Onko muita, joiden miehet ei osaa sormettaa/nuolla teille orkkuja?
Turhauttaa tilanne. On toivoton tapaus.
Kommentit (131)
Juu kyllä se oman miehen lämmin käsi ja kalu, siinä sellainen yhdistelmä joka pane värisemään, vielä pitkässäkin liitossa, ei sitä voi mikään maailmassa korvata.
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä se oman miehen lämmin käsi ja kalu, siinä sellainen yhdistelmä joka pane värisemään, vielä pitkässäkin liitossa, ei sitä voi mikään maailmassa korvata.
Näin kai se ihannetapauksessa olisi, mutta suurin osa joutunee selviämään muilla keinoin. Tuo on harvojen luksusta. Tai se puoliso voi olla, mutta halut, keinot jne. ei kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kai se ihannetapauksessa olisi, mutta suurin osa joutunee selviämään muilla keinoin. Tuo on harvojen luksusta. Tai se puoliso voi olla, mutta halut, keinot jne. ei kohtaa.
En olisi koskaan jäänyt tuollaiseen suhteeseen. Yksi iso syy miksi jäin jo nuorena pitkään parisuhteeseen oli hyvä yhteys vaimon pilluun. Kaikki ihmiset haluavat, että heitä halutaan ja rakastetaan. Naisellakin pillu paljastaa armotta naisen halun ja sen himoaako nainen ja pillu miestä. Mikään ei ole miehelle hienompaa kuin häntä himoava pillu. Jos tuota himoa ei ole, eikä synny ei ole parisuhteessa mitään muutakaan. On vain kaverisuhde. Ihan kivaa mutta...
Menin sillä ajatuksella nuorena naimisiin, että katsotaan kuinka kauan pillu ja vaimo himoitsee minua. Toki tehnyt kaikkeni sen eteen. Nyt siihen on mennyt koko ikä, eikä loppua näy. En ole käynyt edes vieraissakaan, kun jos kerran kotona on minua himoitseva pillu ja vaimo, niin miksi tyytyä mihinkään huonompaan tai ottaisi riskin onnensa menetykseen.
Parisuhteessa seksi on kulmakivi ja siksi sillä on merkitystä miten kemiat sopii keskenään. En osaa sanoa kumpaan rakastuin ensin, seksiin ja halukkaaseen pilluun vai vaimoon. Ei multa kysytty. En osannut nuorena kuvitella, että joku voisi haluta mua noin paljon ja kokonaisvaltaisesti.
M62
Mun vaimo ei osaa ottaa suihin eikä runkata. Pillu on kyllä tiukka ja naidaan melkein joka päivä.
Olen tullut elämäni varrella siihen lopputulemaan että jotkut asiat pitää vain osata. Tämä on yksi niistä. Miehelläni on puutteellinen tuntoaisti sormenpäissään, joten niitä hän ei juuri käytä, mutta kielihommissa onkin sitten paras kohtaamani, ja oli sitä ihan heti alusta asti, ja yksi syy miksi kelpuutin jatkoon. Ei hän niikään osannut heti kaikkea mistä pidän, mutta se miten hän luki minua, ja hienovaraisesti kokeili pieniä suunnanmuutoksia teki vaikutuksen saman tien. Tuota ennen vain 2 on osannut hommansa hyvin, ja kumpikaan niistä ei esim. ole ollut seurustelukumppanini jonka kanssa jopa asuin yhdessä!! En tiedä mitä oikein ajattelin. Luulin tosiaan että minulla oli käynyt ekan poikakaverin kanssa vain satumainen tuuri, ja että vika on jotenkin minussa kun en saa miehen nuollessa, mutta kun osaava sattui kohdalle, ei mennyt kuin minuutti ja homma oli paketissa.
Jos mies ei kykene huomaamaan mikä tuntuu minusta hyvältä, ja muuttamaan ihan itsenäisesti toimintaansa, niin koen että hän ei ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ainoaksi konstiksi naiselle jäisi siis itsetyydytys? Sekö olis sitä vastuunottoa omasta orgasmista.
Meillä ainakin menee näin. Viimeksi eilen sain hoitaa itselleni orgasmin lelulla koska mies sai jo omansa eikä kiinnosta minua auttaa loppuun. Itku meinaa tulla Välillä kun haluaisi kokea sen orgasmin toisen lähellä ollessa ja toisen tekemänä. Tuntea että toinen haluaa minulle hyvää.minun tarvitsemalla tavalla.
Voi kamala taas,,,sun TÄYTYY kertoa tuo miehellesi, ja tehdä asialle oikeasti jotain.
No olenhan minä sanonut. Ja pyytänyt jopa että jäisi edes viereen pitämään hyvänä samalla jos ei muuta halua. Mutta aina on jotain ns. Muuta tekemistä. Minkäs teet.
