Onko muita, joiden miehet ei osaa sormettaa/nuolla teille orkkuja?
Kommentit (131)
Se olisikin helppoa, jos nainen osaisi neuvoa ja nainen kiihoittuisi aina samalla tavoin hyväilemällä. Vaan kun ei välttämättä osaa, eikä varsinkaan samat asiat päde joka kerta. Miehen pitää pystyä aistimaan mikä hyväily toimii minäkin päivänä missäkin järjestyksessä. Sitä ei opi mitenkään muuten kuin harjoittelemalla, kokeilemalla ja käyttämällä mielikuvitusta. Kaiken lisäksi nainen on koko ajan muutostilassa, kuukausien, vuosien ja synnytysten jälkeen. Hyvin on muistissa, että joka synnytyksen (4) jälkeen saanut opetella uusiksi.
Sitä en tiedä onko vaimoni jotenkin erilainen, vaiko itse niin määrätietoinen, vai molemmat, mutta sain vapaat kädet vaimon tyydytykseen jo heti alusta. Vaimo tottui aika nopeasti heittämään aivot narikkaan ja keskittyi vain nauttimaan. Jos joskus oli orgasmi lukossa ei koskaan pystynyt kertomaan syytä saati millä saadaan auki. Itse olen ne lukot purkanut tavalla jos toisellakin. Tällä saanut tyytyväisen vaimon ja entistä enemmän luottoa.
Sitä vaan, että miehen pitää itse opetella ja asennoitua jatkuvaan opetteluun. Ei ole oikotietä. Nuoleminen vaatii sen ajan mitä nainen vaatii, ei siinä kelloa katota.
M62
Ei ole. Nykyinen poikakaverini osaa hommansa ja ei lopeta kesken osaa kyllä kiusoitella lopettamalla välillä mutta jatkaa juuri oikealla ajalla ettei tunnelma latistu :P
Hienoa ap, että kaksi samanlaista ovat löytäneet toisensa.
Läträä ämmä itse orgasmisi. Ihmettelen jos miehesi saa kun olet tollanen valittaja.
Vierailija kirjoitti:
Läträä ämmä itse orgasmisi. Ihmettelen jos miehesi saa kun olet tollanen valittaja.
Tee sinä samoin, ihan omin kätösin. Naista et tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitsekaan koska olen hetero. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai, sulle siis kelpaa tuo "läträä ämmä itse orgasmisi"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai, sulle siis kelpaa tuo "läträä ämmä itse orgasmisi"?
Kyllä mullakin saa olla mielipiteet. Ap:n kaltaiset leuhkat voi itse läträtä orgasminsa jos tänne tulee poraamaan ettei mies osaa. Antaa vaan itsestään kuvan että osaa itse kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka on sinut kehonsa kanssa ja joka tietää miten hänet saa laukeamaan voi käyttää miehiä seksilelunaan ja saa näiden avulla enemmän orgasmeja kuin yksin sillä mies on kuin panorobotti jota vain pitää osata ohjata.
Monet naiset ovat seksuaalisesti niin kommukointikyvyttömiä etteivät osaa ohjata ja neuvoa miehiään makkarissa.
Maataan vain paikoillaan kun mies laukeaa sisään 2 minuutissa.
Ei mies osaa lukea ajatuksiasi, eikä tiedä mitä haluat ja miten haluat ellet kerro ja ohjeista.
Se ettei fantasioista ja niiden tarkasta toteuttamisesta osata puhua avoimesti on iso este potentiaaliselle nautinnolle.
Ei kommunikoinnin pitäisi olla niin vaikeaa. Voit aloittaa pienin askelin ja kertoa miten haluat miehen sormettavan sinua ja voit sanoa miehelle miten syvälle haluat hänen sormettavan ja millä nopeudella. Sitten voit neuvoa hänelle miten haluat hänen nuolevan samalla klitoristasi.
Voit kertoa hänelle miten voimakkaasti haluat hänen hyväilevän rintojasi samalla kun hän nuolee klitorista antamiesi ohjeiden mukaan.
Taitaa olla insinöörin kirjoitusta, jos tarvitsee ohjekirjaa, eikä saa itse soveltaa.
Naista soitetaan kuin viulua, tuntumalta ja kuulostelemmalla reaktioita. Uusia säveliä ja sävelkulkuja kokeilemalla ja kehittämällä. Soittajan vastuulla, ei niitä voi viulu neuvoa. Parhaimmillaan sävelkulku on sellainen mitä nainen ei osaisi kuvitellakaan saati odottaa. Yllätykselliset sävelkulut takaa voimakkaimmat orgasmit. Pillu on ainut soitin jota osaan soittaa.
M62
Näin naisena olen samaa mieltä, kuin M62. Mutta ennen kuin mies pääsee tähän on ns. otettava instrumentti haltuun. Eli ensin on opeteltava soinnut ja rytmit eli vähän perusanatomiaa ja se millä otteilla naista hyväillään (tämä vaatii yhteispeliä ja molemmin puolista nöyryyttä eli naisen on annettava harjoitella ja ihan konkreettisesti näytettävä/kerrottava mistä pitää ja miehen on otettava oppi vastaan). Sitten voi alkaa soveltaa ja soittaa korvakuulolta. Eli kokeilla ja kuulostella miten nainen reagoi ja muuttaa toimintaa sen mukaan (upeita hetkiä naiselle, kun mies osaa lähes vaiston varaisesti löytää parhaat paikat ja parhaat otteet ja tuo naisen huipulle kerta toisensa jälkeen).
Kun/jos kumppani vaihtuu ollaan taas uuden äärellä instrumentti on periaatteessa tuttu, mutta kuitenkin viritys on vähän erilainen, mutta kokenut ja herkällä kuulolla oleva mies ottaa uuden instrumentin haltuun nopeasti ja tyylikkäästi (nöyrästui kuunnellen, jos nainen jotain viritysvinkkiä antaa, mutta myös omat soolonsa tarjoten) ja nainen kiittää.
Sama toimii toki toisinkin päin eli myös naisen on opeteltava miten miehen instrumentti soi ja samalla tavoin soiteltava nautintoa miehelle. (Ja onhan se nautinto myös naiselle nähdä/kuulla/tuntea, kun mies nauttii. Ei siinä kyllä itsekään kuivana pysy)
N39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka on sinut kehonsa kanssa ja joka tietää miten hänet saa laukeamaan voi käyttää miehiä seksilelunaan ja saa näiden avulla enemmän orgasmeja kuin yksin sillä mies on kuin panorobotti jota vain pitää osata ohjata.
Monet naiset ovat seksuaalisesti niin kommukointikyvyttömiä etteivät osaa ohjata ja neuvoa miehiään makkarissa.
Maataan vain paikoillaan kun mies laukeaa sisään 2 minuutissa.
Ei mies osaa lukea ajatuksiasi, eikä tiedä mitä haluat ja miten haluat ellet kerro ja ohjeista.
Se ettei fantasioista ja niiden tarkasta toteuttamisesta osata puhua avoimesti on iso este potentiaaliselle nautinnolle.
Ei kommunikoinnin pitäisi olla niin vaikeaa. Voit aloittaa pienin askelin ja kertoa miten haluat miehen sormettavan sinua ja voit sanoa miehelle miten syvälle haluat hänen sormettavan ja millä nopeudella. Sitten voit neuvoa hänelle miten haluat hänen nuolevan samalla klitoristasi.
Voit kertoa hänelle miten voimakkaasti haluat hänen hyväilevän rintojasi samalla kun hän nuolee klitorista antamiesi ohjeiden mukaan.
Taitaa olla insinöörin kirjoitusta, jos tarvitsee ohjekirjaa, eikä saa itse soveltaa.
Naista soitetaan kuin viulua, tuntumalta ja kuulostelemmalla reaktioita. Uusia säveliä ja sävelkulkuja kokeilemalla ja kehittämällä. Soittajan vastuulla, ei niitä voi viulu neuvoa. Parhaimmillaan sävelkulku on sellainen mitä nainen ei osaisi kuvitellakaan saati odottaa. Yllätykselliset sävelkulut takaa voimakkaimmat orgasmit. Pillu on ainut soitin jota osaan soittaa.
M62Näin naisena olen samaa mieltä, kuin M62. Mutta ennen kuin mies pääsee tähän on ns. otettava instrumentti haltuun. Eli ensin on opeteltava soinnut ja rytmit eli vähän perusanatomiaa ja se millä otteilla naista hyväillään (tämä vaatii yhteispeliä ja molemmin puolista nöyryyttä eli naisen on annettava harjoitella ja ihan konkreettisesti näytettävä/kerrottava mistä pitää ja miehen on otettava oppi vastaan). Sitten voi alkaa soveltaa ja soittaa korvakuulolta. Eli kokeilla ja kuulostella miten nainen reagoi ja muuttaa toimintaa sen mukaan (upeita hetkiä naiselle, kun mies osaa lähes vaiston varaisesti löytää parhaat paikat ja parhaat otteet ja tuo naisen huipulle kerta toisensa jälkeen).
Kun/jos kumppani vaihtuu ollaan taas uuden äärellä instrumentti on periaatteessa tuttu, mutta kuitenkin viritys on vähän erilainen, mutta kokenut ja herkällä kuulolla oleva mies ottaa uuden instrumentin haltuun nopeasti ja tyylikkäästi (nöyrästui kuunnellen, jos nainen jotain viritysvinkkiä antaa, mutta myös omat soolonsa tarjoten) ja nainen kiittää.
Sama toimii toki toisinkin päin eli myös naisen on opeteltava miten miehen instrumentti soi ja samalla tavoin soiteltava nautintoa miehelle. (Ja onhan se nautinto myös naiselle nähdä/kuulla/tuntea, kun mies nauttii. Ei siinä kyllä itsekään kuivana pysy)
Voi miten ihana kirjoitus!
Itselläni niin ihan mies; hän osaa näppäilä soitinta hellästi ja hekumalliseti ja aina nopeatikkin päsen huipulle - jos niin tahdomme! Ja sitten minä teen kaiken kuinka HÄN haluaa,, ja vaikka ollaan vanha pari, aina löytyy uuttakin, mikä hienoa. Matkalla ollaan ja jatkuu...
Mä oon kyllä hiton onnekas nainen, kun ajattelen mitä moni vaan sietää.
Mun mies oli alusta asti lumoutunut mun vartalosta, vaikka se ei todellakaan ole täydellistä lähelläkään.
Hän nuoli ja sormeili mulle aina ainakin yhden orgasmin ennen yhdyntää. Siinä kesti joskus tosi pitkään, kun pelkäsin etten saa ja hävetti että toinen joutuu tekemään niin paljon työtä. Ja sitten yhdynnässä mä yritin pidätellä itseäni myös, kun saan silloin niin helposti.
Mieskin teki samaa josta seurasi, ettei meinannut saada hänkään sitten ollenkaan lopulta ja tuli sitten välillä potenssiongelmiakin. Hän ei myöskään kertonut mistä tykkää.
Vihdoin päätin itse, että päästän itseni irti ja aion olla aktiivinen, opetella mistä hän pitää ja olla itse rennompi. Aloin pukeutua seksikkäästi, kehuin miestä kun teki jotain todella ihanaa. Kosketteli häntä rohkeammin joka puolelta ja kehiin häntä. Lopulta uskalsin neuvoa mistä todella pidän. Ensin vein hänen kädet sinne minne halusin ja kerroin yhdellä sanalla mitä tehdä.
Kun päästin irti aloin saada paljon orgasmeja ja pääsin irti häpeästä, että sain niin helposti ja olen herkkä. Lopulta hänkin uskalsi ehdottaa uutta ja kertoi miten haluaa minun koskettavan.