Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian hyvännäköinen mies - pystyisitkö seurustelemaan?

Vierailija
12.10.2024 |

Olen tapaillut miestä, joka on äärimmäisen mukava ja meillä klikkaa hyvin. Ongelma on se, että hän on myös ns. kaunis mies, eli paljon paremman näköinen kuin minä. Aiemmin olen pitänyt itseäni ihan ok-näköisenä, mutta hänen seurassaan tunnen itseni rumaksi. 

muilla kokemusta vastaavasta? Miten päästä tästä ajatuksesta eroon. 

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ongelmitta.

Vierailija
2/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan oksitosiiniksi ja mies näkee sinut ihan samalla tavalla, sillä erotuksella tosin yleensä että se ei vaikuta siihen miten näkee itsensä. Nyt mars itsetuntoa kohentamaan ettet pilaa lupaavaa suhdetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyisin, en miettisi tuollaisia ollenkaan. Jos hän kerran haluaa olla minun kanssani, niin en minä sitä kumoamaan tai epäilemään lähde. Eikä sitäpaitsi ulkonäkö ole kaikille ihmisille se tärkein asia ollenkaan, ei miehillekään. Esim. oma mieheni on sapioseksuaali, joka kiihottuu älykkyydestä, ja ulkonäkö täysin sivuasia.

Vierailija
4/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pystyisin, en miettisi tuollaisia ollenkaan. Jos hän kerran haluaa olla minun kanssani, niin en minä sitä kumoamaan tai epäilemään lähde. Eikä sitäpaitsi ulkonäkö ole kaikille ihmisille se tärkein asia ollenkaan, ei miehillekään. Esim. oma mieheni on sapioseksuaali, joka kiihottuu älykkyydestä, ja ulkonäkö täysin sivuasia.

Taas uusi seksuaalisuuden termi josta en oo kuullut 😅

-sivusta

Vierailija
5/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teillä on tai ei ole kemiaa. Voi johtua siitäkin tuo tunteesi. 

Vierailija
6/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen mutta luuli olevansa puolet nuorempi ja komea,kehuskeli miten nuoret naiset katsoo häntä ja miten olisi saanut nuoremmankin mutta otti nyt minut. Ällötyksellä oli vielä itselläänkin aikuinen tytär! Joo varmaan aika monella oman elämänsä hopeaketulla on,mutta tuntuu silti ällöttävältä.

Laiha kuin tikku mutta jaksoi kehuskella sillä ettei hänellä ole kaljamahaa.

Lyhyt ja haiseva muna,huonot haisevat hampaat.

Syy,miksi tässä helmessä roikuin puoli vuotta? En Herranjumala tiedä.

Vierailija
7/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itsesi peilaaminen ulkopuolisin silmin.

Teidän tuttunne näkevät välisenne kemian ja ulkopuolisten mielipiteillä ei ole väliä. Miettivät korkeintaan, mitä sellaisia ominaisuuksia sinulla on, mikä kompensoi heidän kuvittelemansa tasoeron. 

(Päätyvät epäilemään joko hyviä ruuanlaittotaitoja, sänkytaitoja tai sitä että olet salaa sikarikas :D)

Vierailija
8/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Naisen kuuluu olla suhteen kauniimpi osapuoli. Liian hyvännäköinen mies saa aina runsaasti huomiota muilta naisilta, joten houkutuksiakin on enemmän ja pettäminen todennäköisempää. En jaksaisi sellaista.

Vierailija
9/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti hän on kaunis sinun silmissä ja sinä hänen.

Olen itse missannut tosi monta omaan silmään komea  näköistä tyyppiä ajattelemalla, että ei tuo minusta voi olla kiinnostunut. Jälkeen päin vasta tajusin.

Vierailija
10/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

Vierailija
11/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
12/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Naisen kuuluu olla suhteen kauniimpi osapuoli. Liian hyvännäköinen mies saa aina runsaasti huomiota muilta naisilta, joten houkutuksiakin on enemmän ja pettäminen todennäköisempää. En jaksaisi sellaista.

Hmm. Mun mies on varsin hyvännäköinen, mutta myös ääri-introvertti insinörtti. Eipä sillä ole oikein missään missä sitä huomiota saisi muilta, kun ei käy kuin töissä ja kotona, ja töissä on vain miehiä. Eikä hän edes huomaisi luultavasti mitään naisia vaikka olisikin, on sen verran omissa ajatuksissaan aina. Eikä ole koskaan kuulemma elämässään ollut missään yhden illan suhteessa, vaan kaikki seksikerrat sitoutuneissa parisuhteissa, joita hänellä oli ollut 2 ennen minua. Eli ei sillä tapaa kovin seksuaalinen, että himot ja halut veisi.

Vierailija
13/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Eikä kyse ole omasta itsetunnosta ja vertailusta, vaan siitä, että naiset jahtaa tuollaisia, ja se käy hermoille.

Kaksi kertaa olen testannut, ja ei enää ikinä.

Vierailija
14/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja se

Toimii vaimona. Eli ei rakkautta vaan työjuhta joka TOIMII vaimona. Jättää sut kyllä piakkkoin. Sulla ei ole mitään tarjottavaa kyseiselle (mielikuvitus) vaimolle.

Vierailija
15/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin jonkin aikaa tällaisen kanssa ja takaisin pilata suhteen sillä, että erehdyin sanomaan tästä tunteestani miehelle. Hän nimittäin vastasi, että hänelle ulkonäölläni ei ole väliä, hän ei kumppania valitessaan anna ulkonäölle painoarvoa. Kuitenkin hän oli suhteemme aikana jo ehtinyt kehua minulle sivulauseessa muutaman tutun naisen ulkonäköä, joten tiesin että kyllä hän kauniin ulkonäön huomaa. Siitäkös sitten itsetuntoni vasta romahtikin! Kaipa alunperin odotin miehen vastaavan minulle, että olen hänen mielestään nätti ja viehättävä, mutta vastaus alitti kaikki odotukset.

Vierailija
16/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä seurustelin jonkin aikaa tällaisen kanssa ja takaisin pilata suhteen sillä, että erehdyin sanomaan tästä tunteestani miehelle. Hän nimittäin vastasi, että hänelle ulkonäölläni ei ole väliä, hän ei kumppania valitessaan anna ulkonäölle painoarvoa. Kuitenkin hän oli suhteemme aikana jo ehtinyt kehua minulle sivulauseessa muutaman tutun naisen ulkonäköä, joten tiesin että kyllä hän kauniin ulkonäön huomaa. Siitäkös sitten itsetuntoni vasta romahtikin! Kaipa alunperin odotin miehen vastaavan minulle, että olen hänen mielestään nätti ja viehättävä, mutta vastaus alitti kaikki odotukset.

Ethän sinä sitä pilannut. Sait vain tietää, ettei mies oikeasti halunnut sinua vaan huoli sinut jostain muusta (käytännön) syystä. Tällaiset suhteet johtavat aina ennen pitkää naisen sydämen särkymiseen, joten hyvä vain, jos tuli ero ennemmin kuin myöhemmin.

Vierailija
17/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko vagina? Yleisimmät syyt hajun taustalla:

Bakteerivaginoosi eli emättimen bakteeritasapainon häiriö on yhtä yleinen tila kuin hiivatulehdus, jossa emättimen bakteerimäärä kasvaa 1000-10 000 -kertaiseksi. Sen seurauksena syntyy runsasta ja pahanhajuista valkovuotoa. Haju yleensä voimistuu seksin jälkeen.

Vierailija
18/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko vagina? Yleisimmät syyt hajun taustalla:

Bakteerivaginoosi eli emättimen bakteeritasapainon häiriö on yhtä yleinen tila kuin hiivatulehdus, jossa emättimen bakteerimäärä kasvaa 1000-10 000 -kertaiseksi. Sen seurauksena syntyy runsasta ja pahanhajuista valkovuotoa. Haju yleensä voimistuu seksin jälkeen.

Haisevatko juttusi?

Pään häiriöt voivat näkyä sekavina tarinoina keskustelupalstoilla.

Vierailija
19/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit ihastuneina tai rakastuneina hehkuttaneet puolisoidensa ulkonäköä. Ne miehet on aina olleet ihan tavallisia tallukoita. Vastaavasti minun kaverini eivät koskisi pitkällä tikullakaan minun tyyppiä oleviin miehiin. 

Mutta tiedän silti tunteen, kun olen kokenut olevani huonompi. Ei kai siihen auta kuin aika ja se että ruusunpunaiset lasit hiukan himmenee.

Vierailija
20/106 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on varmasti hyvännäköinen mies, mutta mitä olen itse havainnoinut, niin todella moni mies, tämä alkaa jo teineillä, pitävät itseään täysin aiheetta hyvännäköisenä. Tämä on taas sitä joidenkin jollottamaa taso_teoriaa, että miehet näkevät itsensä aivan liian hyvässä valossa ja taas toisaalta pitävät naisia liian huonoina. Naiset pystyvät paljon realistisemmin arvioimaan itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä