Onko muita, joiden miehet ei osaa sormettaa/nuolla teille orkkuja?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt opettaa. Vähän aikaa tekee kuten olen näyttänyt, sitten joko lopettaa tai alkaa ”kaivamaan” klitorista siten, että on pakko työntää käsi pois ja seuraavalla kerralla tekee taas tuolla omalla tyylillä. Suuseksiä saan harvoin ja vähän aikaa.
Täh? Miten sitä edes voi kaivaa?
Kuivana koukistelee sormea ja terävät kynnen reunat raapii. Ap
No ostakaa likukkaria1 Ihanaa kun mies aloittaasillä, että hellästi sivelee sillä pillun, alkaa nautinto sillä sekuntilla! Ja SANO että kynnet sileiksi enin aina! Tai raavi sen kullia malliksi kynsillä (hampaatkin käy..) ja vedä parikertaa esari taakse vähän kovemmin, että saa tietää miltä tuntuu,,, siinä alkajaisiksi sulle temppuja!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on yhdyntäkeskeinen, esileikki on tyyliin vähän tissejä kuoritaan ja max. pari minuuttia sormetusta. Nuorena sain panemalla itsekin mutta viime vuosina olen kyllästynyt tuohon ja kaipaisin jotain muuta. Seksi loppuu siihen kun mies saa, sain tai en. Yleensä en. Haaveilen muista miehistä. Ap
NO älä päästä sitä ns pukille! et ennenkuin saat sinä. Kova "kovaa" vasten vaan. Siperia opettaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt opettaa. Vähän aikaa tekee kuten olen näyttänyt, sitten joko lopettaa tai alkaa ”kaivamaan” klitorista siten, että on pakko työntää käsi pois ja seuraavalla kerralla tekee taas tuolla omalla tyylillä. Suuseksiä saan harvoin ja vähän aikaa.
Sano, että leikkaa kynnet ja rasvaa sormet jos ei itse tajua. Itse valmistaudun ja leikkaan kynnet jos tarvis ja yleensä laitan keski- ja etusormeen sekä peukalonpäähän sekä huuliin huulirasvaa. Itsellekin mukavampi nuolla ja räplätä. Sitä paitsi helpottaa kun toinen kiihoittuu nopeammin ja paremmin. Vaimokin käsien rasvaamisesta joskus mainitsi tietämättä, että olen käyttänyt vuosikausia.
Joten kouluttakaa miehiä jos ei muuten ymmärrä.
M62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ostakaa likukkaria1 Ihanaa kun mies aloittaasillä, että hellästi sivelee sillä pillun, alkaa nautinto sillä sekuntilla! Ja SANO että kynnet sileiksi enin aina! Tai raavi sen kullia malliksi kynsillä (hampaatkin käy..) ja vedä parikertaa esari taakse vähän kovemmin, että saa tietää miltä tuntuu,,, siinä alkajaisiksi sulle temppuja!
On meillä liukkaria käytössä mutta silti tuntuu inhottavalta, kun tuo kaivelu alkaa. En tiedä onko liikaa painetta vai lähteekö ne liukkaritkin pois tuolla tyylillä. Varmasti on omakin vika, kun lopetan homman tuohon enkä neuvo miten kannattaa tehdä. Tuntuu, että koko klittaa polttelee enkä halua enää, että siihen kosketaan. Tulen surulliseksi, kun kirjoitan tästä. :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on yhdyntäkeskeinen, esileikki on tyyliin vähän tissejä kuoritaan ja max. pari minuuttia sormetusta. Nuorena sain panemalla itsekin mutta viime vuosina olen kyllästynyt tuohon ja kaipaisin jotain muuta. Seksi loppuu siihen kun mies saa, sain tai en. Yleensä en. Haaveilen muista miehistä. Ap
NO älä päästä sitä ns pukille! et ennenkuin saat sinä. Kova "kovaa" vasten vaan. Siperia opettaa!
On meillä ollut pitkiä kuivia kausia, kun ei ole haluttanut yhtään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä liukkaria käytössä mutta silti tuntuu inhottavalta, kun tuo kaivelu alkaa. En tiedä onko liikaa painetta vai lähteekö ne liukkaritkin pois tuolla tyylillä. Varmasti on omakin vika, kun lopetan homman tuohon enkä neuvo miten kannattaa tehdä. Tuntuu, että koko klittaa polttelee enkä halua enää, että siihen kosketaan. Tulen surulliseksi, kun kirjoitan tästä. :-(
Ap unohtui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap unohtui
Minäkin tulen puolestasi surulliseksi, siksi viitsin kirjoittaa. Luin miehelleni myös nämä, ja hän on samaa mieltä kanssani. Minäpä ennustan teille huonoa loppua, jos ei tilanne muutu. Voisit vaikka sen kertoa miehellesiskin, siis että mitä VOI tapahtua jos ei tyyli muutu. Mutta, sinun käsisssäsi on tilanne, jos annat tapahtua vaan...tulee joko syrjäpyppy sinulle, tai kun seksi loppuu miehelle..ja kumpikin juttu huono - edellyttäen toki, että välitätte yhä toisistanne.. muuta lopputulemaa en oikein usko. Joten älä luovuta!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako käyttää aikaa vaan haaveiluun🤪 itse olen mies ja tällä hetkellä tilanne se että ei mitään kokeilunhalua ja aina sama että pimeässä peiton alla ja samat asennot jne.. Kaipaan säpinää😂
Joka nainen on erilainen, toinen tykkää toisenlaisesta kosketuksesta. Ei voi tietää, jos ei kerro.
Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan, myös kumppanin kautta saadusta. Vain narsisti siirtää vastuun kumppanille.
Kyllä se otti oman aikansa opetella, kun vaimo on ensimmäinen jolle pääsin käsi ja suuseksiä antamaan 24 vuotiaana. Hän malttoi rauhassa neuvoa, ja opastaa, vaikka minulla ei ollut pienintäkään aavistusta mitä olen tekemässä, ja touhu oli ensimmäiset 20 kertaa varmasti kaikkea muuta kuin nautinnollista. Nykyään jo homma luistaa ja vaimo nauttii. Olkaa siis naiset kärsivällisiä, ohjatkaa positiivisen kautta, ei negaatiolla.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako käyttää aikaa vaan haaveiluun🤪 itse olen mies ja tällä hetkellä tilanne se että ei mitään kokeilunhalua ja aina sama että pimeässä peiton alla ja samat asennot jne.. Kaipaan säpinää😂
Jos koet kaikkesi antaneesi, niin vaihtoedot lie vähissä. Pitkäkin liitto?
Femina
Vierailija kirjoitti:
Joka nainen on erilainen, toinen tykkää toisenlaisesta kosketuksesta. Ei voi tietää, jos ei kerro.
Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan, myös kumppanin kautta saadusta. Vain narsisti siirtää vastuun kumppanille.
Oletko kuullut, että useimmat naiset saavat orgasmin nuolemalla; mitenhän hän siitä yksin voi vastuuta ottaa? Tai sormettamalla. Ei taida ihan onnistua. Ja useimmat eivät saa pelkällä panemisella.
Rakkaus ja seksi
Rakkaus ja seksiRakkaus ja seksi -artikkelit
Saatko orgasmin yhdynnässä? Ei saa suurin osa muistakaan naisista
Neljä viidestä naisesta ei saa orgasmia ilman klitoriksen stimulointia. Olet siis täysin normaali.
Artikkeli Iltalehdestä.
Että ainoaksi konstiksi naiselle jäisi siis itsetyydytys? Sekö olis sitä vastuunottoa omasta orgasmista.
Luulitko, että muut naiset saavat orgasmin pelkän yhdynnän avulla ilman klitoriksen stimulointia? Eivät saa. Näin kertoo Journal of Sex & Marital Therapy -tiedelehdessä julkaistu tutkimus, johon vastasi tuhat 18–94-vuotiasta naista. Toimittaja Rebecca Reidin mielestä naiset ovat eläneet silti vuosikymmeniä keisarin uudet vaatteet -tilanteessa. Reidin mukaan naiset ovat kuvitelleet, että he ovat outoja, kun eivät saa orgasmia pelkän yhdynnän avulla, eivätkä siksi sano asiasta mitään. Oikeasti he ovat vain normaaleja, mutta kukaan ei ole puhunut asiasta.
– Te, jotka voitte saada orgasmin pelkästä penetraatiosta seksissä olette superonnekkaita ja pitäisi olla tyytyväisiä itseenne. Kuulutte pieneen vähemmistöön ja voitte todennäköisesti nauttia seksistä melko taitamattoman kumppanin kanssa, Reid kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Että ainoaksi konstiksi naiselle jäisi siis itsetyydytys? Sekö olis sitä vastuunottoa omasta orgasmista.
Meillä ainakin menee näin. Viimeksi eilen sain hoitaa itselleni orgasmin lelulla koska mies sai jo omansa eikä kiinnosta minua auttaa loppuun. Itku meinaa tulla Välillä kun haluaisi kokea sen orgasmin toisen lähellä ollessa ja toisen tekemänä. Tuntea että toinen haluaa minulle hyvää.minun tarvitsemalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut, että useimmat naiset saavat orgasmin nuolemalla; mitenhän hän siitä yksin voi vastuuta ottaa? Tai sormettamalla. Ei taida ihan onnistua. Ja useimmat eivät saa pelkällä panemisella.
Vastuu orgasmista tarkoittaa sitä, että sä kerrot tai näytät miten nautit tai saat.
Jokaisen naisen tulisi muutaman kerran masturboida miehen nähden, niin miehellä olisi käsitys millaisesta kosketuksesta nainen nauttii.
Mutta, kun se ei 5aatana käy, vaan miehen täytyy olla meedio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin menee näin. Viimeksi eilen sain hoitaa itselleni orgasmin lelulla koska mies sai jo omansa eikä kiinnosta minua auttaa loppuun. Itku meinaa tulla Välillä kun haluaisi kokea sen orgasmin toisen lähellä ollessa ja toisen tekemänä. Tuntea että toinen haluaa minulle hyvää.minun tarvitsemalla tavalla.
Voi kamala taas,,,sun TÄYTYY kertoa tuo miehellesi, ja tehdä asialle oikeasti jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastuu orgasmista tarkoittaa sitä, että sä kerrot tai näytät miten nautit tai saat.
Jokaisen naisen tulisi muutaman kerran masturboida miehen nähden, niin miehellä olisi käsitys millaisesta kosketuksesta nainen nauttii.
Mutta, kun se ei 5aatana käy, vaan miehen täytyy olla meedio!
No nämä naiset täällä kirjoittavat, että vuoskausia pyytääneet ja sanoneet miten haluavat, ja ei ei käy!! Ihan kamalaa.. ja NIIN itsekästä.