Miten saisin jätettyä naisen mahdollisimman hellästi?
Ollaan oltu joku neljä-viisi kuukautta yhdessä, riippuu mistä laskee. Toisaalta pidän hänestä kovasti, ehkä jopa rakastan, mutta hänessä on piirteitä joista en vain pääse yli.
En ole ikinä jättänyt naista, paitsi pettäneen naisen. Muuten olen aina itse tullut jätetyksi. Tiedän kuinka paljon jätetyksi tuleminen sattuu. En ole varma pystynkö jättämään tätä naista, koska en halua satuttaa häntä.
Miten voisin jättää hänet niin että se sattuisi häneen mahdollisimman vähän? Se tulisi joka tapauksessa shokkina hänelle, hän on aika kiintynyt minuun enkä ole tuonut esiin että jotkut jutut hänessä tuntuvat ylitsepääsemättömiltä minulle.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin, miten itse haluaisin tulla jätetyksi, niin omassa kodissani ehdottomasti, ettei tarvitsisi itkien lähteä mistään kotimatkalle. Lempeä puhe toimii paremmin kuin kiihtynyt ja riitaisa. Haluaisin myös vastaukset kaikkiin kysymyksiin, mitä minulle heräisi, ettei minun tarvitsisi jälkikäteen yksin "keksiä" kaikenlaisia vinoja kuvioita mielessäni, miksi minut jätettiin puskista. Ehkä tavallaan myös haluaisin että toinen jättäisi jonkun "toivonkipinän" tulevaisuuteen, vaikka en sellaiseen uskokaan. Mutta akuutissa kriisissä voisin vähän nojata siihen toivoon kun en muuta näkisi, sitten kun olisin tolpillani erosta niin enhän mä sitä jättäjää edes takaisin haluaisi.
Jos syyt eroon ovat pahanhajuinen hengitys ja kuorsaaminen, niin.... Haluaisin kuulla, koska en todellakaan jäisi tuollaista urveloa kaipaamaan. Tällaisille asioille voidaan tehdä jotain ja ne muuttuvat elämän aikana moneen kertaan, kuten myös vaikkapa hiustyyli, paino ja ulkonäkö - jos jonkun ratkaisu on noinkin dramaattinen kuin ero moisista pikkusyistä, niin heippa vaan, saakin mennä. Ei tuollaisen tyypin voi olettaa selviävän mistään oikeista ongelmista, joita kaikki ihmiset elämänsä varrella kohtaavat. Raskaat vauvavuodet, konkurssit, vakavat sairastumiset; mitä vain voi tapahtua. Ja jotain häiritsee hengitys.
Pikkuasioita joo, mutta eivät nuo ole oikeat syyt. Oikea syy on se, ettei ole oikeasti ihastunut/rakastunut. Suhde on vielä tuore, jolloin ollaan yleensä vielä vaiheessa, jossa pikkuvirheetkin tuntuvat ihastuttavilta. Kun ei ole oikeasti rakastunut, niin pikkuasiat/tavat alkavat häiritä. Muistan tämän siitä, kun viimeksi rakastuin reilut 20v. Sitten. Nythän jo jotkut asiat kumppanissa ärsyttää, mutta hyvin jaksetaan toisiamme edelleen. Eli, väärä kumppani ap.lle. kun oikea vie jalat alta, ei haittaa vaikka hengitys haisisi ruumiille.
M 41
Tämä. Etsi itsellesi nainen, jota pidät heti alusta asti täydellisenä - näin voit olla varma että olet aidosti ihastunut. Kukaanhan ei oikeasti ole täydellinen, mutta ihastuneena kohde todella tuntuu siltä. Minä tiesin viimeistään silloin olevani korviani myöten ihastunut (tai ehkä jopa rakastunut), kun miehen kuorsaus kuulosti maailman suloisimmalta ja vietin yöni enemmän kuin mielelläni sitä kuunnellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin, miten itse haluaisin tulla jätetyksi, niin omassa kodissani ehdottomasti, ettei tarvitsisi itkien lähteä mistään kotimatkalle. Lempeä puhe toimii paremmin kuin kiihtynyt ja riitaisa. Haluaisin myös vastaukset kaikkiin kysymyksiin, mitä minulle heräisi, ettei minun tarvitsisi jälkikäteen yksin "keksiä" kaikenlaisia vinoja kuvioita mielessäni, miksi minut jätettiin puskista. Ehkä tavallaan myös haluaisin että toinen jättäisi jonkun "toivonkipinän" tulevaisuuteen, vaikka en sellaiseen uskokaan. Mutta akuutissa kriisissä voisin vähän nojata siihen toivoon kun en muuta näkisi, sitten kun olisin tolpillani erosta niin enhän mä sitä jättäjää edes takaisin haluaisi.
