Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä minusta tykkää enimmäkseen pyöreät naiset, miksi?

Vierailija
20.01.2021 |

Yksi asia minua ihmetyttää tinderissä suuresti, miksi minua hoikkaa sporttista miestä tykkää hyvin usein pyylevät naiset? Kertokaa te palstan pulleat pimut miksi asia on näin!

Kommentit (240)

Vierailija
61/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näiden miesten valituksen taustalla on varmaan se, että miehet ei ole tottunut koskaan saamaan huomiota naisilta, niin ne ei ymmärrä huomion saamista ollenkaan. Itse olen läpi elämäni saanut huomiota ja lähestymisyrityksiä ihan hillittömän laajalta skaalalta miehiä, joista osa on ollut todella komeita ja seksikkäitä, osa ihan kammottavia peikkoja ja suurin osa jotain siltä väliltä.

Jos miehet ei ikinä tekisi aloitteita, multa olisi nuo kaikki jäänyt kokematta ja olisin päätynyt kimppaan vain niiden kanssa, joiden suhteen olen itse ollut aloitteellinen. Eli mulla ei olisi hajuakaan siitä kuinka laaja skaala miehiä olisi kuunnostuneita tutustumaan muhun lähemmin. Nyt kun on tullut Tinder ja naisetkin tavallaan antavat kommentin miehestä ja mies voi nähdä tämän, niin mies on tämän asian kanssa ihan hämillään. Itseäni tämä tällainen reaktio sekä ärsyttää että huvittaa, sillä tämä ovat kaikille naisille selviä asioita jo varhaisesta murrosiästä lähtien.

Naisen vinkki ap:lle, jos et halua ei-toivottua huomiota, laita burkha päälle ja pysy kotona.

"Kammottavia peikkoja"?

Kuulostat itse sellaiselta joten toivottavasti päädyitte yhteen.

En päätynyt. Sillä ihan niin kuin Ap:lla, myös minulla on oikeus olla vastaamatta ei-toivottuun huomioon. Minä en kuitenkaan näe syytä häiriintyä saamastani huomiosta niin kauan kuin se pysyy kohtuullisissa mitoissa ja helposti torjuttavana.

Vierailija
62/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt vastata asiallisesti tämän kaltaisiin kysymyksiin, mutta vastaukseni ignoorataan kerta toisensa jälkeen. Tarjoan silti vastaustani:

Meitä naisia kiinnostaa miehissä eri asiat kuin mitä te oletatte kiinnostavan TAI mitkä naisissa kiinnostavat teitä.

Sinun tapauksessasi identifioit itse itsesi nimenomaan urheilullisuuden ja hoikkuuden kautta. Ne ovat sinulle tärkeitä arvoja sekä itsessäsi että naisissa. Pidät alitajuisesti oletuksena, että myös nainen arvostaa nimenomaan niitä. Niin ei kuitenkaan ole. Me naiset arvostamme monenlaisia asioita. Osa urheilullisuutta ja hoikkuutta, mutta osa aivan muita ominaisuuksia.

Minä olen ollut nuori, hoikka ja sporttinen. Etsinkö miestä sillä perusteella, että hän olisi sporttinen? En. Enkä varsinkaan hoikkaa, koska hoikat miehet eivät koskaan ole miellyttäneet silmääni. Kiinnostuin miehestä, jos hän oli kiinnostunut matkailusta, elokuvista, kirjoista, musiikista (keikat, festarit) ja/tai tykkäsi eläimistä.

Eli se, että mies oli sporttinen, ei herättänyt millään tavalla kiinnostustani. Se, että hänellä oli esimerkiksi koira, herätti.

Jokin sinun profiilissasi herättää nimenomaan pyöreiden naisten kiinnostuksen. En tiedä mikä. Väitän kuitenkin, että ei se, että olet hoikka ja urheilullinen vaan jokin muu, mitä profiilillasi viestität.

Nyt muistankin, että edellisen kerran kun yritin tätä asiaa jollekin selittää, hänen ongelmansa oli, että hänestä kiinnostuivat vain yksinhuoltajat. Tarjosin erittäin todennäköisenä selityksenä sitä, että hänen elämäntapansa oli luultavasti samanlainen kuin yksinhuoltajilla eli suhteellisen rauhallinen, kotona viihtyvä (liikuntaharrastuksia lukuun ottamatta). Sinkkunaiset todennäköisesti hakevat miestä, josta saisi seuraa matkoille, retkille, klubeille ja muihin menoihin.

Veikkaan, että sinun tapauksessasi on kyse jostain samanlaisesta asiasta.

Ratkaisua on jo tarjottu: kerro profiilissasi, että haet sporttista, hoikkaa tai normaalipainoista seuraa pitkille juoksulenkeille tai tavoitteelliseen kuntosalitreenaamiseen, niin et joudu tönimään ylipainoisia pois tarjolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet naamasta liian ruma hyväkroppaisille.

No ei voi rumaksi sanoa.

Kehuiko äiti sua komeaksi kun olit 12v? Vai mistä päättelit olevasi komea?

Tyypillinen tämän palstan toksisen mamman kommentti.

Vierailija
64/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkia vapaita naisia on todella vähän, joten millä logiikalla ne just susta ap tykkäisi? Et edes kertonut ikääsi etkä sitä mitä ikäluokkaa haet ja mistä. Jos olet jo yli 40 v niin hoikkia naisia on aina vain vähemmän. Deal with it.

Ei sen tarvi olla mikään salipimu vaan normaali kroppainen nainen ikäluokasta päälle kolmenkympin.

Vierailija
65/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni "hoikka ja sporttinen mies" on todellisuudessa jotain aivan muuta. Urheilua katsotaan korkeintaan telkkarista ja hoikkuudesta ei ole tietoakaan.

Vierailija
66/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreät naiset eivät anna teille tykkäyksiä mikäli ette itse ensin swaipoaa heitä oikealle. Millaiset idiootit antaa tykkäyksen naisille, joita eivät halua ja sitten vielä itkevät kun tulee matchi?

Miksi et sinäkään älyä että goldin avulla näkee tykkääjät etukäteen eikä minun tarvi olla tykkäämässä että näen, kannattaa olla hiljaa jos ei ymmärrä miten tinder toimii.

Hyvännäköisenä naisena oma taktiikkani Tinderissä oli aina se, että selasin vain minusta tykänneitä. Voi olla, että monilla muillakin on sama. Siksi ne sun kaipaamat ei ehkä sinne sunkaan tykkääjiin ilmesty.

Mäkin teen näin. En edes kattele niitä muita tarjokkaita.

Vierailija
67/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi rumaksi sanoa.

On ihan tieteellisin tutkimuksin selvitetty, että miehillä on taipumusta arvioida omaa fyysistä viehättävyyttään yläkanttiin (kun taas naiset arvioivat omansa helpommin alakanttiin).

Lisäksi on myös tutkittu, että ei-viehättävillä ihmisillä on taipumusta arvioida ulkonäkönsä yläkanttiin (kun taas viehtättävät ovat arviossaan joko realistisia tai jopa arvioivat alakanttiin) ja tämä yliarviointi jopa korostuu mitä vähemmän viehtättävä yksilö todellisuudessa on.

Vierailija
68/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt naiset julistaa täällä että mitä timmimpi nainen sitä vähän urheilullisemmista tykkää. Mitä järkeä olla yhdessä sellaisen kanssa kuka ei jaksa tulla mihinkään mukaan. Luotteko väkisin ongelmia suhteeseen? Ylipainon mukana tulee paljon ongelmia esim. Impotenssia ja diabetestä.

Pointtina oli lähinnä se, että en jaksa ihmisiä, jolla ei ole elämässä muuta sisältöä kuin liikunta. En pidä lihavista sen enempää kuin laihoistakaan.

Vierailija
69/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tämän pohdinnan ja mielipiteiden jälkeen, se Tinderin kaava on lopulta yksinkertainen. Mitä komeampi ja sporttisempi olet sitä enemmän saat kauniilta ja sporttisilta naisilta huomiota. Poislukien ehkä, jos olet huomattavan töykeän oloinen. Tämä ei tarkoita, että ihan kaikki naiset tykkäävät samoista miehistä, mutta noin se nyt pääasiassa menee. Ihminen on kuitenkin yksinkertainen otus.

Vierailija
70/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken tämän pohdinnan ja mielipiteiden jälkeen, se Tinderin kaava on lopulta yksinkertainen. Mitä komeampi ja sporttisempi olet sitä enemmän saat kauniilta ja sporttisilta naisilta huomiota. Poislukien ehkä, jos olet huomattavan töykeän oloinen. Tämä ei tarkoita, että ihan kaikki naiset tykkäävät samoista miehistä, mutta noin se nyt pääasiassa menee. Ihminen on kuitenkin yksinkertainen otus.

No mutta sehän tässä on se on se ongelma kun Ap on niin kovin sporttinen ja komea, mutta silti saa tykkäyksiä vain rumilta läskeiltä. Eli joku vika siinä on.

Vierailija
71/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sehän tässä on se on se ongelma kun Ap on niin kovin sporttinen ja komea, mutta silti saa tykkäyksiä vain rumilta läskeiltä. Eli joku vika siinä on.

Ja yksinhuoltajilta.

Vierailija
72/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, sanoiko hän, että pelkiltä rumilta läskeiltä. Ehkä myös niiltä kauniilta ja hoikilta. Tai sitten ap:lla on vaan väärä käsitys komeudestaan.

Vierailija
73/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi rumaksi sanoa.

On ihan tieteellisin tutkimuksin selvitetty, että miehillä on taipumusta arvioida omaa fyysistä viehättävyyttään yläkanttiin (kun taas naiset arvioivat omansa helpommin alakanttiin).

Lisäksi on myös tutkittu, että ei-viehättävillä ihmisillä on taipumusta arvioida ulkonäkönsä yläkanttiin (kun taas viehtättävät ovat arviossaan joko realistisia tai jopa arvioivat alakanttiin) ja tämä yliarviointi jopa korostuu mitä vähemmän viehtättävä yksilö todellisuudessa on.

Voiskos niitä tieteellisiä tutkimuksia nähdä vähän? Huvittavaa tuo ainainen tämän palstan vakiokommentti: "on tieteellisestikin tutkittu", mutta mitään lähdettä ei tuollaisille tutkimuksille ikinä löydy. Yhtä hyvin voisi sanoa että on tieteellisesti tutkittu ja todettu että tupakka on varsinainen terveyspommi ja että nyt kaikki kessuttelemaan.

Vierailija
74/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan matkailua ja se on minulle tärkeä elämäntapa.

Yksi asia minua ihmetyttää tinderissä suuresti, miksi minua matkailusta tykkäävää naista tykkää hyvin usein miehet, jotka eivät ole käyneet Tallinnaa kauempana? Kertokaa te matkailemattomat miehet miksi asia on näin!

Vierailija
75/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä niiltä sinusta tykänneiltä. Ei meillä lihavilla (tai "pyöreillä") ole mitään kollektiivista tietoisuutta.

Vierailija
76/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi rumaksi sanoa.

Voiskos niitä tieteellisiä tutkimuksia nähdä vähän? Huvittavaa tuo ainainen tämän palstan vakiokommentti: "on tieteellisestikin tutkittu", mutta mitään lähdettä ei tuollaisille tutkimuksille ikinä löydy. Yhtä hyvin voisi sanoa että on tieteellisesti tutkittu ja todettu että tupakka on varsinainen terveyspommi ja että nyt kaikki kessuttelemaan.

Tässä:

https://www.psychologytoday.com/us/blog/social-instincts/201507/when-me… (tutkimusartikkeli johon juttu perustuu löytyy jutun alta)

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/sjop.12631

Vierailija
77/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan matkailua ja se on minulle tärkeä elämäntapa.

Yksi asia minua ihmetyttää tinderissä suuresti, miksi minua matkailusta tykkäävää naista tykkää hyvin usein miehet, jotka eivät ole käyneet Tallinnaa kauempana? Kertokaa te matkailemattomat miehet miksi asia on näin!

Eivät lue profiilitekstiä tai pitävät matkailua vähemmän tärkeänä asiana.

Vierailija
78/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi rumaksi sanoa.

Tässä:

https://www.psychologytoday.com/us/blog/social-instincts/201507/when-me… (tutkimusartikkeli johon juttu perustuu löytyy jutun alta)

Pseudotieteitä ei lasketa. Yhtä hyvin voisin laittaa linkkejä mv lehteen.

Vierailija
79/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä niiltä sinusta tykänneiltä. Ei meillä lihavilla (tai "pyöreillä") ole mitään kollektiivista tietoisuutta.

Tällä palstalla on paljon lihavia naisia joista osa tinderissä niin te olette oikea ryhmä vastaamaan kysymykseen.

Vierailija
80/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi rumaksi sanoa.

Tässä:

Pseudotieteitä ei lasketa. Yhtä hyvin voisin laittaa linkkejä mv lehteen.

Vertaisarvioituja tieteellisiä artikkeleita psykologian alalta. Sulla ei taida olla ihan termit hallussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän