Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä minusta tykkää enimmäkseen pyöreät naiset, miksi?

Vierailija
20.01.2021 |

Yksi asia minua ihmetyttää tinderissä suuresti, miksi minua hoikkaa sporttista miestä tykkää hyvin usein pyylevät naiset? Kertokaa te palstan pulleat pimut miksi asia on näin!

Kommentit (240)

Vierailija
21/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Azmi kirjoitti:

Yksinkertaista. Kauniin naisen ei tartte swaipata oikealle kuin silloin, kun on oikeasti hyvännäköinen äijä. Lihava joutuu swaippaamaan myös rumien kohdalla. Tästä voit päätellä syyn miksi lihavat "tykkää" susta usein.

mitä eikö naiset olekaan mielummin yksin kuin tyytyy, toisin kuin säälittävät tyytyjämiehet?

Se, että tyyppi ei ole kovin upea fyysisesti ei poista sitä mahdollisuutta, että hän saatta olla esim. erittäin mukava, älykäs, rikas ja hyvä sängyssä.

Vierailija
22/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät naiset eivät anna teille tykkäyksiä mikäli ette itse ensin swaipoaa heitä oikealle. Millaiset idiootit antaa tykkäyksen naisille, joita eivät halua ja sitten vielä itkevät kun tulee matchi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tinderissä idea ole se että itseä miellyttävät menevät oikealle? Miellytät joten menet oikealle. Ei sen kummempaa.

Jos sinusta hyvännäköiset ei sinusta tykkäile niin epäilen ettet ole hyvännäköinen.

Vierailija
24/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, itse olen hoikka ja timmissä kunnossa, mutta en tykkää yhtään laihoista miehistä. Pitää olla massaa mihin voi upottaa kädet. Makunsa kullakin.

Hoikka ja timmi on muutenkin hieman eri asia kuin laiha.

Totta, mutta en tykkää myöskään timmeistä miehistä, eli kaltaisistani.

Vierailija
25/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tykkää autoilusta.

Sincc

Vierailija
26/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein pariskunnilla on sama massa. Mitä lihaksikkaampi olet, sitä läskimmät naiset sinusta kiinnostuvat.

Vierailija
27/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreät naiset eivät anna teille tykkäyksiä mikäli ette itse ensin swaipoaa heitä oikealle. Millaiset idiootit antaa tykkäyksen naisille, joita eivät halua ja sitten vielä itkevät kun tulee matchi?

Totta kai salilla roikkuva itseään peilaileva narsista swaippaa kaikki naiset oikealle, koska haluaa tietää, ketkä kaikki häntä kuolaa.

Vierailija
28/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun laatu ei riitä parempaan, sori.

Vierailija
29/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sinäkään älyä että goldin avulla näkee tykkääjät etukäteen eikä minun tarvi olla tykkäämässä että näen, kannattaa olla hiljaa jos ei ymmärrä miten tinder toimii.

Vierailija
30/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsähän miehet jumppaa kehoaan toisia miehiä varten. Ettette vaan tekin ole kallellaan sinne suuntaan. Reippaasti vaan ulos sieltä komerosta tykkäämään joulusta sporttista miehistä. Niitähän te oikeasti sisimmässänne haluatte.

Vierailija
31/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3433169/How-perfect-male-bod…

Mikä näistä on lähinnä sua?

30 tai 90, riippuu mistä kohtaa kroppaa katsoo.

Eli vika on naamassa, habituksessa, tyylissä tai kuvissa. Tai kaikissa. Laita kuvat niin kerron.

Vierailija
32/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tasosi ei riitä kuin pyyleviin.

Vierailija
33/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sinäkään älyä että goldin avulla näkee tykkääjät etukäteen eikä minun tarvi olla tykkäämässä että näen, kannattaa olla hiljaa jos ei ymmärrä miten tinder toimii.

Hyvännäköisenä naisena oma taktiikkani Tinderissä oli aina se, että selasin vain minusta tykänneitä. Voi olla, että monilla muillakin on sama. Siksi ne sun kaipaamat ei ehkä sinne sunkaan tykkääjiin ilmesty.

Vierailija
34/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyllä kertoo jotain näiden Ap:n kaltaisten miesten ajatusmaailmasta kun jatkuvasti on näitä aloituksia että se häiritsee miestä kun mielestään riittämättömän viehättävyystason omaava nainen laittaa tykkäyksen. Siis mitä se on heiltä pois? Itsekin saan välillä supertykkäyksiä ihan järkyttäviltä peikkomiehiltä (siis tyyliin ei kaikkia hampaita, pitkä rasvainen tukka, todennäköisesti valehdellut ikänsä ainakin 15 alaspäin jne.), mutta ei koskaan tulisi mieleen tehdä aloitusta aiheesta. Nämä naiset eivät edes ole laittaneet supertykkäystä, vaan kundi näkee tykkäykset goldilla. Miksi pidätte goldia jos joidenkin ihmisten laittamat tykkäykset ärsyttää? Pitäkää maksuton versio, niin saatte selville vain ne tykkäykset, jotka tulee toivomiltanne naisilta. Tai laita teksti, jossa rehellisesti kerrot, että "Älkää läskit tykätkö, sillä näen ne goldilla ja mua ärsyttää saada tykkäyksiä lihavilta naisilta". Vaikutat ap todella mulkulta ihmiseltä. Enkä sano tätä siksi, että sun pitäisi tykätä naisista joista et tykkää (ei ole pakko tykätä, swaippaa vaan vasuriin jos ei kiinnosta), vaan olet niin ylimielinen, että aloitat AV:lla ketjun, jossa valitat aiheesta.

Vierailija
35/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, hupsuja nämä naiset joille tasoista, ulkonäöstä ja etenkin omasta ulkonäöstä puhuminen ja kehuminen osuu aina hermoon ja alkaa dissailu. Kyllä, Tinderissä voi saada eri näköisiä ja tasoisia naisia kuin livenä. Deal with it. Itse olen hyvännäköinen mies ja saan livenä hyvännäköisiä naisia, mutta Tinderissä välillä myös läskit ja oudonnäköiset ovat kiinnostuneita ja tämä ihmetyttää. Naisten kannattaa muistaa, että miehet ovat järjestäen ulkonäkökeskeisiä, etenkin mitä paremman näköinen mies on.

Vierailija
36/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole moisesta ominaisuudesta kuullutkaan. Perusidea sovelluksesta on tuttu, ei tarkempaa tietoa. Ei se este keskustelulle kuitenkaan ole.

Eri.

Vierailija
37/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos kun algoritmi.

Sinä olet ensin mennyt tykkäilemään niistä pulskemmista, jonka johdosta sitten sinun omaa profiiliasi näytetään enempi pyöreämmille. Ja kun tarpeeksi monet näkevät, niin tuleehan niitä tykkäyksiä ja kas kummaa, Tinder huomaa että profiilisi kelpaa pääsääntöisesti pullukoille, joten näytetäänpä jatkossa sinua enempi lähinnä heille, joten lumipalloefekti on valmis.

Summa summarum: Aivan itse aiheuttamasi ongelma.

Mikä siinä on, että pitää mennä "tykkäämään" sellaisista, mistä ei sitten oikeasti kuitenkaan tykkää?

Vierailija
38/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole moisesta ominaisuudesta kuullutkaan. Perusidea sovelluksesta on tuttu, ei tarkempaa tietoa. Ei se este keskustelulle kuitenkaan ole.

Eri.

Ap on maksanut goldista, joten Tinderin algoritmi päättelee aivan oikein hänen olevan hieman epätoivoinen ja näyttää sitten profiilia muille sen mukaisesti.

Ja sitten kun vielä ruokkii ilmiötä tykkäämällä yhdestäkin vähän muhkummasta, niin siinähän se on kierre valmis.

Tinderin tausta-algoritmit ovat oikeasti hyvinkin pitkälle mietittyjä ja toimivia.

Vierailija
39/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen nainen saa aikalailla kenen tahansa normin miehen, valkkaa parhaat päältä. Paksuja ei kukaan halua, ne jää niille tinnerin ruikuttaja äi'ille ketkä luulee olevansa komeita. Jos olet rillikiiski, naamasi ei ole komea tai charmikas, joudut tyytymään siihen mitä saat.

No offence. Naisten markkinat.

Vierailija
40/240 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä kertoo jotain näiden Ap:n kaltaisten miesten ajatusmaailmasta kun jatkuvasti on näitä aloituksia että se häiritsee miestä kun mielestään riittämättömän viehättävyystason omaava nainen laittaa tykkäyksen. Siis mitä se on heiltä pois? Itsekin saan välillä supertykkäyksiä ihan järkyttäviltä peikkomiehiltä (siis tyyliin ei kaikkia hampaita, pitkä rasvainen tukka, todennäköisesti valehdellut ikänsä ainakin 15 alaspäin jne.), mutta ei koskaan tulisi mieleen tehdä aloitusta aiheesta. Nämä naiset eivät edes ole laittaneet supertykkäystä, vaan kundi näkee tykkäykset goldilla. Miksi pidätte goldia jos joidenkin ihmisten laittamat tykkäykset ärsyttää? Pitäkää maksuton versio, niin saatte selville vain ne tykkäykset, jotka tulee toivomiltanne naisilta. Tai laita teksti, jossa rehellisesti kerrot, että "Älkää läskit tykätkö, sillä näen ne goldilla ja mua ärsyttää saada tykkäyksiä lihavilta naisilta". Vaikutat ap todella mulkulta ihmiseltä. Enkä sano tätä siksi, että sun pitäisi tykätä naisista joista et tykkää (ei ole pakko tykätä, swaippaa vaan vasuriin jos ei kiinnosta), vaan olet niin ylimielinen, että aloitat AV:lla ketjun, jossa valitat aiheesta.

Kylläpä meni tunteisiin. Goldin otin kokeeksi kun sen sai kympillä kuukaudeksi. Höpöhöpö sinne profiiliin mitää tuollaista kirjoitella, mieti nyt vähän. Jännä juttu että jos mies kirjoittaa jotain vaatimuksia naisia kohtaan niin heti on akkoja rääkymässä kuinka kusipäisiä miehet ovat mutta se ei ole teille ongelma jos tilanne onkin toisinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän