Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman miehen kehumisketju

Vierailija
17.01.2021 |

Tänne saa tulla kehumaan omaa miestään, jos katsoo sen aiheelliseksi. Olen niin paljon nähnyt huonoja miehiä sekä omassa elämässäni että lähipiirissäni, että nyt on pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt uskomattoman fiksun, vastuullisen ja täysipäisen miehen.

Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja vieraskoreus on kadonnut suhteestamme, mutta silti siinä on säilynyt lämpö, läheisyys ja tunne siitä, että olen rakastettu ja arvostettu. Mies ei käytä mitään päihteitä ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat. Harrastamme monia eri liikuntalajeja yhdessä ja muutenkin priorisoimme aikaa vain toisillemme. Mies ei ravaa kaveri-illoissa ja omissa harrastuksissaan, vaan laittaa ajankäytössään etusijalle lapsensa ja minut. Yksi miehen harrastuksista on ruoanlaitto ja saan tietenkin nauttia sen tuloksista itsekin samalla oppien lisää. Täysin pyytämättä hän korjaa aina jäljet, tarttuu imuriin ja muutenkin auttaa taloni töissä. Hän osaa korjata laitteita ja remontoida.

Olen niin onnellinen, kun onnistuin löytämään luonteeltaan mitä ihanimman ja kilteimmän kultakimpaleen rinnalleni. Kummallakin on oma koti ja talous, joten ei tarvitse pelätä toisen lokkeilevan. Mieheni on rauhallinen, tasapainoinen ja arvostaa minua tasaveroisena kumppanina. Ei tarvitse riidellä mistään tai kuunnella lyttäämistä ja kiukuttelua. On ihanaa voida luottaa täysin miehen sanaan ja hän on tukena tarvittaessa. Hän on saanut sydämeni täysin itselleen. Tämän paremmasta rakkaudesta en olisi osannut edes unelmoida.

Kommentit (388)

Vierailija
261/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava, mun turva, paras kaveri ja ennen kaikkea on jaksanut katsoa mun kotkotuksia yli 20 vuotta. Aina ei ole ollut helppoa, on ollut huonoja ja parempia kausia, mutta koskaan ei ole tarvinnut pelätä, että toinen häipyy viereltä.

Vierailija
262/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on älykäs, sivistynyt, hauska ja empaattinen. En voisi parempaa miestä toivoa! Koen tulevani rakastetuksi ja arvostetuksi omana itsenäni. Mieheni ei koskaan huomauttele puutteistani tai vihjaile, että minun pitäisi muuttua jotenkin (laihtua, pukeutua eri tavalla, laittaa eri ruokaa tms.). Hän on epäitsekäs ja hyväsydäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on ketju naisista? Miksi miehet eivät koskaan kehu naisiaan? Noloa tulle hännystelemään ja kehumaan run**areita jotka ei ole koskana teille uskollisia. Ei miehet KOSKAAN puhu joukolla ihanista naisistaan. Olette nalkuttajia, mäkättäjiä, pihtareita ja ä**iä. Miehet ei ikinä tekisi tällaista ketjua naisista.

Vähän kuin nimenvaihto. Vain toinen voi sen tehdä ja syynä sukupuoli. Luoja te akat olette tolloja.

Surullista. Tämä kommentti kertoo kyllä kirjoittajastaan enemmän kuin tähän ketjuun kirjoittaneista tolloista. Kirjoituksesta voi helposti päätellä miksi sulla ei ole kokemusta hyvistä parisuhteista... kukaan tuskin haluaa katsoa tuollaista ääliötä.

Vierailija
264/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehu koska ei ole mitään aihetta.

Vierailija
265/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on ketju naisista? Miksi miehet eivät koskaan kehu naisiaan? Noloa tulle hännystelemään ja kehumaan run**areita jotka ei ole koskana teille uskollisia. Ei miehet KOSKAAN puhu joukolla ihanista naisistaan. Olette nalkuttajia, mäkättäjiä, pihtareita ja ä**iä. Miehet ei ikinä tekisi tällaista ketjua naisista.

Vähän kuin nimenvaihto. Vain toinen voi sen tehdä ja syynä sukupuoli. Luoja te akat olette tolloja.

Mene kateellinen kuspää johonkin toiseen ketjuun tekemään tyhjästä jotain vihaa. Voisit ehkä jopa hakea mediaan töihin.

Vierailija
266/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jonka kanssa olen, on huomaavaisin koskaan tapaamani ihminen. Hän sanoo joka päivä, että näytän kivalta, tuo vettä jos minua janottaa, avaa ovia jne. arjen pikkujuttuja. Hän arvostaa sitä, jos minä teen hänelle / hänen hyväkseen jotain. Jos lupaan tehdä ruokaa, hän tuo viiniä ym. Hän on myös superälykäs ja rauhallinen, itse olen vähän räiskyvä pelleilijäluonne, joten pidän hänen tasapainottavasta läsnäolostaan. Hän ei myöskään häpeä räiskyvyyttäni (sitäkin on nähty..). Hän haluaa tehdä suunnitelmia kanssani (edellisen kanssa ei voinut koskaan suunnitella _mitään_), jolla hän osoittaa, että aika, tulevaisuus kanssani ja yhteiseset suunnitelmat ovat hänelle tärkeitä. Hän ei ehkä ole supliikein ja suupaltein mies, mutta osaa puhua vaikeistakin asioista ja aina muita kunnioittaen. Hän ei katoile (näitäkin ollut), jätä vastaamatta viesteihin huvikseen (eritoten näitä ollut), oleta, että kaikki rakentuu hänen aikataulujensa ympärille jne. Hän on sellainen turvallinen mies, jonka minä tarvitsen. Lisäksi hän on helkkarin kuuma ja hyvä sängyssä ;)

Vierailija
267/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Auttaa lapsia kotitehtävissä ja selittää kärsivällisesti opetettavat asiat, itse en osaa auttaa pitkän matikan tehtävissä, joten tämä on erittäin hyvä juttu 

- Tekee hyvää ruokaa 

- saan hieronnan monta kertaa viikossa

- Erittäin hyvä koulukirjojen päällystämisessä, asia mitä itse inhoan

- meillä on yhteiset tavoitteet eli lasten hyvinvointi

Vierailija
268/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se mukava että teillä niin monella on mukava ja ihana mies.

mutta tässä tositarina.

eräskin muija kertoi. ei meidän pekka sitä ja tätä. meidän pekka tekee sitä ja tätä. meidän pekka ottaa huomioon minut ja penskat. meidän pekka ei koskaa ole pettänyt eikä edes koskaan petä.

me muut muijat kyllästyttiin tähän muijan hokemisiin. kysyimme no kerros nyt sitten kuinka usein harrastatte seksiä meidän pekan kanssa.

muija ällistyi ja sanoi. ei meidän pekka niin välitä seksistä enkä minäkään. ei se mitenkään haittaa meidän pekka. meidän pekka kuin siivoaa laittaa ruokaa hoitaa lapsiaan tekee kaikkea ihanaa. se meidän pekka.

kerroin tälle muijalle että nyt sitten kerroit totuuden meidän pekasta. muija ihan sanaton.

pitkä olisi tarina. mutta lyhennän. lopputulema se että meidän pekka löysi naisen työpaikaltaan ja erosi tästä hokijasta meidän pekka sitä ja tätä.

kyllä muijahokija hiljeni eikä enää töissä kehunut meidän pekkaa.

Vierailija
269/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (nyt ex) harjasi iltaisin hiukseni ja hieroi jalkapohjiani (omatoimisesti), harmi että päästin menemään kun nykyinen ei tee niin.

Vierailija
270/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kyllä kuvaa hyvin naisen sielunelämää tuo ap:n viesti: Ottaa m i n u t huomioon, tottelee m i n u a, asettaa m i n u t etusijalle, äijällä mielessä vain m i nä. Minä, minä, minäää...

Kuka helvetin mies tuommoista naista kaipaa? Pillunsa ei ole sen arvoinen.

Vierailija
271/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan se mukava että teillä niin monella on mukava ja ihana mies.

mutta tässä tositarina.

eräskin muija kertoi. ei meidän pekka sitä ja tätä. meidän pekka tekee sitä ja tätä. meidän pekka ottaa huomioon minut ja penskat. meidän pekka ei koskaa ole pettänyt eikä edes koskaan petä.

me muut muijat kyllästyttiin tähän muijan hokemisiin. kysyimme no kerros nyt sitten kuinka usein harrastatte seksiä meidän pekan kanssa.

muija ällistyi ja sanoi. ei meidän pekka niin välitä seksistä enkä minäkään. ei se mitenkään haittaa meidän pekka. meidän pekka kuin siivoaa laittaa ruokaa hoitaa lapsiaan tekee kaikkea ihanaa. se meidän pekka.

kerroin tälle muijalle että nyt sitten kerroit totuuden meidän pekasta. muija ihan sanaton.

pitkä olisi tarina. mutta lyhennän. lopputulema se että meidän pekka löysi naisen työpaikaltaan ja erosi tästä hokijasta meidän pekka sitä ja tätä.

kyllä muijahokija hiljeni eikä enää töissä kehunut meidän pekkaa.

Nyt osui kyllä jollakin arkaan paikkaan.

Runsaista kielioppivirheistä huolimatta hyvin opettavainen tarina meidän pekasta :D:D

Vierailija
272/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niiiiiiiin komee!!! 😍😍😍😍

Vierailija
273/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tällainen ketju! Vähän menettänyt toivoa ihmisiin, kun olen löytänyt tän palstan, niin katkeraa kommenttia sukupuolesta riippumatta tulee välillä.

Me ollaan oltu yhdessä 19 vuotta, nuoresta asti. Hän on pitkä, komea ja avoin (ei ollut aluksi valtti). Hän on tunteellinen, välittävä ja osaava. Älykäs ja huumorintajuinen ja hassu, tämä oli se valtti! Luottava ja luotettava, ei katoa poikien reissuille (kaverit kyllä sanoivat että on mun tossun alla kun ei baari-illan päätteeksi lähtenyt kolmeksi päiväksi eri paikkakunnalle "jatkoille" vaan soitti minut hakemaan 04.30 kotiin. En voi kuvitella että puhuisi pahaa minusta tai arvostelisi. Ymmärtää että olemme molemmat yksiköitä. Täydellinen ei ole tietenkään, mutta tietääkseni en ole minäkään. Haluan olla samanarvoinen, arvostava puoliso. Isoin haaste lienee edessä, kun saamme esikoisen näin pitkään yhdessä kaksistaan kasvaneena. Toivottavasti ei kummallakaan vinksahda päässä.

Vierailija
274/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osaa korjats mitä vain!

Viikossa pystyy tulemaan asiantuntijaksi asiassa kuin asiassa,

itse tulen vain tyhmemmäksi mitä enemmän jostain asiasta luen.

Vierailija
275/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ihan älyttömän hyvännäköiset pakarat ja veistokselliset kasvonpiirteet. Rakastaa urheilemista, on vielä viisissäkympeissäkin nuoren atleetin mitoissa. Tuoksuu hyvältä ja on hyvä sekä innokas sängyssä. Sen lisäksi hän on älykäs, kiltti ja pitää eläimistä. Kohtelee naisia tasa-arvoisesti eikä lähde tyhmempien miesten "akat sitä ja tätä" -marinoihin mukaan. On luonteeltaan hellyttävän yksiavioinen, tosin olen kyllä huomannut että maistuis monelle muullekin.

Vierailija
276/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on yksinkertaisesti paras. Meillä on tasapuolinen suhde ja teemme molemmat sen eteen töitä. Olemme lapsettomia omasta tahdostamme ja vaikka parisuhteessa olemmekin yhtä niin me olemme kuitenkin kaksi yksilöä. Mustasukkaisuus ei ole koskaan ollut meille ongelma, sillä molemmat luotamme toisiimme täysin ja kumpikaan ei ole koskaan pyrkinyt omistamaan toista.

Hän on fiksu ja korkeasti koulutettu, mutta omalla tavallaan ihana junttieinarini. Meillä on aivan omanlaisemme huumorintaju, jota muut eivät ymmärrä. Komea ja älyttömän seksikäs, eikä vällyjen välissä ole hiljentynyt vuosienkaan jälkeen.

Kymmenen vuotta yhteistä taivalta takana, mutta edelleen vatsassa lentelee perhosia, kun hän katsoo minua niillä ihanilla sinisillä silmillä.

Vierailija
277/388 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti jättäneensä avioerohakemuksen käräjäoikeuteen, koska on niin pohjattoman rakastunut minuun ja sanoin hänelle aiemmin, etten vehtaile ukkomiesten kanssa.

Vierailija
278/388 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on väkevä, ainakin hajunsa puolesta.

Vierailija
279/388 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hellä fiksu ja komea. Hän ei menetä malttiaan vaan selvittää ongelmat rauhallisesti. Minulla on täysi luotto häneen.

Vierailija
280/388 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinkut saavat kehua? 

Voi helmetti miten lapsellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän