Mies ei hoida vauvaa
Miten saada mieskin hoitamaan vauvaa?
Ei vaihda vaippaa, ei sylittele, alun innostuksen jälkeen ei käy enää vaunuilemassa.. Lista on, loputon. Kahden käden sormilla laskettavissa kuinka monta vaippaa hän on vaihtanut. Syliin ei oma-alotteisesti ota vauvaa, vaan minä vien vauvan hänen syliinsä. Syyllistää minua jos kaipaan omaa aikaa. Kaupastakin aina hätäilee äkkiä kotiin hoitamaan vauvaa. Ei oikeen ymmärrä että tarvin omaa aikaa jotta jaksan tätä arkea.
Hän käy töissä, ja on sitä mieltä että hänen ei tästä syystä tarvi kotona tehdä mitään.
Luulen että hänenlaisia miehiä on varmasti liuta, mutta ei se silti tee tuosta käytöksestä hyväksyttävää.
Toinen ongelma on, että hän haluaisi seksiä nykyään usein, kun ei ole enää raskausmaha tiellä. Minulla taas ei oikein kiinnosta, kun käyttäytyy niin huonosti, ja ei kyllä oikeen ole aikaakaan siihen. Hän ei huomioi minua paitsi sillon kun haluaisi panna.. Tosi kiva. Kuulemma käyn vieraissa kun en anna, jaa missähän vaiheessa ehtisin käymään?!
En haluaisi erota vauvavuonna, mutta miehen käytös on todella törkeää.
En halua avautua tästä kellekkään tutulle, koska olen huono puhumaan murheistani. Miehen äiti aina kysyy miten meillä menee, mutta en kehtaa hälle valittaa.
Onko mitään vinkkejä?
Kommentit (650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa, ilmankos naiset ottaa eroja paljon. Naisen pääasiallinen tehtävä on hoitaa lastaja itseään, eikä olla joka hetki miehen panopuuna. Jos miehestä ei ole apua vauvan hoidossa, ei nainenkaan jaksa olla kiinnostunut itsestään ja seksistä, kun on aivan rättiväsynyt aina. Parempi erota niin saa keskittyä pelkästään yhteen lapseen, siihen joka on oikeasti lapsi. Mieslapsi mäkeen, jätä se sika!
Muistuttaisin että nainen päättää raskaaksi tullessaan ihan yksin, pitääkö lapsen vai ei.
Ja koska miehellä ei ole tässä asiassa valtaa, on miehellä oikeus odottaa ettei lapsen syntymä polje hänen seksuaalisia oikeuksiaan.
Ahaa, eli jos miestä haluttaa jo synnärillä heti kun vauva on maailmassa, on annettava? Tai vaikka jo kahden viikon päästä synnytyksestä? Ei nainen ole mikään ainavalmis kiuas, henkinen puoli jos reistaa, yltää se fyysisellekkin puolelle. Äijällä lienee terveet kädet, käyttäköön niitä.
Mitäs otit paskan miehen :D Nyt mahtaa vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa mielummin jo vauva-aikana. Ei tuollainen muutu ja se, että sanoo, että käyt vieraissa, kun et anna, niin oma ex sanoi samaa ja petti koko ajan, vaikka saikin kotonakin. Petin muka, jos olin kaverin kanssa syömässä tunnin pidempään kuin olin arvioinut ajan. Lapsen väitti olevan 4v takaisin exn, jota en ollut 4 v nähnyt. Että eroa mahdollisimman pian. Yksin ollessa jaksat paremmin vauvan kanssa, kun ei kukaan vinkumassa vieressä.
No montako tuntia syömiseen menee?
Ettet sittenkin ollut ruokalistalla?
Ystävän kanssa meillä menee kolmisen tuntia. Eikö sinulla ole ystäviä?
