Tinderissä minusta tykkää enimmäkseen pyöreät naiset, miksi?
Yksi asia minua ihmetyttää tinderissä suuresti, miksi minua hoikkaa sporttista miestä tykkää hyvin usein pyylevät naiset? Kertokaa te palstan pulleat pimut miksi asia on näin!
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
No katsos kun algoritmi.
Sinä olet ensin mennyt tykkäilemään niistä pulskemmista, jonka johdosta sitten sinun omaa profiiliasi näytetään enempi pyöreämmille. Ja kun tarpeeksi monet näkevät, niin tuleehan niitä tykkäyksiä ja kas kummaa, Tinder huomaa että profiilisi kelpaa pääsääntöisesti pullukoille, joten näytetäänpä jatkossa sinua enempi lähinnä heille, joten lumipalloefekti on valmis.
Summa summarum: Aivan itse aiheuttamasi ongelma.
Mikä siinä on, että pitää mennä "tykkäämään" sellaisista, mistä ei sitten oikeasti kuitenkaan tykkää?
Minä olen saanut viimeaikoina tykkäyksiä yh:ilta, vaikka en taatusti ole tykkäillyt heistä.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet naamasta liian ruma hyväkroppaisille.
No ei voi rumaksi sanoa.
Kehuiko äiti sua komeaksi kun olit 12v? Vai mistä päättelit olevasi komea?
Tyypillinen tämän palstan toksisen mamman kommentti.
On ihan tieteellisin tutkimuksin selvitetty, että miehillä on taipumusta arvioida omaa fyysistä viehättävyyttään yläkanttiin (kun taas naiset arvioivat omansa helpommin alakanttiin).
Lisäksi on myös tutkittu, että ei-viehättävillä ihmisillä on taipumusta arvioida ulkonäkönsä yläkanttiin (kun taas viehtättävät ovat arviossaan joko realistisia tai jopa arvioivat alakanttiin) ja tämä yliarviointi jopa korostuu mitä vähemmän viehtättävä yksilö todellisuudessa on.
Voiskos niitä tieteellisiä tutkimuksia nähdä vähän? Huvittavaa tuo ainainen tämän palstan vakiokommentti: "on tieteellisestikin tutkittu", mutta mitään lähdettä ei tuollaisille tutkimuksille ikinä löydy. Yhtä hyvin voisi sanoa että on tieteellisesti tutkittu ja todettu että tupakka on varsinainen terveyspommi ja että nyt kaikki kessuttelemaan.
Tässä:
https://www.psychologytoday.com/us/blog/social-instincts/201507/when-me… (tutkimusartikkeli johon juttu perustuu löytyy jutun alta)
Pseudotieteitä ei lasketa. Yhtä hyvin voisin laittaa linkkejä mv lehteen.
Vertaisarvioituja tieteellisiä artikkeleita psykologian alalta. Sulla ei taida olla ihan termit hallussa.
Ja sulla ei taida olla lähdekritiikki hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan matkailua ja se on minulle tärkeä elämäntapa.
Yksi asia minua ihmetyttää tinderissä suuresti, miksi minua matkailusta tykkäävää naista tykkää hyvin usein miehet, jotka eivät ole käyneet Tallinnaa kauempana? Kertokaa te matkailemattomat miehet miksi asia on näin!
Ne Tallinnassa käyneet miehet voisivat silti matkustaa kanssasi muuallekin. Varsinkin, jos maksat.
Ja ne lihavat naiset voivat laihduttaa ap:n takia. Senkun ap antaa heille mahdollisuuden, vaikka ei juuri nyt kiinnostakaan.
Get the point?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia minua ihmetyttää tinderissä suuresti, miksi minua matkailusta tykkäävää naista tykkää hyvin usein miehet, jotka eivät ole käyneet Tallinnaa kauempana? Kertokaa te matkailemattomat miehet miksi asia on näin!
Ne Tallinnassa käyneet miehet voisivat silti matkustaa kanssasi muuallekin. Varsinkin, jos maksat.
Ja ne lihavat naiset voivat laihduttaa ap:n takia. Senkun ap antaa heille mahdollisuuden, vaikka ei juuri nyt kiinnostakaan.
Get the point?
En ottanut pointtia. Matkalle voi lähteä vaikka heti (paitsi koronan aikana), mutta laihduttaminen vie kuukausista vuosiin, ja kuten tiedämme, ei siinä kukaan ikinä onnistu.
Ai täältä kysyttiin vain pyöreiden mielipidettä, no olkoot sitten, en vastaa ap:lle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Get the point?
En ottanut pointtia. Matkalle voi lähteä vaikka heti (paitsi koronan aikana), mutta laihduttaminen vie kuukausista vuosiin, ja kuten tiedämme, ei siinä kukaan ikinä onnistu.
