Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on pelkkä flunssa, voiko mennä töihin?

Vierailija
09.11.2024 |

Oireena kurkkukipu ja tukkoisuus. Ei kuumetta. Maanantaina seuraava työpäivä.

Kommentit (21)

1/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainaki meen 

Vierailija
2/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tai muuten saat potkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä ainaki meen 

Menetkö myös pää alaspäin kieputtaviin laitteisiin? Nouseeko räkä päähän?

Vierailija
4/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssat tuntuu nykyään kestävän viikkotolkulla. Ei oikein voi olla kahta viikkoa poissa töistä, jos on vähän kurkkukipua tai nuhaa.

Vierailija
5/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menet 

Vierailija
6/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri tuli "pelkässä" flunssassa töihin ja tartutti sitten muille koronan. Tunti lähipalaverissa riitti tartuntaan. Eli tee se testi, äläkä istu kahvitauolla samassa tilassa pärskimässä. Testiin Näyttää positiivisen usein vasta kolmantena oirepäivänä.

Vierailija
7/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri tuli "pelkässä" flunssassa töihin ja tartutti sitten muille koronan. Tunti lähipalaverissa riitti tartuntaan. Eli tee se testi, äläkä istu kahvitauolla samassa tilassa pärskimässä. Testiin Näyttää positiivisen usein vasta kolmantena oirepäivänä.

Olen testannut torstaista lähtien ja joka päivä nega. En pärski enkä yski mitään. Sanoinhan, että oireena on kurkkukipu ja tukkoisuus. Ei eritteitä ulkopuolelle.

Vierailija
8/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen testannut torstaista lähtien ja joka päivä nega. En pärski enkä yski mitään. Sanoinhan, että oireena on kurkkukipu ja tukkoisuus. Ei eritteitä ulkopuolelle.

Ja menen siis ma pitkältä vapaalta töihin joten en ole tartuttanut ketään kahvihuoneessa. Syytät minua turhaan.

9/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä ainaki meen 

Menetkö myös pää alaspäin kieputtaviin laitteisiin? Nouseeko räkä päähän?

Ei niihin nyt pääse 😭

Vierailija
10/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet.

Vierailija
11/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja menen siis ma pitkältä vapaalta töihin joten en ole tartuttanut ketään kahvihuoneessa. Syytät minua turhaan.

Kerroin mitä tapahtui, kun työkaveri tuli oireisena ihan. 

Vierailija
12/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Findrexiniä ja töihin.

Vierailija
13/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän osaa itse arvioida työkykysi..tai et kun täällä kyselet. 😞

Vierailija
14/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene tai muuten saat potkut.

Tämä on valitettavaa, mutta täyttä totta tämän päivän työmarkkinoilla. Tulos tai ulos!

Vierailija
15/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit urheilulajin jos oireet ovat vain kaulasta ylöspäin.

Vierailija
16/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit urheilulajin jos oireet ovat vain kaulasta ylöspäin.

*URHEILLAKIN

Saakelin autocorrect

Vierailija
17/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso, miltä tuntuu maanantaiaamuna. Kai nyt aikuinen ihminen osaa arvioida, onko työkunnossa vai ei. Riippuuhan se työstäkin. Itselläni ei aikuisena ole ollut kuumetta kuin pari kertaa. Silti olen pois, jos on sairas olo.

Vierailija
18/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kipeänä töihin tulevia.

Ja tietty on hankala aina olla flunssan takia poissa, jos sairastaa usein, mutta eikö aikuiset ihmiset ymmärrä mitään tautien ehkäisystä, jos ovat aina flunssassa? Hygienia ja silleen.

Vierailija
19/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut keuhkoputkentulehduksen aikana fyysisessä työssä. Näytin työnantajlle sairaslomatodistuksen, jossa oli 3 päivän sairasloma präntätty.

Sen sijaan, että ta olisi passittanut minut kotiin lepäämään, hän tuumasi, että voin siitä huolimatta olla töissä saikun aikanakin.

Selkänahasta on revittävä kaikki irti, jos se vaan on mahdollista ta:n mielestä.

-
20/21 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ei voi ainakaan jos tapaa asiakkaita. Työkaverit ja asiakkaat voivat saada tartunnan. Näistä tämän hetken flunssista kun ei tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi