Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matthew McConaughey tiesi haluavansa isäksi jo kahdeksanvuotiaana

Vierailija
28.08.2026 |

Matthew McConaughey tiesi haluavansa isäksi jo kahdeksanvuotiaana, koska hän huomasi, että kaikkia hänen elämänsä kunnioitettuja miehiä yhdisti yksi yhteinen rooli: he olivat isiä.

The ultimate goal: He viewed fatherhood as the highest form of success and the best role a man could achieve.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän elämän tarkoitus on se oma lapsi.

On aina ollut keskeinen osa ihmisyyttä.

Elämän suurin rakkaus kyseessä.

Vierailija
2/11 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset 100 päivää isänä

Vierailija
4/11 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt tykkää.

Vierailija
5/11 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin halusin, mutta nyt nelikymppisenä olen alistunut siihen tahtoon että kukaan muu ei halua.

Vierailija
6/11 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kolmen lapsen faija. Lapset on jo aikuisia kaikki. Päivääkään en vaihtaisi pois (tai no, ne noropäivät aikoinaan vaihtaisin), sillä isyys on ollut upeaa. Nyt on kivaa katsella, kuinka lapset pärjää ja menee eteenpäin elämässä. Minusta tulee myös ukki kesällä. Sitäkin odotan innolla. Saan lähipiiriin ja toivottavasti myös osaksi elämää lapsen lapsen.

Vierailija
7/11 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen isä, joka oli vuoden lasten kanssa kotona kun halusin päästää vaimon saattamaan opiskelunsa loppuun. Lapset täyttivät vuoden aikana 1v ja 4v. Näin jälkeenpäin pidän kokemusta elämäni parhaana ja olisin mielelläni ollut pidenpään jos taloustilanne olisi sallinut. Suosittelen lämpimästi kaikille isille. Koen saaneeni siitä hyvän ja läheisen suhteen lapsiin joka kantaa yhä vaikka lapset ovat nyt teinejä. Ilman sitä lapset olisivat ehkä jääneet etäisiksi.

-M43

Vierailija
8/11 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänä on kivaa olla, joskus myös rasittavaa. Mutta hei, elämä on. 

Oma lapsi on jo aikuisiässä, mutta edelleen meillä on hyvä isä poika suhde. Ollaan aina touhuttu kaikenlaista yhdessä, joten eiköhän meidän side kanna hamaan loppuun asti.

Nykyään jo huomaa, kuinka poika on jo monessa asiassa minua fiksumpi, se on hyvä. Kiertokulku menee oikeaan suuntaan.

Vierailija
9/11 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sean Connery taas menetti poikuutensa jo 8-vuotiaana. Pani muistaakseni puumajassa jotain tyttöä.

Connery nyt oli muutenkin alphojen alpha myös tosielämässä, ei siis pelkästään James Bond -leffoissa. Kaikki hänen kanssa työskennelleet näyttelijät sanovat samaa. Aivan jäätävä karisma ja itsevarmuus kaikessa tekemisessä. 

Vierailija
10/11 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sean Connery taas menetti poikuutensa jo 8-vuotiaana. Pani muistaakseni puumajassa jotain tyttöä.

Connery nyt oli muutenkin alphojen alpha myös tosielämässä, ei siis pelkästään James Bond -leffoissa. Kaikki hänen kanssa työskennelleet näyttelijät sanovat samaa. Aivan jäätävä karisma ja itsevarmuus kaikessa tekemisessä. 

Mmmhhh 

Vierailija
11/11 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lie sairas pska pedari kun noin on ajatellut läpi elämänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan