Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin jätettyä naisen mahdollisimman hellästi?

Vierailija
14.01.2021 |

Ollaan oltu joku neljä-viisi kuukautta yhdessä, riippuu mistä laskee. Toisaalta pidän hänestä kovasti, ehkä jopa rakastan, mutta hänessä on piirteitä joista en vain pääse yli.

En ole ikinä jättänyt naista, paitsi pettäneen naisen. Muuten olen aina itse tullut jätetyksi. Tiedän kuinka paljon jätetyksi tuleminen sattuu. En ole varma pystynkö jättämään tätä naista, koska en halua satuttaa häntä.

Miten voisin jättää hänet niin että se sattuisi häneen mahdollisimman vähän? Se tulisi joka tapauksessa shokkina hänelle, hän on aika kiintynyt minuun enkä ole tuonut esiin että jotkut jutut hänessä tuntuvat ylitsepääsemättömiltä minulle.

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun tapailumies huomauttaisi pahanhajuisesta hengityksestäni, epäsiisteydestäni tai kuorsaamisestani en ottaisi sitä loukkauksena, päinvastoin.

Mutta jos hän ehdottaisi vaateostoksille menoa, olisi se totaalisesti EI.

Pukeutumistyylini on osa minua, osa persoonallisuuttani, en muuttaisi sitä vain miellyttääkseni toista.

Vierailija
62/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jättää nätisti? Sanot vain että tämä oli tässä, en näe tulevaisuutta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo, sama. Olisin jättänyt mieheni, jos olisi kuorsannut. Yhtä exää sai tuuppia, koska kuorsasi. "

Oikeasti - ettekö ole koskaan kuulleet eri huoneessa nukkumisesta? Me nukumme akan kanssa samassa huoneessa mutta eri sängyissä. Kuorsaamme molemmat eli turha kiusata toista sillä. Jo muutaman metrin ero tekee valtavasti asiaa. Ei kait kukaan JÄRKEVÄ ihminen hylkää hyvää ihmistä VAIN sen takia, että se kuorsaa! Tai hengitys haisee - nää on näitä immeisiä, jotka hylkää kumppanin vain sen takia kun se puristaa hammastahnaa väärästä päästä tuubia! Voi per.... sentääs!

Me nukutaan kaikki yöt alasti lusikassa. Aika kurjaa ois, josta tuosta pitäisi luopua kuorsaamisen takia. Läheisyyshän on ihan ykkösjuttu parisuhteessa. Mihin sitä parisuhdetta ees tarvitaan, jos yksin pitää nukkua?

Vierailija
64/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutoin tykkäät, ap, tästä naisesta, tässä olisi hyvä mahdollisuus päästä harjoittelemaan, kuinka parisuhteessa yritetään yhdessä ratkaista ongelmia. Voihan olla, että naisellakin on jotain huomautettavaa jostain sinun piirteestäsi.

Yleisesti miehille tiedoksi: jos ihmettelette, miksi naisten ja miesten välillä on niin suuri juopa, johtuu se paljolti siitä, miten pragmaattisesti miehet usein eron ilmoittavat. Naisilla olisi tarve tietää, miksi suhde ei todellisuudessa toiminut. Kyllä he näkevät miesten kaunopuheisuuden taakse, ja joutuvat sitten naisporukoissaan pohtimaan, mistäköhän kaikki johtui. Siinä mielessä ap on kivalla asialla, kun haluaisi olla hellämielinen, mutta avoin puhe on myös hyväksi.

Vierailija
65/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne ylitsepääsemättömät asiat ovat ja ovatko sellaisia, mitä ei voi keskustelemalla korjata? Ero sattuu likimain aina, mutta on joskus välttämätön. Jos päädyt jättämään, niin ole rehellinen ja valmistaudu vastaamaan, jos nainen kysyy että mikset ole näistä ongelmista aiemmin maininnut.

Pahanhajuinen hengitys (pesee hampaat kyllä ihan normaalisti), kovaääninen kuorsaus, sekä laittautumattomuus ja todella juntti pukeutumistyyli naiseksi. Eihän nämä oikein ole asioita joista voi keskustella toisen kanssa.

Toinen ei välttämättä edes tiedä, että hengitys haisee tai kuorsaa yöllä. Olisi reilua kertoa näistä. Tyylin näit jo heti aluksi, joten se tuskin on este.

