Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?
Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.
1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.
2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)
3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.
4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.
Kommentit (674)
Vierailija kirjoitti:
Tilailin ennen ebaysta paljon kaikkea kivaa kun halvalla saa. Paljon turhaa tavaraa, mutta kun s eoli niin söpö, halpa tms. Mutta sitten tajusin, että miksi ne on niin halpoja. Laatu on aivan surkeaa. Lisäksi rupesi mietityttämään onko tuotteet turvallisia, esim. sähkölaitteet ja tekstiilit. Kosmetiikkaa en ikinä tilannut enkä tilaisi. Lisäksi ei ole kovin ympäristöystävällistä tilata lentorahtina yhtä pientä pesusientä Kiinasta asti.
Ebay ei ole edelleenkään mikään kiinakauppa, vaan käytännössä Jenkkien huutonet, josta monilla eri mailla on nykyään omat versionsa. Kiinamyyjät ovat tietysti osaltaan siellä myymässä krääsäänsä.
Menin apteekkiin pyytämään apua yhteen vaivaan, ja ostin vahingossa jotain homeopaattisia pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkkaan turkoosin nahkaisen näkösen kännykkäsuojan (vai miksi niitä sanotaan) tilasin, tulikin tumma sysiharmaa päältä muovinen härpäke.
Harvoin mitään turhaa tilaan, minulla on jo kännykässä musta nahkainen lompakkokuori, mutta kaipasin oikeasti edes ripauksen väriä elämää piristämään, ja se turkoosi näytti ihanalta.
No, pettyä sain ja väri onkin ankeuden multihuipentuma, en tiedä miten niin ankea väri edes on saatu aikaiseksi mikä suojassa on.
Aivan eri tuote kuin kuvassa ollut nahkainen kirkkaan turkoosi tuote.Palauttamaan en alkanut, ei hyödyttäisi mitään, olisi aiheuttanut vain lisävaivaa. Onneksi oli edes tarjouksessa. ☹️
Voisikohan sen maalata mieluisen väriseksi?
Multihuipentuma ei ole oikea sana.
Tiskikone tuntuu olevan turha. Syön töissä isosti, kotona paljon salaatteja ja leipää. Voiveitsiä ja vesilaseja menee enimmäkseen, mutta en jaksa odottaa että kone pesee niitä puolitoista tuntia eli mielummin käsitiskaan.
En oikein osaa leipoa eli siitä ei tule tiskiä. Tuohon tilalle saisi pyykkikoneen. Pohjaviemäri alkaa haista, jos kerran kuussa siihen keksin koneeseen täytettä niin se on jo usein. Tuntuu että pitää valvoa sitä päällä olevaa konetta, neuroottinen kun olen. :D
Mies asui yksin omakotitalossaan. Eräänä päivänä hän tapasi naisen ja ennen pitkää nainen muutti miehen luo asumaan.
"Tämä talo on aivan liian pieni" sanoi nainen. Mies osti isomman talon ja möi entisen kotinsa pois.
Meni kotvanen ja nainen muutti pois.
Veikkaan, että miehen mielestä talo oli melkolailla viimeisin tyhmä ostos.
Kuulin tämän tänään töissä kahvitunnilla, oli kuulemma tapahtunut jollekin tutun tutulle.
Miksi sinun pitää odottaa? Istutko vallan koneen vieressä kun se pesee?
Vierailija kirjoitti:
Tiskikone tuntuu olevan turha. Syön töissä isosti, kotona paljon salaatteja ja leipää. Voiveitsiä ja vesilaseja menee enimmäkseen, mutta en jaksa odottaa että kone pesee niitä puolitoista tuntia eli mielummin käsitiskaan.
En oikein osaa leipoa eli siitä ei tule tiskiä. Tuohon tilalle saisi pyykkikoneen. Pohjaviemäri alkaa haista, jos kerran kuussa siihen keksin koneeseen täytettä niin se on jo usein. Tuntuu että pitää valvoa sitä päällä olevaa konetta, neuroottinen kun olen. :D
Olin miettinyt myös tuota kahvikonetta.Sain paketin kahvipapuja. Jauhoin papuja teholeikkurilla pieniä määriä kerrallaan. Huomasin saman, ei oo vaivan väärti. Maussa ei oo niin paljoa eroa, jos ollenkaan, että jaksaisin alkaa papuja jauhamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Kirkasvalolamppu. Sotkee mun yöunet jo 10 minuutin käytöllä.
Mulla ne aiheuttaa melkein heti migreenin.
Huh, olen monta kertaa meinannut ostaa kirkasvalolampun tai herätysvalon.
Onneksi en ole kuitenkaan ostanut, poistan sen aina ostoskorista. Niistä molemmista lukee koko ajan niin paljon negatiivista. Aika turhakkeita taitaa olla.
Kirkasvalolamppu toimii mulle. Yksi parhaista ostoksistani!
Mäkin saa noista jo kaupassa migreenin. Ostin sen sijaan ajastimen. Ajattelin ajastaa valot syttymään aamulla.
Munankeitin.
Kiehuva vesi pelittää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Telialle menin ostaan uutta puhelinta, olin tosi väsyny. Myyjä sai myytyä mulle sen lisäksi liian kalliin uuden liittymän. Toissa syksynä. Minulle, joka olen yleensä tosi tarkka ostoksistani. Halvattu, että harmittaa!! Että olin väsyny ja tosi tyhmä ja johdateltavissa. Prkule, kun ottaa edelleen päähän.
Jos NE MYYJÄT ON OPETETTU, ETTÄ ISKE ASIAKKAASEEN, KUN NÄET ETTEI VASTUSTELE -MYY MYY, PUHU YMPÄRI ASIAKAS ???
Jotkut epäonnistuneet ostokset Zadaa-kirpparisovelluksesta, esim. ihan liian pienet kengät ja "uudenveroinen" laukku, joka oli täynnä koirankarvoja