Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden miehet ei osaa sormettaa/nuolla teille orkkuja?

Vierailija
16.01.2021 |

Turhauttaa tilanne. On toivoton tapaus.

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi opettaa. Luontainen kyky, joka joko on tai ei ole

Näin on. Mun vaimo (ja ex tyttöystävät) ei osaa ottaa suihin eikä runkata mulle orkkua. Sinkkuna nuorena ollessa tapasin joitakin naisia, jotka osasivat suuseksin salat ja kosketella käsillään ja sormillaan tosi taitavasti. Yhdyntä vaimon kans on ihan hyvää vaikka rutiininomaista. Itse nuolen pillua naisen orgasmiin saakka ja sormettassakin helposti ovat orgasminsa saaneet. Eli turha mollata miehiä.

Vierailija
62/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Mun vaimo (ja ex tyttöystävät) ei osaa ottaa suihin eikä runkata mulle orkkua. Sinkkuna nuorena ollessa tapasin joitakin naisia, jotka osasivat suuseksin salat ja kosketella käsillään ja sormillaan tosi taitavasti. Yhdyntä vaimon kans on ihan hyvää vaikka rutiininomaista. Itse nuolen pillua naisen orgasmiin saakka ja sormettassakin helposti ovat orgasminsa saaneet. Eli turha mollata miehiä.

Etkö ole lukenut näitä naisten kertomuksia? Että ei syytä mollata miehiä...siis joitakin. Itsellä hyvä rakastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että muut naiset saavat orgasmin pelkän yhdynnän avulla ilman klitoriksen stimulointia? Eivät saa. Näin kertoo Journal of Sex & Marital Therapy -tiedelehdessä julkaistu tutkimus, johon vastasi tuhat 18–94-vuotiasta naista. Toimittaja Rebecca Reidin mielestä naiset ovat eläneet silti vuosikymmeniä keisarin uudet vaatteet -tilanteessa. Reidin mukaan naiset ovat kuvitelleet, että he ovat outoja, kun eivät saa orgasmia pelkän yhdynnän avulla, eivätkä siksi sano asiasta mitään. Oikeasti he ovat vain normaaleja, mutta kukaan ei ole puhunut asiasta.

– Te, jotka voitte saada orgasmin pelkästä penetraatiosta seksissä olette superonnekkaita ja pitäisi olla tyytyväisiä itseenne. Kuulutte pieneen vähemmistöön ja voitte todennäköisesti nauttia seksistä melko taitamattoman kumppanin kanssa, Reid kirjoittaa.

Mitäs sitten tehdään jos nainen on yhdyntäorientoitunut, jota ei mikään muu seksin muoto kiinnosta? Miehen tehtävä vaan jyystää jonkun aikaa ja laueta?

No silloinhan ei tietysti naida; miehen haluhan On ykkössijalla aina ja kaikessa. Eli mikään ei muutu, tehdään niinkuin ennenkin, eli sitä mitä mies haluaa.Totutetaan naine ottamaan loppuunasti suihin, tai mitä milloinkin herra nyt haluaa...Tosin, kun lukee palstan naisten kirjoituksia, tuo oli suorastaan irvokas kirjoitus M52.

No onko tuo sitten mukamas ongelma miehelle! hehhe. Silloin tehdään tuietty niin. Ne naivat jotka niin haluavat.

On ongelma jos haluaa harrastaa muutakin. Kommentti vähättelee miehen seksuaalisuutta.

No silloinhan ei tietysti naida; miehen haluhan On ykkössijalla aina ja kaikessa. Eli mikään ei muutu, tehdään niinkuin ennenkin, eli sitä mitä mies haluaa.Totutetaan naine ottamaan loppuunasti suihin, tai mitä milloinkin herra nyt haluaa...Tosin, kun lukee palstan naisten kirjoituksia, tuo oli suorastaan irvokas kirjoitus M52.

Sinun kirjoituksesi ovat paljon irvokkaampia.

Vierailija
64/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi opettaa. Omakin vaimo tekee nykyisin sellaisia juttuja jota en tiennytkään. Kokeillut eri juttuja kuten itsekin, että mikä toimii. Kerran ihmettelin, että miksi nuoli niin kevyesti ja pienellä paineella. Meinasin sanoakin jotain mutta maltoin mieleni. Orkku tuli jostain kaukaa hiipien ja meinasi taju lähteä. Silloin opin että antaa hänen toteuttaa itseään ja keskityn vain nauttimaan.

M62

Vierailija
65/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että muut naiset saavat orgasmin pelkän yhdynnän avulla ilman klitoriksen stimulointia? Eivät saa. Näin kertoo Journal of Sex & Marital Therapy -tiedelehdessä julkaistu tutkimus, johon vastasi tuhat 18–94-vuotiasta naista. Toimittaja Rebecca Reidin mielestä naiset ovat eläneet silti vuosikymmeniä keisarin uudet vaatteet -tilanteessa. Reidin mukaan naiset ovat kuvitelleet, että he ovat outoja, kun eivät saa orgasmia pelkän yhdynnän avulla, eivätkä siksi sano asiasta mitään. Oikeasti he ovat vain normaaleja, mutta kukaan ei ole puhunut asiasta.

– Te, jotka voitte saada orgasmin pelkästä penetraatiosta seksissä olette superonnekkaita ja pitäisi olla tyytyväisiä itseenne. Kuulutte pieneen vähemmistöön ja voitte todennäköisesti nauttia seksistä melko taitamattoman kumppanin kanssa, Reid kirjoittaa.

Mitäs sitten tehdään jos nainen on yhdyntäorientoitunut, jota ei mikään muu seksin muoto kiinnosta? Miehen tehtävä vaan jyystää jonkun aikaa ja laueta?

No onko tuo sitten mukamas ongelma miehelle! hehhe. Silloin tehdään tuietty niin. Ne naivat jotka niin haluavat.

On ongelma jos haluaa harrastaa muutakin. Kommentti vähättelee miehen seksuaalisuutta.

Etkö näe näiden naisten kirjoituksia? Näiden lukuisten, joiden miehet eivät välitä heidän nautinnoistaan lainkaan? Ja kun heitä puolustan, olenkin minä irvokas. Ja sinä silloin, kun nainen haluaa naida, niin just silloin sinusta poitääkin keksiä muuta, jos niin MIES haluaa... mieti.

Vierailija
66/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita hän suosittelee lisäämään klitoriksen stimulointia seksiin esimerkiksi lisäämällä esileikkiä, jälkipeliä tai ottamalla vibraattorin mukaan sänkyyn.

– Hylkää kaikki huolet miehen pelästyttämisestä pois. Jos hän ei kestä pientä värisevää laitetta mukananne sängyssä, hän ei ole luultavasti oikea sinulle. Minivibraattori on riittävän pieni mahtuakseen väliinne useimmissa asennoissa ja tarkoittaa, että voitte molemmat nauttia orgasmista, jopa samaan aikaan, Reid jatkaa.

Hänestä hyvä seksi on oikeus, ei etuoikeus.

Emmi Oksanen

emmi.oksanen@iltalehti.f

Vierailija
67/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.bellesa.co/videos/1842/your-pleasure-is-my-business

Tässä on ohjeistus kunnollista, ja näköjään perille meni.

Eikö tämä nyt sitten olekkaan hyvä? Pitää olla aina sellainen misää mies kääntää ja vääntää naista ja panee vaan kunnes laukeaa, ja läpsyttelee persettä? Mitä miehet mieltä? Naiset hoi?

Vierailija
68/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö näe näiden naisten kirjoituksia? Näiden lukuisten, joiden miehet eivät välitä heidän nautinnoistaan lainkaan? Ja kun heitä puolustan, olenkin minä irvokas. Ja sinä silloin, kun nainen haluaa naida, niin just silloin sinusta poitääkin keksiä muuta, jos niin MIES haluaa... mieti.

Anteeksi jos käsitin väärin... luulin että olit se sovinisti jankuttaja.

Vierailija
69/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos käsitin väärin... luulin että olit se sovinisti jankuttaja.

NO EN todellakaan! minä olen se nainen .joka kärsii hirveitä kipuja oikeasti, näiden naisten puolesta, joita miehet tai olosuhteet kohtelevat kurjasti, Olen sellaien , että kannan "maailman tuskaa" niskassani.

Oma mies on aivan ihana , ja juuris siksi en tajua näitä itsekkäitä paskoja. Sori myös tätä kielenkäyttöäni...No hard feelings.

Vierailija
70/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ainoaksi konstiksi naiselle jäisi siis itsetyydytys? Sekö olis sitä vastuunottoa omasta orgasmista.

Meillä ainakin menee näin. Viimeksi eilen sain hoitaa itselleni orgasmin lelulla koska mies sai jo omansa eikä kiinnosta minua auttaa loppuun. Itku meinaa tulla Välillä kun haluaisi kokea sen orgasmin toisen lähellä ollessa ja toisen tekemänä. Tuntea että toinen haluaa minulle hyvää.minun tarvitsemalla tavalla.

Voi kamala taas,,,sun TÄYTYY kertoa tuo miehellesi, ja tehdä asialle oikeasti jotain.

No olenhan minä sanonut. Ja pyytänyt jopa että jäisi edes viereen pitämään hyvänä samalla jos ei muuta halua. Mutta aina on jotain ns. Muuta tekemistä. Minkäs teet.

No mun neuvoni on aina se, että et päästä miestä naimaan ennenkuin olet itse saanut! Ja siitä pitää pitää kiinni lujasti. Ja kerrot että näin tulee käymään aina, ja että itsekkyys loppu NYT.

Sitä keinoa ne miehet tottelee...Ja kerro myös miten kamalaa on jäädä ilman, sanomyös, että mitäs jos sinä aina ennkuin mies meinaa saada, kierähdätkin pois, että hups nyt loppu tähän! Hulluksihan siinä tulee.

Onko tuokaan nyt reilua, että mies tekee ensin naiselle orkun ja sitten nainen saa vielä panonkin. Mies saa vain panon ja tekee siinäkin ne työnnöt eli työn. Nainen on saamapuolella voitolla aika paljon.

Vierailija
71/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä miehen kanssa lueskeltu näitä tarinoita nyt monena päivänä, ja ei voi kuin ihmetellä ensiksikin sitä, miksi naiset alistuvat olemaan nukkeja, joille vaan tehdään asioita ja he ikäänkuin tyytyvät siihen vähään mitä ehkä saavat, ja sitten itkevät jälkeenpäin. Ja noiden miesten pöllömäisyys ja ennekaikkea itsekkyys on vertaansa vailla!

Terästäytykää naiset muuttamaan elämäänne ITSE. Oppii ne miehet kun on pakko.

Omin käsin onneen on niin paljon helpompaa kuin opettaa toista. Kyllä siinä jo haluat katoaa ihan täysin jos oppitunniksi menee.

Vierailija
72/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa osaako vai ei, joskus harvoin saan, mutta yleisimmin en. Miehen aloittaessa nuolemisen on kiihottunut, mutta on myös välillä tilanteita kun en vaan saa ja pyydän lopettamaan. Hänellä on saattanut jo lerpahtaa tuossa vaiheessa eli työstä on käynyt. Se on ollut myös itselleni melkein turn-off, joten harvemmin enää haluan nuolentaa tai sormetusta itselleni.

Vierailija
73/131 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välineet on oltava kunnossa eli leikkaa kynnet tarkasti ja viilaa sileiksi ja tylsiksi. Sormien ihon nystyrät ja epätasaisuudet myös hiottavaa sileiksi. M57

Vierailija
74/131 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita hän suosittelee lisäämään klitoriksen stimulointia seksiin esimerkiksi lisäämällä esileikkiä, jälkipeliä tai ottamalla vibraattorin mukaan sänkyyn.

– Hylkää kaikki huolet miehen pelästyttämisestä pois. Jos hän ei kestä pientä värisevää laitetta mukananne sängyssä, hän ei ole luultavasti oikea sinulle. Minivibraattori on riittävän pieni mahtuakseen väliinne useimmissa asennoissa ja tarkoittaa, että voitte molemmat nauttia orgasmista, jopa samaan aikaan, Reid jatkaa.

Emmi Oksanen

emmi.oksanen@iltalehti.f

Kyllä se on niin, että naisten kannattaa ottaa vastuu itse ja tuottaa satisfyer:lla orkkunsa. Paljon varmempi lopputulos, kuin miesten arvaillessa ja kuulostellessa mistä tämänkertainen nainen tykkää.

Miehet voi puolestaan työntyä tiukkaakin tiukempaan flesuun, joka voi olla malliltaan mitä haluaa. Näin kaikki saavat mitä haluavat, eikä tarvitse tehdä kompromisseja.

Miesten ja naisten asuminen yhdessä aiheuttaa muutenkin ristiriitoja, joten koko perhe-elämän voisi lakkauttaa muutenkin ellei halua lapsia hankkia. Lasten hankkimisen tapauksessa kumppanuusvanhemmuus voi olla hyvä vaihtoehto.

Vierailija
75/131 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan rakastella ihan lämpimän miehen kanssa, en koneen. Äskenkin piristi kummasti.

Vierailija
76/131 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä haluan rakastella ihan lämpimän miehen kanssa, en koneen. Äskenkin piristi kummasti.

Luitko alkuperäisen kysymyksen

Vierailija
77/131 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heikkoa on, jos joutuu koneella tuottamaan orgasmeja. Jos ei edes sen vertaa miehet viitsi opetella miten naiselleen saa orgasmin aikaiseksi. Oma vaimo ei ole tykännyt mistään värisevästä vempekeestä, alkaa kus.ettamaan ja tuntuvat epämiellyttäviltä. Siksi dildoistakin aina patterit veke. Tykkää niistä luonnollisista mitä minä saanut aikaan.

Mutta jos miehen taidot ei riitä tai mikään muu ei auta on toki parempi, että on joku konsti millä naiselle varmistetaan orgasmi. Se kuuluu ilman muuta molemmille.

Vierailija
78/131 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin, ja mun  mies osaa molemmat ja vielä enemmänkin.

Vierailija
79/131 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmi Oksanen

emmi.oksanen@iltalehti.f

Kyllä se on niin, että naisten kannattaa ottaa vastuu itse ja tuottaa satisfyer:lla orkkunsa. Paljon varmempi lopputulos, kuin miesten arvaillessa ja kuulostellessa mistä tämänkertainen nainen tykkää.

Miehet voi puolestaan työntyä tiukkaakin tiukempaan flesuun, joka voi olla malliltaan mitä haluaa. Näin kaikki saavat mitä haluavat, eikä tarvitse tehdä kompromisseja.

Miesten ja naisten asuminen yhdessä aiheuttaa muutenkin ristiriitoja, joten koko perhe-elämän voisi lakkauttaa muutenkin ellei halua lapsia hankkia. Lasten hankkimisen tapauksessa kumppanuusvanhemmuus voi olla hyvä vaihtoehto.

Samaa mieltä. Seksistä on tullut tavoitteellista suoritusta ja epäonnistuessaan suuri pettymys. Pitäisi osata kaiken maailman temppuja ja virityksiä, jotta toinen varmasti saa orgasmin. Millään muulla ei taidakaan olla tuossa suorituksessa väliä. Itsekin saan orgasmin takuuvarmasti itse, joten miksi jättäisin sen miehen vastuulle. Mies ei tosin saa tällöin olla läsnä tilanteessa vaan se on ihan omaa kivaa hyvän videosisällön kanssa.

Vierailija
80/131 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmi Oksanen

emmi.oksanen@iltalehti.f

Samaa mieltä. Seksistä on tullut tavoitteellista suoritusta ja epäonnistuessaan suuri pettymys. Pitäisi osata kaiken maailman temppuja ja virityksiä, jotta toinen varmasti saa orgasmin. Millään muulla ei taidakaan olla tuossa suorituksessa väliä. Itsekin saan orgasmin takuuvarmasti itse, joten miksi jättäisin sen miehen vastuulle. Mies ei tosin saa tällöin olla läsnä tilanteessa vaan se on ihan omaa kivaa hyvän videosisällön kanssa.

Itsenäinen nainen, joka ei ole riippuvainen muiden ihmisten ajatuksista tai huomiosta. Uskaltaa kantaa vastuun omasta elämästään. Kaikista naisista eikä miehistä ole tähän. Toisaalta ei sovi myöskään heikolla itseluottamuksella varustetun ihmisen kumppaniksi.

Upea sielu. Arvostan suuresti!