Jos syyt eroon ovat pahanhajuinen hengitys ja kuorsaaminen, niin.... Haluaisin kuulla, koska en todellakaan jäisi tuollaista urveloa kaipaamaan. Tällaisille asioille voidaan tehdä jotain ja ne muuttuvat elämän aikana moneen kertaan, kuten myös vaikkapa hiustyyli, paino ja ulkonäkö - jos jonkun ratkaisu on noinkin dramaattinen kuin ero moisista pikkusyistä, niin heippa vaan, saakin mennä. Ei tuollaisen tyypin voi olettaa selviävän mistään oikeista ongelmista, joita kaikki ihmiset elämänsä varrella kohtaavat. Raskaat vauvavuodet, konkurssit, vakavat sairastumiset; mitä vain voi tapahtua. Ja jotain häiritsee hengitys.
Pikkuasioita joo, mutta eivät nuo ole oikeat syyt. Oikea syy on se, ettei ole oikeasti ihastunut/rakastunut. Suhde on vielä tuore, jolloin ollaan yleensä vielä vaiheessa, jossa pikkuvirheetkin tuntuvat ihastuttavilta. Kun ei ole oikeasti rakastunut, niin pikkuasiat/tavat alkavat häiritä. Muistan tämän siitä, kun viimeksi rakastuin reilut 20v. Sitten. Nythän jo jotkut asiat kumppanissa ärsyttää, mutta hyvin jaksetaan toisiamme edelleen. Eli, väärä kumppani ap.lle. kun oikea vie jalat alta, ei haittaa vaikka hengitys haisisi ruumiille.
M 41Tämä. Etsi itsellesi nainen, jota pidät heti alusta asti täydellisenä - näin voit olla varma että olet aidosti ihastunut. Kukaanhan ei oikeasti ole täydellinen, mutta ihastuneena kohde todella tuntuu siltä. Minä tiesin viimeistään silloin olevani korviani myöten ihastunut (tai ehkä jopa rakastunut), kun miehen kuorsaus kuulosti maailman suloisimmalta ja vietin yöni enemmän kuin mielelläni sitä kuunnellen.
Aika kohtuutonta odottaa, että esim. kuorsauksen pitäisi kuulostaa söpöltä tai muuten hommaa ei kannata jatkaa. Itse nyt 40-vuotiaana olen elänyt vuosikausia kuorsaavan miehen kanssa, eikä se koskaan ollut kivaa, muttei myöskään eron syy, vaikka haittaakin omaa nukkumistani merkittävästi. Mitä tulee hajuihin, niin ei taida hajutonta elävää olentoa olla edes olemassa. Vaatetus voi olla ongelma. Osa ihmisistä ei välitä miltä näyttää ja sen takia pukeutumistyyli on mitä sattuu, osalle taas oma tyyli on tärkeä, vaikka se ei toista miellyttäisikään. Ensin mainitun kanssa voi saada muutosta aikaa, mutta toisen tyyliä et voi alkaa muuttamaan ilman, että toinen kokee ettet hyväksy häntä.
Jos ajattelet, että ilman noita mainitsemiasi vikoja tai ominaisuuksia haluaisit olla yhdessä tämän naisen kanssa, niin ne asiat puheeksi hänen kanssaan. Jos taas et halua olla naisen kanssa, oli nuo asiat olemassa tai ei, niin parempi vaan jättää. En sanoisi eron syyksi kuitenkaan mitään noista, koska ne eivät varmastikaan ole eron syy, vaan ärsyttäviä asioita, joilla perustelet itsellesi sitä ettet tykkää naisesta riittävästi. Oikea syyhän on, että tunteet eivät ole riittävän isot, koska jos olisi niin ei nuo mainitut asiat johtaisi eroon, vaikka ärsyttäisikin.
Mainitsisin kyllä eron syyt ja haluaisin ne kuulla. Ilman palautetta ei voi tehdä muutoksia.
Pukeutuminen? Joko tässä välissä on tapahtunut jotain tai lähdit tieten tahtoen seurustelemaan ns. juntin kanssa. Ihmiset tuppaa sairastumaan, väsymään ja jojoilemaan painonsa kanssa. Kuorsaus sekä haiseva hengitys viittaa terveysongelmiin mihin olisi syytä hakea apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tapaillut miestä pari kuukautta. Hänellä on ylipainoa, joka näkyy etenkin vatsan alueella. En pidä ylipainoisista miehistä, mutta aloitin tapailun, koska hän on fiksu ja mukava ja ajattelin, ettei iso maha miehellä nyt niin iso juttu ole. En voi ottaa tätä ylipainoasiaa hänen kanssaan puheeksi, koska en halua loukata, mutta nyt kuitenkin mietin vakavissani suhteen lopettamista tämän takia, mutta miten ihmeessä sen hänelle kerron? "Olet ihan kiva, mutta..."
Toisaalta kukaan ei voi muuttaa tapojaan jos ei tiedä, mikä asia kumppania ärsyttää, varsinkaan jos niistä ei puhuta....
Yhdelle kaverille kävi niin, että huomautti miehelle painosta. Mies sai siitä hirveän näyttämisenhalun ja treenasi itsensä tosi timmiksi.
Kyllä tuo voi joillekin toimia. Mullekaan ei tarvinnut kuin kerran yhden miehen vihjata painosta niin tein jotain etten enää kuule vastaavia kommentteja jatkossa. Olen nyt aika kiitollinen kyseiselle miehelle sillä oikeastaan hänen ansiostaan sitten löysinkin oman lajini, jota rakastan yli kaiken. Tietenkään en tuollaista huomauttelijaa kumppanikseni haluaisi vaikka hänelle timmimpänä kelpaisinkin enkä hänen takiaan itseäni muuta, mutta ainakin vältyn todennäköisemmin jatkossa vastaavilta huomautuksilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole provo. Miehiä yleensä tällä palstalla moititaan oahasta hengityksestä, hygienian puutteesta yms syistä, niin trolli on keksinyt hyvän aiheen tästä
Onko mielestäsi mahdotonta, että olisi olemassa tyylitön haisulinainen?
Laita watsappia ja sitten feidaat.
Rakastunutta naista ei voi ikinä jättää hellästi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tapaillut miestä pari kuukautta. Hänellä on ylipainoa, joka näkyy etenkin vatsan alueella. En pidä ylipainoisista miehistä, mutta aloitin tapailun, koska hän on fiksu ja mukava ja ajattelin, ettei iso maha miehellä nyt niin iso juttu ole. En voi ottaa tätä ylipainoasiaa hänen kanssaan puheeksi, koska en halua loukata, mutta nyt kuitenkin mietin vakavissani suhteen lopettamista tämän takia, mutta miten ihmeessä sen hänelle kerron? "Olet ihan kiva, mutta..."
Toisaalta kukaan ei voi muuttaa tapojaan jos ei tiedä, mikä asia kumppania ärsyttää, varsinkaan jos niistä ei puhuta....
Yhdelle kaverille kävi niin, että huomautti miehelle painosta. Mies sai siitä hirveän näyttämisenhalun ja treenasi itsensä tosi timmiksi.
Itse mainitsin myös yhdelle minusta kiinnostuneelle miehelle että hänellä oli vähän ylipainoa, muutaman kuukauden jälkeen hän oli laihtunut 10 kg.
Tämä!
Naiset kokee ulkonäköön kohdistuvan kritiikin jotenkin hyvin syvänä loukkauksena. Miehet taas ottaa sen herkemmin asiana, joka on kuntoon fiksattavaa, kun vain tarttuu toimeen. Miehet ei niin herkästi möyri itseinhossa ym. tunteissa ulkonäkönsä takia.
No tähän on varmaan monia mahdollisia syitä. Ensinnäkin historiallisista syistä naisia arvioidaan enemmän ulkonäön perusteella eli ulkonäkö käsittää naisten "markkina-arvosta" (anteeksi kauhea termi, mutta en nyt keksi parempaa) huomattavasti suuremman osan kuin miehen. Miehellä on monia tapoja kompensoida huonoa ulkonäköä, kuten kekseliäisyys, hauskuus, lompakko, yhteiskunnallinen asema, koulutus jne. Naisilla ei oikeastaan, lukuun ottamatta hyvää luonnetta, joka eri ihmiselle tarkoittaa eri asioita. Ja jota ei kyllä niin helposti muokatakaan.
Toinen syy voi olla se, että miehelle ulkonäölliset asiat ovat (pituutta lukuun ottamatta) helpommin muokattavissa, koska se tarkoittaa lähinnä painon ja lihaksikkuuden säätelyä. Naisilla kasvojen kauneus ja vaikkapa rintojen koko, ovat asioita, joita ei voi muuttaa kuin kirurgisin toimenpitein, jotka ovat paljon suurempi juttu kuin lihasten pumppaus. Meikata voi, mutta ei kukaan voi meikeissä hillua aina.
Naisista 80% on lihavia, eli voivat laihduttamalla parantaa seksikkyyttään.
Mitä varten? Saadakseen valittavan, kuluttavan ja sotkevan kassien tyhjentäjän.
Terveyden nimessä kannattaa laihduttaa, ei miesten.
Taas nainen, joka haluaa varten vasten pilate miesten elämän läskeillään. #miesvihanäkyväksi
Oletko sanonut näistä naiselle ?
Toivottavasti en ole tämä nainen. Saman verran oltu yhdessä ja mies käyttäytyy etäisesti 😀 mies on myös huomauttanut vaatetyylistä - mutta ei noista muista 😃 laita tälle naiselle tänään viestiä asioista. Saan myös itse mielenrauhan.🙄 oisi aika hurjaa jos näin sattuisi.
Voisit käydä vieraissa, ja jäät tahallasi kiinni, tai ei tarvitse edes oikeasti käydä - vieraat pikkarit pilkistämään taskusta tms. Silloin " se et ole sinä, vaan minä......"
Lolz nainen kirjoitti:
Oletko sanonut näistä naiselle ?
Toivottavasti en ole tämä nainen. Saman verran oltu yhdessä ja mies käyttäytyy etäisesti 😀 mies on myös huomauttanut vaatetyylistä - mutta ei noista muista 😃 laita tälle naiselle tänään viestiä asioista. Saan myös itse mielenrauhan.🙄 oisi aika hurjaa jos näin sattuisi.
Miten mies huomautti vaatetyylistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mainitsin myös yhdelle minusta kiinnostuneelle miehelle että hänellä oli vähän ylipainoa, muutaman kuukauden jälkeen hän oli laihtunut 10 kg.
Tämä!
Naiset kokee ulkonäköön kohdistuvan kritiikin jotenkin hyvin syvänä loukkauksena. Miehet taas ottaa sen herkemmin asiana, joka on kuntoon fiksattavaa, kun vain tarttuu toimeen. Miehet ei niin herkästi möyri itseinhossa ym. tunteissa ulkonäkönsä takia.
No tähän on varmaan monia mahdollisia syitä. Ensinnäkin historiallisista syistä naisia arvioidaan enemmän ulkonäön perusteella eli ulkonäkö käsittää naisten "markkina-arvosta" (anteeksi kauhea termi, mutta en nyt keksi parempaa) huomattavasti suuremman osan kuin miehen. Miehellä on monia tapoja kompensoida huonoa ulkonäköä, kuten kekseliäisyys, hauskuus, lompakko, yhteiskunnallinen asema, koulutus jne. Naisilla ei oikeastaan, lukuun ottamatta hyvää luonnetta, joka eri ihmiselle tarkoittaa eri asioita. Ja jota ei kyllä niin helposti muokatakaan.
Toinen syy voi olla se, että miehelle ulkonäölliset asiat ovat (pituutta lukuun ottamatta) helpommin muokattavissa, koska se tarkoittaa lähinnä painon ja lihaksikkuuden säätelyä. Naisilla kasvojen kauneus ja vaikkapa rintojen koko, ovat asioita, joita ei voi muuttaa kuin kirurgisin toimenpitein, jotka ovat paljon suurempi juttu kuin lihasten pumppaus. Meikata voi, mutta ei kukaan voi meikeissä hillua aina.
Naisista 80% on lihavia, eli voivat laihduttamalla parantaa seksikkyyttään.
Mitä varten? Saadakseen valittavan, kuluttavan ja sotkevan kassien tyhjentäjän.
Terveyden nimessä kannattaa laihduttaa, ei miesten.Taas nainen, joka haluaa varten vasten pilate miesten elämän läskeillään. #miesvihanäkyväksi
Oma terveys menee miehen edelle ;)
Kannustan laihduttamaan oman hyvinvoinnin takia. Ja sitä paitsi, miehet pääsee halutessaan karjamarkkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Voisit käydä vieraissa, ja jäät tahallasi kiinni, tai ei tarvitse edes oikeasti käydä - vieraat pikkarit pilkistämään taskusta tms. Silloin " se et ole sinä, vaan minä......"
Kuka haluaa tuollaisen, jolle ulkonäkö ja äänettömyys on kaikki kaikessa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tissit liian pienet vai isot?