Vierailija
66/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tapaillut miestä pari kuukautta. Hänellä on ylipainoa, joka näkyy etenkin vatsan alueella. En pidä ylipainoisista miehistä, mutta aloitin tapailun, koska hän on fiksu ja mukava ja ajattelin, ettei iso maha miehellä nyt niin iso juttu ole. En voi ottaa tätä ylipainoasiaa hänen kanssaan puheeksi, koska en halua loukata, mutta nyt kuitenkin mietin vakavissani suhteen lopettamista tämän takia,  mutta miten ihmeessä sen hänelle kerron? "Olet ihan kiva, mutta..."

Toisaalta kukaan ei voi muuttaa tapojaan jos ei tiedä, mikä asia kumppania ärsyttää, varsinkaan jos niistä ei puhuta....

Ei pidä muuttaa tapojaan miellyttääkseen mahdollisimman monia. Joku toinen voi tuossakin miehessä rakastua, jos nyt ei suorastaan hänen ylipainoonsa niin johonkin muuhun hänessä ja hänelle ylipainolla ei ehkä ole yhtään mitään merkitystä.

Vierailija
67/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen sekä kuorsaa äänekkäästi, että henki haisee erityisen pahalle, on lähes selvää, että ne liittyvät toisiinsa. Nielussa jotain häikkää? Suurentuneet nielurisat?

Vierailija
68/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit koristetta. Ok, no minkä takia et alunperin ottanut pokaalia? Rahalla saa. Köyhä voi hakeutua tienestien äärelle. Koriste jättää tulojen tippuessa (🤭)

Vierailija
69/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huomauttaisi vaatteista, jos ne on toiselle mieleiset. 

Kuorsauksen ja pahanhajuisen hengityksen takia kannaattaa kyllä käydä tutkimuksissa. 

Vierailija
70/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas näitä -en halua satuttaa-tyyppejä.

Todennäköisesti satutat joka tapauksessa niin paras vaan kertoa ne syyt mikä mättää ja miksi et halua suhdetta jatkaa. Nainen luultavasti suuttuu mutta jos et kerran suhdetta halua jatkaa niin mitä väliä sillä on.

Vierailija
71/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joo, sama. Olisin jättänyt mieheni, jos olisi kuorsannut. Yhtä exää sai tuuppia, koska kuorsasi. "

Oikeasti - ettekö ole koskaan kuulleet eri huoneessa nukkumisesta? Me nukumme akan kanssa samassa huoneessa mutta eri sängyissä. Kuorsaamme molemmat eli turha kiusata toista sillä. Jo muutaman metrin ero tekee valtavasti asiaa. Ei kait kukaan JÄRKEVÄ ihminen hylkää hyvää ihmistä VAIN sen takia, että se kuorsaa! Tai hengitys haisee - nää on näitä immeisiä, jotka hylkää kumppanin vain sen takia kun se puristaa hammastahnaa väärästä päästä tuubia! Voi per.... sentääs!

Me nukutaan kaikki yöt alasti lusikassa. Aika kurjaa ois, josta tuosta pitäisi luopua kuorsaamisen takia. Läheisyyshän on ihan ykkösjuttu parisuhteessa. Mihin sitä parisuhdetta ees tarvitaan, jos yksin pitää nukkua?

Voi apua, oon itse alkanut kuorsata toisinaan vaikka oon ihan normaalipainoinen, tupakoimaton, liikunnallinen nainen. Kamalaa jos rakkaani jättäisi minut kuorsaamisen vuoksi ja menettäisin elämäni ihanimman ihmissuhteen. En oikeasti voi sille mitään, että joskus vaan tulee koristua!

Vierailija
72/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi taivas näitä -en halua satuttaa-tyyppejä.

Todennäköisesti satutat joka tapauksessa niin paras vaan kertoa ne syyt mikä mättää ja miksi et halua suhdetta jatkaa. Nainen luultavasti suuttuu mutta jos et kerran suhdetta halua jatkaa niin mitä väliä sillä on.

En ymmärrä tuota syiden kertomista. Mies on hyväksynyt naisen tuollaisena alkaessaan olla hänen kanssaan. On aivan turha satuttaa häntä tässä vaiheessa. Riittää kun sanoo, ettei halua jatkaa tutustumista/suhdetta.

Vierailija
73/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, oon itse alkanut kuorsata toisinaan vaikka oon ihan normaalipainoinen, tupakoimaton, liikunnallinen nainen. Kamalaa jos rakkaani jättäisi minut kuorsaamisen vuoksi ja menettäisin elämäni ihanimman ihmissuhteen. En oikeasti voi sille mitään, että joskus vaan tulee koristua!

No mutta jos se ois niin pahaa, että pitäisi alkaa vakituiseen erillään nukkua?

Vierailija
74/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengityksestä ja kuorsauksesta sanominen olisi kyllä ihan reilua, jatkoi suhdetta tai ei. Jättämisen yhteydessä noita ei kannata vetää mukaan, vaan vaikka sitä ennen puhua proppujen ja nielurisaongelmien mahdollisuudesta.

Sanot vaikka että "hei, viime aikoina oon hoksannut että kuorsaat aika kovasti, pitäisköhän käydä lääkärissä selvittämässä oisko sulla uniapneaa?" ja "oon huomannut että sun hengityksellä on aika vahva haju, pitäisköhän sun varata aika hammaslääkäriin ettei olis proppuja tai muuta? Voishan tosta yleislääkärissäkin sanoa kun noi kuorsaus ja hengitys saattavat liittyä toisiinsa, jos nielussa on jotain häikkää."

Vierailija
75/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa ei mitään tuollaisia "syitä" kerrota. Ainoastaan että ei tunne toista kohtaan siten, kuin suhteessa pitäisi. Toisin sanoen en ole sinuun rakastunut. Jos on aiemmin hehkuttanut rakastumistaan, niin sitten sanotaan että tunnemyrsky on mennyt ohi, eikä tunne enää sellaista rakkautta toista kohtaan, mitä suhteessa pitäisi tuntea. Kaikki muut "syyt" on vain veetuilua, pitkittää jätetyn tuskaa. Koska hän kokee silloin että syy suhteen kariutumiseen on hänessä itsessään, hän ei riitä, ole tarpeeksi hyvä jne. Kun jättäjä puhuu omista tunteistaan tai siis niiden puutteesta, ei tuossa ole mitään epäselvää. Rakkautta ei voi käskeä. Ja onhan se täysin tottakin. Jos olisi oikeasti rakastunut toiseen, niin ei siinä kuorsaus tai paha hengitys aiheuttaisi suhteen loppumista. Näille asioille kun voidaan tehdä jotain, oikeasti rakastunut ohjaisi huonon hengityksen takia hammaslääkäriin ja kuorsaukseenkin löytyy apua. Tässä nyt en halua missään nimessä syyllistää ap:tä, hänen ratkaisunsa on varmasti oikea, mutta haluan tuoda esiin että "syiden" kertomisella ei auta jätettyä. Jos siis haluaa jättää mahdollismman "hellästi". Eri asia jos haluaa satuttaa.

Vierailija
76/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään tapauksessa ei mitään tuollaisia "syitä" kerrota. Ainoastaan että ei tunne toista kohtaan siten, kuin suhteessa pitäisi. Toisin sanoen en ole sinuun rakastunut. Jos on aiemmin hehkuttanut rakastumistaan, niin sitten sanotaan että tunnemyrsky on mennyt ohi, eikä tunne enää sellaista rakkautta toista kohtaan, mitä suhteessa pitäisi tuntea. Kaikki muut "syyt" on vain veetuilua, pitkittää jätetyn tuskaa. Koska hän kokee silloin että syy suhteen kariutumiseen on hänessä itsessään, hän ei riitä, ole tarpeeksi hyvä jne. Kun jättäjä puhuu omista tunteistaan tai siis niiden puutteesta, ei tuossa ole mitään epäselvää. Rakkautta ei voi käskeä. Ja onhan se täysin tottakin. Jos olisi oikeasti rakastunut toiseen, niin ei siinä kuorsaus tai paha hengitys aiheuttaisi suhteen loppumista. Näille asioille kun voidaan tehdä jotain, oikeasti rakastunut ohjaisi huonon hengityksen takia hammaslääkäriin ja kuorsaukseenkin löytyy apua. Tässä nyt en halua missään nimessä syyllistää ap:tä, hänen ratkaisunsa on varmasti oikea, mutta haluan tuoda esiin että "syiden" kertomisella ei auta jätettyä. Jos siis haluaa jättää mahdollismman "hellästi". Eri asia jos haluaa satuttaa.

Olen täysin päinvastaista mieltä! Nimenomaan tuollaiset höpöhöpösyyt pitää kertoa jos toista haluaa kunnioittaa & säästää hänet isommalta mielipahalta, jotta toinen ei jää miettimään mikä oli yhtäkkiä pielessä. Sitähän saattaa jätetty vaikka ajatella, että olisi jotenkin oikeasti, pahemman laatuisesti viallinen ja epäkelpo. Mutta jos toinen jättää pahanhajuisen hengityksen takia, niin kyllä siitä pääsee paljon helpommin yli (voi ajatella, että jestas mikä dorka) kuin siitä, että miettii vain, mitä teki väärin itse, mitä olisi voinut tehdä toisin jne. Tuollainen pinnallisuus auttaa näkemään sen jättäjän arvoisessaan valossa ja rakkaudentunteet varmasti laantuvat nopeammin jätetyltä. 

Tosin itse saattaisin pitää tuollaista syytä niin naurettavana, etten ehkä edes uskoisi sitä oikeaksi syyksi ja silti miettisin, olenko mokannut jotenkin ja voisinko vaikka pyytää anteeksi jotain, jos toisella niin pahasti on mennyt tunteisiin että ihan erota pitää.

Vierailija
77/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tapaillut miestä pari kuukautta. Hänellä on ylipainoa, joka näkyy etenkin vatsan alueella. En pidä ylipainoisista miehistä, mutta aloitin tapailun, koska hän on fiksu ja mukava ja ajattelin, ettei iso maha miehellä nyt niin iso juttu ole. En voi ottaa tätä ylipainoasiaa hänen kanssaan puheeksi, koska en halua loukata, mutta nyt kuitenkin mietin vakavissani suhteen lopettamista tämän takia,  mutta miten ihmeessä sen hänelle kerron? "Olet ihan kiva, mutta..."

Toisaalta kukaan ei voi muuttaa tapojaan jos ei tiedä, mikä asia kumppania ärsyttää, varsinkaan jos niistä ei puhuta....

Yhdelle kaverille kävi niin, että huomautti miehelle painosta. Mies sai siitä hirveän näyttämisenhalun ja treenasi itsensä tosi timmiksi.

Itse mainitsin myös yhdelle minusta kiinnostuneelle miehelle että hänellä oli vähän ylipainoa, muutaman kuukauden jälkeen hän oli laihtunut 10 kg.

Tämä!

Naiset kokee ulkonäköön kohdistuvan kritiikin jotenkin hyvin syvänä loukkauksena. Miehet taas ottaa sen herkemmin asiana, joka on kuntoon fiksattavaa, kun vain tarttuu toimeen. Miehet ei niin herkästi möyri itseinhossa ym. tunteissa ulkonäkönsä takia.

No tähän on varmaan monia mahdollisia syitä. Ensinnäkin historiallisista syistä naisia arvioidaan enemmän ulkonäön perusteella eli ulkonäkö käsittää naisten "markkina-arvosta" (anteeksi kauhea termi, mutta en nyt keksi parempaa) huomattavasti suuremman osan kuin miehen. Miehellä on monia tapoja kompensoida huonoa ulkonäköä, kuten kekseliäisyys, hauskuus, lompakko, yhteiskunnallinen asema, koulutus jne. Naisilla ei oikeastaan, lukuun ottamatta hyvää luonnetta, joka eri ihmiselle tarkoittaa eri asioita. Ja jota ei kyllä niin helposti muokatakaan.

Toinen syy voi olla se, että miehelle ulkonäölliset asiat ovat (pituutta lukuun ottamatta) helpommin muokattavissa, koska se tarkoittaa lähinnä painon ja lihaksikkuuden säätelyä. Naisilla kasvojen kauneus ja vaikkapa rintojen koko, ovat asioita, joita ei voi muuttaa kuin kirurgisin toimenpitein, jotka ovat paljon suurempi juttu kuin lihasten pumppaus. Meikata voi, mutta ei kukaan voi meikeissä hillua aina.

Vierailija
78/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin päinvastaista mieltä! Nimenomaan tuollaiset höpöhöpösyyt pitää kertoa jos toista haluaa kunnioittaa & säästää hänet isommalta mielipahalta, jotta toinen ei jää miettimään mikä oli yhtäkkiä pielessä. Sitähän saattaa jätetty vaikka ajatella, että olisi jotenkin oikeasti, pahemman laatuisesti viallinen ja epäkelpo. Mutta jos toinen jättää pahanhajuisen hengityksen takia, niin kyllä siitä pääsee paljon helpommin yli (voi ajatella, että jestas mikä dorka) kuin siitä, että miettii vain, mitä teki väärin itse, mitä olisi voinut tehdä toisin jne. Tuollainen pinnallisuus auttaa näkemään sen jättäjän arvoisessaan valossa ja rakkaudentunteet varmasti laantuvat nopeammin jätetyltä. 

Tosin itse saattaisin pitää tuollaista syytä niin naurettavana, etten ehkä edes uskoisi sitä oikeaksi syyksi ja silti miettisin, olenko mokannut jotenkin ja voisinko vaikka pyytää anteeksi jotain, jos toisella niin pahasti on mennyt tunteisiin että ihan erota pitää.

Minusta olisi todella nöyryyttävää kuulla, että toinen on jo useiden kuukausien ajan kärsinyt tuollaisista asioista. Alkaisin kelata kaikenlaisia tilanteita ja kaikkiin niihin yhdistyisi häpeä, tyyliin "Silloinkin, kun itse kuvittelin että meillä oli aivan ihana leffailta, hän kärsi hengitykseni hajusta". Suhteesta ei jäisi mitään kaunista muisteltavaa. Kyllä katkeroittaisi.

Vierailija
79/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne ylitsepääsemättömät asiat ovat ja ovatko sellaisia, mitä ei voi keskustelemalla korjata? Ero sattuu likimain aina, mutta on joskus välttämätön. Jos päädyt jättämään, niin ole rehellinen ja valmistaudu vastaamaan, jos nainen kysyy että mikset ole näistä ongelmista aiemmin maininnut.

Pahanhajuinen hengitys (pesee hampaat kyllä ihan normaalisti), kovaääninen kuorsaus, sekä laittautumattomuus ja todella juntti pukeutumistyyli naiseksi. Eihän nämä oikein ole asioita joista voi keskustella toisen kanssa.

Sä pelkäät sitoutumista, ei muuta🙂 Se että on kemiaa on niin harvinaista jotta pidä tyttöystävästäsi kiinni.

Vierailija
80/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietin, miten itse haluaisin tulla jätetyksi, niin omassa kodissani ehdottomasti, ettei tarvitsisi itkien lähteä mistään kotimatkalle. Lempeä puhe toimii paremmin kuin kiihtynyt ja riitaisa. Haluaisin myös vastaukset kaikkiin kysymyksiin, mitä minulle heräisi, ettei minun tarvitsisi jälkikäteen yksin "keksiä" kaikenlaisia vinoja kuvioita mielessäni, miksi minut jätettiin puskista. Ehkä tavallaan myös haluaisin että toinen jättäisi jonkun "toivonkipinän" tulevaisuuteen, vaikka en sellaiseen uskokaan. Mutta akuutissa kriisissä voisin vähän nojata siihen toivoon kun en muuta näkisi, sitten kun olisin tolpillani erosta niin enhän mä sitä jättäjää edes takaisin haluaisi. 

Jos syyt eroon ovat pahanhajuinen hengitys ja kuorsaaminen, niin.... Haluaisin kuulla, koska en todellakaan jäisi tuollaista urveloa kaipaamaan. Tällaisille asioille voidaan tehdä jotain ja ne muuttuvat elämän aikana moneen kertaan, kuten myös vaikkapa hiustyyli, paino ja ulkonäkö - jos jonkun ratkaisu on noinkin dramaattinen kuin ero moisista pikkusyistä, niin heippa vaan, saakin mennä. Ei tuollaisen tyypin voi olettaa selviävän mistään oikeista ongelmista, joita kaikki ihmiset elämänsä varrella kohtaavat. Raskaat vauvavuodet, konkurssit, vakavat sairastumiset; mitä vain voi tapahtua. Ja jotain häiritsee hengitys. 

Eiköhän tämä ole provo. Miehiä yleensä tällä palstalla moititaan oahasta hengityksestä, hygienian puutteesta yms syistä, niin trolli on keksinyt hyvän aiheen tästä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän