Herään klo 11.00. Kissani tulee istumaan tyynylleni/kävelemään päälleni klo 8.00. Kuinka voin siirtää kissaherätyskelloa 3 tunnilla eteenpäin?
Kommentit (39)
Pistät kissan nukkumaan 3h myöhemmin.
Ovi kiinni ja korvatulpat naukumiseen.
Nouset itse kahdeksalta, jos kissakin niin haluaa.
Kissalla on nälkä tai pulaa seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Ovi kiinni ja korvatulpat naukumiseen.
Ei paljon korvatulpat auta kun kissa päättää pitää metakkaa :D
Se on vain kestettävä. Kissa oppii, kun et reagoi.
Et voi tehdä mitään. Silloin kun minulla oli vielä kissoja, oli herättävä klo 7.30 joka aamu. Mutta riitti, että kävin antamassa kissoille ruokaa. Sitten taas menimme viikonloppuisin kaikki (myös kissat) takaisin nukkumaan.
meillä kissa herättää 2 minuuttia ennen auringonnousua. jos olet hyvin väsynyt, kaappaan kissan kainaloon ja sanon, että nukutaan vielä pari tuntia. joskus kissa tyytyy kohtaloonsa, joskus menee räpeltämään kylpyammeen metallista tulppaa, että tulee mahdollisimman kova ääni. Käyn laittamassa kissalle paljon märkäruokaa kuppiin ja saan nukkua.
Molemmat kissani nukkuvat sängyssäni. Klo 8.00 toinen kissa herättää, että nyt pitäisi antaa märkäruokaa (raksuja on aina kupissa). Heti ruokailtuaan alkaa kiukkuinen naukuminen jossa kissa vaatii minua leikittämään häntä. Toinen kissani saattaa satunnaisesti vaatian parvekkeelle pääsyä (jossa viihtyy noin minuutin ajan tällä hetkellä, koska ulkona on kylmä).
AP
Mun karvavekkari eli kissa tulee myös herättämään aamuisin klo 6. Nousen ylös ja tarjoan kissalle ruokaa ja muutaman lelun esille. Yleensä kissa syö ja hetken leikkii. Sitten noin tunnin päästä se kömpii takaisin jalkopäähän nukkumaan.
Kissalle kuivamuonaa yöksi kuppiin.
Kissa on luonnon luoma kello.
Kissa edustaa luonnonmukaista eloa.
Kissan elo menee valon mukaan: nukkuu kun on pimee ja valon mukana virkoaa.
Samanlainen oli ihminenkin.
Kissa on ohjaajasi ja opastaja.
Nouse kissan kanssa samaan aikaan. Mene nukkumaan sopivasti.
Kissanpalvelijan pitää sopeutua kissan vuorokausirytmiin. Ei toisin päin :)
Älä taistele vastaan vaan hyväksy Kissan tarjoama viisaus ja elämänasenne.
Kissa kyllä oppii nopeasti kun keksit oikean keinon. Läheisilläni on kissa jonka kanssa en ole ollenkaan väleissä, mutta en ymmärrä mistä se hoksasi tulla kerjäämään minulta herkkupaloja aina kun keitän kahvia. Avaan keittiön kaapin, ja kun suljen sen niin kissa istuu tuijottaen keittiöjakkaralla oven takana. Tai seisten ruokapöydän tuolin selkänojaa vasten. Ei sano mitään mutta tiedänhän minä että karkkia tahtoo.
Omille perheenjäsenilleen ei tee tätä. Mutta kun tosiaan hoksaa minun keittävän kahvia niin siitä syyllistävästö
kissaherätyskello ei herätä silloin kun sitä haluat herätä vain silloin kun sinun pitäisi herätä.
Mulla ihana kissa, nukutaan kumpikin niin myöhään kun jaksetaan. 🐱🤗
Ala herätä niin kuin normaalit ihmiset viimeistään setsemältä.