Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?
Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.
1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.
2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)
3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.
4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.
Kommentit (674)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin Apple Watchin, ja ostin siihen vielä 99e lisärannekkeen ja otin pois käytöstä sydämen seurannan ja fitness ominaisuudet. Nyt käytän sitä sitten pelkästään ajan näyttämiseen. Tuli tuhlattua 548e että näen mitä kello on, joo ei ihan mun viisain ostos.
Monet katuu näitä älykelloja ja toiset ei kadu tippaakaan.
Mä en oo katunut Apple Watchia hetkeäkään. Rakastan sitä.
Niitä lisärannekkeita saa halvemmallakin, ei tarvi ostaa niitä kalleimpia. Niitä saa mm. ebaysta tosi halvalla, itse olen ostanut ja on ihan samannäköinen kuin Applen original ranneke.
Kyllähän monet ostaa monen tuhannen euron Rolex-kellon, harva sitä katuu :D yli 500 euron kello ei oo edes paha.
Kerran ostin 200 automaattikellon. Kaduin, koska se ei pysynyt kunnolla ajassa ja pysähtyi jos ei ollut aina ranteessa (passiivinen elämä). Nyt älykello, johon olen tyytyväinen, puhelimen esiin kaivelu ja sen hakeminen on vähentynyt murtosaan.
AutomaattiVolvo kutosen koneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin Apple Watchin, ja ostin siihen vielä 99e lisärannekkeen ja otin pois käytöstä sydämen seurannan ja fitness ominaisuudet. Nyt käytän sitä sitten pelkästään ajan näyttämiseen. Tuli tuhlattua 548e että näen mitä kello on, joo ei ihan mun viisain ostos.
Monet katuu näitä älykelloja ja toiset ei kadu tippaakaan.
Mä en oo katunut Apple Watchia hetkeäkään. Rakastan sitä.
Niitä lisärannekkeita saa halvemmallakin, ei tarvi ostaa niitä kalleimpia. Niitä saa mm. ebaysta tosi halvalla, itse olen ostanut ja on ihan samannäköinen kuin Applen original ranneke.
Kyllähän monet ostaa monen tuhannen euron Rolex-kellon, harva sitä katuu :D yli 500 euron kello ei oo edes paha.
Rolexin kun vie muutaman vuoden välein huoltoon, niin samalla rahalla kai ostelee älykelloja?
Sen monen tuhannen Rolexin yli voi ajaa rekalla ja se toimii silti. Vuosikymmeniä.
Hienoinen ero mihinkään älylaitteeseen.
Alexander McQueenin silkkinen pääkallohuivi. Ostin secondhandina, mutta huono ostos oli silti. Yhden käyttökerran jälkeen huivissa on jo kaksi pientä reikää. Olisi pitänyt ostaa se paksummasta materiaalista valmistettu versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapetinpoistovekotin, enemmän tiputtelee vettä kuin höyryää. Pari vuotta sitten piti rempata kolmen huoneen seinät, into loppui olohuoneessa ! ensimmäiseen seinään, kun osa tasoitustapetista ei ollut millään kiinni seinässä. Nyt seinä on valkoviherkirjava. Remppa jatkuu sitten joskus :-(
Ehkä sitä voisi käyttää ikkunanpesuun, mutta siinäkin vanhat konstit ovat parempia kuin pussillinen uusia.
Mulla on höyrypesuri, johon sai lisäosana tapetinpoistolevyn. Todella kätevä laite! Tapetit rullautuu itsekseen alas. Samalla laitteella hoituu se ikkunanpesukin.
Kai mun tapetit kiinni superliisterillä, tai jotain vinyylitapettia, ei höyry tepsinyt, sopisi tuohon veden tiputteluunkin.
Pestään sitten ikkunoita ja kylppärin kaakeleita ;-) Jotain käyttöä kuitenkin!
Mä tilasin Wishiltä teko otsatukan.. voitte kuvitella vaan miltä näyttää
Monet kirppisostokset on jääneet lopulta käyttämättä ja päätyneet joko takaisin kiertoon tai roskiin.
surinami kirjoitti:
Mä tilasin Wishiltä teko otsatukan.. voitte kuvitella vaan miltä näyttää
😂
Vierailija kirjoitti:
^ Icebucceja olen nyt5 vuotta yrittänyt muokata jalkoihini, edelleen aina toinen kantapää hiertyy verille. Kauanko vielä jatkan tätä muokkautumista??
Mulla huonoin ostos oli lihamylly. Kalastetaan paljon ja tykkään tehdä kalapihvejä. Kone huutaa kuin pkele, suutin on koko ajan tukossa.
Icebugin nahkakengät? Ehkä sulla on vaan liiat pienet kengät jos ihan verille hiertyy kantapää, yksinkertaista. Jos taas puhut esimerkkksi jostain gore-tex kengistä niin ei niissä tietenkään tapahdu löystymistä. Liian isotkin kengät voi hiertää kantapäätä, siihen auttaa pohjallinen ja paksummat sukat. Icebugit on kuitenkin talvikengät eli jos sulla hiertää kengät paksujen sukkien kanssa niin todennäköisesti olet ostanut itsellesi liian pienet kengät.
Sotkan sänky teinille. Piti olla vyöhykettä joka lähtöön ja huippuhyvä huipputarjouksessa. Petari nyppyyntyi puolessa vuodessa, vuoden jälkeen se on kuopalla vaikka on jotain älyvaahtoa. Kangas kerää pölyä, sänky on niin kevyt että siirtyy helposti.. Eikä mikään halvin vaan luulin ostaneeni hyvällä hinta-laatusuhteella. Oma sänky Iskun mallistoa ja ero huomattava Iskun eduksi.
Sotkasta en osta jatkossa mitään. Teini ressu saa uuden pehmoisen petarin.
perinteinen yskänlääke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risiiniöljy. Luulin että tekee ripsistä näyttävämmät. Höpöhöpö mitään huomaa. Inhottavaa öljyistä litkua. No onneksi hinta oli noin kympin vain, mutta ainahan turha ostos harmittaa.
Älä heitä hukkaan! Risiiniöljy on erittäin hyvä yskänlääke. kun sitä ottaa, ei enää yskitä lainkaan. (Ei uskalla yskiä, tai tulee huonot housuun.)
Päivän piristys 🙈😆😆😆
Risiiniöljyä yskänlääkkeeksi 🤣
Ulostuslääkkeeksi ennemminkin 🟤
Vierailija kirjoitti:
Monet kirppisostokset on jääneet lopulta käyttämättä ja päätyneet joko takaisin kiertoon tai roskiin.
Olen huomannut, että erittäin usein tuotteissa on joku piilevä vika, josta syystä ne on luultavasti laitettu myyntiin. Esim. hiertävä kenkä, väärään suuntaan sojottava kaulus, takelteleva vetoketoja, hiostava materiaali, kupera pohja pannussa, rätisevä radio...
Tilasin UK:sta peruukin, Facebookissa pyöri mainos. Mainoksessa kampaaja leikkaa edestä läpinäkyvää kalvoa asiakkaan otsan mukaisesti, on niin aidon näköinen ja hiuspohja kuin aitoa tukkaa kampaisi. Mitä sieltä sitten tuli. Peruukki sieltä tuli. Sitä voi varmaan lapset käyttää naamiaisissa tai itse tuhannen päissään festareilla (sitten kun niitä taas on).
Vierailija kirjoitti:
Kiitän tiedosta, tuo on uutta minulle!
Ongelmani sopivan toppapuvun hankintaan on kokoni: 158 cm/50kg.
Kaikissa naisten vaatteissa on liian pitkät lahkeet ja hihatkin. Senttikokoja olen käyttänyt, mutta nyt tuo koko on loppu joka paikassa.
Kokeile katsoa urheilukaupoista nuorten osastolta 13-14 yrs. Pitäisi vastata 158 cm.
Vierailija kirjoitti:
Ostin marraskuussa mandyskin ipl - laitteen. Siis sellainen valoimpulssikarvanpoistolaite. Kerran viikkoon olen käyttänyt kainaloille bikiniin ja sääriin. Ei mitään tehoa. Olikin halpa verrattuna tunnettuihin merkkeihin. Ne merkkituotteet on jotain 300 euron laitteita.
Nuo kuulemma toimivat oikeastaan vain tummakarvaisilla. Eli hentokarvaisella vaalealla ei välttämättä toimi
Iso karkkipussi kun pitäisi lopettaa massutukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höyrysilitin.
Toimi kyllä, muttei silittänyt yhtään mitään vaikka piti olla niin kätevä verhoille X(.
- Sorry vaan Valitut Palat, mutta olisin palauttanut, jos olisin jaksanut nähdä sen vaivan.
Höyrysilitin on mulla taas yksi parhaista ostoksista ikinä, ihan sellainen philipsin 39,90€ maksava. Toimi moitteettomasti 5 vuotta, jonka jälkeen alkoi vähän yskiä ja ostin uuden vähän laadukkaamman. Nyt tuo vanhakin toimii taas moitteettomasti niin onpa kaksi. En ole käyttänyt silitysrautaa 5 vuoteen, höyrysilittimellä saa silitettyä ihan kaiken, kauluspaidatkin.
Vika on varmaan minussa, mutta silti ei verhot silinneet,
Philipsin halpa TV.
Philipsin oma käyttöjärjestelmä, ei Android eli lähes mitään sovelluksia ei saa. Telkkarissa ei ole edes ajastinta jolla pystyisi asettamaan telkkarin vaihtamaan kanavaa tietyn ohjelman tullessa. 12v vanhassa Sonyn ja Samsungin telkkareissa oli tämä ja ilmeisesti myös kaikissa muissa Philipseissä?
Nyt olisi alesta saanut paremman samalla hinnalla.
Minkäs teet, on se muuten hyvä telkkari ja nätti mutta tuo ajastintoiminto itselle tärkeä.. Myyjäkään ei tätä suositellut ja mieheni piikitteli ostoksesta pitkään ja tuttukaan ei tästä telkkarista pitänyt, silti ostin!
Oma mies tykkää makkarasta ja kaikki menee - paitsi tuon merkin grillimakkarat. Meiltä ei löytynyt niin paljon sinappia, että maun olisi saanut peitettyä.