Minkäs teet? No ei varmaan sitten mitään. Niin kuin tähänkin asti. Ihemettelen valittamisen tarvetta jos kerran lopputulos on se että minkäs teet, eli eipä tälle tilanteelle nyt mitään voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ainoaksi konstiksi naiselle jäisi siis itsetyydytys? Sekö olis sitä vastuunottoa omasta orgasmista.
Meillä ainakin menee näin. Viimeksi eilen sain hoitaa itselleni orgasmin lelulla koska mies sai jo omansa eikä kiinnosta minua auttaa loppuun. Itku meinaa tulla Välillä kun haluaisi kokea sen orgasmin toisen lähellä ollessa ja toisen tekemänä. Tuntea että toinen haluaa minulle hyvää.minun tarvitsemalla tavalla.
Voi kamala taas,,,sun TÄYTYY kertoa tuo miehellesi, ja tehdä asialle oikeasti jotain.
No olenhan minä sanonut. Ja pyytänyt jopa että jäisi edes viereen pitämään hyvänä samalla jos ei muuta halua. Mutta aina on jotain ns. Muuta tekemistä. Minkäs teet.
No mun neuvoni on aina se, että et päästä miestä naimaan ennenkuin olet itse saanut! Ja siitä pitää pitää kiinni lujasti. Ja kerrot että näin tulee käymään aina, ja että itsekkyys loppu NYT.
Sitä keinoa ne miehet tottelee...Ja kerro myös miten kamalaa on jäädä ilman, sanomyös, että mitäs jos sinä aina ennkuin mies meinaa saada, kierähdätkin pois, että hups nyt loppu tähän! Hulluksihan siinä tulee.
Onko tuokaan nyt reilua, että mies tekee ensin naiselle orkun ja sitten nainen saa vielä panonkin. Mies saa vain panon ja tekee siinäkin ne työnnöt eli työn. Nainen on saamapuolella voitolla aika paljon.
Haluaisit siis miehenä ensin orgasmin, ja siihen perään heti panon? Että saat kummatkin? :D :D :D
Ex-mieheni oli aikalailla toivoton tapaus. Suuseksiä ei antanut, sormetti aina vain sen verran että lämpenin ottamaan kullin sisään. Silloin kun pyysin että hieroisi orkun, hän lopetti kokonaan koska ei kuulemma osannut tehdä sitä riittävän nopeasti kun sormet kramppaa. Muutenkin oli aika itsekäs ja patalaiska rakastaja. Nyt parin vuoden puutteen ja muutamien kandidaattien jälkeen löysin miehen joka osaa hommansa. Nuolee ja käyttelee sormiaan taivaallisesti, hän osaa lukea eleitäni ja muuttaa toimiaan sen mukaan mikä tuntuu minusta hyvältä. Saan semmoista suuseksiä mistä en osannut edes haaveilla edellisessä liitossani, hän nuolee eri asennoissa ja todella sponttaaneissa tilanteissa. Hän saattaa esimerkiksi ruokaa laittaessani tulla istumaan lattialle eteeni ja alkaa hommat. Tuommosta miestä pitää kyllä mielellään itsekkin hyvänä, hän on sytyttänyt liekkini uudelleen palamaan. Muutenkin seksi hänen kanssaan on todella jännittävää, hänellä on pieniä eksibitionistisia taipumuksia ja on saanut minutkin innostumaan asiasta. Kyllä se on vaan naiset niin että joskus vaihtamalla paranee.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun neuvoni on aina se, että et päästä miestä naimaan ennenkuin olet itse saanut! Ja siitä pitää pitää kiinni lujasti. Ja kerrot että näin tulee käymään aina, ja että itsekkyys loppu NYT.
Sitä keinoa ne miehet tottelee...Ja kerro myös miten kamalaa on jäädä ilman, sanomyös, että mitäs jos sinä aina ennkuin mies meinaa saada, kierähdätkin pois, että hups nyt loppu tähän! Hulluksihan siinä tulee.
Onko tuokaan nyt reilua, että mies tekee ensin naiselle orkun ja sitten nainen saa vielä panonkin. Mies saa vain panon ja tekee siinäkin ne työnnöt eli työn. Nainen on saamapuolella voitolla aika paljon.
Haluaisit siis miehenä ensin orgasmin, ja siihen perään heti panon? Että saat kummatkin? :D :D :D
Onko oikeasti joku mies sitä mieltä, että naiset saa seksissä jotenkin enemmän kuin miehet? Ei voi olla totta!
Totta. Siihen on syynsä, miksi naisen nautinnosta pitää erikseen huolehtia, mutta miehen ei.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Siihen on syynsä, miksi naisen nautinnosta pitää erikseen huolehtia, mutta miehen ei.
