Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Piinattu Rellu. Arkana. Auts.
Maserati ja käyttöautona Trabant
Vierailija kirjoitti:
Alfa ciulia makeeauto ajaa
Giulia vasta onkin makee ajaa. Puolet näistä ei osaa edes kirjoittaa valehtelemansa auton merkkiä oikein. Btw.. makeeauto ei ole yhdyssana, ****lauta näitä pässejä.
Vierailija kirjoitti:
Toyota Corolla 1.8 hybrid. Vuosimalli on muistaakseni -21, ostin käytettynä noin vuosi sitten, jolloin kilometrejä oli 29000. Mä olen ajanut sillä nyt vähän alle 20tkm. Hyvä ja toimiva, samaa merkkiä ja malliakin on ollut ennenkin ensimmäisinä autoina.
Mulla kans farkku-Corolla 2020, ihan paras!
Vierailija kirjoitti:
Toyota Corolla 1,6 bensa-06. Ei ole ollut koskaan mitään vikaa, pian 300tkm mittarissa, joista olen ajanut yli 150tkm.
sama muuta 100 000tkm uudempi
Tesla 3 Performance ja olen erittäin tyytyväinen. Loistava talviauto ja kesällä liikkuu kuin ohjus
Vierailija kirjoitti:
VW ID.3 Pro Performance. Hyvin mahtuu isotkin turvaistuimet taakse. Toimii huoltovarmalla ja edullisella kotimaisella sähköllä. Ei tule rahoittaneeksi Ukrainan sotaa. Suomikin tuo venäläistä öljyä Intian kautta viherpestynä.
Kerran olen joutunut tuollaisen kyydissä istumaan (taksi).
Ihan järkyttävä sisämelu, kun oma auto on tosi hiljainen jenkki. Karmea laitos tuo volsu.
Vierailija kirjoitti:
Tesla 3 Performance ja olen erittäin tyytyväinen. Loistava talviauto ja kesällä liikkuu kuin ohjus
Kuulemma aikamoinen kivireki ajoltaan ja huonokuntoiset tiet ei ainakaan helpota asiaa.
Ooppeli, josta sytytyksen ohjausyksikkö hajosi ruuhkaliikenteessä kolme kertaa neljään vuoteen. Ei toki kallis osa mutta aina tyssäsi matka. No sitten petti polttoaineletku, vuosi pakosarjalle ja paloi koko rimpula. Onneksi ei talli palanut. Vakuutusyhtiö sentää korvasi 4200€. Ostin sitten Japanilaisen (6300€), joka on toiminut mainiosti. Merkin tietänevät kaikki, joten en tässä mainosta.
Ei ole autoa eikä ajokorttia. Jos ajokortin ja auton hommaisin, niin hankkisin Rutinoffin. Siitähän Uuno Turhapuron vaimokin haaveili.
Vierailija kirjoitti:
KIA. Ei rahat riittäneet mersuun niin tyydyin EV9 malliin.
Köyhän Ihmisen Auto.
Datsun 240z fairlady vm1972. ja toyota corolla 2.0 hypridi farkku vm2022.
Lada Niva, kova peli ei tarvii huoltoja..
Vierailija kirjoitti:
Lada Niva, kova peli ei tarvii huoltoja..
Legentaarinen Lada Niva paras maastoauto ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme valetta samassa kommentissa : )
Vierailija kirjoitti:
Koenigseggillä ajelen arkiajot ja pyhäksi on sitten Pagani :D
Ja sitten heräsit.
KIA. Ei rahat riittäneet mersuun niin tyydyin EV9 malliin.