Niin jos tissit on liian pienet, niin asiahan ratkeaa hankkimalla silikonit. Ne ovat nykyään aidontuntuiset, jos ei aivan halvimpia hanki. Olennaista olisikin nyt miettiä, miten tämän asian voisit hänelle hienovaraisesti kertoa. Vai oliko ylitsepääsemätön ongelma jossain muualla?
Vierailija kirjoitti:
Päätä nyt jätätkö vai et, ja sitten ilmoitat ettet halua sitoutua - kehenkään. Ja sitten vaan olet jonkin aikaa pois silmistä ja sitoutumatta kehenkään etkä kirjoittele mitään faceen ettei stalkkaa. Terveisin nainen. Tosin miehillä tuntuu olevan ongelmallista olla yksin, joten jossain vaiheessa kuitenkin satutat joten mitä väliä jos nyt päätät eukon heivata? Mikä on hellä jättö? Kuulostaa munattomalta. Selkeesti kerrot että tämä oli tässä kiitti hei. Ja pidät sanasi.
Miksi tämä viesti saa niin paljon tykkäyksiä? Asia pitää sanoa suoraan, ei valkoisella valheella ”en halua sitoutua” ttu mitä pa-skaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne ylitsepääsemättömät asiat ovat ja ovatko sellaisia, mitä ei voi keskustelemalla korjata? Ero sattuu likimain aina, mutta on joskus välttämätön. Jos päädyt jättämään, niin ole rehellinen ja valmistaudu vastaamaan, jos nainen kysyy että mikset ole näistä ongelmista aiemmin maininnut.
Pahanhajuinen hengitys (pesee hampaat kyllä ihan normaalisti), kovaääninen kuorsaus, sekä laittautumattomuus ja todella juntti pukeutumistyyli naiseksi. Eihän nämä oikein ole asioita joista voi keskustella toisen kanssa.
Itse olen sitä mieltä, että noista kyllä kannattaa sanoa naiselle vaikka se kipeää tekisikin (kummallekin). Sain itse aikoinaan kommenttia siitä, että hengitykseni haisee todella pahalta. Eihän sitä ollut kiva kuulla, mutta menin sitten hammaslääkäriin ja minulla todettiin paha paradondiitti, joka on nyt onneksi hoidettu kuntoon. Vaikka kommenttisi ei suhdetta enää pelastaisikaan, niin kenties tyttöystäväsi pystyy miettimään ovatko nuo asioita joita hän haluaa itsessään kohentaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätä nyt jätätkö vai et, ja sitten ilmoitat ettet halua sitoutua - kehenkään. Ja sitten vaan olet jonkin aikaa pois silmistä ja sitoutumatta kehenkään etkä kirjoittele mitään faceen ettei stalkkaa. Terveisin nainen. Tosin miehillä tuntuu olevan ongelmallista olla yksin, joten jossain vaiheessa kuitenkin satutat joten mitä väliä jos nyt päätät eukon heivata? Mikä on hellä jättö? Kuulostaa munattomalta. Selkeesti kerrot että tämä oli tässä kiitti hei. Ja pidät sanasi.
Miksi tämä viesti saa niin paljon tykkäyksiä? Asia pitää sanoa suoraan, ei valkoisella valheella ”en halua sitoutua” ttu mitä pa-skaa!
Minäkään en ymmärrä valehtelemista. Aloittaja voisi sanoa rehellisesti ettei tunteita naista kohtaan ole, sillä sehän kaikesta päätellen on oikea syy. Noihin yksityiskohtiin (pahanhajuinen hengitys, pukeutuminen jne) ei tarvitse mennä, sillä niin antaa naisen vain elätellä turhia toiveita jatkosta. Mikäli nainen on rakastunut, hän saattaa kuvitella että todellakin kaikki on vain kiinni mainituista pikkujutista ja niitä muuttamalla saa suhteen jatkumaan. Ja pettyy kun niin ei sitten tapahdukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa tuollaisen, jolle ulkonäkö ja äänettömyys on kaikki kaikessa?
Taitaa mies olla neitimäinen, tuskin löytää ikinä onnellista suhdetta, toivon.
Sano suoraan, että sun henki haisee. Kuorsaus on sinulle ongelma. Suun saa raikkaaksi käymällä hammaslääkärillä säännöllisesti. Syömällä purkkaa, jos tarvis. Kuorsaus: laita korvatulpat tai nukkukaa eri huoneissa. Toisen pukeutumiseen ei saa puuttua. Se on henkilökohtainen asia.