Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oman miehen kehumisketju

Vierailija
17.01.2021 |

Tänne saa tulla kehumaan omaa miestään, jos katsoo sen aiheelliseksi. Olen niin paljon nähnyt huonoja miehiä sekä omassa elämässäni että lähipiirissäni, että nyt on pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt uskomattoman fiksun, vastuullisen ja täysipäisen miehen.

Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja vieraskoreus on kadonnut suhteestamme, mutta silti siinä on säilynyt lämpö, läheisyys ja tunne siitä, että olen rakastettu ja arvostettu. Mies ei käytä mitään päihteitä ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat. Harrastamme monia eri liikuntalajeja yhdessä ja muutenkin priorisoimme aikaa vain toisillemme. Mies ei ravaa kaveri-illoissa ja omissa harrastuksissaan, vaan laittaa ajankäytössään etusijalle lapsensa ja minut. Yksi miehen harrastuksista on ruoanlaitto ja saan tietenkin nauttia sen tuloksista itsekin samalla oppien lisää. Täysin pyytämättä hän korjaa aina jäljet, tarttuu imuriin ja muutenkin auttaa taloni töissä. Hän osaa korjata laitteita ja remontoida.

Olen niin onnellinen, kun onnistuin löytämään luonteeltaan mitä ihanimman ja kilteimmän kultakimpaleen rinnalleni. Kummallakin on oma koti ja talous, joten ei tarvitse pelätä toisen lokkeilevan. Mieheni on rauhallinen, tasapainoinen ja arvostaa minua tasaveroisena kumppanina. Ei tarvitse riidellä mistään tai kuunnella lyttäämistä ja kiukuttelua. On ihanaa voida luottaa täysin miehen sanaan ja hän on tukena tarvittaessa. Hän on saanut sydämeni täysin itselleen. Tämän paremmasta rakkaudesta en olisi osannut edes unelmoida.

Kommentit (388)

Vierailija
41/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Mäkin oon tosi onnellinen mun miehestä. Ei juo eikä polta, pussailee paljon ja ottaa kainaloon. On eläinrakas, ostaa aina tarjouksesta kissan ruokaa ja tarvikkeita ja vie sitten kodittomien kissojen keräykseen. Joulunakin osti isot säkit ruokaa vähävaraisten lemmikeille. On myös taitava käsistään ja kivan näkönenkin vielä! Oon tosi kiitollinen että hän on vierelläni.

Vierailija
42/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Haluan myös kehua miestäni kerrankin ilman tunnetta, että leveilen jotenkin! Kiltti ja pitkäpinnainen, rauhallinen, eläinrakas, kova tekemään töitä ja tunnollinen, hoitaa miehen hommat mallikkaasti. Vaikuttaa rakastavan minua vieläkin, ilahtuu muodoistani ja haluaa seksuaalisesti vaikka olen tämän 25 vuoden aikana rupsahtanut ja lihonutkin. Tykkää olla kanssani kotosalla ja puuhailla pihalla. Huolehtii asiosta. Ei koskaan puhu rumasti. Ei käy vieraissa (ainakaan niin, että jäisi kiinni), ei polta, ei käy baareissa. Olen oikein tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinkut saavat kehua? 

Perusta oma ketju sinkuille ja kehukaa vaikkapa rakastajianne, jos et muuta aihetta keksi. 

Ei kiitos, tee itse ketjusi. Sinkuissa on selibaatissa eläjiä ja seksistä kieltäytyjiä, "rakastaja" on vieras käsite. Voi silti kehua jotakuta.

Sinkkuja ja "melkein" sinkkuja (eron partaalla olevia) on niin paljon että vähän epistä ettei voisi tähän osallistua. Ite voisin kehua naapurin miestä, on vähän isomahainen eikä muutenkaan kedon kaunein kukkanen omaan silmään kyllä mutta kova tekemään lumitöitä😁

Vierailija
44/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on erittäin älykäs ja nautin keskusteluista sekä huumorista hänen kanssaan. Huolehtii että talous erinomaisella mallilla ja tekee paljon töitä perheen hyvinvoinnin eteen. On nopea liikkeissään, toiminnan mies, joka erittäin taitava monessa ja harrastanut monipuolisesti eri lajeja, mikä lisää silmissäni kiinnostavuutta. Erittäin komea. Ei juo tai polta, eikä viihdy baareissa. Osaa keksiä yllätyksiä ja pitää hyvänä.

Vierailija
45/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taivaallista seksiä. Miinuksena tosin se, että mies tykkää jaella sitä vieraille naisille. Mutta se onkin sitten ainoa.

Aika vähissä on hyvät puolet. Minusta tuo menee pahasti miinukselle.

Jos seksi tuntuu sinusta yhtä taivaalliselta kuin miehen muistakin naisista, millä tavalla se on sinulta pois? Ainoastaan jos parisuhdeseksi kärsisi vieraissa hyppelystä, voisi sitä pitää miinuksena.

Vierailija
46/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taivaallista seksiä. Miinuksena tosin se, että mies tykkää jaella sitä vieraille naisille. Mutta se onkin sitten ainoa.

Aika vähissä on hyvät puolet. Minusta tuo menee pahasti miinukselle.

Jos seksi tuntuu sinusta yhtä taivaalliselta kuin miehen muistakin naisista, millä tavalla se on sinulta pois? Ainoastaan jos parisuhdeseksi kärsisi vieraissa hyppelystä, voisi sitä pitää miinuksena.

No ehkäpä sillä lailla että kondomikaan ei estä kaikkia sukupuolitauteja? Tai mahdollisina lehtolapsina?

Vierailija
47/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi ilman avopuolisoani. Hän on tukipilarini, jonka avulla selviän mistä vaan. Hän on syy miksi jaksan elämässä eteenpäin. En halua koskaan ketään muuta. Rakastan häntä valtavasti.

Vierailija
48/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoo joka päivä, että rakastaa mua, halailee ja hellii. On myös taitava käsistään, osaa rakentaa mitä vaan ja tekee esim. huonekaluista just sellaisia kuin pyydän. Rauhallinen tyyppi, jonka kanssa ei tarvitse ikinä riidellä. Ei pelaa tietokoneella eikä pelikonsoleilla, juo aniharvoin, eikä ramppaa saunailloissa. Hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja antaa mun toteuttaa unelmiani.

Kuulostaa ihanalta. Minunkaan mieheni ei pelaa lainkaan tietokoneella, eikä pelikonsoleilla. ap

Tekeekö videopelit oikeesti huonon miehen? Mun mies on aivan ihana. Rakastava, välittävä, turvallinen, kohtelias ja komekin ja pelaa videopelejä. En muuttaisi sitä hänessä koska pelaamme paljon yhdessä.

Onko teillä lapsia? 

Ei. :D no joo tässä varmaan on se ero.

Kyllä vain. Toivottavasti et joudu heräämään ikävään todellisuuteen myöhemmin.

Meillä kumpikin vanhempi pelaa videopelejä ja lapsia on kaksi. Tasapuolisesti ja hyvin ollaan hommat hoidettu ja lapsetkin jo koulussa.

49/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on komea, älykäs, monipuolisesti sivistynyt, korkeasti koulutettu ja hauska. Hän huolehtii hyvin työstään, lapsista ja kodista. Meillä on tasa-arvoinen, arvostava parisuhde. Seksielämämme on ihanaa ja mieheni on hyvin antelias rakastaja.

Parasta miehessä on kuitenkin herkkyys. Hän tuntee suuresti ja näyttää tunteensa.

Vierailija
50/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (jonka kanssa olen ollut teinistä asti, 32v.) on todella huomaavainen ja rakastava, joka päivä saan kuulla miten kaunis ja ihana olen, joka päivä halaamme ja sanomme toisillemme kuinka paljon rakastamme. Hän on luotettava, uskollinen ja erittäin komea, pitkä ja upearunkoinen, kotkannenäinen, isot kädet ja paksut sänkihiukset, joissa on vähän teräksenharmaata. Mieheni on siis ilo silmälle, katson häntä monta kertaa ihan mykistyneenä, miten komea hän on. Seksi hänen kanssaan on todella hyvää ja nautinnollista, mikä on prioriteeteissani korkealla.

