Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei hoida vauvaa

Vierailija
14.01.2021 |

Miten saada mieskin hoitamaan vauvaa?
Ei vaihda vaippaa, ei sylittele, alun innostuksen jälkeen ei käy enää vaunuilemassa.. Lista on, loputon. Kahden käden sormilla laskettavissa kuinka monta vaippaa hän on vaihtanut. Syliin ei oma-alotteisesti ota vauvaa, vaan minä vien vauvan hänen syliinsä. Syyllistää minua jos kaipaan omaa aikaa. Kaupastakin aina hätäilee äkkiä kotiin hoitamaan vauvaa. Ei oikeen ymmärrä että tarvin omaa aikaa jotta jaksan tätä arkea.
Hän käy töissä, ja on sitä mieltä että hänen ei tästä syystä tarvi kotona tehdä mitään.
Luulen että hänenlaisia miehiä on varmasti liuta, mutta ei se silti tee tuosta käytöksestä hyväksyttävää.
Toinen ongelma on, että hän haluaisi seksiä nykyään usein, kun ei ole enää raskausmaha tiellä. Minulla taas ei oikein kiinnosta, kun käyttäytyy niin huonosti, ja ei kyllä oikeen ole aikaakaan siihen. Hän ei huomioi minua paitsi sillon kun haluaisi panna.. Tosi kiva. Kuulemma käyn vieraissa kun en anna, jaa missähän vaiheessa ehtisin käymään?!
En haluaisi erota vauvavuonna, mutta miehen käytös on todella törkeää.
En halua avautua tästä kellekkään tutulle, koska olen huono puhumaan murheistani. Miehen äiti aina kysyy miten meillä menee, mutta en kehtaa hälle valittaa.

Onko mitään vinkkejä?

Kommentit (650)

Vierailija
101/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mies juurikaan hoitanu lasta kun hän oli vauva. Mies kävi töissä ja toi ruuan pöytään. Parempi niin että minä hoidin lapsen, niin mies ei ollu kireänä ja pahantuulisena koko ajan. Moni tekee sen virheen että eroaa vauvavuotena. Se ei ole syy erota että mies ei hoida vauvaa.

Luitko ollenkaan tuota aloitusta? Ei ole eroamassa, purkaa tuntojaan ja pyytää neuvoa.

Neuvo naisilta on "JSS"

Vierailija
102/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa, ilmankos naiset ottaa eroja paljon. Naisen pääasiallinen tehtävä on hoitaa lastaja itseään, eikä olla joka hetki miehen panopuuna. Jos miehestä ei ole apua vauvan hoidossa, ei nainenkaan jaksa olla kiinnostunut itsestään ja seksistä, kun on aivan rättiväsynyt aina. Parempi erota niin saa keskittyä pelkästään yhteen lapseen, siihen joka on oikeasti lapsi. Mieslapsi mäkeen, jätä se sika!

Muistuttaisin että nainen päättää raskaaksi tullessaan ihan yksin, pitääkö lapsen vai ei.

Ja koska miehellä ei ole tässä asiassa valtaa, on miehellä oikeus odottaa ettei lapsen syntymä polje hänen seksuaalisia oikeuksiaan.

Ahaa, eli jos miestä haluttaa jo synnärillä heti kun vauva on maailmassa, on annettava? Tai vaikka jo kahden viikon päästä synnytyksestä? Ei nainen ole mikään ainavalmis kiuas, henkinen puoli jos reistaa, yltää se fyysisellekkin puolelle. Äijällä lienee terveet kädet, käyttäköön niitä.

Jep, kerroit juuri miksi MGTOW tulee yleistymään ja hyvä niin.

Miehet muistakaa: teillä on terveet kädet, naisella ei ole teille mitään annettavaa, hän vain ottaa siemenen saadakseen lapsen ja rahanne.

Tuo on hyvä suuntaus, naiset vain voittavat tuossa, kun vain tosissaan olevat miehet haluavat parisuhteen ja perheen.

Ja silti jokaisella palstalehmällä on se paska mies. 

ja niiden kavereillakin on paska mies

Kaikki miehet ovat paskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin, kauan kyllä jaksoin mutta sitten uuvuin. Ihana saada levätä lapsivapailla, jotenkin niin mahtavasti hivelee mieltä kun tiedän että samaisella hetkellä ex kantaa juuri niitä omia velvollisuuksiaan joita ei avioliitossa halunnut kantaa. Jos ei hyvällä niin sitten pakotettuna. Minä en tässä maailmassa kanna kuin omat velvollisuuteni ja piste. ja tiedoksi, ex halusi lasta, lupasi hoitaa jne mutta tosipaikan tullen ei sitten halunnutkaan. Voimia ap!

Vierailija
104/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpiko mahtaa olla syy, ja kumpi seuraus?

Luulen että miehesi osoittaa mieltään.

Kokeilepa aktivoida seksi-elämänne uudestaan, luulen että sen jälkeen miestäkin taas kiinnostaa vauvan hoitokin.

Tässä on nyt ihminen kasvatettavana, mikä ei ole ihan pikkuhomma vaan äärimmäisen merkittävä ja tärkeä asia. Seksielämät voi sen vuoksi jäädä vaikka tauolle, jos tilanne sen vaatii. 

Miten ihmiset pitää lasten hankintaa ja niiden kasvatusta niin vähäpätöisenä asiana kun kysehän on meidän tulevaisuudestamme. Jos lapset kasvaa kieroon, niin sitä on se tulevaisuuskin.

Tällä asenteella umpisolmut ei aukea... :(

Salli minun esittää kysymys:

Miksei tuota ehdottamaani ”lääkettä” voi edes KOKEILLA?!

Te naiset saattaisitte yllättyä, kuinka nopea positiivinen muutos tapahtuu miehessä tämän myötä :)

Naisen elimistöllä menee aikaa toipua synnytyksestä. Haluttomuus on luonnon keino, että uusi raskaus ei ala liian pian. Imetysaikana limakalvot voivat olla kuivat eikä siinä mitkään liukuvoiteet auta. Nainenkaan ei jaksa kaikkea, kun unenpuute on valtava. Mitä vikaa miehen käsissä on, kun niillä ei saa omaa panetusta hoidettua väliaikaisesti? Jos mies hoitaa kotia ja vauvaa, tulee naiselle tunne, että tässä ollaan samassa veneessä ja yhteenkuuluvaisuuden tunne kasvaa. Kun nainen saa nukuttua eikä ole väsynyt, halutkin palautuvat nopeammin. Jos mies jättää naisen selviämään yksin, ne ei ehkä palaa koskaan.

Samalla se nainen voi ottaa suihin kun se imettää (toisen) miehen lasta

Teille miehille ollaan tuhannesti sanottu: älkää ottako naista. Ostakaa fantasianukke ja käykää varojen salliessa maksullisella. Säästätte tällä tavoin kaikkien hermoja. Maksullinen ei soittele perään.

Samat, siementä tanskasta ja tiskikone niin ei tarvitse valittaa miehistä täällä

Check! T. Erittäin tyytyväinen

Vierailija
105/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa ihmiset sitten, että tämä oli vain pintaraapaisu meidän elämään. On näiden lisäksi hyviä, mutta myös muita huonoja puolia. Olen ollut aina sitä mieltä että herkästi ei pidä erota. Vauvavuosi on rankka, se nyt on selvä.

Vierailija
106/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi hoitaa sinun synnyttämääsi kakaraa? Hoida omat sotkusi!

Silloin ei miestä myöskään tarvita. Pois vaan.

Vierailija
107/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpiko mahtaa olla syy, ja kumpi seuraus?

Luulen että miehesi osoittaa mieltään.

Kokeilepa aktivoida seksi-elämänne uudestaan, luulen että sen jälkeen miestäkin taas kiinnostaa vauvan hoitokin.

Tässä on nyt ihminen kasvatettavana, mikä ei ole ihan pikkuhomma vaan äärimmäisen merkittävä ja tärkeä asia. Seksielämät voi sen vuoksi jäädä vaikka tauolle, jos tilanne sen vaatii. 

Miten ihmiset pitää lasten hankintaa ja niiden kasvatusta niin vähäpätöisenä asiana kun kysehän on meidän tulevaisuudestamme. Jos lapset kasvaa kieroon, niin sitä on se tulevaisuuskin.

Tällä asenteella umpisolmut ei aukea... :(

Salli minun esittää kysymys:

Miksei tuota ehdottamaani ”lääkettä” voi edes KOKEILLA?!

Te naiset saattaisitte yllättyä, kuinka nopea positiivinen muutos tapahtuu miehessä tämän myötä :)

Naisen elimistöllä menee aikaa toipua synnytyksestä. Haluttomuus on luonnon keino, että uusi raskaus ei ala liian pian. Imetysaikana limakalvot voivat olla kuivat eikä siinä mitkään liukuvoiteet auta. Nainenkaan ei jaksa kaikkea, kun unenpuute on valtava. Mitä vikaa miehen käsissä on, kun niillä ei saa omaa panetusta hoidettua väliaikaisesti? Jos mies hoitaa kotia ja vauvaa, tulee naiselle tunne, että tässä ollaan samassa veneessä ja yhteenkuuluvaisuuden tunne kasvaa. Kun nainen saa nukuttua eikä ole väsynyt, halutkin palautuvat nopeammin. Jos mies jättää naisen selviämään yksin, ne ei ehkä palaa koskaan.

Samalla se nainen voi ottaa suihin kun se imettää (toisen) miehen lasta

Teille miehille ollaan tuhannesti sanottu: älkää ottako naista. Ostakaa fantasianukke ja käykää varojen salliessa maksullisella. Säästätte tällä tavoin kaikkien hermoja. Maksullinen ei soittele perään.

Samat, siementä tanskasta ja tiskikone niin ei tarvitse valittaa miehistä täällä

Check! T. Erittäin tyytyväinen

Onnittelut hyvästä valinnasta :)

Vierailija
108/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista se valitettavasti on. Monia miehiä ei vauvanhoito kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
109/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa, ilmankos naiset ottaa eroja paljon. Naisen pääasiallinen tehtävä on hoitaa lastaja itseään, eikä olla joka hetki miehen panopuuna. Jos miehestä ei ole apua vauvan hoidossa, ei nainenkaan jaksa olla kiinnostunut itsestään ja seksistä, kun on aivan rättiväsynyt aina. Parempi erota niin saa keskittyä pelkästään yhteen lapseen, siihen joka on oikeasti lapsi. Mieslapsi mäkeen, jätä se sika!

Muistuttaisin että nainen päättää raskaaksi tullessaan ihan yksin, pitääkö lapsen vai ei.

Ja koska miehellä ei ole tässä asiassa valtaa, on miehellä oikeus odottaa ettei lapsen syntymä polje hänen seksuaalisia oikeuksiaan.

Ahaa, eli jos miestä haluttaa jo synnärillä heti kun vauva on maailmassa, on annettava? Tai vaikka jo kahden viikon päästä synnytyksestä? Ei nainen ole mikään ainavalmis kiuas, henkinen puoli jos reistaa, yltää se fyysisellekkin puolelle. Äijällä lienee terveet kädet, käyttäköön niitä.

Miehet muistakaa: teillä on terveet kädet, naisella ei ole teille mitään annettavaa, hän vain ottaa siemenen saadakseen lapsen ja rahanne.

Tuo on hyvä suuntaus, naiset vain voittavat tuossa, kun vain tosissaan olevat miehet haluavat parisuhteen ja perheen.

Totta, mutta saisimme kuunnella yksin jäävien naisten ulìnaa kuinka he eivät kelpaa hyville miehille, joita on jo nyt liian vähän  :)

Vielä kun ne "hyvätkin" miehet saadaan tajuamaan että hän on naiselle vain pala lihaa jonka tehtävä on tuottaa muutama jälkeläinen ja hoitaa maksupuoli. 

Parisuhteessa naisen kanssa kun ei lopulta taida olla mitään haluttavaa kun vastaus miehille on "runkkaa"

Aloituksessa on kyse vastasynnyttäneestä naisesta ja sen mukaan minäkin olen vastaukseni antanut. Kyseinen aika on lyhyt, mutta hoitamalla huonosti velvollisuutensa mies voi pilata koko parisuhteen. Ja jos nainen haluaa lapsen, hänellä on mahdollisuus saada sellainen yksinkin. Parempi se on kuin huonon miehen kanssa.

110/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mies juurikaan hoitanu lasta kun hän oli vauva. Mies kävi töissä ja toi ruuan pöytään. Parempi niin että minä hoidin lapsen, niin mies ei ollu kireänä ja pahantuulisena koko ajan. Moni tekee sen virheen että eroaa vauvavuotena. Se ei ole syy erota että mies ei hoida vauvaa.

Miksi ei olisi? En minä ainakaan jatkaisi miehen kanssa, joka ei arvostaisi minua ja lastaan kylliksi tehdäkseen oman osuutensa. Enkä todellakaan haluaisi lapselleni tuollaista miehen mallia. Onneksi mies on aina työpäivän jälkeen ottanut koppia ja yhdessä ollaan tehty, lisäksi molemmat saa touhuta omia juttujaan vuorotellen toisen ollessa lapsen kanssa. Ei oo ongelma harrastaa seksiä se 5x viikossa kun homma toimii. :)

Miksi miehen hommat loppuisi työpäivään ja naisella olisi hommat päällä 24/7?

Vierailija
111/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isälle on hyväksi olla lapsen kanssa kahdestaan. Saa rauhassa harjoitella vaipan vaihtoa ym. Ei ole äiti kokoajan neuvomassa. Isä voi olla kömpelömpi, mutta se on vain harjoituksen puutetta!

Jos hoitaa vauvaa ja tekee kodin töitä, äitikin tarvitsee omaa aikaa ja vapaata iltaisin. Lapsen leikittäminen, syöttäminen, nukuttaminen, kärryttely ja muiden äitien kanssa sosialisoiminen käy ihan työstä. Sen lisäksi ruuan laittaminen, pyykkääminen ja siivoilu vie aikaa. Kyllä se ihan työpäivästä käy.

Vierailija
112/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun lapsi syntyy, nainen heitetään avantoon. Jos mies vain tuijottaa tumput suorina, kyllä nainen sieltä ylös yksinkin kipuaa, mutta suhteeseen se jättää jäljet."

Vaihdoin parempaan. Vauva on jo maailmalla.

Vierailija
113/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää oikeasti, kuinka moni suomalainen nainen nykyään ajattelee, että on ihan ok, ettei mies hoida vauvaa ja/tai osallistu kotitöihin. Olisi hauskaa myös tietää, kuinka paljon tällainen asia vaikuttaa siihen, etteivät ihmiset enää pariudu kuten ennen ja syntyvyys laskee. Onko sukupuolilla laajastikin niin eri käsitykset asiasta, ettei pariutuminen saatika lisääntyminen keskenään houkuttele. Jossain tutkimuksessa ainakin hiljattain oli, että naisten oletuskin on edelleen, että lapsen synnyttyä edessä on kotiorjuus. Siis naisen osalta.

Vierailija
114/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että toi ruuan pöytään. Minä tein ruuat itse vauvavuotena ja senkin jälkeen, kunhan olin itse ensin käynyt kaupassa ostoksilla ja tehnyt ruuan. Tein kotityöt, kun mies rentoutui raskaan työn jälkeen. Mies touhuili omia juttujaan rauhassa minun hoitaessa vauvaa.

Palasin vuorotyöhön lapsen ollessa hieman alle parivuotias. Mies ei edelleenkään osallistunut. Miksi olisikaan, kun oli pari vuotta tottunut elämään kuin sika pellossa. Kun pyysin miestä hoitamaan lapsen lääkärikäynnin, vastaus oli "mä käyn töissä, en pysty". Kummasti minulla ei ollut tuollaista "työkorttia", vaan järjestin työni siten, että sain hoidettua.

Jos mies ei vauva-aikana osallistu, ei hän osallistu myöhemminkään.

Vierailija
115/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako välittää, se on tuo Hankamäki-wannabe, joka täällä purkaa äititraumaansa ja on syvästi loukkaantunut, kun hänen äidistä sanottiin tänään pahasti täällä palstalla... :) Siis tuo naisia vihaava uli, joka floodaa tämänkin ketjun. Hän voi tänään taas henkisesti tosi huonosti. Varmaan äitinsä oli niin surkea ihan vauva-ajasta lähtien vaikka olikin iskän seksiorjapillu, näkyyhän tuollainen perhehistoria  pojassa :/

Jättäkää trauma-ulin jutut sikseen, hänen elämänsä on jo tarpeeksi surkeaa.

Palataan siis aiheeseen.

Itse en siis katselisi tuollaista miestä, tai ainakaan käytöstä... pakkohan se on isänkin ottaa vastuuta!

Vierailija
116/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista se valitettavasti on. Monia miehiä ei vauvanhoito kiinnosta pätkääkään.

Eikä kuulukaan. Niin se elämä vaan menee. Nainen on luotu synnyttämään, hoitamaan kotia ja tyydyttämään miehensä tarpeet. Mies on luotu siittämään ja tekemään töitä.

Vierailija
117/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun lapsi syntyy, nainen heitetään avantoon. Jos mies vain tuijottaa tumput suorina, kyllä nainen sieltä ylös yksinkin kipuaa, mutta suhteeseen se jättää jäljet."

Vaihdoin parempaan. Vauva on jo maailmalla.

Tämä on niin hyvin sanottu! Tajusin jo vauvavuotena, ettei exään voi luottaa. Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen, jonka seurauksena mies alkoi haukkua hulluksi. Masennus meni ohi lopulta ja palasin töihin yms, mutta eron siemenet kylvettiin jo tuolloin. 

Vierailija
118/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kuulukaan. Niin se elämä vaan menee. Nainen on luotu synnyttämään, hoitamaan kotia ja tyydyttämään miehensä tarpeet. Mies on luotu siittämään ja tekemään töitä.

Maailma muuttuu ja jos miehet ei muutu sen mukana, he jäävät yksin. Kukaan täysjärkinen nainen ei halua suhteeseen kaltaisesi miehen kanssa. Sekö on hyvä?

Vierailija
119/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen saa suhteesta? Tänä päivänä kenenkään naisen elämäntehtäväksi ei kelpaa pelkkä kotiorjana ja r*nkkupatjana toimiminen. Eikä tarvitsekaan. Maailma on avoin naisille.

Vierailija
120/650 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta saisimme kuunnella yksin jäävien naisten ulìnaa kuinka he eivät kelpaa hyville miehille, joita on jo nyt liian vähän  :)

Vielä kun ne "hyvätkin" miehet saadaan tajuamaan että hän on naiselle vain pala lihaa jonka tehtävä on tuottaa muutama jälkeläinen ja hoitaa maksupuoli. 

Parisuhteessa naisen kanssa kun ei lopulta taida olla mitään haluttavaa kun vastaus miehille on "runkkaa"

Aloituksessa on kyse vastasynnyttäneestä naisesta ja sen mukaan minäkin olen vastaukseni antanut. Kyseinen aika on lyhyt, mutta hoitamalla huonosti velvollisuutensa mies voi pilata koko parisuhteen. Ja jos nainen haluaa lapsen, hänellä on mahdollisuus saada sellainen yksinkin. Parempi se on kuin huonon miehen kanssa.

Naiset voisivat tosiaan hankkia kakaransa yksin. Toki niiltä pitää ottaa valtiontuki päivähoitoon jne pois koska miksi maksaisimme naisen kakarasta? Ei se ole kunnan / valtion lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän