Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?

Heleketin mylly
17.01.2021 |

Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.

1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.

2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)

3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.

4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.

Kommentit (674)

Vierailija
1/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomatico Exclusiva-rommi. Ahneuksissani ostin sellaisen (muka) vierasvaraksi, vaikka tuttavani eivät ota ja itsekin olen täysraitis - oli vaan niin hienon näköinen pullo. Siihen meni hieman vajaa 60 euroa...

Vierailija
2/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air Fryer, hirvee ääni ja hiton hankala puhdistaa, jos ei satu ole just silloin tarvetta laittaa tiskikonetta päälle. Ja kaikki tarttuu kiinni. Kananmunien kypsennys oli ok, mutta nyt nekin alko räjähtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihashuoltovasara.

Hyvä laite varmaan jos viitsisi ja jaksaisi käyttää, mutta kun ei jaksa.

Vierailija
4/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivaussahan teriä huutokaupasta. Kaupasta olisi saanut halvemmalla haluamansa määrän.

Vierailija
5/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki, joka ei mahdu kiinni.

Vierailija
6/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin marraskuussa mandyskin ipl - laitteen. Siis sellainen valoimpulssikarvanpoistolaite. Kerran viikkoon olen käyttänyt kainaloille bikiniin ja sääriin. Ei mitään tehoa. Olikin halpa verrattuna tunnettuihin merkkeihin. Ne merkkituotteet on jotain 300 euron laitteita.

Vierailija
7/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomatico Exclusiva-rommi. Ahneuksissani ostin sellaisen (muka) vierasvaraksi, vaikka tuttavani eivät ota ja itsekin olen täysraitis - oli vaan niin hienon näköinen pullo. Siihen meni hieman vajaa 60 euroa...

Mulle kelpais. Rommitoti olis kiva näin pakkasella.

Vierailija
8/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin marraskuussa mandyskin ipl - laitteen. Siis sellainen valoimpulssikarvanpoistolaite. Kerran viikkoon olen käyttänyt kainaloille bikiniin ja sääriin. Ei mitään tehoa. Olikin halpa verrattuna tunnettuihin merkkeihin. Ne merkkituotteet on jotain 300 euron laitteita.

Taskulampulla vilkuttelemalla saat saman nolla-lopputuloksen....

Vierailija
9/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JBL-vastamelukuulokkeet. Eivät ole Teams-yhteensopivat, eli eipä näillä videopalavereja sitten hoidellakaan. Eikä se vastamelutoiminto juurikaan vaikuta. Siivoillessa kun käytän, niin Bluetooth-yhteys tietokoneeseen katkeilee yhtenään.

Vierailija
10/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takki, joka ei mahdu kiinni.

Sama

Vierailija
11/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatka, jolle en päässyt edes lähtemään.

Vierailija
12/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapeli, joka onkin ihan surkean ohuita palasia, eivät pysy yhdessä ja kuvakin on lopulta tylsä. 

Vierailija
13/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin dildon, vaikka mulla ei ole ees muijaa.

Toivossa on hyvä elää.

Vierailija
14/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin wishistä vaatteita. Piti oppia kantapään kautta sekin ettei kannata.

Vierailija
15/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialle menin ostaan uutta puhelinta, olin tosi väsyny. Myyjä sai myytyä mulle sen lisäksi liian kalliin uuden liittymän. Toissa syksynä. Minulle, joka olen yleensä tosi tarkka ostoksistani. Halvattu, että harmittaa!! Että olin väsyny ja tosi tyhmä ja johdateltavissa. Prkule, kun ottaa edelleen päähän.

Vierailija
16/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jo nettikaupan ostoskorissa kajakki ja kaksipäinen mela, mutta sitten ajattelin että mitä helv taas olen shoppailemassa.

Viimeisin oikeasti ostettu tyhmin ostos oli kirpparilta pehmolaamaompelusetti. Täh.

Vierailija
17/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso (ja kallis) altakasteluruukku joka ei näköjään kestä kasvin ja mullan painoa. Sisäosa piti olla helposti nostettavissa vesisäiliön päältä mutta nyt on jo vääntynyt pilalle. Mitä ihmettä tuohon pitäisi laittaa että kestäisi, pumpulia ja tekokukka? Opinpa että jatkossakin ostan vain tavallisia ruukkuja.

18/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä ostin kengät nilkka remmillä. Älyttömän ohut remmi pienillä rei'illä. Niin hitaat pukea ja riisua, että käyttämättä jäivät. Harmittaa, kun maksoin tyhjästä.

Vierailija
19/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkasvalolamppu. Sotkee mun yöunet jo 10 minuutin käytöllä.

Vierailija
20/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli jo nettikaupan ostoskorissa kajakki ja kaksipäinen mela, mutta sitten ajattelin että mitä helv taas olen shoppailemassa.

Viimeisin oikeasti ostettu tyhmin ostos oli kirpparilta pehmolaamaompelusetti. Täh.

Tää nauratti mua 😂 ota vaan ja rupea ompelemaan pehmolaamaa, kun ostitkin 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän