Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?
Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.
1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.
2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)
3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.
4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.
Kommentit (674)
Vierailija kirjoitti:
Voi, niitä on monia. Olen ostanut paljon vaatteita siinä toivossa että laihtuisin muutaman kilon, en ole laihtunut. Kaapit ovat siis täynnä liian pientä vaatetta. Rahaa niihin on palanut varmaan usean ulkomaanmatkan verran. Enää en osta vaatteita muualta kuin kirpparilta.
Miten ihmeessä kirpputorivaatteet osaat ostaa oikeaa kokoa mutta kaupasta et?
Parinkympin digitaalinen rannekello, kun tuli joku innostus että sellaisesta katson ajan niin ei sitten kännykkää tule käteen otettua (jolloin voi "ajautua" selailemaan nettiä ja muuta). Kello alkoi joka yö piipittää. Toki googletin että miten sen saisi loppumaan mutta en paljoa vaivaa jaksanut asian eteen tehdä. Nyt kello on ollut parvekkeella kuukauden päivät.
Ostin Humektan-perusvoidetta apteekista. Avasin tuubin ja hajusta heti muistin, miksi en halua käyttää sitä. Hajusteettomana Humektanissa haisevat vain raaka-aineet. Inhoan sitä hajua.
En haluaisi käyttää voidetta edes jalkoihini, kun voiteen haju tarttuu käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, niitä on monia. Olen ostanut paljon vaatteita siinä toivossa että laihtuisin muutaman kilon, en ole laihtunut. Kaapit ovat siis täynnä liian pientä vaatetta. Rahaa niihin on palanut varmaan usean ulkomaanmatkan verran. Enää en osta vaatteita muualta kuin kirpparilta.
Tulee halvemmaksi tehdä virhehankintoja kirpputorilta.
Minulla on iikaa talvikenkiä. Kun remontin jälkeen laitoin niitä kaappiin huomaisin vasta etten ole pitäny monia niistä lainkaan. Pidän kuitenkin normaalisti vain lenkkareita, hienommille ei taida olla käyttöä. Tosi tyhmiä ostoksia ne kaikki. Kenkiä minulla on muutenkin liikaa.
Väärän malliset tuulilasin pyyhkijän sulat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun olen ostanut tietoisesti hiukan liian pienet, ajattelin että kallis vaate olisi porkkana alkaa laihduttamaan. Ei toiminut. Tyhmä olin. Ja saamaton. No ei ole vielä liian myöhäistä 😁.
Pari vuotta sitten ostin Kuubasta kolme pulloa laadukasta rommia, en tiedä miksi.Emme juo edes alkoholia, tuolla ne nököttää yläkaapissa rivissä.
surinami kirjoitti:
Mä tilasin Wishiltä teko otsatukan.. voitte kuvitella vaan miltä näyttää
Kerro miksi ostit sen teko otsatukan?🙉
Tanrevel itseruskettava "suihku". Ei mitään hyötyä ja ihan lelu. Kokemukset netissä hehkuttivat, mutta taisivat olla vaan myyjän omia tekosia.
Hyvä ketju, oppii paljon. Kauhan lepuuttaja , koiranpäähuppari , ja Airfryer, mikä sekin on. Minä saan usein lahjaksi jotain joka aina jää kaappiin lojumaan. Juhlien tohinassa antaja ei ehdi selittää miten sitä käytetään. juuri niitä ei pyydettyjä lahjoja näyttää olevan vaatehuoneessa. Voitai sopia etä lahjat saa antaa eteenpäin. Vievät vain tilaa.
Innostuin tekemään creme bruleetä (sorry jos on väärin kirjoitettu) noin 10v sitten. Piti tietenkin ostaa sellainen pieni "liekittäjä" jolla saa ruskistettua sen pinnan sokerin. No kerran tuli käytettyä. Kertokaa jos keksitte sille muita käyttötarkoituksia, tuolla kaapissa se on turhan panttina edelleen.
Joutsen. V-mainen elukka. Todennakoisesti heitan mokoman hanhen tuonne talvisaahan ja katselen, etta kuinka kauan keikkuu siella hengissa.
surinami kirjoitti:
Mä tilasin Wishiltä teko otsatukan.. voitte kuvitella vaan miltä näyttää
Ai kauheeta! Laura Huhtasaarelta?
Vierailija kirjoitti:
Innostuin tekemään creme bruleetä (sorry jos on väärin kirjoitettu) noin 10v sitten. Piti tietenkin ostaa sellainen pieni "liekittäjä" jolla saa ruskistettua sen pinnan sokerin. No kerran tuli käytettyä. Kertokaa jos keksitte sille muita käyttötarkoituksia, tuolla kaapissa se on turhan panttina edelleen.
tee jälkiruokaa. Se on oikeasti hyvää. Helppoakin. Uuniin ja sitten sokeria päälle. Mun kone on ehkä 20 v vanha ja teen väh kerran kk . Kaikki tykätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan haaveilemani kalliit Icebugin kengät nettikaupasta. Liian pienet. Revin laput heti irti ja heitin palautuslapun roskikseen. Testasin tepastelemalla kotipihassa. Hyvät oli. Sitten lähdin pakkasella lenkille. Ei mahtunut villasukat ja ohuilla sukillakin tuntui kuin koko ajan olisi varpaat osuneet kengän kärkeen. Voi tietysti olla alkukankeutta, mutta liian pienet ne nyt on joka tapauksessa, jos ei mahdu kahta sukkaa. Kakkeli, kun harmittaa! Aion kävellä niillä silti.
Munkin viimeisin typerä ostos oli Icebugit. Mulla oli entuudestaan ulkoiluun tarkoitetut saman merkin kengät, jotka tuntuu tosi mukavilta ja ajattelin että sama koko varmaan menee. Kun kengät tulivat, viskasin jostain syystä laatikon vaatehuoneeseen niitä kokeilematta. Nyt ne kaivoin esille ja kuinka ollakaan, lenkkarimalli olikin ihan hiton pientä kokoa. Ei noilla voi juosta, eikä enää voi palauttaakaan. Että olipa fiksua jättää sovittamatta.
Minulla oli edellisenä vuonna otetut icebugit (nauhoilla), kun markkinoille tulikin vetoketjuversio. Halusin siirtyä siihen. Ne vanhat, joita olin käyttänyt ehkä 10 kertaa, menivät torilla kaupaksi hintaan 50 € 👍.
Vierailija kirjoitti:
Kirkasvalolamppu. Sotkee mun yöunet jo 10 minuutin käytöllä.
Mulla ne aiheuttaa melkein heti migreenin.
Hankin viime syksynä rapuveitset 10 henkilölle, sellaiset rapuessut ja teemaan kuuluvat lautaset ja servietit, koska ajattelin että ryhdyn järjestämään ystävilleni rapujuhlia. Totuus on, että inhoan rapuja, rapujuhlia ja isojen juhlien emännöintiä.
Vierailija kirjoitti:
Alexander McQueenin silkkinen pääkallohuivi. Ostin secondhandina, mutta huono ostos oli silti. Yhden käyttökerran jälkeen huivissa on jo kaksi pientä reikää. Olisi pitänyt ostaa se paksummasta materiaalista valmistettu versio.
Lisään vielä että olin haaveillut tästä huivista kauan. En tiedä onko kangas jotenkin hapertunut vai voiko laatu olla oikeasti näin huono.
Vartalonkuorintavoide, ihan sama missä hintaluokassa. Purkista/tuubista riittää korkeintaan kolmeen käyttökertaan.
Kahvinporot ajavat saman asian ja kosteuttavat myös ihoa. Ja halpaa on!