Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "tylsiä" asioita teette mielellänne kotona?

Vierailija
15.01.2021 |

Voivat olla siis esim. kotitöitä, harrasteita tms.

Itse kokoan palapelejä ja täytän ristikkoja. Silittäminen on myös mielestäni mukavaa, kun siitä ei tule ääntä ja voi samalla kuunnella musiikkia/podcastia.

Tiedän, tylsältä vaikuttaa, mutta minulle nämä ovat mukavia, rentouttavia asioita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös silittämisestä.

Ajoittain teen myös sudokuja

Vierailija
2/5 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus taustalla on podcast tai musiikkia.

Hoidan kissoja, puhdistan korvia, harjaan ja juttelen

Hoidan kasveja, nypin ja kastelen, kesalla pihallakin... aikaa menee kivasti tuntikin ja parasta stressinpoistoa, muut tekee isommat puutarhahommat

Viikkaan pyyhkeet

Suoristan mattoja, hapsut suoraan

Suoristan ja kohennan verhot

Kylpyhuoneen purnukat oikeille paikoille jonoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidit on niin kiireisiä. Päivät kuluu maton hapsuja suoristellessa.

Vierailija
4/5 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mun isoäiti mieleen. Se oli ikänsä kotirouva ja sille mattojen hapsut oli pakkomielle. Se sai ihan halvauksen kun mä kävelin siellä niin että hapsut sotkeentu. Sillä oli sellainen oma hapsukampa, millä kiireellä tuli perässä hapsut oikomaan. Voi kiesus 🙄

Vierailija
5/5 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hapsuhomma taitaa siirtyä joskus sukupolvelta toiselle. Mutta onhan sitä myös ihmisiä, jotka esim. vaihtavat aina WC-paperirullan haluamaansa suuntaan vieraissakin tai jotka haluavat, että kotona verhot ovat aina suht tasaisesti molemmin puolin ikkunaa.

Annetaan jokaisen toteuttaa näitä harmittomia juttujaan.

Ihanaa, että moni löytää omasta kodistaan mukavaa ja rentouttavaa tekemistä, josta saattaa samalla olla joskus hyötyäkin (esim. silittäminen).

Ja sitten on aivan sallittua myös olla täysin "hyödytön" joskus. Kotiäitikin voi ottaa päivästään aikaa itselleen ja käyttää sen Netflixiin tai vaikkapa maton hapsujen suoristamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi