Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?

Heleketin mylly
17.01.2021 |

Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.

1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.

2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)

3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.

4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.

Kommentit (674)

Vierailija
261/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanrevel itseruskettava "suihku". Ei mitään hyötyä ja ihan lelu. Kokemukset netissä hehkuttivat, mutta taisivat olla vaan myyjän omia tekosia. 

Jos Donald Trump mainostaa sitä, on oranssi väri taattu ja kestävä.

262/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli jo nettikaupan ostoskorissa kajakki ja kaksipäinen mela, mutta sitten ajattelin että mitä helv taas olen shoppailemassa.

Viimeisin oikeasti ostettu tyhmin ostos oli kirpparilta pehmolaamaompelusetti. Täh.

Mua on alkanut todella kiinnostaa toi pehmolaamaompelusetti 🐫 .

Suotta kadut, sulla on aarre käsissäs!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37621 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli jo nettikaupan ostoskorissa kajakki ja kaksipäinen mela, mutta sitten ajattelin että mitä helv taas olen shoppailemassa.

Viimeisin oikeasti ostettu tyhmin ostos oli kirpparilta pehmolaamaompelusetti. Täh.

Mua on alkanut todella kiinnostaa toi pehmolaamaompelusetti 🐫 .

Suotta kadut, sulla on aarre käsissäs!

Minä mietin tunteja, mikä pehmolaamaompelusetti mahtaa edes olla.

Luulen, että pehmolaamaompelusetti on uusi vauvis-klassikko. Se yksi bändi voisi tehdä tästä laulun: "Ostin kirpparilta pehmolaamaompelusetin, täh, täh, täh." Lauletaan Amy Winehousen "rehabin" nuotilla.

Vierailija
264/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takki, joka ei mahdu kiinni.

Mä olen ostanut näitä useamminkin kuin kerran. Ja ei, ne ei mene vieläkään kiinni..

Vierailija
265/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkavaivainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan haaveilemani kalliit Icebugin kengät nettikaupasta. Liian pienet. Revin laput heti irti ja heitin palautuslapun roskikseen. Testasin tepastelemalla kotipihassa. Hyvät oli. Sitten lähdin pakkasella lenkille. Ei mahtunut villasukat ja ohuilla sukillakin tuntui kuin koko ajan olisi varpaat osuneet kengän kärkeen. Voi tietysti olla alkukankeutta, mutta liian pienet ne nyt on joka tapauksessa, jos ei mahdu kahta sukkaa. Kakkeli, kun harmittaa! Aion kävellä niillä silti.

Mullakin Icebugit tuottivat pettymyksen. Sovituksessa hyvät, mutta ekana käyttöpäivänä hiersivät nilkat vereslihalle. Tilanne ei silti ole toivoton: pitää muistaa laittaa laastarit sukkien alle.

Uudet kengät pitää "ajaa sisään" eli saada mukautumaan omille jaloille. Menee muutama käyttökerta ennen kuin lakkaavat hiertämästä.

Ei hyvin situvien kenkien pitäisi sattua/hiertää vaikka ihan uudet laittaisi jalkaan. Ei se "sisäänoajo" ihmeitä kuitenkaan tee.

Vain ja ainoastaan jos ne ovat 100% nahkaa tuollainen hiertäminen lähtee pois ajan kanssa. Jos niissä on keinonahkaa tai kangasta, ne eivät muuta muotoaan liiemmin. Täysnahkakengät voi jopa venyttää numeroa suuremmiksi, mutta kangas, muovi ym. materiaalit joko istuvat tai eivät.

Tai sitten puhumme, että vuori kuluu jostain kohtaa puhki ja tekee tilaa kengän sisällä.

Vierailija
266/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

surinami kirjoitti:

Mä tilasin Wishiltä teko otsatukan.. voitte kuvitella vaan miltä näyttää 

Ai kauheeta! Laura Huhtasaarelta? 

Ai että kun nauroin tälle :'''D

Vierailija
267/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalonkuorintavoide, ihan sama missä hintaluokassa. Purkista/tuubista riittää korkeintaan kolmeen käyttökertaan.

Kahvinporot ajavat saman asian ja kosteuttavat myös ihoa. Ja halpaa on!

Itse käytän sokeria ja oliiviöljyä. Helppoa ja halpaa. Sokeria kämmenelle ja ruiskutan siihen päälle oliiviölyä, kunnes on sopivan paksua. Kuorit ja hyvää tulee.

Vierailija
268/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo joka ei mee tarpeeksi syvälle.

Vierailija
269/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkasvalolamppu. Sotkee mun yöunet jo 10 minuutin käytöllä.

Mulla ne aiheuttaa melkein heti migreenin.

Huh, olen monta kertaa meinannut ostaa kirkasvalolampun tai herätysvalon.

Onneksi en ole kuitenkaan ostanut, poistan sen aina ostoskorista. Niistä molemmista lukee koko ajan niin paljon negatiivista. Aika turhakkeita taitaa olla.

Vierailija
270/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dildo joka ei mee tarpeeksi syvälle.

Oletko pitkä vai onko sulla muuten vaan kilometripillu?

Vierailija
271/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takki, joka ei mahdu kiinni.

Mä olen ostanut näitä useamminkin kuin kerran. Ja ei, ne ei mene vieläkään kiinni..

Mä olen jo luovuttanut että löytäisin takin jossa olisi liikkumavaraa ja mukava olla. Isommassa koossa toki olisi väljyyttä enemmän mutta sitten se jo roikkuu rumasti päällä, hihat on liian pitkät ja mittasuhteet jotenkin todella hassut kun esim taskut on liian alhaalla eli edelleenkään ei ole mukava olla. Ei se liian kittanakaan kiva ole, mutta parempi kahdesta pahasta.

Vierailija
272/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innostuin tekemään creme bruleetä (sorry jos on väärin kirjoitettu) noin 10v sitten. Piti tietenkin ostaa sellainen pieni "liekittäjä" jolla saa ruskistettua sen pinnan sokerin. No kerran tuli käytettyä. Kertokaa jos keksitte sille muita käyttötarkoituksia, tuolla kaapissa se on turhan panttina edelleen.

Sillä voi ihan kivasti 'sulattaa' vaahtokarkkeja (jos ei oo takkaa) kunhan varoi ettei se vaahtokarkki syty (ja sitten jonkun suklaapiparin päälle, nams. Paras suklaakuorrutteinen kookos-mariekeksi.

Graavilohen pintaa voi liekittää, kuten esim perunapyrettä tai mitä nyt haluaa hifistelläkään.

Ja kyllä sillä kynttilätkin sytyttää. Tupakkaan taitaa olla liian ulottuva liekki.

Vierailija
273/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innostuin tekemään creme bruleetä (sorry jos on väärin kirjoitettu) noin 10v sitten. Piti tietenkin ostaa sellainen pieni "liekittäjä" jolla saa ruskistettua sen pinnan sokerin. No kerran tuli käytettyä. Kertokaa jos keksitte sille muita käyttötarkoituksia, tuolla kaapissa se on turhan panttina edelleen.

Sillä voi ihan kivasti 'sulattaa' vaahtokarkkeja (jos ei oo takkaa) kunhan varoi ettei se vaahtokarkki syty (ja sitten jonkun suklaapiparin päälle, nams. Paras suklaakuorrutteinen kookos-mariekeksi.

Graavilohen pintaa voi liekittää, kuten esim perunapyrettä tai mitä nyt haluaa hifistelläkään.

Ja kyllä sillä kynttilätkin sytyttää. Tupakkaan taitaa olla liian ulottuva liekki.

Mutta siis esim ne hautakynttilät ym ulkotulet 👍

Vierailija
274/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi- ilmalämpöpumppu.

Vierailija
275/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä päivittäin!

Vierailija
276/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni ja miehelle, sisarelleni ja hänen puolisolleen sekä äidilleni vilkkuvat jouluneuleet. Kukaan ei tullut meille jouluna, koska korona, joten jäivät paketeihin. Lapsille ostin vilkkuvat pipot, mutta en löytänyt niitä enää jouluna mistään. Että olipas taas järkevää. Ehkä laitetaan jussina päälle jos on pakkasta 😅

Vierailija
277/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sellaisen nyt syksyllä 2020 enkä voisi hehkuttaa enemmän! Pelasti mun mielialan, joka on ollut joka syksy synkkä, ja olo voimaton. Ei enää! Minulle sopii täydellisesti.

Vierailija
278/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin toimii täälläkin, energiataso aivan eri kuin ennen.

Vierailija
279/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 3290 euroa maksaneen pelitietokoneen verkkokauppa.comista,ja tietokone mene lyhyen käytön jälkeen rikki,vaikka komponenttien piti mainoksen mukaan olla parhaat mahdolliset.Takuuhuolto palautti kolmesti korjaamattomana,ja nyt taas huollossa ,kuulemma varaosaa joutuu odottelemaan.Mennyt jo liki puoli vuotta odotellessa.Toivoa on  on,että saatan saada kaupan purettua.

Vierailija
280/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon uusia seksikkäitä alusvaatteita tulossa postissa, ajattelin yllättää miehen. No, mies jätti toissapäivänä joten aika turha paketti tulossa, en minä niitä arkikäyttöön ota vaan ajatusksena oli miehelle yllätys. Kyllä kyrpii.

No mutta! Nyt sinulla on seksikkäitä alusvaatteita siihen kun tapaat uuden miehen. Ja omaksi iloksi. Itsellä tulee joskus arjessakin itsevarma olo kun laitan seksikkäitä alusvaatteita tai parfyymia vaikkei kukaan huomaa. Tsemppiä ja parempaa tulevaa.

Minua miehenä ei kiinnosta pätkääkään  naisen alusvaatteet.  Nainen itsessään kyllä kiinnostaa.  Ei sitä seksikkyyttä alusvaatteilla saavuteta.