Minkähän takia Paula Vesalalla ei ole miestä?
Kommentit (89)
Oikukas, kiukutteleva, maailmantuskaa alvariinsa poteva ja näytti tissinsä Tuntemattomassa sotilaassa.
Vierailija kirjoitti:
Oikukas, kiukutteleva, maailmantuskaa alvariinsa poteva ja näytti tissinsä Tuntemattomassa sotilaassa.
Saunassa olivat. Suomalaisissa elokuvissa on jopa seksikohtauksia kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se todellinen syy. Kukaan mies ei huoli naista, joka näyttää tissit. Tämä on fakta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se todellinen syy. Kukaan mies ei huoli naista, joka näyttää tissit. Tämä on fakta!
Kyllä tissit saa olla.
Se on jopa suotavaa ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tissit saa olla.
Se on jopa suotavaa ..
Sincc
Saa olla, mutta ei saa näyttää. Eikö Sincci osaa lukea? Ainiin, ei osaa.
Ei halua sellaista? Itse olen saman ikäinen enkä halua enää ollenkaan miestä. Pari seurustelua riitti tajuamaan että vakiparisuhteet ei ole mun juttu, viihdyn parhaiten sinkkuna.
Miten olet noin varma? Voihan sillä ollakin, ei vain ole tuotu julkisuuteen.
En tiedä mutta oliko vähän noloa kun lehdet hesaria myöten hehkutti kuinka Paula Vesala ja Samuli Edelmann on pari, ja sitten he eivät edes olleet :D Varmaan vaan tapailivat, tai väärä huhu liikkeellä.
Varmaan aika harva mies jaksaa kuunnella koko ajan juttuja sorrosta ja intersektionaalisesta feminismistä. Lisäksi Paula on tosikko hapannaama.
Miksi pitäisi olla mies? Ehkä hänellä on muutakin tekemistä. Ja vaikka olisikin parisuhde, mitä se sinulle kuuluisi.
Jospa se ei halua isäpuolta pojalleen.
Kelpaisi minulle, oikkuineenkin. Tykkään sen (moni)lahjakkuudesta. Ja lahjakkailla on aina vähintäänkin masennusta, ne jotenkin kuuluvat yhteen.
Eiks tää oo niinku niin 1950's miettiä miksi jollain naisella ei ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää kaikki vihapuhe kumpuaa.
Todella erikoista. Haluaisivatko nämä kaikki ihmiset määrätä Paulan elämästä?
Kiukuttaa kun ei voi? 🤭
Jos hän ei halua? Tai ei ole törmännyt sellaiseen joka vie jalat alta? Jos hänellä onkin nainen? Tai kumppani jota ei halua esitellä? Mitä se sinua kiinnostaa?
Musiikkia en ole kuullut, vain kuvia nähnyt. Millainenkohan on sängyssä, mistä tykkää ym...
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää kaikki vihapuhe kumpuaa.
Todella erikoista. Haluaisivatko nämä kaikki ihmiset määrätä Paulan elämästä?
Kiukuttaa kun ei voi? 🤭
Kiukuttaa kun ei ole yhtä kaunis, lahjakas ja itsenäinen kuin Paula. Roikutaan huonossa suhteessa ja puretaan pahaaoloa av:lla niihin, jotka uskaltavat tehdä itse omat päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Musiikkia en ole kuullut, vain kuvia nähnyt. Millainenkohan on sängyssä, mistä tykkää ym...
Et ole kuullut esim. Johanna Kurkelan esittämää Rakkauslaulua koskaan? Se on Paulan sanoitus. Itse laulettuja taas mm. ”Tequila”, ”Älä droppaa mun tunnelmaa”, ”Tytöt ei soita kitaraa". Nää kyllä soi ihan kaupoissakin, bussissa jne. jos joskus ihmisten ilmoilla käy.
Eikös hänellä kuitenkin joskus ole ollut mies? Ja vieläpä nykymittapuulla varsin pitkä suhde taisi olla.
On teillä ongelmat, jos jollain julkkisnaisella ei ole koko ajan joku mies kierroksessa, ollaan heti ihmettelemässä, miksi näin.