Oman miehen kehumisketju
Tänne saa tulla kehumaan omaa miestään, jos katsoo sen aiheelliseksi. Olen niin paljon nähnyt huonoja miehiä sekä omassa elämässäni että lähipiirissäni, että nyt on pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt uskomattoman fiksun, vastuullisen ja täysipäisen miehen.
Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja vieraskoreus on kadonnut suhteestamme, mutta silti siinä on säilynyt lämpö, läheisyys ja tunne siitä, että olen rakastettu ja arvostettu. Mies ei käytä mitään päihteitä ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat. Harrastamme monia eri liikuntalajeja yhdessä ja muutenkin priorisoimme aikaa vain toisillemme. Mies ei ravaa kaveri-illoissa ja omissa harrastuksissaan, vaan laittaa ajankäytössään etusijalle lapsensa ja minut. Yksi miehen harrastuksista on ruoanlaitto ja saan tietenkin nauttia sen tuloksista itsekin samalla oppien lisää. Täysin pyytämättä hän korjaa aina jäljet, tarttuu imuriin ja muutenkin auttaa taloni töissä. Hän osaa korjata laitteita ja remontoida.
Olen niin onnellinen, kun onnistuin löytämään luonteeltaan mitä ihanimman ja kilteimmän kultakimpaleen rinnalleni. Kummallakin on oma koti ja talous, joten ei tarvitse pelätä toisen lokkeilevan. Mieheni on rauhallinen, tasapainoinen ja arvostaa minua tasaveroisena kumppanina. Ei tarvitse riidellä mistään tai kuunnella lyttäämistä ja kiukuttelua. On ihanaa voida luottaa täysin miehen sanaan ja hän on tukena tarvittaessa. Hän on saanut sydämeni täysin itselleen. Tämän paremmasta rakkaudesta en olisi osannut edes unelmoida.
Kommentit (388)
Olen tänne jo aikaisemmin kirjoittanut, mutta ajattelin jatkaa. Jouduimme viime viikolla yllättävään tilanteeseen. Oma lapsi oli perseillyt ihan huolella. Olen järjettömän ylpeä miehestäni ja siitä miten hoiti asian. Keskustelut sekä koulun, että lapsen kanssa. Varsinkin lapsen kanssa oli todella jämäkkä ja teki erittäin selväksi että tämä on yksiselitteisesti väärin ja tällaista ei hyväksytä, mutta samalla onnistui myös tekemään selväksi että rakastaa lasta ja aina voi tulla kotiin vaikka olisi mokannutkin. Jos olisin ollut yksin tilanteessa niin tuo jälkimmäinen osuus olisi saattanut jäädä vähän vaillinaiseksi.
On ihana mies, tekee ruokaa (aina), leipoo, siivoaa ja huolehtii lapsesta täysin puoliksi (tästä olen eniten iloinen, lähes yllättynyt!). Antaa minun tavoitella haveitani ja kannustaa. Sanoo joka päivä että rakastaa.
Ei ole täydellinen ja riidelläänkin. Silti olen tosi kiitollinen.
Hän vain on yksinkertaisesti parasta, mitä eteeni on koskaan sattunut tulemaan! Sietää kaikkia heikkouksiani ja palvoo hyviä puolia.
Moni pitäisi varmastikin itsestäänselvyytenä, mutta itse osaan olla äärimmäisen kiitollinen ihan joka ikinen päivä. 😍
6 vuotta yhdessä, omat riittämättömyyden tunteet jouduin käymään läpi suhteen alussa ja olin välillä aika hajalla. Silti tämä nallekarhu jäi, kuunteli, halasi ja ymmärsi. Nykyään meillä menee tosi hyvin, olemme molemmat tasapainoisempaa ja helliä toisillemme. Hän on paras ystäväni, hauska kuin mikä, komea, ihana halaaja&pussaaja ja hyvä seksissä. Puolensa ja puolensa kaikella mutta välillä minusta tuntuu että olen löytänyt sielunkumppanin hänestä
Takana on yhteisiä vuosia kohta jo 15 ja rakkaus kukoistaa edelleen. Mieheni on hauska, lempeä, älykäs, hyväsydäminen ja toki hyvännäköinenkin. Hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä eikä ole ikinä haukkunut minua. Kotitöihin osallistuu sopivasti, minä hoidan meillä esim. ruokahuollon mutta hän tulee aina kysymään että tarvitsisinko apua jos kokkailen tms. Hän myös sopivasti haastaa minua pinttyneissä ajattelutavoissani tai jos meinaan poteroitua mukavuusalueelleni, olen hänen ansiostaan parempi ihminen. Arki hänen rinnallaan on leppoisaa, kodissamme nauru raikaa ja läheisyydessä ei pihistellä. Onneksi aikanaan hänet bongasin ja onneksi pysyimme yhdessä vaikka joitain vaikeitakin aikoja matkallamme on osunut. Toivottavasti yhteisiä vuosia on edessä vielä paljon.
kuulkaas nyt kehujat. ette voi tietää mitä se miehenne puuhaa selkänne takana.
vaikka kotona olisi niin niin mukava että......
silti voi olla sivusuhde. vaimohan sen viimeksi saa tietää.
kaikkeen kannattaa varautua. ei se elämä mene aina niin onnellisissa merkeissä.
kumma kyllä. suomalainen mies ei yleensä puhu eikä pussaa. näin olette te naiset sanoneet. aina.
kumma juttu että niin ja niin mies passaa ja laittelee ruokia jne. tosi kumma juttu.
Mun mies antaa mulle omaa rauhaa ja ymmärtää jos sitä tarvin. Auttaa aina perhettään ja ystäviään kun vaan voi, mutta välillä vähän liikaa oman jaksamisen kustannuksella. Jaksaa joka päivä puhua kauniita sanoja minusta ja on selkeästi vilpittömän ylpeä minusta. En usko että ketään on ikinä nähnyt minua yhtä viehettävänä kuin hän nänkee minut. Voin olla huoletta kotona jos hän lähtee viihteelle, ei hakeudu ongelmiin eikä ikinä juo itseään pahaan kuntoon. Omaa fiksuja kavereita. Olen aiemmin kokenut seksuaalista väkivaltaa ja seksi on minulle sen vuoksi hankalaa. Hän on äärettömän ymmärtäväinen eikä ikinä painosta minua ja voin turvallisesti sanoa vaikka kesken aktin että ahdistaa liikaa. Ei ole ikinä tuhahtanut tai märissyt asiasta. Silittää ja rakastaa sen sijaan ja kysyy voiko auttaa ❤
Kyllä on olemassa hyviä miehiä ja avioliittoja. Voisin kehua omaa miestäni myös. Ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta. Lapset alkavat olla täysi-ikäisiä ja kaikenlaisia haasteita on ollut, mutta aina voin luottaa miehen johdonmukaisuuteen, välittämiseen ja moraaliseen vahvuuteen. Hän tienaa erittäin hyvin ja hm, tietyt asiat myös toimivat erittäin hyvin. Hän on aktiivinen, kuntoilee, fiksailee asuntoa, pitää huolen iäkkäistä vanhemmistaan ym. Minä teen mielelläni kotona kaiken sen mitä osaan. Arvot ja päämäärät ovat yhteiset. Alamme jo vanheta, mutta yhdessä se tuntuu hyvältä. Olimme jo yli 30v. kun tapasimme. Ehkä olimme jo oppineet yhtä sun toista edellisistä suhteista. On todella tärkeää, että puolisot vaistomaisesti kunnioittavat toisiaan, koskaan kumpikaan ei ole sanonut pahaa sanaa toisesta.
Hyvässä suhteessa vedetään rekeä samaan suuntaan eikä erilleen ja molemmat huolehtivat omasta ja toistensakin jaksamisesta.
Olen kiitollinen jokaisesta päivästä, koska ymmärrän, että mikään ei ole itsestään selvää ja aikanaan kaikesta on luovuttava. Ihminen alkaa huomata sen todenteolla ehkä vasta viisikymppisenä.
Vaikka uskonnollisista syistä mies ei saisi juhlia synttäreitä, joulua tai muitakaan juhlapyhiä. Tulee silti joka vuosi vanhempieni luokse syömään "jouluaterian". Ei siis itsekkään juhlita joulua, mutta kokataan silloin vähän enemmän ja paremmin niin on kiva että mieheni voi tulla mukaan ja joustaa edes sen verran. En koskaan ole painostanut ja muutaman kerran vaan kysynyt, mutta halunnut aina kuitenkin tulla.
Missä on ketju naisista? Miksi miehet eivät koskaan kehu naisiaan? Noloa tulle hännystelemään ja kehumaan run**areita jotka ei ole koskana teille uskollisia. Ei miehet KOSKAAN puhu joukolla ihanista naisistaan. Olette nalkuttajia, mäkättäjiä, pihtareita ja ä**iä. Miehet ei ikinä tekisi tällaista ketjua naisista.
Vähän kuin nimenvaihto. Vain toinen voi sen tehdä ja syynä sukupuoli. Luoja te akat olette tolloja.
Vierailija kirjoitti:
kumma kyllä. suomalainen mies ei yleensä puhu eikä pussaa. näin olette te naiset sanoneet. aina.
kumma juttu että niin ja niin mies passaa ja laittelee ruokia jne. tosi kumma juttu.
Mikään suhde ei kestä sitä, että toinen osapuoli on jatkuvasti varautunut siihen suurimpaan pettymykseen. Luottamus on tärkein asia tunteiden avoimuuden kannalta. Minulla ei ole aihetta epäillä että mies pettäisi, luottamus antaa mielenrauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä on ketju naisista? Miksi miehet eivät koskaan kehu naisiaan? Noloa tulle hännystelemään ja kehumaan run**areita jotka ei ole koskana teille uskollisia. Ei miehet KOSKAAN puhu joukolla ihanista naisistaan. Olette nalkuttajia, mäkättäjiä, pihtareita ja ä**iä. Miehet ei ikinä tekisi tällaista ketjua naisista.
Vähän kuin nimenvaihto. Vain toinen voi sen tehdä ja syynä sukupuoli. Luoja te akat olette tolloja.
Ikävää jos et ole ikinä kuullut miehen kehuvan naistaan. Synkät taitavat olla sinun piirisi. Voimia sinulle
On luotettava, lempeä ja rakastava. Pitää perheestään ja ystävistään huolta. Aktiivinen ja elämänmyönteinen.
Minulla on maailman paras mies, yhdessä ollaan oltu 26 vuotta..ajattelee aina ensin minua vasta sitten omia tarpeitaan(tosin minä ajattelen aina ensin häntä myös) tekee maailman parasta ruokaa, itse inhoan ruuanlaittoa joten minä sitten siivoan aina,muistaa juhlapäivät sekä myös arkena(tuo esim.kaupasta lempi karkkejani tmv.)usein on aamulla joku söpö rakkausviesti pöydällä kun on lähtenyt aiemmin töihin.. Kaikin puolin uskollinen ja ihana mies, olen usein ihmetellyt onneani..hän on myös paras ystäväni..
Vierailija kirjoitti:
Että sitten tällänen katkera pessimisti..
Minun miehessäni ei ole mitään kehuttavaa. Mokomakin vauvan tasolla älyltään oleva paskaperse.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on maailman paras mies, yhdessä ollaan oltu 26 vuotta..ajattelee aina ensin minua vasta sitten omia tarpeitaan(tosin minä ajattelen aina ensin häntä myös) tekee maailman parasta ruokaa, itse inhoan ruuanlaittoa joten minä sitten siivoan aina,muistaa juhlapäivät sekä myös arkena(tuo esim.kaupasta lempi karkkejani tmv.)usein on aamulla joku söpö rakkausviesti pöydällä kun on lähtenyt aiemmin töihin.. Kaikin puolin uskollinen ja ihana mies, olen usein ihmetellyt onneani..hän on myös paras ystäväni..
Uskollisia miehiä ei ole olemassa!
Mun mies on turvallinen, huumorintajuinen, huolehtiva, hellä ja lämmin. Hän saa mut aina nauramaan oli tilanne mikä tahansa, hänellä on sellainen taito että osaa aina sanoa oikeat sanat. Mies huolehtii että mulla on kaikki hyvin, ja hoitaa sovitut asiat.
Meillä on taivaallista seksiä, mies tykkää keskittyä enemmän muhun kun omiin tarpeisiinsa. Meillä on samanlaiset arvot, halutaan samoja asioita ja luonteet kohtaa. Tavattiin teineinä, nyt ollaan nuoria aikuisia ja ollaan onnellisesti yhdessä. Rakastuttiin heti ku tavattiin, jotenkin vaan ollaan niin hyviä yhdessä. Päivääkään en vaihtaisi, olen niin onnekas!
N20
Laitetaanpas tämä tulille ystävänpäivän kunniaksi