Mieheni on älykäs ja lahjakas melkein kaikessa, hän osaa korjata minkä tahansa koneen ja ratkaista matemaattisia ongelmia, hän on hyvä myös keskustelemaan ja omaa hyvän huumorintajun. Hän ei koskaan juoruile ja puhuu tosi harvoin pahaa kenestäkään (jolloin on todella aihetta). Hän on erittäin ahkera ja aikaansaava, mistä seurauksena on erittäin hyvä asema työelämässä ja korkeat tulot.

Isänä mieheni on paras mahdollinen, hänelle soitetaan aina ongelmien sattuessa ja lasten ollessa pieniä hän jaksoi aina pelata ja keskustella lasten kanssa ja vaihtaa vaippoja, valvoakin, tosin olin pääasiassa silloin kotiäitinä, joten sitä ei niin usein tarvinnut. Viikonloppuisin sain aina nukkua pitempään, kun hän touhusi lasten kanssa. Hän toimi kuskina harrastuksiin ja treenasi matikkaa lasten kanssa - kaikki pääsivät yliopistoon haluamalleen alalle ensiyrittämällä. Mieheni on erittäin hyvä kannustamaan lapsia ja minua työelämän ja kaikissa muissakin haasteissa.

Jos lukisin itsekin tämän selityksen, niin saattaisin epäillä onko tuollaista ihmeolentoa olemassakaan, mutta hän on. Olemme kuin vastarakastuneet ja katson miestäni ylöspäin, koska hän on aika täydellinen paketti. Enpä olisi koskaan uskonut, että avioliittoni voisi olla näin hyvä ja pitkäikäinen. Tosin omatkin vanhempani ovat olleet naimisissa onnellisesti yli 50 vuotta, mutta eihän se onnellisuus todellakaan mikään itsestäänselvyys ole. 

Vierailija
51/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ylpeä miehestäni,

hän oli imuroinut kotona.

Tätä ei ole tapahtunut koskaan.

Nyt on hänen kotityöt tehty moneksi vuodeksi.

Enkä pysty sanomaan , ettet koskaan tee mitään kotitöitä.

Vierailija
52/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nyt 48-vuotiaana viimein tavannut kultakimpaleen... hän haluaa viettää kanssani aikaa lähes joka ilta, jos se vain minulle sopii. Nyt, kun satoi lunta ja oli kovia pakkasia, hän halusi tehdä lumityöt, kantaa puut valmiiksi sisälle ja tehdä sytykepuitakin valmiiksi, jotta saan talon helposti pysymään lämpimänä. Hän miettii, mitä pitäisi korjata ja miten, ja ehdottaa, että korjaisi sen. Hän puhuu minulle kauniisti, kehuu ja hellii joka päivä. Miten tuommoisia voi olla edes olemassa!

Vierailija
53/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni on ihana, kiltti ja lempeä peruskallio. Monet jo tässä kohdassa mainitut asiat löytyvät hänestä, joten laitan yhden erilaisen; mieheni ei vain tue, vaan jopa osallistuu minun vapaaehtoisesti tekemään eläinsuojelutyöhön.

Minulle tuli reilu viikko sitten kiirellisesti kotihoitoon pentue alle kaksi viikkoisia kissanpentuja joiden emo oli menehtynyt ja pennut jääneet pakkasen armoille. Pentuja täytyy pulloruokkia muutaman tunnin välein ja mies osallistuu tähän ihan täysillä. On jotenkin liikuttavaa kun iso, nallekarhumainen mies nousee yöllä lämmittelemään vastiketta ja juottamaan pentuja. Kun yksi on tuttipullolla, muuta pennun lämmittelevät miehen hupparin sisällä :D

Harvinaista löytää tuollainen mies, joka ymmärtää hullua kissanaista.

Voi että <3 Kiitos kaikesta mitä teette eläinten hyväksi. Olette ihania.

Pahoittelut off-topicista :D

Vierailija
54/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisestä asti ollaan oltu yhdessä, tänä vuona tulee 50 mittariin molemmille. Alusta asti olen tiennyt, että tuo on se oikea minulle. Ei se täydellinen ole ja välillä on ollut vaikeaakin, mutta valtaosan ajasta se on aivan mahtava, rakas ja turvallinen. Tyttärellekin on ollut hyvä isä, on jaksanut kuskata ja tukea ja puuhastella yhdessä, kuunnella murheita ja olla se tuki ja turva teini-iän myrskyissä. Hoitaa vähintään oman osansa kotitöistä, jaksaa pysyä rauhallisena stressaavissakin tilanteissa ja osaa myös kuunnella muita ja ottaa heidän mielipiteensä huomioon. Vähän enemmän se saisi asioistaan joskus itse puhua ja hyvissä ajoin, mutta siihenkin ollaan yhdessä vuosien aikana opittu jo paremmin. Onnellinen olen, että yhdessä saamme vanheta - toivottavasti vielä monta kymmentä vuotta.

Vierailija
55/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on luotettava, rauhallinen, huumorintajuinen ja pitää musta huolta.

Se ei olekaan ihan helppoa, minä kun olen itsenäinen, itsepäinen ja tempperamenttinen.

Sanoo suoraan, jos ei ymmärrä mun juttuja ja vilpittömästi yrittää ymmärtää.

Rakastan häntä, sanon sen, kiitän ja kehun aina kun on vähänkin aihetta ja sitä on!

Vierailija
56/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni on ihana, kiltti ja lempeä peruskallio. Monet jo tässä kohdassa mainitut asiat löytyvät hänestä, joten laitan yhden erilaisen; mieheni ei vain tue, vaan jopa osallistuu minun vapaaehtoisesti tekemään eläinsuojelutyöhön.

Minulle tuli reilu viikko sitten kiirellisesti kotihoitoon pentue alle kaksi viikkoisia kissanpentuja joiden emo oli menehtynyt ja pennut jääneet pakkasen armoille. Pentuja täytyy pulloruokkia muutaman tunnin välein ja mies osallistuu tähän ihan täysillä. On jotenkin liikuttavaa kun iso, nallekarhumainen mies nousee yöllä lämmittelemään vastiketta ja juottamaan pentuja. Kun yksi on tuttipullolla, muuta pennun lämmittelevät miehen hupparin sisällä :D

Harvinaista löytää tuollainen mies, joka ymmärtää hullua kissanaista.

Ihana. Mullakin kissamies, meillä on 5 kissaa (omakotitalo tilaa), kurjista oloista pelastettuja. Mies paapoo niitä siinä missä minäkin.

Muuten on rehellinen, luotettava, hauska ja oikeasti aikuinen, ei tiiraile mitään teinimisuja.

Hauska huomata, että kukaan ei ole maininnut jykevää leukaa, kirurgi-lentäjän ammattia jne. :)

Vierailija
57/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kiltti, iloinen, kannustava, hyvä isä, hyvä ystävä ja loistava rakastaja. 

Ja parasta kaikessa: hän lähtee aina pois kun haluan olla rauhassa koska hän on olemassa vain minun mielikuvitusmaailmassani.

Vierailija
58/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Oma mieheni on huomioonottava ja todella hyvä lohduttamaan. Kehuu paljon ja osoittaa läheisyyttä joka päivä. Ottaa aina tunteeni huomioon päätöksenteossa. Hauskaa seuraa, ei ole millään lailla piikittelevä tai koskaan ilkeä mulle.

Vierailija
59/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystäväni on hirveän hauska, sen hölmötkin läpät naurattaa. Hänellä on ihana lauluääni ja kauniit ystävälliset silmät. On melkein aina hyvällä tuulella ja kaikille ystävällinen. Tekee hyvää ruokaa ja on ihanan karvainen. Huomioi minua tosi paljon ja on luotettava.

Voi kun löytäisi karvaisen miehen. Miehesi kuulostaa ihanalta!

Vierailija
60/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen huosu ja ymmärtäväinen