Jep, mutta todellakin monet miehet eivät viitsi vaivautua, kunhan itse saavat. Joo, vanha virsi. Mutta miksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta todellakin monet miehet eivät viitsi vaivautua, kunhan itse saavat. Joo, vanha virsi. Mutta miksi??
Ne on tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on tyhmiä.
Todellakin, eivät tajua omaa parastaan! Hyvä rakastaja saa naisen aina uudestaan. Mutta mistä syntyvät ne typerät itsekkäät aviomiehet, joista täälläkerrotaan?
Ovatko olleet alun aamenen jo itsekkäitä, eli miksi nainen sellaisen ottanut? Olispa kiva kuulla miten se on, naiset joilla sellainen taakka kodissaan?
Tyhmiä ja kouluttamattomia. Miksei naiset käskytä miestä sängyssä kuten miehetkin tekevät. Kahden kauppa joten molemmat esittävät omat toiveet ja vaatimukset.
Meillä minä aloitin pillun nuolemisella. Sen jälkeen totuteltiin 69: iin esileikkinä, välillä normisti päällekäin välillä kyljittäin. Näin meni vuoden verran. Tyttis, tai siinä vaiheessa jo vaimo ei uskaltanut ottaa suihin. Kerran sitten tuntui niin hyvältä, että laskin menemään. Vähän suuttui, mutta jatkossa otti ihan tarkoituksella. Pikku hiljaa meni siihen, että suuseksiä annettiin erikseen. Aloitettu aina vaimon pyynnöstä ja vaatimuksesta pillun nuolemisella ja ja sitä harjoiteltu koko ikä. Vasta ennen naintia vaimo vähän imutellut ja kostuttanut kalua. Suikkarit hoidettu ihan erikseen ilman muuta seksiä.
Molemmin puolin opeteltu toistemne tyydytystä. Kaikkea on kokeiltu mitä keskenämme voimme tehdä ja mikä kiinnostanut. Ihmettelen jos miestä ei saa pillua ja orgasmeja nuolemaan. Kyllä saa. Istuu vaikka naaman päälle ja sanoo ukolle, että alapa hommiin. Ja jos ei sormilla osaa, niin dildoa käyttöön. Kylä irtoo naiselta. Joka viikko pillua naaman eteen niin ihan varmasti oppii soittamaan. Jos mies kakistelee, niin sano vain, että mikäs mies sinä olet kun et pillua nuole?
M62
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi evoluutio on mennyt vikaan siinä, että naisen ja miehen orgasmi ei tapahdu samasta toiminnasta. Naiselle se täytyy tehdä erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi evoluutio on mennyt vikaan siinä, että naisen ja miehen orgasmi ei tapahdu samasta toiminnasta. Naiselle se täytyy tehdä erikseen.
Sinun sanomiseesi siäsltyy taas ajatus, että se miehen on se miehen orgasmi on se tärkein ja ikäänkuin pääasia, Miksi niin ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun sanomiseesi siäsltyy taas ajatus, että se miehen on se miehen orgasmi on se tärkein ja ikäänkuin pääasia, Miksi niin ajattelet?
Nainen ja mies yhtyvät yhdynnässä, jolloin myös lapsi voi saada alkunsa. Tuo ymmärtääkseni on alkuperäinen seksin tarkoitus. Ja ilman miehen orgasmia, lapsi ei voi saada alkua.
Naisen orgasmi on sivutuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja mies yhtyvät yhdynnässä, jolloin myös lapsi voi saada alkunsa. Tuo ymmärtääkseni on alkuperäinen seksin tarkoitus. Ja ilman miehen orgasmia, lapsi ei voi saada alkua.
Naisen orgasmi on sivutuote.
No kaikkihan sivutuotteita senjölkeen kun lapsi tai lapset tehty. Ei siis mitään yhdynttöjä tarvita.
Itsetyydytys ei ole koskaan niin nautinnollista kuin rakkaan puolison antama. Jos muuta väittää ei ole koskaan rakasta ja rakastelua kokenutkaan. Sama koskee näitä tärinävekottimia. Silloin seksissä on jotain järkeä kun pillu tai kulli odottaa malttamattomana toisen hyväilyjä. Rakastanut yli kaiken vaimon pillun keskustelutaitoja. Pillu on alusta lähtien osoittanut halukkuutensa ja yhteistyökysyisyytensä. Odottanut innolla nuolemista. Osoittanut halukkuutensa ahmimalla sormia tai kalua. Vaatinut paljon mutta antanut vielä enemmän. Rakas vaimo ollut siitä viisas, että antanut pillun aina viedä rakastellessa. Tätä pyyteetöntä halua millään hilavitkuttimella korvata. Miehellä ja pillulla pitää olla hyvä keskusteluyhteys niin kaikki nauttii. Siitä se on kiinni.
M62