on maasturi ominaisuuksiltaan, neliveto, vetokoukku, huippari 228km/h. ollut jo v:sta 2017 enkä vaihda vieläkään, toimii!
mb e 220 lastutettu,4ltr naftaa satsella,ei pärjää sähkövekottimet.......
Onhan tuota harrastekalustoa siunaantunut, en viitsi tarkemmin laittaa kun tulee tunnistuksia mutta käyttöautona tietenkin käyttöautoista paras eli volvo 240.
Jos tarviin autoa niin vuokraan sellaisen.
volkkari touran 2004 ajettu 450tkm ruma mutta toimiva.
Vierailija kirjoitti:
mb e 220 lastutettu,4ltr naftaa satsella,ei pärjää sähkövekottimet.......
Missä mielessä eivät pärjää?
Tällä hetkellä rullaan huudeilla pinkillä jopolla, mutta tulevaisuudessa toivoisin voivani sijoittaa susuki kolmoseen josta muokkaisin itselleni nelipyöräisen lava-auton. Aa ett' ku semmosella huristelis torin grilliltä kotia nii kylähä ne katseet käänthys :===)))))((())))) #LOL #CUTE #WILDKIDDO #LIFEISGOOD #STAYHAPPU #UWU
Rakas päiväkirjani, tänään koulussa ruokana oli lihapullia ja muusia. Opettaja pakotti ottamaan herneitä, otin herneitä, mutta ette ikinä arvaa mitä!!.... EN SYÖNYT NIITÄ XDDDDDDD"!!!!!! Jos ope ois nähny nii oisin nyt PAHASSA lirissä hihiii..... Äiti ois huutanu naama punasena wilmaan tulleesta merkinnästä että "MIKSI ET SYÖNYT NIITÄ SUSUKIHERNEITÄ!!!" mut joo. täää pysyy meijän kahen välisenä salaisuutena sit... PINKYPROMISEE<3 moikka vaan nyt, äiti sano että oon ollu jo liian kauan mun puhelimella nii pitää nyt lopetttaa, HÖh, pelasin tänään brawlii nii sit joku bombastic-side-eye laitto kaveripyynnön nii en hyväksyny koska äiti sano että ei saa antaa tuntemattomille omia puhelintietoja!!!! Joo... Kävin muuten sunnuntaina virpomassa ja sit menin yhen vanhan kääkän ovelle ja sit se yritti antaa karkkia mut sit sanoin että äiti on sanonu että en saa ottaa tuntemattomilta ihmisiltä karkkia tai ne nappaa mut ja vie keisari kaakun alaiseksi!!!1 En sit ottanu vaan menin marjapuskaan itkemään ku läheltä liipasi että mut ois KIDNAPATTU!!!!
okei nyt pitää lopettaa oikjeesti mut heippa päiväkirja!!!
Sydämellä: Jorma<3
LOL mulla on ihka oikee porche jolla rallaan kylän raitilla XDDDDD
Kyllä. Avensis on ajettavuudeltaan yksi hirveimpiä autoja millä olen ajanut. Eron huomaa sitten kun edes uskaltaa kokeilla ranskalaista tai saksalaista autoa. Ei tarvitse enää rystyset valkoisina ohjata jatkuvasti että se paskaläjä pysyisi tiellä.