Oman miehen kehumisketju
Tänne saa tulla kehumaan omaa miestään, jos katsoo sen aiheelliseksi. Olen niin paljon nähnyt huonoja miehiä sekä omassa elämässäni että lähipiirissäni, että nyt on pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt uskomattoman fiksun, vastuullisen ja täysipäisen miehen.
Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja vieraskoreus on kadonnut suhteestamme, mutta silti siinä on säilynyt lämpö, läheisyys ja tunne siitä, että olen rakastettu ja arvostettu. Mies ei käytä mitään päihteitä ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat. Harrastamme monia eri liikuntalajeja yhdessä ja muutenkin priorisoimme aikaa vain toisillemme. Mies ei ravaa kaveri-illoissa ja omissa harrastuksissaan, vaan laittaa ajankäytössään etusijalle lapsensa ja minut. Yksi miehen harrastuksista on ruoanlaitto ja saan tietenkin nauttia sen tuloksista itsekin samalla oppien lisää. Täysin pyytämättä hän korjaa aina jäljet, tarttuu imuriin ja muutenkin auttaa taloni töissä. Hän osaa korjata laitteita ja remontoida.
Olen niin onnellinen, kun onnistuin löytämään luonteeltaan mitä ihanimman ja kilteimmän kultakimpaleen rinnalleni. Kummallakin on oma koti ja talous, joten ei tarvitse pelätä toisen lokkeilevan. Mieheni on rauhallinen, tasapainoinen ja arvostaa minua tasaveroisena kumppanina. Ei tarvitse riidellä mistään tai kuunnella lyttäämistä ja kiukuttelua. On ihanaa voida luottaa täysin miehen sanaan ja hän on tukena tarvittaessa. Hän on saanut sydämeni täysin itselleen. Tämän paremmasta rakkaudesta en olisi osannut edes unelmoida.
Kommentit (388)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli monta persereikää ennen tätä hyvää.
Taas opin uutta. Luulin, että jokaisella on vain yksi.
Ihana on tuo minun mies.
Hän osaa sienestää, marjastaa, kalastaa.
Hän osaa käyttää moottorisahaa. Hän Osaa rakentaa. Hän ripustaa linnunpönttöjä ja hyönteishotelleja.
Hän rakastaa eläimiä.
Hän kunnioittaa ja auttaa omia vanhempiaa.
Hän lukee kirjoja.
Hän osaa leipoa.
Hän ei tapa hämähäkkiä eikä sammakoita.
Ja hän on aika hyvännäköinen.
kieltämättä tuli näitä lukiessa mieleen että mitenköhän moni näistäkin "täydellisistä ihanuuksista" lopulta muuttuu kusipäiksi ja sitten samaiset kirjottajat tulee tänne itkemään että mites tässä näin kävi, hemmo ei ollutkaan mikään täydellinen disney prinssi, elämä on pilalla
Mieheni
- on kunnollinen, kiltti ja positiivinen
- ei käytä fyysistä, henkistä tai taloudellista väkivaltaa
- on luotettava, uskollinen ja rehellinen
- kohtelee ihmisiä aina hyvin
- hoitaa lapsiamme ja heidän asioitaan yhtä paljon ja hyvin kuin minäkin
- tekee oma-aloitteisesti kotitöitä ja pihatöitä
- on luotettava raha-asioissa ja tuo oman osuutensa rahasta taloon
- on hyväntuulinen
- ei haasta riitaa, ei huuda, tiuski eikä puhu rumasti tai epäkunnioittavasti
- juo joskus oluen tai pari, mutta ei käytä muita päihteitä eikä huumeita, ei tupakoi eikä käytä nuuskaa. Ei juo itseään humalaan.
- hänellä on omia harrastuksia ja ystäviä, mutta perhe on etusijalla
- ei ole kontrolloiva, alistava eikä mustasukkainen, ei puutu minun menoihin tai ystävyyssuhteisiin
- harrastaa liikuntaa ja huolehtii omasta hyvinvoinnistaan
- on hyvä ja hellä isä, kohtelee lapsia aina hyvin ja kärsivällisesti
- pitää minusta sellaisena kuin olen, ei arvostele tai lyttää
- ei puhu pahaa eikä hauku muita ihmisiä selän takana
- hellii minua ja lapsia päivittäin
Olisi varmasti vielä paljon muutakin. Olen löytänyt kultakimpaleen, ja elämä hänen kanssaan on oikein mukavaa. Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta.
Mieheni on innokas siivooja kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo rakastavansa joka päivä, usein jopa useamman kerran päivässä. On fiksu ja syvällinen, hänen kanssaan pystyy puhumaan asiasta kuin asiasta; käymme yhdessä paljon pitkiä, hienoja keskusteluja. Rakastaa kissojani. Muistaa huomioida ja kehua minua. Meillä on samanlainen musiikkimaku ja onnekseni osaa soittaa kitaraa. 😁 Bonuksena on komea, kauniit paksut, pitkät tummat hiukset ja ihanat vihreät silmät.
Ööö, puhummeko edelleen miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Tulen lähes joka arkipäivä suoraan ruokapöytään. Mies tulee kotiin tuntia aiemmin ja laittaa aina ruuan. Joskus on poikkeuksia, ettei hän ehdi niin aikaisin, silloin teen ihan mielelläni. Käymme viikonloppuisin yhdessä pitkiä kävelylenkkejä. Mies halaa, pussaa ja hellittelee.
Puhuuko
Mies tekee lähes kaikki kotityöt ja maksaa laskut. Tuo kukkia. Hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
kieltämättä tuli näitä lukiessa mieleen että mitenköhän moni näistäkin "täydellisistä ihanuuksista" lopulta muuttuu kusipäiksi ja sitten samaiset kirjottajat tulee tänne itkemään että mites tässä näin kävi, hemmo ei ollutkaan mikään täydellinen disney prinssi, elämä on pilalla
Ihminen, joka kirjoittaa näin on saanut itse tosi pahasti siipeensä joskus, pahoittelut siitä.
Mä olen saanut kuulla 11 v rakkaudentunnustuksen joka ikinen päivä. Mies kehuu sitä miten ihana ja kaunis olen eikä ole moksiskaan kertyneistä kiloista. Mies saa mut nauramaan edelleen jatkumaan loistavalla huumorillaan ja tilannetajullaan ja jaamme samanlaisen arvomaailman. Kipinät leiskuvat makkarissa edelleen ja olemme täsmälleen samalla aaltopituudella seksiin liittyvissä asioissa - kaikki toiveet ja fantasiat on käyty läpi. Teemme usein toisillemme pieniä yllätyksiä. Ainoa miinuspuoli on se, että ruoanlaitto ei häneltä oikein suju mutta sen katson helposti läpi sormien. Mies harrastaa myös tietokonepelejä ja silloin mä katson telkkarista jotain omaa hömppäsarjaa ja neulon. Win-win. Luottamus on sataprosenttinen molemmin puolin, kummallakaan ei ole mitään tarvetta testata onko ruoho aidan toisella puolella vihreämpää. Kotoa saa kaiken mitä tarvitsee <3
Vierailija kirjoitti:
On ihana mies, tekee ruokaa (aina), leipoo, siivoaa ja huolehtii lapsesta täysin puoliksi (tästä olen eniten iloinen, lähes yllättynyt!). Antaa minun tavoitella haveitani ja kannustaa. Sanoo joka päivä että rakastaa.
Ei ole täydellinen ja riidelläänkin. Silti olen tosi kiitollinen.
Hienoa . Oot saanut kotiorjan.
Mieheni on todella taitava rakentamaan ja korjaaman asioita. Mieheni on ahkera ja auttavainen. Mieheni jaksaa opettaa lapsille monia taitoja (autojen korjaamista, metsätyöt, rakentamista, kaivamista, jne). Mieheni keskustelee minun kanssani melkein mistä aiheesta vain. Mieheni auttaa minua harrastuksissani ja opettaa minulle uusia asioita esim moottorisahan käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinkut saavat kehua?
Etsi/avaa oma ketju...
niin helppoa - hih
Vierailija kirjoitti:
Hän vain on yksinkertaisesti parasta, mitä eteeni on koskaan sattunut tulemaan! Sietää kaikkia heikkouksiani ja palvoo hyviä puolia.
Moni pitäisi varmastikin itsestäänselvyytenä, mutta itse osaan olla äärimmäisen kiitollinen ihan joka ikinen päivä. 😍
Sama. Luulin jo etten moista löydä, parasta omat hassut tavat, huumorintaju ja tosipaikan tullen ehdoton tuki. Helppoa olla yhdessä - molemmilla myös omat menot. Hymynsä hymyilyttää minuakin. Ystäväni runosta: hymysi on lempitauluni. Osuvasti sanottu
Menestyvä, komea ja täydellinen seksissä.
Ex-vaimo on tehnyt kieltämättä hyvää työtä, olen hyvin kiitollinen hälle. ❤️
Mun mies on komea ja ottaa minut varmoin ottein. Vuosia vierinyt, mutta edelleen odotan iltaisin nukkumaanmenoa, kun tiedän että saan tyydyttää hänet ja nauttia myös itse.
En käsitä mitä olen elämässäni oikein tehnyt, että ansaitsen saada elää mieheni kaltaisen ihmisen kanssa. Hän on viisas, kärsivällinen ja hauska, meillä ei koskaan ole tylsää yhdessä. Vuosienkin jälkeen hän kertoo joka päivä rakastavansa, kehuu ja antaa läheisyyttä. Seksi on mahtavaa. Olen saanut häneltä niin valtavasti tukea elämässä, etten tiedä missä olisin ilman häntä. Miehessä on ihanaa, kun pitää meidän suhdetta niin vahvana ja korostaa me-henkeä kaikessa, mitä yhdessä tehdään.
