Minkähän takia Paula Vesalalla ei ole miestä?
Kommentit (89)
Paulahan seurusteli ihanan näyttelijän Johannes Holopaisenkin kanssa. Sekään ei ulisijoille kelvannut, koska Johannes on 7 vuotta nuorempi.
Mitä vattua se sulle kuuluu, ap?!
Kaikki ei halua niitä jalkojaan levitellä.
Vierailija kirjoitti:
Paulahan seurusteli ihanan näyttelijän Johannes Holopaisenkin kanssa. Sekään ei ulisijoille kelvannut, koska Johannes on 7 vuotta nuorempi.
Johannes teki vaikutuksen kun pääsin hänen kanssa juttelemaan. Erittäin fiksu.
esitteli tissejään tuntemattomassa
Vierailija kirjoitti:
No se on vassu ja lespo
Ehkä ei vaan tahmaiset ja haisevat nahkanpätkät kiinnosta. Pysyy paikat puhtaina.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei halua niitä jalkojaan levitellä.
parisuhde on muutakin kun levittelyä, kosketusta, kiintymystä, rakkautta jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikkia en ole kuullut, vain kuvia nähnyt. Millainenkohan on sängyssä, mistä tykkää ym...
Et ole kuullut esim. Johanna Kurkelan esittämää Rakkauslaulua koskaan? Se on Paulan sanoitus. Itse laulettuja taas mm. Tequila, Älä droppaa mun tunnelmaa, Tytöt ei soita kitaraa". Nää kyllä soi ihan kaupoissakin, bussissa jne. jos joskus ihmisten ilmoilla käy.
Kävin youtubessa kuuntelemassa enkä tosiaan ole koskaan kuullut mainitsemiasi kappaleita. Käyn kyllä kaupoissa ja busseissa jne. Siinä kaupassa, jossa käyn ei koskaan soi musiikki. Hyvä niin. En haluaisi kuunnella jotain rasittavaa kaupallista radiota samalla kun ostan ruokaa.
t. eri
Entä PMMP:n tunnetuimmat? Lautturi.
Pikkuveli. Rusketusraidat? Tai va
Pikkuveli ei ole alunperin PMMP:n kappale. Se on Noitalinna Huraan kappale.
No ehkä hän ei ole halunnut miestä? Ainakaan mitään vakimiestä tai avioliittoa? Ymmärrän hyvin sen, itse olen suunnilleen hänen ikäinen, ja olen tietoisesti valinnut elää ilman parisuhteita tai lapsia. Nuorempana tuli joskus jotain kevytsuhteita seksin takia välillä harrastettua, enää ei sitäkään. Mutta mikään parisuhde ei ole koskaan napannut yhtään.