Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkähän takia Paula Vesalalla ei ole miestä?

Vierailija
16.01.2021 |

Hän on lahjakas, kaunis ja mukavan oloinen.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin ollakin kumppani. Ei vaan tuo julkisuuteen, pojankin yksityisyyttä varjelee.

Vierailija
42/89 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikkia en ole kuullut, vain kuvia nähnyt.  Millainenkohan on sängyssä, mistä tykkää ym...

Et ole kuullut esim. Johanna Kurkelan esittämää Rakkauslaulua koskaan? Se on Paulan sanoitus. Itse laulettuja taas mm. ”Tequila”, ”Älä droppaa mun tunnelmaa”, ”Tytöt ei soita kitaraa". Nää kyllä soi ihan kaupoissakin, bussissa jne. jos joskus ihmisten ilmoilla käy.

En ole koskaan ollut bussissa, jossa soisi musiikki. Missä sellaisia on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuilla, aikuisilla naisilla on rima korkealla. Luulenpa, että siinä syy. Ei niitä sopivia sinkkumiehiä ole otettavissa tuosta vain. Sopimatonta ei enää tuolla elämänkokemuksella halua.

Vierailija
44/89 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikkia en ole kuullut, vain kuvia nähnyt.  Millainenkohan on sängyssä, mistä tykkää ym...

Et ole kuullut esim. Johanna Kurkelan esittämää Rakkauslaulua koskaan? Se on Paulan sanoitus. Itse laulettuja taas mm. ”Tequila”, ”Älä droppaa mun tunnelmaa”, ”Tytöt ei soita kitaraa". Nää kyllä soi ihan kaupoissakin, bussissa jne. jos joskus ihmisten ilmoilla käy.

Kävin youtubessa kuuntelemassa enkä tosiaan ole koskaan kuullut mainitsemiasi kappaleita. Käyn kyllä kaupoissa ja busseissa jne. Siinä kaupassa, jossa käyn ei koskaan soi musiikki. Hyvä niin. En haluaisi kuunnella jotain rasittavaa kaupallista radiota samalla kun ostan ruokaa. 

t. eri

Vierailija
45/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pitkän matkan busseissa soi usein radio taustalla.

Vierailija
46/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin youtubessa kuuntelemassa enkä tosiaan ole koskaan kuullut mainitsemiasi kappaleita. Käyn kyllä kaupoissa ja busseissa jne. Siinä kaupassa, jossa käyn ei koskaan soi musiikki. Hyvä niin. En haluaisi kuunnella jotain rasittavaa kaupallista radiota samalla kun ostan ruokaa. 

t. eri

Entä PMMP:n tunnetuimmat? Lautturi.

Pikkuveli. Rusketusraidat? Tai vaikka tää?

Täytyy kyllä elää aika suojattua elämää jos ei ole ikinä kuullut.

Vierailija
47/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Paula Vesalalla pitäisi olla mies? Itse en ainakaan ole keksinyt vielä yhtään niin hyvää syytä, että suostuisin luopumaan vapaudestani.

Vierailija
48/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Helsingissä ja Turussa. Aika usein kuskeilla on radio auki. Ei se nyt lujalla ole yleensä mutta niin että kuulee kuitenkin.

Vierailija
49/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun Jari Sillanpäällä ei ole vaimoa.

Vierailija
50/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMMP:n monet on ainakin niin puhkikulutettuja että en ihan äkkiä keksi miten ei olisi ikinä missään törmännyt.

Viimeksi perjantaina soi Lautturi (radiosta) tk:n labrajonossa.

Vierailija
51/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuilla, aikuisilla naisilla on rima korkealla. Luulenpa, että siinä syy. Ei niitä sopivia sinkkumiehiä ole otettavissa tuosta vain. Sopimatonta ei enää tuolla elämänkokemuksella halua.

Minulla on kyllä aivan erilainen käsitys fiksuista naisista. Oikeasti fiksu nainen ei edes lapsena keksisi syöttää kaverilleen leivän täytteenä lehmänpjaskaa.

Vierailija
52/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tää kaikki vihapuhe kumpuaa.

Kirjoittajien omasta pahastaolosta, joka sitten kaadetaan tänne

Vierailija
53/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikukas, kiukutteleva, maailmantuskaa alvariinsa poteva ja näytti tissinsä Tuntemattomassa sotilaassa.

Huonot tissit, vaikea luonne, joku beta kelpuuttaisi, mutta paulalle ei kelpaa kuin alfa mihin oma taso ei riitä.

Vain elämäässä näytti ihan kuin olisi ollut huuumeissa tai lääkkeissä?

Vierailija
54/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikukas, kiukutteleva, maailmantuskaa alvariinsa poteva ja näytti tissinsä Tuntemattomassa sotilaassa.

Huonot tissit, vaikea luonne, joku beta kelpuuttaisi, mutta paulalle ei kelpaa kuin alfa mihin oma taso ei riitä.

Vain elämäässä näytti ihan kuin olisi ollut huuumeissa tai lääkkeissä?

Vai mt?

Vierailija
55/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mitä kukaan mies Paulassa erityisesti näkisi. Ulkonäöltään ei ainakaan parempi kuin keskimääräinen yh-mamma, rinnat kuin ladon seinää vasten nostetut sukset, sairastaa maailmanparannus-syndroomaa ja feminismiä. Mitä ihmeellisen hyvää tuossa olisi miehelle? Paitsi ehkä Paulan siivellä voisi "päästä" joskus jonkun lehden kuviin. Eli lähinnä Paula sopisi jollekin julkisuustyrkkymiehelle jolle edellä luetellut asiat ei ole liian no no.

Vierailija
56/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä mitä kukaan mies Paulassa erityisesti näkisi. Ulkonäöltään ei ainakaan parempi kuin keskimääräinen yh-mamma, rinnat kuin ladon seinää vasten nostetut sukset, sairastaa maailmanparannus-syndroomaa ja feminismiä. Mitä ihmeellisen hyvää tuossa olisi miehelle? Paitsi ehkä Paulan siivellä voisi "päästä" joskus jonkun lehden kuviin. Eli lähinnä Paula sopisi jollekin julkisuustyrkkymiehelle jolle edellä luetellut asiat ei ole liian no no.

Paula näkee myös r.ä.z.i.s.miä eikä siedä persuja.

Vierailija
57/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä hänen ulosannistaan, laulustaan tai tyylistään, mutta tämä ketju on kateellisten masinoima sysipaska kiusaamisketju. Ei kukaan ole tilivelvollinen siitä, miksi ei ole miestä. Ihan nätti ja fiksu nainen hän on.

Koskelan tapaus ei tosiaan ihmetytä, kun normimammatkin kirjoittelevat niin ilkeästi kuin tässä ketjussa.

Vierailija
58/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi prioriteetteina pitäisi automaattisesti olla kumppanin hankinta? Ellet sä osaa tai kykene olemaan yksin, joku toinen voi nauttia siitä ja se on okei.

Vierailija
59/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskusta toipuminen vie aikaa.

Vierailija
60/89 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ei ole uutta ronttia ottanut kokeiluun kun entinenkin petti.

Paula ja Lauri erosivat syyskuussa 2016 ja seuraavan vuoden joulukuussa Laurin uusi nainen synnytti jo lapsen.