Eri
FWB ? Ei ole eikä tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa, ilmankos naiset ottaa eroja paljon. Naisen pääasiallinen tehtävä on hoitaa lastaja itseään, eikä olla joka hetki miehen panopuuna. Jos miehestä ei ole apua vauvan hoidossa, ei nainenkaan jaksa olla kiinnostunut itsestään ja seksistä, kun on aivan rättiväsynyt aina. Parempi erota niin saa keskittyä pelkästään yhteen lapseen, siihen joka on oikeasti lapsi. Mieslapsi mäkeen, jätä se sika!
Muistuttaisin että nainen päättää raskaaksi tullessaan ihan yksin, pitääkö lapsen vai ei.
Ja koska miehellä ei ole tässä asiassa valtaa, on miehellä oikeus odottaa ettei lapsen syntymä polje hänen seksuaalisia oikeuksiaan.
Ahaa, eli jos miestä haluttaa jo synnärillä heti kun vauva on maailmassa, on annettava? Tai vaikka jo kahden viikon päästä synnytyksestä? Ei nainen ole mikään ainavalmis kiuas, henkinen puoli jos reistaa, yltää se fyysisellekkin puolelle. Äijällä lienee terveet kädet, käyttäköön niitä.
Jep, kerroit juuri miksi MGTOW tulee yleistymään ja hyvä niin.
Miehet muistakaa: teillä on terveet kädet, naisella ei ole teille mitään annettavaa, hän vain ottaa siemenen saadakseen lapsen ja rahanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa mielummin jo vauva-aikana. Ei tuollainen muutu ja se, että sanoo, että käyt vieraissa, kun et anna, niin oma ex sanoi samaa ja petti koko ajan, vaikka saikin kotonakin. Petin muka, jos olin kaverin kanssa syömässä tunnin pidempään kuin olin arvioinut ajan. Lapsen väitti olevan 4v takaisin exn, jota en ollut 4 v nähnyt. Että eroa mahdollisimman pian. Yksin ollessa jaksat paremmin vauvan kanssa, kun ei kukaan vinkumassa vieressä.
EriFWB ? Ei ole eikä tule
Eli ei siis ole. Minä puhuin oikeista ystävistä enkä mistään säädöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpiko mahtaa olla syy, ja kumpi seuraus?
Luulen että miehesi osoittaa mieltään.
Kokeilepa aktivoida seksi-elämänne uudestaan, luulen että sen jälkeen miestäkin taas kiinnostaa vauvan hoitokin.Tässä on nyt ihminen kasvatettavana, mikä ei ole ihan pikkuhomma vaan äärimmäisen merkittävä ja tärkeä asia. Seksielämät voi sen vuoksi jäädä vaikka tauolle, jos tilanne sen vaatii.
Miten ihmiset pitää lasten hankintaa ja niiden kasvatusta niin vähäpätöisenä asiana kun kysehän on meidän tulevaisuudestamme. Jos lapset kasvaa kieroon, niin sitä on se tulevaisuuskin.
Tällä asenteella umpisolmut ei aukea... :(
Salli minun esittää kysymys:
Miksei tuota ehdottamaani ”lääkettä” voi edes KOKEILLA?!Te naiset saattaisitte yllättyä, kuinka nopea positiivinen muutos tapahtuu miehessä tämän myötä :)
Naisen elimistöllä menee aikaa toipua synnytyksestä. Haluttomuus on luonnon keino, että uusi raskaus ei ala liian pian. Imetysaikana limakalvot voivat olla kuivat eikä siinä mitkään liukuvoiteet auta. Nainenkaan ei jaksa kaikkea, kun unenpuute on valtava. Mitä vikaa miehen käsissä on, kun niillä ei saa omaa panetusta hoidettua väliaikaisesti? Jos mies hoitaa kotia ja vauvaa, tulee naiselle tunne, että tässä ollaan samassa veneessä ja yhteenkuuluvaisuuden tunne kasvaa. Kun nainen saa nukuttua eikä ole väsynyt, halutkin palautuvat nopeammin. Jos mies jättää naisen selviämään yksin, ne ei ehkä palaa koskaan.
Samalla se nainen voi ottaa suihin kun se imettää (toisen) miehen lasta
Teille miehille ollaan tuhannesti sanottu: älkää ottako naista. Ostakaa fantasianukke ja käykää varojen salliessa maksullisella. Säästätte tällä tavoin kaikkien hermoja. Maksullinen ei soittele perään.
Samat, siementä tanskasta ja tiskikone niin ei tarvitse valittaa miehistä täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriFWB ? Ei ole eikä tule
Eli ei siis ole. Minä puhuin oikeista ystävistä enkä mistään säädöistä.
Joo en ole lounaalla kolmea tuntia eli selvästi ei ole ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs otit paskan miehen :D Nyt mahtaa vituttaa.
Ei se voinut tietää että kotitöitä välttelevä, pleikkarin ääressä ja kavereiden kanssa kaljoitteleva nahjus jatkaisi samaa toimintaa naisen saatua lapsen väitetysti hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihan vatun sairas kommentti taas. Vauva polkee miehen seksuaalisia oikeuksia. Ei helvetti oikeasti.
Onneksi suurin osa miehistä on ihan inhimillisiä ja rationaalisia ihmisiä.
Hetkinen, siis oletetaanko miesten muka vaihtavan jotain vaippoja?
Ei kuulukaan hoitaa koska se on naisen velvollisuus. Naisesta se on tullutkin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet muistakaa: teillä on terveet kädet, naisella ei ole teille mitään annettavaa, hän vain ottaa siemenen saadakseen lapsen ja rahanne.
Tuo on hyvä suuntaus, naiset vain voittavat tuossa, kun vain tosissaan olevat miehet haluavat parisuhteen ja perheen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sanot, että tarvitset omaa aikaa. Vaadit muutaman illan viikossa vapaaksi omalle harrastuksellesi. Mies saa hoitaa vauvaa sillä aikaa.
Eli akka saisi neljä vapaailtaa ja mies vain kolme. En minä ainakaan suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulukaan hoitaa koska se on naisen velvollisuus. Naisesta se on tullutkin ulos.
Jos mies ei halua lasta, hän voi ehkäistä. Noin yksinkertaista se on.
Ei minunkaan mies juurikaan hoitanu lasta kun hän oli vauva. Mies kävi töissä ja toi ruuan pöytään. Parempi niin että minä hoidin lapsen, niin mies ei ollu kireänä ja pahantuulisena koko ajan. Moni tekee sen virheen että eroaa vauvavuotena. Se ei ole syy erota että mies ei hoida vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sanot, että tarvitset omaa aikaa. Vaadit muutaman illan viikossa vapaaksi omalle harrastuksellesi. Mies saa hoitaa vauvaa sillä aikaa.
Eli akka saisi neljä vapaailtaa ja mies vain kolme. En minä ainakaan suostuisi.
Ei sinun tarvitsekaan. Pidät vain huolen, että et saa lapsia. Sinkkuna sinulla on 7 vapaailtaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä suuntaus, naiset vain voittavat tuossa, kun vain tosissaan olevat miehet haluavat parisuhteen ja perheen.
Ja silti jokaisella palstalehmällä on se paska mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan mies juurikaan hoitanu lasta kun hän oli vauva. Mies kävi töissä ja toi ruuan pöytään. Parempi niin että minä hoidin lapsen, niin mies ei ollu kireänä ja pahantuulisena koko ajan. Moni tekee sen virheen että eroaa vauvavuotena. Se ei ole syy erota että mies ei hoida vauvaa.
Luitko ollenkaan tuota aloitusta? Ei ole eroamassa, purkaa tuntojaan ja pyytää neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta saisimme kuunnella yksin jäävien naisten ulìnaa kuinka he eivät kelpaa hyville miehille, joita on jo nyt liian vähän :)
Vielä kun ne "hyvätkin" miehet saadaan tajuamaan että hän on naiselle vain pala lihaa jonka tehtävä on tuottaa muutama jälkeläinen ja hoitaa maksupuoli.
Parisuhteessa naisen kanssa kun ei lopulta taida olla mitään haluttavaa kun vastaus miehille on "runkkaa"
Eri