En myöskään käsitä, miten mies osaakin korjata minkä tahansa vehkeen, rakentaa laiturin tai vaikka saunamökin. Hän on ahkera ja tekee oman osansa kotitöistä. Mies on myös ihanan sosiaalinen ja tulee kaikkien kanssa toimeen, porukassa on hauska viettää aikaa kun hän mielellään viihdyttää kaikkia. Töissään hän on arvostettu ja pidetty. Parasta on katsoa, miten mies käyttäytyy eläinten kanssa. Meillä on koira ja hän saattaa kieriä sen kanssa lattialla tuntikausia, huomioi ja rapsuttelee sitäkin niin antaumuksella ja suurella rakkaudella. Näkee, että miehestä tulisi myös loistava isä.
Kaiken muun lisäksi hän on myös ihan mielettömän komea - ihastuin aikoinaan jo ihan pelkästään vilkaisusta, vaikkei vielä edes tiedetty toistemme nimiäkään. Onneksi tunne oli samankaltainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka kirjoittaa näin on saanut itse tosi pahasti siipeensä joskus, pahoittelut siitä.
Mä olen saanut kuulla 11 v rakkaudentunnustuksen joka ikinen päivä. Mies kehuu sitä miten ihana ja kaunis olen eikä ole moksiskaan kertyneistä kiloista. Mies saa mut nauramaan edelleen jatkumaan loistavalla huumorillaan ja tilannetajullaan ja jaamme samanlaisen arvomaailman. Kipinät leiskuvat makkarissa edelleen ja olemme täsmälleen samalla aaltopituudella seksiin liittyvissä asioissa - kaikki toiveet ja fantasiat on käyty läpi. Teemme usein toisillemme pieniä yllätyksiä. Ainoa miinuspuoli on se, että ruoanlaitto ei häneltä oikein suju mutta sen katson helposti läpi sormien. Mies harrastaa myös tietokonepelejä ja silloin mä katson telkkarista jotain omaa hömppäsarjaa ja neulon. Win-win. Luottamus on sataprosenttinen molemmin puolin, kummallakaan ei ole mitään tarvetta testata onko ruoho aidan toisella puolella vihreämpää. Kotoa saa kaiken mitä tarvitsee <3
Ja ihminen joka kommentoi aiempaan kommenttiin sinun tavallasi on ikävä kyllä riippuvainen kumppanistaan ja lisäksi ylimielinen. On minulle ainakin tullut parisuhteissa "siipeeni", ja vaikka tällä hetkellä olen hyvässä suhteessa, en silti halua ripustautua kumppaniini kuten sinä. Suurin osa tässä ketjussa vaikuttaa elävän täysin kumppaninsa kautta - Itse elin sillä tavalla edellisessä suhteessani ja sen takia sitten elämä sortuikin jalkojen alta, kun enää ei homma sujunutkaan ja tuli ero.
Eli, itseään ei pidä kadottaa vain siksi että on hyvässä suhteessa tai rakastaa kumppaniaan. Koskaan ei tiedä mitä näissäkin tällä hetkellä "täydellisissä suhteissa" tulee tapahtumaan tulevaisuudessa, joten jos elää vain toisen ihmisen kautta ja tältä saaman huomion ja tuen varassa, tekee itselleen kamalan karhunpalveluksen.
Mieheni on rauhallinen ja luotettava tukipilarini. Oma pääni on pilvissä ja miehellä jalat maassa. Kombona tämä toimii loistavasti. Kotona kotitöitä tehdään kimpassa ja rakastan sitä miten kätevä mieheni on käsistään, saa aikaan ihan mitä vain eikä pelkää epäonnistumista. Tukee minua ja tunnen joka päivä olevani rakastettu. Luonteeltaan mies on ujo mutta se etenkin vei jostakin syystä jalat altani (ehkä siksi että ympärillä on pyörinyt väsyttävyyteen asti itseään täynnä olevia tyyppejä) Mieheni on myös karvainen joka sekin on superihanaa. Arvostan miestäni ja yritän kertoa sen hänelle mahdollisimman usein. Välillä on vaikea uskoa että minulla on tässä asiassa käynyt näin hyvä tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas pisti silmään se kuinka moni tässä ketjussa kertoi olevansa tosi pitkässäkin parisuhteessa. Minäkin kehuin tuolla omaa miestäni, jonka kanssa olemme olleet yhdessä 17 vuotta. Täydellistä Disney-prinssiä en koskaan toivonut saavani vaan tavallisen hyvän miehen ja juuri sellainen hän on.
Taitaisit vaan toivoa, että muillakin menisi huonosti.
Kertoo rakastavansa joka päivä, usein jopa useamman kerran päivässä. On fiksu ja syvällinen, hänen kanssaan pystyy puhumaan asiasta kuin asiasta; käymme yhdessä paljon pitkiä, hienoja keskusteluja. Rakastaa kissojani. Muistaa huomioida ja kehua minua. Meillä on samanlainen musiikkimaku ja onnekseni osaa soittaa kitaraa. 😁 Bonuksena on komea, kauniit paksut, pitkät tummat hiukset ja ihanat vihreät silmät.