Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman miehen kehumisketju

Vierailija
17.01.2021 |

Tänne saa tulla kehumaan omaa miestään, jos katsoo sen aiheelliseksi. Olen niin paljon nähnyt huonoja miehiä sekä omassa elämässäni että lähipiirissäni, että nyt on pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt uskomattoman fiksun, vastuullisen ja täysipäisen miehen.

Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja vieraskoreus on kadonnut suhteestamme, mutta silti siinä on säilynyt lämpö, läheisyys ja tunne siitä, että olen rakastettu ja arvostettu. Mies ei käytä mitään päihteitä ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat. Harrastamme monia eri liikuntalajeja yhdessä ja muutenkin priorisoimme aikaa vain toisillemme. Mies ei ravaa kaveri-illoissa ja omissa harrastuksissaan, vaan laittaa ajankäytössään etusijalle lapsensa ja minut. Yksi miehen harrastuksista on ruoanlaitto ja saan tietenkin nauttia sen tuloksista itsekin samalla oppien lisää. Täysin pyytämättä hän korjaa aina jäljet, tarttuu imuriin ja muutenkin auttaa taloni töissä. Hän osaa korjata laitteita ja remontoida.

Olen niin onnellinen, kun onnistuin löytämään luonteeltaan mitä ihanimman ja kilteimmän kultakimpaleen rinnalleni. Kummallakin on oma koti ja talous, joten ei tarvitse pelätä toisen lokkeilevan. Mieheni on rauhallinen, tasapainoinen ja arvostaa minua tasaveroisena kumppanina. Ei tarvitse riidellä mistään tai kuunnella lyttäämistä ja kiukuttelua. On ihanaa voida luottaa täysin miehen sanaan ja hän on tukena tarvittaessa. Hän on saanut sydämeni täysin itselleen. Tämän paremmasta rakkaudesta en olisi osannut edes unelmoida.

Kommentit (388)

Vierailija
301/388 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kieltämättä tuli näitä lukiessa mieleen että mitenköhän moni näistäkin "täydellisistä ihanuuksista" lopulta muuttuu kusipäiksi ja sitten samaiset kirjottajat tulee tänne itkemään että mites tässä näin kävi, hemmo ei ollutkaan mikään täydellinen disney prinssi, elämä on pilalla 

Noh, minä olen ollut tämän saman, ihanan miehen kanssa jo 45 vuotta, joten tuskinpa enää joudun kyseenalaistamaan. Hän on edelleen se sama ihana ihminen, johon aikoinani nuorena tyttönä rakastuin. Aina huomaavainen ja kohtelias, rakas aviomieheni, lasteni isä, paras ystäväni ja elämänkumppanini.

Yhdessä olemme kokeneet kaiken, ilot, surut, alamäet ja ylämäet. Olemme sielunkumppaneita ja pidämme samoista asioista, jaamme edelleen seikkailunhalun ja heittäytymisen rohkeuden ja taidon. Kaikesta olemme selvinneet yhteiseen hiileen puhaltamalla.

Vierailija
302/388 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kieltämättä tuli näitä lukiessa mieleen että mitenköhän moni näistäkin "täydellisistä ihanuuksista" lopulta muuttuu kusipäiksi ja sitten samaiset kirjottajat tulee tänne itkemään että mites tässä näin kävi, hemmo ei ollutkaan mikään täydellinen disney prinssi, elämä on pilalla 

Noh, minä olen ollut tämän saman, ihanan miehen kanssa jo 45 vuotta, joten tuskinpa enää joudun kyseenalaistamaan. Hän on edelleen se sama ihana ihminen, johon aikoinani nuorena tyttönä rakastuin. Aina huomaavainen ja kohtelias, rakas aviomieheni, lasteni isä, paras ystäväni ja elämänkumppanini.

Yhdessä olemme kokeneet kaiken, ilot, surut, alamäet ja ylämäet. Olemme sielunkumppaneita ja pidämme samoista asioista, jaamme edelleen seikkailunhalun ja heittäytymisen rohkeuden ja taidon. Kaikesta olemme selvinneet yhteiseen hiileen puhaltamalla.

Tiedän myös että jos ihmisillä on tällä tavalla hirveä pakkomielle vakuutella ja todistella omaa suhdettaan tuntemattomalle, nimettömälle henkilölle netissä niin jokin on pielessä. Aidosti onnellisten pariskuntien, tai ylipäätään onnellisten ihmisten, ei tarvitse todistella muille mitään omasta elämästään.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän myös että jos ihmisillä on tällä tavalla hirveä pakkomielle vakuutella ja todistella omaa suhdettaan tuntemattomalle, nimettömälle henkilölle netissä niin jokin on pielessä. Aidosti onnellisten pariskuntien, tai ylipäätään onnellisten ihmisten, ei tarvitse todistella muille mitään omasta elämästään.  

Mutta kun tämä on miesten kehumisketju....

Vierailija
304/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kiltti ja kunnollinen, pitää itsestään huolta ja on ihana osallistuva isä. Laittaa hyvää ruokaa, pitää talon kunnossa, huomioi minut makkarin puolella täydellisesti ja vielä tienaa hyvin! Ei voisi paremmin olla.

Vierailija
305/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin seonnut?

Ei Suomi-nainen kehu omaa miestään, koskaan.

Vierailija
306/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meillä ei olekaan kauheasti aina yhteistä aikaa, niin mies jaksaa päivittäin muistaa pienilläkin eleillä. <3 Hän on aina valmis kuuntelemaan huoleni, ja usein mies onkin keksinyt yhdessä kanssani ratkaisun mieltä painaviin ongelmiin. Mies saa minut myös tuntemaan itseni maailman upeimmaksi naiseksi niin teoillaan kuin sanoillaan. Olemme olleet 6 vuotta yhdessä, ja häitä olisi tarkoitus viettää syksyllä.

Vierailija
307/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana. Tekee safkat, imuroi, pesee ikkunat ja matot. Mikä parasta niin paksumpi palkkapussi.

Vierailija
308/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aivan ihana! Olen todella onnellinen siitä että hän on parisuhteessa juuri minun kanssani.

Hän tekee kotitöitä, osaa pikkuremppailla, on arvoiltaan samankaltainen kanssani. Hän tulee hyvin juttuun lasteni kanssa ja jakaa omat lapsensa kanssani vaikka näkee heitä vain joka toinen viikonloppu.

Me vietämme aikaa ja puuhastelemme toistemme kanssa koska haluamme ja viihdymme. Hän huomioi minut päätöksenteossaan, ja voin luottaa häneen sataprosenttisesti.

Puutteensa hänestäkin on, kuten meissä kaikissa. Voin kuitenkin luottaa olevani ykkönen.

Vierailija
309/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka kirjoittaa näin on saanut itse tosi pahasti siipeensä joskus, pahoittelut siitä.

Mä olen saanut kuulla 11 v rakkaudentunnustuksen joka ikinen päivä. Mies kehuu sitä miten ihana ja kaunis olen eikä ole moksiskaan kertyneistä kiloista. Mies saa mut nauramaan edelleen jatkumaan loistavalla huumorillaan ja tilannetajullaan ja jaamme samanlaisen arvomaailman. Kipinät leiskuvat makkarissa edelleen ja olemme täsmälleen samalla aaltopituudella seksiin liittyvissä asioissa - kaikki toiveet ja fantasiat on käyty läpi.  Teemme usein toisillemme pieniä yllätyksiä. Ainoa miinuspuoli on se, että ruoanlaitto ei häneltä oikein suju mutta sen katson helposti läpi sormien. Mies harrastaa myös tietokonepelejä ja silloin mä katson telkkarista jotain omaa hömppäsarjaa ja neulon. Win-win.  Luottamus on sataprosenttinen molemmin puolin, kummallakaan ei ole mitään tarvetta testata onko ruoho aidan toisella puolella vihreämpää. Kotoa saa kaiken mitä tarvitsee <3 

Ja ihminen joka kommentoi aiempaan kommenttiin sinun tavallasi on ikävä kyllä riippuvainen kumppanistaan ja lisäksi ylimielinen. On minulle ainakin tullut parisuhteissa "siipeeni", ja vaikka tällä hetkellä olen hyvässä suhteessa, en silti halua ripustautua kumppaniini kuten sinä. Suurin osa tässä ketjussa vaikuttaa elävän täysin kumppaninsa kautta - Itse elin sillä tavalla edellisessä suhteessani ja sen takia sitten elämä sortuikin jalkojen alta, kun enää ei homma sujunutkaan ja tuli ero. 

Eli, itseään ei pidä kadottaa vain siksi että on hyvässä suhteessa tai rakastaa kumppaniaan. Koskaan ei tiedä mitä näissäkin tällä hetkellä "täydellisissä suhteissa" tulee tapahtumaan tulevaisuudessa, joten jos elää vain toisen ihmisen kautta ja tältä saaman huomion ja tuen varassa, tekee itselleen kamalan karhunpalveluksen. 

Onpa erikoinen kommentti. En käsitä mistä kohdasta saa käsityksen, että oon kadottunut itseni :-D Eilen olin bestiksen kanssa pelaamassa padelia ja huomenna mennään isolla naisporukalla syömään. Ehkä kuitenkin joku kateus piilee jossain, kun tällaista kuittia laitoin. Kivaa jatkoa sullekin!

Vierailija
310/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että viiltää syvältä tämä ketju. Miks mä en voi koskaan löytää tollasta ihanaa miestä itelleni. Ihan käsittämättömän hienoja miehiä teillä., melkein epäuskoisena luen näitä. Ehkä pitäis osata kääntää tämä vaan positiiviseksi, että kaikenlaisia ihania miehiä kyllä on olemassa, mutta jostain syystä mulle tuli vaan surullinen ja toivoton olo. Miltäköhän sitä tuntuis olla onnellisessa parisuhteessa ihanan miehen kanssa, ei pysty edes kuvittelemaan. 

Vierailija
311/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kiinnostunut ruuanlaitosta ja hän tekeekin hyvää ruokaa. Hän myös ottaa karhun otteen ja nostaa välillä ilmaan. Huonona päivänään hän iltaisin ottaa kädestä kiinni ja käpertyy lusikkaani kuiskaten,että tänään oli vain huono päivä ja suukottaa sydämensä päälle laskettua kättäni. Jos itse olen murheellinen ja siten vetäytyvä, hän koettaa piristää minua koira ideoilla, koska pidän niistä 😍

Vierailija
312/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on rakastava ja kunnioittava, tunnen oloni turvalliseksi hänen rinnallaan. Kun ajattelen häntä tunnen valtavaa kiitollisuutta.

Vierailija
313/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihan fiksu ja vahva psyykkisesti eli pystyy käymään töissä ja opiskelemaan. Myös on kiinnostunut minusta ja perheestään eikä petä ja jätä eli on uskollinen ja luotettava. Työorientoitunut ja kognitiiviset kyvyt hyvät. Kehuu kauniiksi ainakin makuuhuoneenpuolella.

Vierailija
314/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla 40+ päivillä vihdoin tuli vastaan se oikea. Huomaavainen, komea, loistava huumorintaju, älykäs, luotettava yhden naisen mies, ei riippuvuuksia, urheilullinen....

Vierailija
315/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen, että olen tosi onnekas kun minulla on juuri tuo mies miehenä, lasteni isänä ja ystävänä.

Pitkään on oltu yhdessä ja toivottavasti yhteisiä vuosia on vielä monta edessäkin päin.

Molemminpuolinen arvostus näkyy arjessa.

On omia juttuja ja yhteisiä.

Aikaansaava ja kätevä käsistään. Hyvä työssään.

Vierailija
316/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoinen, loistava isä, upea aviomies. Fiksu, luova, hauska. 12 vuotta yhdessäeloa ja rakastamme toisiamme vieläkin kuin teinit. Tunnen oloni turvalliseksi, rakastetuksi ja arvostetuksi. Hassuttelemme ja nauramme paljon. Käymme pitkiä keskusteluja vaikka mistä aiheista. Hänen onnensa on minun onneni ja toisin päin.

Vierailija
317/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kyl tosi ihana ko se hakee keppiä, kierii sekä antaa tassua just silloin kun mä komennan koska hän on semmonen ns. "orjakoira" niinkuin suurin osa suomalaisista miehistä :-D :-D :-D

Vierailija
318/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahkera.

Vierailija
319/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 23 vuotta yhdessä, ja vieläkin mies haluaa mua tosi usein. Hänen kalunsa on ihanan iso ja kova. 

Vierailija
320/388 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi