Tinderissä minusta tykkää enimmäkseen pyöreät naiset, miksi?
Yksi asia minua ihmetyttää tinderissä suuresti, miksi minua hoikkaa sporttista miestä tykkää hyvin usein pyylevät naiset? Kertokaa te palstan pulleat pimut miksi asia on näin!
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Hehe, hupsuja nämä naiset joille tasoista, ulkonäöstä ja etenkin omasta ulkonäöstä puhuminen ja kehuminen osuu aina hermoon ja alkaa dissailu. Kyllä, Tinderissä voi saada eri näköisiä ja tasoisia naisia kuin livenä. Deal with it. Itse olen hyvännäköinen mies ja saan livenä hyvännäköisiä naisia, mutta Tinderissä välillä myös läskit ja oudonnäköiset ovat kiinnostuneita ja tämä ihmetyttää. Naisten kannattaa muistaa, että miehet ovat järjestäen ulkonäkökeskeisiä, etenkin mitä paremman näköinen mies on.
NO EHKÄ NE ON KIINNOSTUNEITA SINUSTA MYÖS LIVENÄKIN, MUTTA LIVENÄ ON KORKEAMPI KYNNYS LÄHESTYÄ, KUN TAAS TYKKÄYS TINDERISSÄ ON ENNEMMINKIN VASTAUS KYSYMYKSEEN "PANISITKO TUOTA?" JA SIKSI SE ON HELPPO TEHDÄ. SE EI OLE RAKKAUDENTUNNUSTUS EIKÄ ITSENSÄ SINULLE TARJOAMISTA. SE ON TYKKÄYS TINDERISSÄ. KOITA V*TTU PÄÄSTÄ YLI.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, hupsuja nämä naiset joille tasoista, ulkonäöstä ja etenkin omasta ulkonäöstä puhuminen ja kehuminen osuu aina hermoon ja alkaa dissailu. Kyllä, Tinderissä voi saada eri näköisiä ja tasoisia naisia kuin livenä. Deal with it. Itse olen hyvännäköinen mies ja saan livenä hyvännäköisiä naisia, mutta Tinderissä välillä myös läskit ja oudonnäköiset ovat kiinnostuneita ja tämä ihmetyttää. Naisten kannattaa muistaa, että miehet ovat järjestäen ulkonäkökeskeisiä, etenkin mitä paremman näköinen mies on.
Mikä sinut saa kuvittelemaan, että se osuu hermoon? Jos jokin osuu hermoon niin se, että mies kirjoittaa saavansa livenä paremman näköisiä naisia kuin Tinderistä mutta sitten kuitenkin itkee, kun ei saa hyvännäköisiä Tinderistä. Ei mitään logiikkaa, ei mitään muuta motiivia kirjoitukselle kuin päästä haukkumaan naisia.
Ap olisi voinut tehdä avauksen siitä, ettei saa Tinderissä huomiota sellaisilta naisilta, jotka häntä kiinnostavat. Olisimme voineet yrittää miettiä, mistä se johtuu. Mutta jälleen kerran hänen ongelmansa oli se, että vääränlaiset naiset tykkäävät hänestä. Voisimme me auttaa siinäkin: Laita, ap, tekstiin selvästi, että haet hoikkaa tai korkeintaan normaalipainoista naista. Problem solved. Mutta eipä sekään ehdotus kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet naamasta liian ruma hyväkroppaisille.
No ei voi rumaksi sanoa.
Äiteen kehut ei vielä komeaksi tee
Siis onko tää ihan oikeasti joku todellinen ongelma? Mulle tulee kymmeniä tykkäyksiä päivässä ihan kaikenlaisilta peräseinäjoen peltoelviksistä aina polyamorista suhdetta hakeviiinyms. yms. mutta se on pelin henki! Ei tulisi mieleenkään valittaa vaan kunhan swaippaan ne vasuriin ja tsekkaan vaan ne joista tykkään.
Joten mikä ihme tässä on ongelma? Sen kun vaan swaippaat vasuriin ne pulleat. Onpa kauheeta.
Miehet ja niiden ongelmat....
Olen hoikka ja suht sporttinen nainen ja vasemmalle joutuu kaikki miehet, jotka kertovat olevansa sporttisia, luettelevat urheiluharrastuksiaan tai ovat kuvassa esim. pyöräilykypärä päässä. Enkä erityisemmin viehäty hoikista miehistä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä kertoo jotain näiden Ap:n kaltaisten miesten ajatusmaailmasta kun jatkuvasti on näitä aloituksia että se häiritsee miestä kun mielestään riittämättömän viehättävyystason omaava nainen laittaa tykkäyksen. Siis mitä se on heiltä pois? Itsekin saan välillä supertykkäyksiä ihan järkyttäviltä peikkomiehiltä (siis tyyliin ei kaikkia hampaita, pitkä rasvainen tukka, todennäköisesti valehdellut ikänsä ainakin 15 alaspäin jne.), mutta ei koskaan tulisi mieleen tehdä aloitusta aiheesta. Nämä naiset eivät edes ole laittaneet supertykkäystä, vaan kundi näkee tykkäykset goldilla. Miksi pidätte goldia jos joidenkin ihmisten laittamat tykkäykset ärsyttää? Pitäkää maksuton versio, niin saatte selville vain ne tykkäykset, jotka tulee toivomiltanne naisilta. Tai laita teksti, jossa rehellisesti kerrot, että "Älkää läskit tykätkö, sillä näen ne goldilla ja mua ärsyttää saada tykkäyksiä lihavilta naisilta". Vaikutat ap todella mulkulta ihmiseltä. Enkä sano tätä siksi, että sun pitäisi tykätä naisista joista et tykkää (ei ole pakko tykätä, swaippaa vaan vasuriin jos ei kiinnosta), vaan olet niin ylimielinen, että aloitat AV:lla ketjun, jossa valitat aiheesta.
Kylläpä meni tunteisiin. Goldin otin kokeeksi kun sen sai kympillä kuukaudeksi. Höpöhöpö sinne profiiliin mitää tuollaista kirjoitella, mieti nyt vähän. Jännä juttu että jos mies kirjoittaa jotain vaatimuksia naisia kohtaan niin heti on akkoja rääkymässä kuinka kusipäisiä miehet ovat mutta se ei ole teille ongelma jos tilanne onkin toisinpäin.
Oletko sä lukutaidoton? Hyvin selkeästi kirjoitin, että sinun ei ole pakko tykätä takaisin niistä, joista itse et tykkää. Se on ok. Mutta mieti nyt itseäsi vähän. Itket netissä, että "yhyy, läskit tykkää musta!" Mitä sitten? Miksi sun pitää vatvoa tätä asiaa? Mustakin on elämän saatossa tykännyt lukuisat ei-kiinnostavat miehet. Olen silti selvinnyt ihan hyvin. Jos mä aloittaisin keskustelun siitä kuinka paljon mua ärsyttää kun lyhyet ja laihat miehet tykkää musta Tinderissä, niin enkö vaikuttaisi k-päiseltä ämmältä? Jostain syystä mä en kuitenkaan koe tarvetta tällaiseen, vaan en vain tykkää heistä takaisin ja jatkan elämääni. Luuletko sä olevasi joku maailman ainoa ihminen joka joskus saa huomiota ihmiseltä, joka ei kiinnosta? On sulla rankkaa.
Sama ulina joka päivä. Lopeta Tinderin käyttö, ei selvästikään ole sun juttu jos sitä pitää itkeä päivästä toiseen Vauva-palstalla.
Ehkä heitä on muutenkin enemmän siellä Tinderissä.
Koska kaikilla on oikeus hoikkaan. Myös sillä miehellä.
Nyt naiset julistaa täällä että mitä timmimpi nainen sitä vähän urheilullisemmista tykkää. Mitä järkeä olla yhdessä sellaisen kanssa kuka ei jaksa tulla mihinkään mukaan. Luotteko väkisin ongelmia suhteeseen? Ylipainon mukana tulee paljon ongelmia esim. Impotenssia ja diabetestä.
APn ongelma on paitsi rajoittunut kommunikointikyky, myös vääristynyt minäkuva.
Lisäksi vaikuttaisi oleman hieman yleistä typeryyttä.
Tässä näiden miesten valituksen taustalla on varmaan se, että miehet ei ole tottunut koskaan saamaan huomiota naisilta, niin ne ei ymmärrä huomion saamista ollenkaan. Itse olen läpi elämäni saanut huomiota ja lähestymisyrityksiä ihan hillittömän laajalta skaalalta miehiä, joista osa on ollut todella komeita ja seksikkäitä, osa ihan kammottavia peikkoja ja suurin osa jotain siltä väliltä.
Jos miehet ei ikinä tekisi aloitteita, multa olisi nuo kaikki jäänyt kokematta ja olisin päätynyt kimppaan vain niiden kanssa, joiden suhteen olen itse ollut aloitteellinen. Eli mulla ei olisi hajuakaan siitä kuinka laaja skaala miehiä olisi kuunnostuneita tutustumaan muhun lähemmin. Nyt kun on tullut Tinder ja naisetkin tavallaan antavat kommentin miehestä ja mies voi nähdä tämän, niin mies on tämän asian kanssa ihan hämillään. Itseäni tämä tällainen reaktio sekä ärsyttää että huvittaa, sillä tämä ovat kaikille naisille selviä asioita jo varhaisesta murrosiästä lähtien.
Naisen vinkki ap:lle, jos et halua ei-toivottua huomiota, laita burkha päälle ja pysy kotona.
Miksi valitat pyöreiden tykkäyksistä? Eivät ne vähennä hoikkien naisten tykkäyksiä. Älä tykkää takaisin ja ongelmasi on ratkaistu. Ai niin ei olekaan, kun ne hoikat eivät tykkää, vaikka toivoisit. En osaa auttaa.
Olen itse pyöreä nainen, ja minulla on olut useampi hoikka, timmi kumppani, livenä tavattu, jotka ovat olleet minusta eroottisesti hullaantuneita. Tämänhetkinen kumppanini on vähän runsaampaa sorttia, eikä paljon ihanampi voisi olla. Kaikki eivät ole kuten sinä. Ja monet taitavat saada enemmän kuin sinä. Miettimisen paikka, kenties?
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikilla on oikeus hoikkaan. Myös sillä miehellä.
Mä en muista että olisi missään vaiheessa tullut miehelle pakolliseksi panna jokaista naista joka tykkää hänestä Tinderissä.
Nyt olisi minun markkinat. Olen todella hyvässä kunnossa ja kroppa viimeisen päälle tikissä. Tosin ei kuntosalilla trimmattu. Yleensä minusta kiinnostuu naiset tositarkoituksella. Tykkään kuitenkin muhkummista naisista ja jaksaisin viihdyttää niitä loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä näiden miesten valituksen taustalla on varmaan se, että miehet ei ole tottunut koskaan saamaan huomiota naisilta, niin ne ei ymmärrä huomion saamista ollenkaan. Itse olen läpi elämäni saanut huomiota ja lähestymisyrityksiä ihan hillittömän laajalta skaalalta miehiä, joista osa on ollut todella komeita ja seksikkäitä, osa ihan kammottavia peikkoja ja suurin osa jotain siltä väliltä.
Jos miehet ei ikinä tekisi aloitteita, multa olisi nuo kaikki jäänyt kokematta ja olisin päätynyt kimppaan vain niiden kanssa, joiden suhteen olen itse ollut aloitteellinen. Eli mulla ei olisi hajuakaan siitä kuinka laaja skaala miehiä olisi kuunnostuneita tutustumaan muhun lähemmin. Nyt kun on tullut Tinder ja naisetkin tavallaan antavat kommentin miehestä ja mies voi nähdä tämän, niin mies on tämän asian kanssa ihan hämillään. Itseäni tämä tällainen reaktio sekä ärsyttää että huvittaa, sillä tämä ovat kaikille naisille selviä asioita jo varhaisesta murrosiästä lähtien.
Naisen vinkki ap:lle, jos et halua ei-toivottua huomiota, laita burkha päälle ja pysy kotona.
"Kammottavia peikkoja"?
Kuulostat itse sellaiselta joten toivottavasti päädyitte yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt naiset julistaa täällä että mitä timmimpi nainen sitä vähän urheilullisemmista tykkää. Mitä järkeä olla yhdessä sellaisen kanssa kuka ei jaksa tulla mihinkään mukaan. Luotteko väkisin ongelmia suhteeseen? Ylipainon mukana tulee paljon ongelmia esim. Impotenssia ja diabetestä.
Jotkut naiset julistaa. Minä en, sillä en tykkää lihavista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
No, minä olen suht timmi nainen ja tykkään urheilullisista miehistä. Mutta ehkä selvää sanomattakin että pelkästään urheilullisuus ja hyvä kroppa eivät tee miehestä kiinnostavaa, aika paljon muutakin pitää olla (sekä ulkoisia juttuja että persoonaan liittyviä).
Hoikkia vapaita naisia on todella vähän, joten millä logiikalla ne just susta ap tykkäisi? Et edes kertonut ikääsi etkä sitä mitä ikäluokkaa haet ja mistä. Jos olet jo yli 40 v niin hoikkia naisia on aina vain vähemmän. Deal with it.
En ole tykännyt pulleista ja lue aiemmat viestit niin löydät vastauksen tuohon viimeiseen väittämääsi.