Uskon, että leikit tahallasi tyhmää, mutta ehkä joku muu ottaa nämä tosissaan:
En itse matkustamista harrastavana ihmisenä olisi ikinä kiinnostunut miehestä, jolle se ei ole yhtä lailla harrastus kuin itselleni. Jos hän ei nauti matkustamisesta, matkojen suunnittelusta, reppureissaamisesta ja kaikista mahdollisista haasteistakin, mitä matkoilla voi tapahtua; budjettimajoituksista, vuorilla patikoinnista, tilanteista kun ei ole mitään yhteistä kieltä mutta silti onnistutaan kertomaan asioita omasta perheestä ja kulttuurista jne, niin ei hän olisi minun elämänkumppanini. Ei siihen todellakaan riittäisi se, että suostuisi lähtemään kanssani ulkomaille sitten, kun se taas on helpompaa. Minä halusin miehen, joka on matkustanut ja joka rakastaa matkustamista yhtä paljon kuin minä.
Tällä yritän kertoa, että se asia, mitä ap arvostaa, voi olla ihan eri asia kuin mitä hänestä tykkäävät naiset arvostavat. Ja päinvastoin. Ap haluaa hoikan ja sporttisen naisen. Hoikka ja sporttinen nainen voi haluta matkustelevan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, hupsuja nämä naiset joille tasoista, ulkonäöstä ja etenkin omasta ulkonäöstä puhuminen ja kehuminen osuu aina hermoon ja alkaa dissailu. Kyllä, Tinderissä voi saada eri näköisiä ja tasoisia naisia kuin livenä. Deal with it. Itse olen hyvännäköinen mies ja saan livenä hyvännäköisiä naisia, mutta Tinderissä välillä myös läskit ja oudonnäköiset ovat kiinnostuneita ja tämä ihmetyttää. Naisten kannattaa muistaa, että miehet ovat järjestäen ulkonäkökeskeisiä, etenkin mitä paremman näköinen mies on.
Miksi naisten kannattaa muistaa tämä tinderissä? Eihän se lihavalle mitään maksa, että swaippaa sinut oikealle, vaikka et itse häntä hyväksyisikään. Tinderissä ei käsittääkseni ole mitään ylärajaa tykkäyksille ja sehän on pelin henki, että kaikki ne, joista sinä olet kiinnostunut, eivät ole kiimmostuneita sinusta.
Koska et ole tarpeeksi tai yhtään treenattu.
Hoikille naisille pitää olla hyväkuntoinen mies ja jos mies on "hoikka", se ei automaattisesti tarkoita sitä, että olisi jotenkin hyväkuntoinen.
Laihat miehet kelpaavat pullukammillekin tapauksille, koska heillä ei ole samanlaista vaatimusta hyväkuntoisuudesta kuin hoikilla kanssasisaruksillaan. Naamastakin kelpaa olla vaikka millainen, toisin kuin hoikille naisille.
Olisit ylpeä! Pitävät sinua pitkällä aisalla varustettuna miehenä. Tiedäthän sen, että nainen on silloin lihava, kun päällä ei pysy, takaa ei yllä ja alle ei uskalla mennä. Olettavat tietenkin, että yllät edes takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naiset julistaa täällä että mitä timmimpi nainen sitä vähän urheilullisemmista tykkää. Mitä järkeä olla yhdessä sellaisen kanssa kuka ei jaksa tulla mihinkään mukaan. Luotteko väkisin ongelmia suhteeseen? Ylipainon mukana tulee paljon ongelmia esim. Impotenssia ja diabetestä.
Pointtina oli lähinnä se, että en jaksa ihmisiä, jolla ei ole elämässä muuta sisältöä kuin liikunta. En pidä lihavista sen enempää kuin laihoistakaan.
Niin miksi niillä liikunnallisilla pitäisi elämässä olla sen enempää liikuntaa kuin sinullakaan. Onko ne jotenkin kyvyttömämpi kuin sinä eli sinä voit liikkua ja tehdä kaikkea muuta mut ei muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, hupsuja nämä naiset joille tasoista, ulkonäöstä ja etenkin omasta ulkonäöstä puhuminen ja kehuminen osuu aina hermoon ja alkaa dissailu. Kyllä, Tinderissä voi saada eri näköisiä ja tasoisia naisia kuin livenä. Deal with it. Itse olen hyvännäköinen mies ja saan livenä hyvännäköisiä naisia, mutta Tinderissä välillä myös läskit ja oudonnäköiset ovat kiinnostuneita ja tämä ihmetyttää. Naisten kannattaa muistaa, että miehet ovat järjestäen ulkonäkökeskeisiä, etenkin mitä paremman näköinen mies on.
Miksi naisten kannattaa muistaa tämä tinderissä? Eihän se lihavalle mitään maksa, että swaippaa sinut oikealle, vaikka et itse häntä hyväksyisikään. Tinderissä ei käsittääkseni ole mitään ylärajaa tykkäyksille ja sehän on pelin henki, että kaikki ne, joista sinä olet kiinnostunut, eivät ole kiimmostuneita sinusta.
Niin hui, onpa noloa, joku läski laittoi tykkäyksen! Mä en tajua tätä jauhamista täällä, kun kuulemma rumatkin naiset saavat komeita miehiä Tinderistä, paitsi että komeat miehet ovat loukkaantuneita kun ruma nainen laittaa tykkäyksen. Ketä siis ovat ne komeat ja rumat jotka jossain vaiheessa käyvät panemassa? Ei ainakaan mulle ole tullut vastaan. Ja onpa kiva kuulla että varmaan sitten munkin tykkäyksiä ruoditaan että hei kattokaa äijät, tällänen punkero (bmi 22) kehtas laittaa oikealle, mikä se luulee olevansa?!
Hoikka komea mies on pullukkanaisen mielestä hänen tasoaan.
Hoikka komea kirurgilentäjäinsinööri, miljardööri on kauniin hoikan naisen mielestä juuri ja juuri hänen tasoaan.
Kai ne pikkupossut hakee mätsejä ihan kenestä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hoikille naisille pitää olla hyväkuntoinen mies ja jos mies on "hoikka", se ei automaattisesti tarkoita sitä, että olisi jotenkin hyväkuntoinen.
Laihat miehet kelpaavat pullukammillekin tapauksille, koska heillä ei ole samanlaista vaatimusta hyväkuntoisuudesta kuin hoikilla kanssasisaruksillaan. Naamastakin kelpaa olla vaikka millainen, toisin kuin hoikille naisille.
Laiha tarkoittaa sellaista jolla ei ole juurikaan lihaksia ja ei paina paljoa, hoikka taas voi tarkoittaa sitä että on urheilullinen ja lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka komea mies on pullukkanaisen mielestä hänen tasoaan.
Hoikka komea kirurgilentäjäinsinööri, miljardööri on kauniin hoikan naisen mielestä juuri ja juuri hänen tasoaan.
Miksi pitäisi tyytyä vähempään? Kaikilla on omat kriteerinsä ja haaveensa ja toiveensa.
Siitä sitten ihmettelemään, mitkä toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihat miehet kelpaavat pullukammillekin tapauksille, koska heillä ei ole samanlaista vaatimusta hyväkuntoisuudesta kuin hoikilla kanssasisaruksillaan. Naamastakin kelpaa olla vaikka millainen, toisin kuin hoikille naisille.Laiha tarkoittaa sellaista jolla ei ole juurikaan lihaksia ja ei paina paljoa, hoikka taas voi tarkoittaa sitä että on urheilullinen ja lihaksikas.
Silloin pitää mainita olevansa urheilullisen hoikka/treenattu, koska miehillä hoikkuus ei ole samanlainen hyve kuin naisten kohdalla. Pelkästään hoikkuuden mainitsemalla saattaa useimmillakin olla se ensimmäinen mielikuva liikuntaa harrastamaton kynäniska, mikä on hoikille naisille usein täydellinen no no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihat miehet kelpaavat pullukammillekin tapauksille, koska heillä ei ole samanlaista vaatimusta hyväkuntoisuudesta kuin hoikilla kanssasisaruksillaan. Naamastakin kelpaa olla vaikka millainen, toisin kuin hoikille naisille.Laiha tarkoittaa sellaista jolla ei ole juurikaan lihaksia ja ei paina paljoa, hoikka taas voi tarkoittaa sitä että on urheilullinen ja lihaksikas.
Silloin pitää mainita olevansa urheilullisen hoikka/treenattu, koska miehillä hoikkuus ei ole samanlainen hyve kuin naisten kohdalla. Pelkästään hoikkuuden mainitsemalla saattaa useimmillakin olla se ensimmäinen mielikuva liikuntaa harrastamaton kynäniska, mikä on hoikille naisille usein täydellinen no no.
Mulla on profiilissa kuva kropasta ja siitä käy kyllä ilmi että en ole laiha vaan hoikka ja urheilullinen. -ap
Tuo sun "ongelma" ei kuulosta kovin vakavalta. Huitaiset vasemmalle ne jotka eivät miellytä ja sillä siitä pääsee. Tuskin ne naiset kuitenkaan sinua tulevat Tinderin ulkopuolella ahdistelemaan?
Mietipä naisten tilannetta: moni niistä samoista epäviehättävistä kundeista jotka Tinderissä lentävät vauhdilla vasemmalle, tulevat aika pienellä kynnyksellä kokeilemaan onneaan myös irl. Se jos jokin on epämukavaa.
Älä ole yhtään huolissasi vaikka joutuisit pullukan kanssa treffeille saakka. Kunhan sun luonne tulee esiin, niin eivät taatusti roiku lahkeessa