Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oman miehen kehumisketju

Vierailija
17.01.2021 |

Tänne saa tulla kehumaan omaa miestään, jos katsoo sen aiheelliseksi. Olen niin paljon nähnyt huonoja miehiä sekä omassa elämässäni että lähipiirissäni, että nyt on pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt uskomattoman fiksun, vastuullisen ja täysipäisen miehen.

Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja vieraskoreus on kadonnut suhteestamme, mutta silti siinä on säilynyt lämpö, läheisyys ja tunne siitä, että olen rakastettu ja arvostettu. Mies ei käytä mitään päihteitä ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat. Harrastamme monia eri liikuntalajeja yhdessä ja muutenkin priorisoimme aikaa vain toisillemme. Mies ei ravaa kaveri-illoissa ja omissa harrastuksissaan, vaan laittaa ajankäytössään etusijalle lapsensa ja minut. Yksi miehen harrastuksista on ruoanlaitto ja saan tietenkin nauttia sen tuloksista itsekin samalla oppien lisää. Täysin pyytämättä hän korjaa aina jäljet, tarttuu imuriin ja muutenkin auttaa taloni töissä. Hän osaa korjata laitteita ja remontoida.

Olen niin onnellinen, kun onnistuin löytämään luonteeltaan mitä ihanimman ja kilteimmän kultakimpaleen rinnalleni. Kummallakin on oma koti ja talous, joten ei tarvitse pelätä toisen lokkeilevan. Mieheni on rauhallinen, tasapainoinen ja arvostaa minua tasaveroisena kumppanina. Ei tarvitse riidellä mistään tai kuunnella lyttäämistä ja kiukuttelua. On ihanaa voida luottaa täysin miehen sanaan ja hän on tukena tarvittaessa. Hän on saanut sydämeni täysin itselleen. Tämän paremmasta rakkaudesta en olisi osannut edes unelmoida.

Kommentit (388)

Vierailija
21/388 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoo joka päivä, että rakastaa mua, halailee ja hellii. On myös taitava käsistään, osaa rakentaa mitä vaan ja tekee esim. huonekaluista just sellaisia kuin pyydän. Rauhallinen tyyppi, jonka kanssa ei tarvitse ikinä riidellä. Ei pelaa tietokoneella eikä pelikonsoleilla, juo aniharvoin, eikä ramppaa saunailloissa. Hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja antaa mun toteuttaa unelmiani.

Kuulostaa ihanalta. Minunkaan mieheni ei pelaa lainkaan tietokoneella, eikä pelikonsoleilla. ap

Tekeekö videopelit oikeesti huonon miehen? Mun mies on aivan ihana. Rakastava, välittävä, turvallinen, kohtelias ja komekin ja pelaa videopelejä. En muuttaisi sitä hänessä koska pelaamme paljon yhdessä.

Mikä kenellekin sopii. Sinulle varmasti ihan hyvä, koska itsekin pelaat. Minä taas en aikaani käytä peleihin, joten toivon, että meille löytyy yhteistä aikaa muusta tekemisestä. Jos mieheni pelaisi, niin hänen olisi tingittävä joko työstään tai ajastaan lapsensa tai minun kanssani ja mikään näistä vaihtoehdoista ei olisi hyvä. Arvostan miestä, joka arvostaa samoja asioita kuin itsekin ja elämäntapamme kohtaavat. ap

Vierailija
22/388 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoo joka päivä, että rakastaa mua, halailee ja hellii. On myös taitava käsistään, osaa rakentaa mitä vaan ja tekee esim. huonekaluista just sellaisia kuin pyydän. Rauhallinen tyyppi, jonka kanssa ei tarvitse ikinä riidellä. Ei pelaa tietokoneella eikä pelikonsoleilla, juo aniharvoin, eikä ramppaa saunailloissa. Hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja antaa mun toteuttaa unelmiani.

Kuulostaa ihanalta. Minunkaan mieheni ei pelaa lainkaan tietokoneella, eikä pelikonsoleilla. ap

Tekeekö videopelit oikeesti huonon miehen? Mun mies on aivan ihana. Rakastava, välittävä, turvallinen, kohtelias ja komekin ja pelaa videopelejä. En muuttaisi sitä hänessä koska pelaamme paljon yhdessä.

Onko teillä lapsia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/388 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? 

Ei. :D no joo tässä varmaan on se ero.

Vierailija
24/388 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niin huomaavainen, eilenkin sanoi että olen päävikainen kun laitan vaatekaapin liukuovet jatkuvasti väärinpäin.

Vierailija
25/388 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? 

Ei. :D no joo tässä varmaan on se ero.

Kyllä vain. Toivottavasti et joudu heräämään ikävään todellisuuteen myöhemmin.

Vierailija
26/388 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on niin huomaavainen, eilenkin sanoi että olen päävikainen kun laitan vaatekaapin liukuovet jatkuvasti väärinpäin.

Valitettavasti tätä tyyppiä taitaa olla enemmän liikkeellä. Sekä tämän ketjun aktiivisuudesta että omista kokemuksistani päätellen. ap

Vierailija
27/388 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Nyt on kyllä maailman kirjat sekaisin kun tällainen ketju täällä nähdään! :-o

Tämä lähes pakottaa avaamaan ”vaimon kehumisketjun” :)

Ei kai me miehet nyt olla pekkaa pahempia, häh???

Nyt on oiva tilaisuus osoittaa, että on täällä aidosti empaattisiakin miehiä, vaikka päällimmäisenä äänessä on kaikki häiriintyneet mulkut.

Vierailija
28/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin aivan ihana mies. Yksityisyrittäjänä hän voi lähteä töistä aiemmin ja laittaa ruoan valmiiksi. Töistä tullessani voin rentoutua, syödä ja aika usein saan jalkahieronnan. Mies leikkii lasten kanssa ja opettaa heille kuinka siivotaan ja tehdään kotitöitä. Sillä aikaa katselen salkkareita ja noh, meneehän siinä joskus viinilasillinenkin. Iltasella mies lukee lapsille sadun laittaessaan heidät nukkumaan.

Voi kyllä, kyllä elämä osaakin olla ihanaa.

Vierailija
29/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi hyvän miehen "omistaja". Minulla ei ole kuitenkaan ollut ennen tätä nykyistä oikein muidenkaan miesten suhteen huonoja kokemuksia. Joten pitää aina välillä muistuttaa että kaikki miehet eivät todellakaan ole yhtä hyvin ettei pääse unohtumaan...

Mutta tämä mieheni on siis todelle mukava ja fiksu. Aina ystävällinen ja auttavainen kaikkia kohtaan. Tykkää hemmotella ja ilahduttaa muita, niin minua kuin lapsiakin. On myös maailman paras isä lapsillemme.

Mutta onhan se näin puolisona ihan kaikkein parasta kun se oma mies jaksaa olla tällaisesta vähän rupasahtaneesta keski-ikäisestä naisesta edelleen niin innostunut myös naisena vaikka yhdessä oltu jo yli 20 vuotta...

Vierailija
30/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla, että edes muutama nainen on löytänyt rinnalleen hyvän miehen, jonka kanssa on aidosti onnellinen. ap

Vierailija
31/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies halii, pussailee ja hellii minua joka päivä. Meillä on hyvää seksiä. Tekee oma-aloitteisesti miesten töitä. Hakee minut joka päivä töistä. Me viihdytään perus arjessa yhdessä puuhailen. Ollaan hyvä tiimi. Meillä on yhdessä hauskaa. Hänen kanssa saan olla oma ainutlaatuinen itseni 😍

Vierailija
32/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kiva ja huolehtivainen, pitkä, tumma, komea sairaanhoitajamies.

Tunnollinen aviomies ja ihana isä lapsillemme.

Olemme kokeneet välillä koviakin, silti yhdessä yli 20 vuotta.

Yritän olla yhtä hyvä puoliso miehellenikin.

Vierailija
33/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni olen saanut hienon miehen. Hän on toisen lapseni isä ja ottanut esikoisen myös upeasti. Hän hoitaa perhettämme, toimii kumppaninani vaikka aina ei ole arki helppoa. Hän on elämänkumppanini, ystäväni ja rakkaani.

Vierailija
34/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on ihana, kiltti ja lempeä peruskallio. Monet jo tässä kohdassa mainitut asiat löytyvät hänestä, joten laitan yhden erilaisen; mieheni ei vain tue, vaan jopa osallistuu minun vapaaehtoisesti tekemään eläinsuojelutyöhön.

Minulle tuli reilu viikko sitten kiirellisesti kotihoitoon pentue alle kaksi viikkoisia kissanpentuja joiden emo oli menehtynyt ja pennut jääneet pakkasen armoille. Pentuja täytyy pulloruokkia muutaman tunnin välein ja mies osallistuu tähän ihan täysillä. On jotenkin liikuttavaa kun iso, nallekarhumainen mies nousee yöllä lämmittelemään vastiketta ja juottamaan pentuja. Kun yksi on tuttipullolla, muuta pennun lämmittelevät miehen hupparin sisällä :D

Harvinaista löytää tuollainen mies, joka ymmärtää hullua kissanaista.

Vierailija
35/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinkut saavat kehua? 

Omaa kättä? "Aina ollut uskollinen, vierasta ei ole koskaan hipaissutkaan..."

Vierailija
36/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies halii, pussailee ja hellii minua joka päivä. Meillä on hyvää seksiä. Tekee oma-aloitteisesti miesten töitä. Hakee minut joka päivä töistä. Me viihdytään perus arjessa yhdessä puuhailen. Ollaan hyvä tiimi. Meillä on yhdessä hauskaa. Hänen kanssa saan olla oma ainutlaatuinen itseni 😍

Yks mikä tekee puolisostani myös ainutlaatuisen. Hän ei juokse baareissa. Eikä kaljottele kotona. Hän ei myöskään ole sosiaalisessa mediasss.

Vierailija
37/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Haluaisin kehua miehessäni sitä että pyrkii laittamaan perheensä etusijalle kun kykenee, hän tekee meille paljon rahaa, on järjettömän komea ja hyvässä kondiksessa, panostaa seksiin aina 100% ja se onkin uskomatonta joka kerran. Kalukin on minulle enemmän kuin sopiva.

Hänellä on ihanan kuiva ja musta, sarkastinen ja ironinen huumorintaju jota rakastan. Hän lukee kovasti ja tietää ihan älyttömästi eri asioista. Hän ennakoi tarpeitani ja hemmottelee minua. Hän rakastaa minua tosissaan. Syömishäiriöstään huolimatta hän antaa minun nauttia sellaisesta ruoasta kuin nautin, hemmottelee minua sellaisellakin.

Ihana, rakas mies. Hän tukee unelmiani ja kykenee rahottamaan kaiken mitä haluan. En vaihtaisi päivääkään!

Vierailija
38/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös todella hyvä mies

-rehellinen

-reilu

-aina valmis auttamaan (tänään korjasi naapurin auton ja äitinsä oven)

-hellä

-huumorintajuinen

-osaa rakentaa ja korjata mitä vain

-taitava rahankäyttäjä

-huolehtii perheestään

-paras ystäväni!

Jne

Jep olen löytänyt mielettömän hyvän miehen. Naimisissa ollaan oltu jo 20 vuotta. Yhteinen tiimimme toimii loistavasti.

Vierailija
39/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle täydellinen kumppani ja lapsilleni paras mahdollinen isä <3

Vierailija
40/388 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on valtavan huumorintajuinen, on lapsille isona tukena ja tykkää käydä ruokaostoksilla yhdessä ja erikseen.